معرفی بهترین مارک آینه مانیتور دار | اینصب
x
X

معرفی بهترین مارک آینه مانیتور دار

آینه مانیتور دار یک صفحه نمایش دیجیتالی است. این آینه شبیه آینه‌ای محدب است که در حین حرکت با دنده‌ عقب فعال می‌شود و به راننده کمک می‌کند فضای پشت ماشین را با دقت و وضوح  بیشتری ببیند. آینه مانیتور دار یکی از لوازم جانبی نسبتا جدید ماشین است و کاربرد آن بیشتر برای مواردی است که در حالت دنده‌عقب یا پارک دوبل احتیاج داریم فضای پشت خودرو، فواصل، موانع موجود و نقاط کور را به ‌صورت دقیق تحت کنترل داشته باشیم. حرکت با دنده عقب برای خیلی از افراد کار ساده‌ای نیست، به ‌ویژه برای افرادی که به تازگی رانندگی می‌کنند، سال خوردگان و یا کسانی که با چرخش گردن و بدن مشکل دارند. در این موارد هم استفاده از بهترین مارک آینه مانیتور دار به افراد کمک می‌کند.

در این مقاله، به معرفی بهترین مارک آینه مانیتور دار می‌پردازیم و به مزایا و معایب استفاده از این مدل آینه و طرز کار آن اشاره می‌کنیم. اگر تصور می‌کنید به یکی از این آینه‌ها احتیاج دارید یا هنوز تصمیمی برای خرید آینه مانیتور دار ندارید و مطمئن نیستید که این آینه به دردتان بخورد، با ما در این مقاله همراه باشید.

بهترین مارک آینه مانیتور دار

مزایا و معایب استفاده از بهترین مارک آینه مانیتور دار

اگر علاقه دارید به ‌جای آینه‌های قدیمی خودرو، یکی از این مدل‌های جدید را جایگزین کنید، لازم است با همه جوانب این آینه‌ها آشنا باشید. آینه مانیتور دار را برای همه مدل خودرویی می‌توانید استفاده کنید. این آینه‌ها دوربینی دارند که عموما نزدیک پلاک خودرو نصب می‌شود. در هنگام خرید، بعضی از مدل‌ها این دوربین را به همراه خود دارند؛ اما برای برخی مدل‌ها باید دوربین را جداگانه بخرید. استفاده از بهترین مارک آینه مانیتور دار مزایا و معایب مختلفی دارد که در ادامه به چند نمونه از آن‌ها خواهیم پرداخت.

  • این آینه‌ها کیفیت تصویر بالایی دارند و دقت شما را در رانندگی با دنده ‌‎عقب و پارک دوبل بالا می‌برند.
  • اغلب مدل‌های این آینه قابلیت اتصال به بلوتوث را دارند و امکان پاسخ به تماس صوتی را بدون نیاز به گوشی تلفن به شما می‌دهند.
  • این آینه‌ها مجهز به سنسوری برای تشخیص فاصله هستند.
  • امکان اتصال به ضبط ماشین بلوتوثی و پخش تصویر را دارند.

موارد بالا جزو مزایای استفاده از بهترین مارک آینه مانیتور دار است. در ادامه به چند نمونه از معایب این آینه‌ها اشاره می‌کنیم.

  • ابعاد آینه مانیتور دار بزرگ است و فضای نسبتا زیادی را اشغال می‌کند و در مواردی که نیازی به آن ندارید، ممکن است حواستان را از رانندگی پرت کند.
  • امکان برهم‌خوردن تنظیم دوربین عقب وجود دارد.
  • طرز کار بیشتر مدل‌های این آینه‌ها پیچیده‌ است.

با ‌وجود همه این موارد، آینه مانیتور دار یکی از محبوب‌ترین لوازم جانبی خودرو است.

3 مدل از بهترین آینه‌های مانیتوردار برای خرید

در انتخاب و خرید بهترین مارک آینه مانیتور دار باید به چند نکته دقت کنید. کیفیت تصویر را بررسی کنید و ابعاد مناسب آینه را با توجه به مدل خودرو و سایز شیشه جلو انتخاب کنید. خرید آینه‌های دارای خط‌کشی راهنما و آینه‌هایی که به همراه دوربین به فروش می‌رسند را در اولویت بگذارید. در ادامه به معرفی چند مدل آینه از بهترین مارک آینه مانیتور دار دقت کنید.

آینه مانیتور دار به همراه دوربین دنده عقب مدل H3

 آینه مانیتور دار H3

تولیدکننده این آینه باکیفیت، برند محبوب و خوش سابقه چیتاست که از لحاظ کیفیت تولیدات نیازی به تعریف ندارد. چیتا بهترین مارک آینه مانیتور دار است. این آینه به همراه دوربین دنده ‌عقب، تغذیه فندکی و کابل رابط به فروش می‌رسد. در ادامه مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول را خواهیم دید.

زاویه دید 170 درجه:  آینه مانیتور دار مدل H3 دارای دو دوربین برای دنده‌ عقب و دنده جلو است و زاویه این دوربین‌ها 170 درجه است. این دوربین به‌علاوه یک مانیتور باکیفیت 4.3 اینچی، رانندگی را واقعا برای شما ساده‌تر می‌کند.

دو دوربین باکیفیت: ویژگی خوب این آینه، داشتن دو دوربین باکیفیت است. یکی از دوربین‌ها برای ثبت وقایع پشت ماشین و یکی برای فیلم‌برداری جلو خودرو است. با داشتن این آینه، شما امکان دیدن هم‌زمان تصاویر پشت و جلوی خودرو را دارید؛ به‌علاوه می‌توانید از رم برای ذخیره این تصاویر استفاده کنید.

ثبت وقایع در حوادث: درصورتی‌ که دچار حوادثی مثل تصادف شوید، دوربین این آینه فعال‌ شده و تصاویر را ثبت و ذخیره می‌کند. کیفیت تصاویر دوربین دنده‌ عقب این خودرو 1080 است که کیفیت بسیار خوبی است.

بهترین مارک آینه مانیتور دار؛ مدل G700S

بهترین مارک آینه مانیتور دار؛ مدل G700S

این دوربین تولید شرکت استیل میت بهترین مارک آینه مانیتور دار است که می‌توانید بخرید. اقلام همراه این آینه شامل دوربین جلو، دوربین عقب، تغذیه فندکی و کابل است. این محصول تصاویری باکیفیت بی‌نظیر HD دارد و حسابی به کیفیت رانندگی شما کمک می‌کند. در ادامه مهم‌ترین ویژگی‌های آینه مانیتور دار G700S را خواهید دید.

دو دوربین دارد: این مدل آینه استیل میت یک دوربین دنده‌عقب دارد و یک دوربین برای فیلم برداری وقایع جلو خودرو است. هر دو دوربین کیفیت تصویر بسیار خوبی دارند و با نصب یک کارت حافظه، این تصاویر را ذخیره می‌کنند. با این آینه، امکان دیدن تصویر هر دو دوربین را به طور هم‌زمان دارید.

قابلیت ثبت تصاویر بعد از حادثه: دوربین جلو به محض وارد‌شدن ضربه به خودرو در حوادث رانندگی فعال می‌شود و حوادث را ثبت و ضبط می‌کند.

قابلیتWiFi: این قابلیت به شما اجازه می‌دهد از طریق تلفن هوشمند خود به WiFi آینه وصل شوید و تصاویر دوربین‌های جلو و عقب خودرو را ببینید و همه‌چیز را تحت ‌نظر داشته باشید.

آینه مانیتور دار به همراه دوربین دنده عقب زنوتیک

آینه مانیتور دار زنوتیک

یک انتخاب دیگر برای بهترین مارک آینه مانیتور دار، این آینه ساخت شرکت زنوتیک است. این دوربین قابلیت دید در شب را ندارد؛ اما قیمت مناسبی دارد و برای همه مدل خودرویی قابل ‌استفاده است. در ادامه به چند ویژگی خوب از این آینه اشاره می‌کنیم.

قابلیت تنظیم صفحه نمایش: این آینه به شما امکان می‌دهد که نور کنتراست و کیفیت را برای دید بهتر تنظیم کنید.

کیفیت تصویر بی‌نظیر: کیفیت تصویر این آینه بسیار خوب است و امکان تماشای تصاویر با کیفیت تلویزیون‌های 420 وات را به شما می‌دهد.

صفحه نمایش دارای خطوط راهنما: خطوط راهنمای روی این صفحه نمایش برای رانندگی دقیق‌تر خصوصا در حالت دنده عقب است که این قابلیت بسیار کاربردی ‌است.

همان‌ طور که گفتیم، خرید بهترین مارک آینه مانیتور دار برای زمانی که با حرکت دنده ‌عقب ماشین یا پارک دوبل مشکل دارید، ضروری است. حتما برای شما هم پیش آمده است که در فصل سرد، دید خوبی به فضای پشت خودرو نداشتید، در این موارد هم این آینه‌های پرطرفدار به شما کمک می‌کنند. کافی است برای خرید، مزایا و معایب آن‌ها را بررسی کنید و آینه‌ای را انتخاب کنید که مناسب خودرو و اندازه شیشه جلو شما باشد. امیدواریم نکات این مقاله به شما در انتخاب درست یکی از این آینه‌ها کمک کند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟