جدیدترین مقالات کاربردی درباره آینه مانیتور دار | وبلاگ اینصب

آینه مانیتور دار

آینه مانیتور دار از آپشن‌های مدرن ماشین است که هنگام عقب رفتن فضای پشت خودرو را به راننده نشان می‌دهد. این وسیله در هنگام پارک دوبل بسیار به‌کارتان می‌آید. این آینه‌ در حقیقت نوعی صفحه نمایش است که زمانی که خاموش باشد، خاصیت آینه‌ی محدب را پیدا می‌کند. مانیتور این آینه‌ در هنگام دنده عقب رفتن فعال می‌شود و به راننده کمک می‌کند تا پشت ماشین را ببیند. دوربین این صفحه نمایش معمولاً روی صندوق‌ عقب یا نزدیک پلاک ماشین نصب می‌گردد. این دوربین تصاویر فضای پشت خودرو را به مانیتور داخل ماشین می‌فرستد. آینه مانیتور دار با قیمت‌های مختلفی در بازار وجود دارد.

این آینه ها در نگاه اول یک آینه سقفی ماشین با کیفیتی بالا و شفاف است که مانند یک آینه معمولی با کیفیت قابل استفاده می‌باشد. قسمت ورودی تصویر این آینه جهت اتصال دوربین عقب و مشاهده نواحی پشتی ماشین هنگام حرکت به عقب مناسب است. شما می‌توانید ماشین خود را با استفاده از خط‌کشی که روی این آینه‌ها مشخص شده است به آسانی پارک کنید. همچنین می‌توانید از وجود موانع اطراف آگاه شوید تا بهترین عملکرد را از خود نشان دهید. آینه مانیتور دار میزان فاصله‌ی دقیق از ماشین عقبی را به شما نشان می‌دهد. به‌همین خاطر با استفاده از آن می‌توانید ماشین خود را در مکانی کوچک (بزرگ‌تر از ماشین) پارک کنید.

بضی اوقات موانع به‌دلیل کوچک بودن یا قرار گرفتن در نقطه‌ی کور، نه از پشت فرمان دید دارند و نه توسط سنسور پارک قابل رویت هستند. در چنین شرایطی وجود آینه مانیتور دار مشکل را حل می‌کند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟