بررسی دلایل اهمیت نصب دزدگیر موتورسیکلت | اینصب
x
X

اهمیت نصب دزدگیر موتورسیکلت

مطمئنا شما نیز به اهمیت نصب و خرید دزدگیر ماشین یا دزدگیر موتور سیکلت یا هر وسیله نقلیه در دنیای پر هیاهوی امروزی توجه داشته‌اید. نصب دزدگیر روی موتور جزء اصلی‌ترین قدم امنیتی برای آسایش خاطر شماست، اما اگر شما نیز راننده موتورسیکلت هستید، این مقاله به شما کمک می‌کند تا با انواع دزدگیر موتور سیکلت و دلایل اهمیت نصب دزدگیر موتورسیکلت آشنا شوید.

انواع دزدگیر موتورسیکلت

همان قدر که موتورسیکلت وسیله نقلیه روان، پرسرعت، و کم‌هزینه‌تری نسبت به خودرو است، همانقدر هم راحت‌ترین روش سرقت، سرقت موتورسیکلت می‌باشد. زیرا بدون نیاز به روشن بودن آن نیز احتمال ربودن آن وجود دارد. پس عاقلانه‌ترین روش برای بستن راه سارقان، نصب دزدگیر موتورسیکلت است.

در این مقاله سعی داریم تا شما را به نحو احسن، گام‌به‌گام، از شناخت اولیه تا پیشنهاد برای خرید و نصب دزدگیر موتورسیکلت راهنمایی کنیم. اگر در گوگل سرچ کنید، دزدگیر موتورسیکلت، لیست طولانی از برندهای مختلف دزدگیر پیش روی شما قرار می‌گیرد که هرکدام معایب و مزایایی دارتد. از جمله بهترین برندهای موجود در بازار، برند استیل میت را می‌توان برد. البته برندهای دیگری نیز وجود دارند مانند ایکس من که در بازار طرفداران خود را دارد.

در میان این همه تنوع دزدگیر موتور در بازار، ما نیاز به دزدگیری داریم که صدایی رسا، بدون اتصال، داشتن دزدگیر یدک، قیمت مناسب و صد البته کیفیت بالا داشته باشد.

دلایل اهمیت نصب دزدگیر موتور سیکلت

نکات مهم در خرید دزدگیر موتورسیکلت

برای خرید هر وسیله‌ای، شما نیاز دارید که اطلاعاتی از قبل داشته باشید تا بتوانید یک محصول خوب خریداری کنید. دزدگیر موتور نیز مستثنی از این قضیه نیست و لازم است قبل از خرید، نکاتی را در این باره بدانید تا بتوانید انتخاب درستی انجام دهید.

تناسب با مدل موتور شما

باید توجه داشت که اولین قدم در خرید و نصب دزدگیر موتورسیکلت توجه به مدل موتور شماست. نحوه نصب روی موتور ارتباط مستقیمی به تولید داخل یا خارجی وسیله نقلیه شما دارد. پس توجه به تکنولوژی موتور خویش داشته باشید که از نوع انژکتوری یا کاربراتی است. همچنین سیم کشی موتور نیز در خرید دزدگیر بسیار مهم است که باید به آن توجه نمایید.

برند دزدگیر

یکی از مواردی که باید در هنگام خرید به آن توجه نمایید، برند دزدگیر موتورسیکلت است که محدوده آسایش شما را مشخص می‌کند. مطمئنا با افزایش این دایرهٔ امن، قیمت دزدگیر شما نیز افزوده خواهد شد.

ریموت یدک

ممکن است پیش‌آمده باشد که ریموت شما نیز گم شود و یا آن را دزدیده باشند و یا به هر نحوی غیرقابل‌ دسترس باشد، در چنین مواردی وجود ریموت یدک می‌تواند به شما کمک کند. بنابراین در هنگام خرید بهتر است این مورد را نیز در نظر بگیرید.

قیمت

نمی‌توان منکر این قضیه شد که قیمت تأثیر بسزایی در خرید و نصب دزدگیر موتورسیکلت خواهد داشت. پس باید مقرون‌به‌صرفه و همین‌طور دارای کیفیت مناسب باشد. لازم به ذکر است که بگوییم، قیمت بالا نشانه یک دزدگیر خوب نیست بنابراین این مورد را ملاک خریدتان قرار ندهید.

امکانات جانبی

اکثراً دزدگیرهای موتورسیکلت دارای امکانات جانبی جذابی نظیر، ویبره، تغییر ملودی پخش، داشتن سیستم تصویری، دارای سیستم کنترل دوربرد و… هستند. توجه به این قضیه نیز در بهترین انتخاب، سودمند خواهد بود. از آنجایی که امکانات اضافه در قیمت تاثیرگذار خواهد بود، بنابراین بهتر است که امکاناتی که برایتان اهمیت ندارد را ندید بگیرید و هزینه اضافه بابت آن‌ها نپردازید.

نکات مهم خرید دزدگیر موتورسیکلت

نصب دزدگیر موتورسیکلت

اولین قدم که باید توجه داشت، خرید و نصب دزدگیر موتورسیکلت باکیفیت است. امروزه آپشن‌های بسیاری روی دزدگیر شما پیاده شده که می‌تواند موقعیت موتور شما را تشخیص دهد یا حتی بار اضافی روی موتور را نیز به اطلاع برساند.

قدم بعدی که باید توجه داشت، کتابچه راهنمای همراه دزدگیر است. هنگام خرید توجه داشته باشید این کتابچه یاور شما هنگام بروز مشکلات است. یک خرید معتبر، آسایش شما را به همراه خواهد داشت. زمانی که برند خریداری شده دارای سایت پشتیبانی با آموزش‌های رایگان در اختیار خریداران باشد، همچنین سیستم پشتیبان که به سؤالات شما پاسخ دهد.

از طریق کتابچه راهنما یا آموزش آنلاین سایت مربوطه، با سیستم مدل دزدگیر  و نصب دزدگیر موتورسیکلت آشنایی پیدا خواهید کرد. توجه به ایمنی کار و زدن برچسب دزدگیر در معرض چشم و در انتها امتحان کردن عملکرد دزدگیر، جزو موارد قابل‌توجه خواهد بود.

 آشنایی با دزدگیر موتورسیکلت استیل میت

توجه داشته باشید که هر محصولی مزایا و معایبی دارد و خرید عاقلانه، خریدی است که دید کلی به محصول و موارد ذکر شده ایجاد شده باشد. برند استیل میت یکی از برندهای شناخته شده و باکیفیت بازار است که طرفداران زیادی دارد. این برند محصولات زیادی را در بازار عرضه می‌کند که یکی از آن محصولات، دزدگیرهای موتور سیکلت است که در ادامه قصد داریم به بررسی این برند بپردازیم.

از جمله مزایای نصب دزدگیر موتورسیکلت استیل میت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مصرف باتری کم
  • قابلیت روشن خاموش‌کردن موتور با ریموت
  • کیت ضد آب
  • دارای سیستم ضد سرقت
  • سیستم تصویری
  • ریموت یدک دارد
  • برد حدود 1000 متر
  • قیمت کمتر نسبت به بقیه برندها
  • هشدار به‌صورت ویبره و ملودی و…

توجه داشته باشید محصولی که خرید می‌کنید، شرکت مربوطه، باید اطلاعات کافی را در اختیار مشتریان قرار دهد. نبود اطلاعات، یا اطلاعات اندک در دسترس، کمکی به خرید بهتر محصول نخواهد کرد. هم چنین لازم است به این نکته توجه داشته باشید که دزدگیر به درستی و اصولی بر روی موتورسیکلت نصب شود تا از خطرات احتمالی جلوگیری شود.

آشنایی با دزدگیر موتور استیل میت

برد دزدگیر موتور سیکلت استیل میت چقدر است؟

شعاع پاسخگویی ریموت دزدگیر شما در واقع شعاعی است که ریموت کنترل با وسیله شما ارتباط برقرار می‌کند و به آن برد دزدگیر می‌گویند. در اینجا نیز شرکت استیل میت با برد 1000 متر، برگ برنده بازار را بدست گرفته است. این در حالی است که سایر محصولات مشابه دارای برد 500 متر و حتی 250 متر و کمتر هستند.

شعاع برد همان‌طور که شرح داده شد جزء کمیت‌های مهم و قابل‌توجه است. مثلاً تصور کنید موتور شما در فاصله 2000 متری شما قرار دارد و سارق، قصد ربودن وسیله نقلیه شما را در سر دارد، در این هنگام ریموت شما علایم هشدار را به شما نشان نخواهد داد، گویا جای موتور امن است.

قیمت دزدگیر موتور استیل میت

نمی‌توان منکر این قضیه شد که قیمت تأثیر بسزایی در خرید و نصب دزدگیر موتورسیکلت خواهد داشت. پس باید مقرون‌به‌صرفه و همین‌طور دارای کیفیت مناسب باشد.

قیمت دزدگیر موتورسیکلت با توجه به خدمات و امکانات اضافی که ارائه می‌دهد، متفاوت است. نظر ما این است که در هنگام خرید دزدگیر موتورسیکلت خساست را کنار بگذارید و واقع‌گرایانه به قضیه نگاه کنید. هیچ گرانی ای بی‌حکمت نیست، توجه کنید که ممکن است اختلاف قیمت جزئی شمارا از خدمات یک محصول باکیفیت، دور کند. حدود قیمت دزدگیرهای موتورسیکلت نسبت به خودرو بسیار پایین‌تر بوده و دارای سیستم ساده‌تری می‌باشد.

سخن پایانی

امروزه گزارش‌های بسیاری مبنی بر سرقت خودرو، موتورسیکلت، دوچرخه و هر … به پلیس ارائه می‌شود. دراین‌بین مهندسان توجه بسیاری بر کنترل امنیت خودرو داشته‌اند که نتیجه آن، امنیت نسبی خودرو می‌باشد. خوشبختانه برای موتور سیکلت که سرقت راحتی دارند، ابزارهای امنیتی مانند دزدگیر عرضه شده که می‌تواند کمک شایانی به شما کند. در این مطلب دلایل اهمیت نصب دزدگیر موتور سبکلت را به شما گفتیم و برن استیل میت را که در زمینه تولید این محصول، بسیار پرطرفدار است را به شما معرفی کردیم. امیدواریم این مطلب برای شما مفید باشد.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟