بهترین دزدگیر موتور سیکلت | راهنمای خرید بهترین دزدگیر موتور سیکلت | اینصب
x
X

معرفی بهترین دزدگیر موتور سیکلت

شاید خیلی از افراد تصور کنند که موتور سیکلت نیازی به دزدگیر ندارد و دزدگیر فقط مخصوص ماشین است. در صورتی که تاکنون موتور سیکلت‌ها بیشتر در معرض سرقت قرار گرفته‌اند. پس لازم است برای تامین امنیت موتور سیکلت خود اقداماتی را انجام دهید. از جمله اقدامات مهم امنیتی که در این زمینه صورت می‌گیرد، می توان به نصب ردیاب موتور سیکلت و همچنین نصب دزدگیر موتور سیکلت اشاره کرد. امروزه مدل های متفاوتی از دزدگیر موتور در بازار عرضه می شود. در این مقاله قصد داریم به بررسی بهترین دزدگیر موتور سیکلت بپردازیم و چند مورد از بهترین دزدگیرها را به شما معرفی کنیم.

موتور سیکلت

 

بهترین دزدگیر موتور سیکلت

قطع به یقین تمام افرادی که این متن را می‌خوانند با دزدگیر ماشین آشنایی دارند اما ممکن است نحوه کار دزدگیر موتور سیکلت را ندانند. دزدگیر موتورسیکلت بسیار شبیه به دزدگیر خودرو عمل می‌کند. دزدگیر تصویری و ساده از لحاظ امکانات و قابلیت‌ها با یکدیگر متفاوت هستند که در ادامه متن در مورد آن ها کمی توضیح خواهیم داد.

توجه داشته باشید که مدل‌های متفاوتی از دزدگیر موتور در بازار عرضه می‌گردد که برای انتخاب بهترین دزدگیر موتور سیکلت باید دقت خود را بیشتر کنید. در این مطلب تنها به معرفی چند مورد از آن‌ها می‌پردازیم و امکانات آن‌ها را با یکدیگر بررسی می‌کنیم. دزدگیر‌هایی که در ادامه می‌خواهیم به شما معرفی کنیم از برند گلد و استیل میت است که حتما با آن آشنایی دارید.

 

انواع دزدگیر موتور سیکلت

همان طور که در بالا اشاره کردیم دزدگیر موتور به دو دسته تصویری و ساده تقسیم می‌شوند که دارای امکانات و قابلیت‌های متفاوتی می‌باشند. دزدگیر ساده موتور سیکلت دارای ریموت غیر تصویری است. در صورتی که ریموت دزدگیر تصویری موتورسیکلت، همانطور که از نامش پیداست، تصویری است. در صورتی که حسگر‌های دزدگیر ساده تحریک شوند آژیر دزدگیر به صدا در می‌آید و شما فقط از طریق آژیر متوجه خطر سرقت خواهید شد.

بنابراین در صورت نصب دزدگیر تصویری هم از طریق آژیر و هم از طریق ریموت آن متوجه خطر می‌شوید. درواقع ریموت دزدگیر تصویری دارای ویبره است که هنگام تحریک شدن حسگر‌ها از طریق ویبره و زنگ خوردن ریموت متوجه خطر خواهید شد. بسیاری از افراد دزدگیر تصویری موتور سیکلت را به دزدگیر ساده ترجیح می‌دهند.

اطلاعات بیشتر: بررسی انواع دزدگیر موتور سیکلت

یکی از دلایل پرفروش بودن این دزدگیر، ظاهر زیبای ریموت آن است. ریموت‌های تصویری دارای یک صفحه نمایش می‌باشند که زیبایی ریموت را دو چندان می کند. دزدگیر های تصویری به دزگیر دو طرفه نیز معروف هستند. چرا که علاوه بر دریافت فرمان، قادر به ارسال پیام به ریموت نیز هستند. در صورتی که دزدگیر ساده تنها قادر به دریافت فرمان و اجرای آن می‌باشد. این‌ها دلیل نمی‌شود که این دزدگیرها از نظر کیفیتی فرقی باهم داشته باشند چه بسا که دزدگیرهای ساده هم بسیار پرطرفدارند. در ادامه به بررسی چند مدل از بهترین دزدگیر موتور سیکلت را عنوان خواهیم کرد.

دزدگیر موتور سیکلت مدل گلد

بهترین دزدگیر موتور سیکلت یک ویژگی بسیار مهم دارد، آن هم خاموش و روشن کردن موتور از طریق ریموت آن می‌باشد. دزدگیر موتور گلد دارای ویژگی‌های بسیاری از جمله، دارا بودن سیستم استارت موتور بدون سوئیچ است که شما قادر خواهید بود توسط ریموت موتور خود را خاموش و روشن کنید. این محصول ضدآب است و همچنین کیت و آژیر آن از هم جدا می‌باشند که باعث با کیفیت‌تر شدن محصول گشته است.

مدل گلد؛ بهترین دزدگیر موتور سیکلت

 

دزدگیر موتور سیکلت استیل میت 986L-1

این مدل دزدگیر از نوع ساده می باشد اما دارای کیفیت بالایی است. همان طور که گفتیم دزدگیر های برند استیل میت از جمله بهترین دزدگیرها می باشند. از جمله قابلیت‌های این مدل دزدگیر می‌توان به قابلیت خاموش یا روشن کردن موتور با استفاده از ریموت اشاره کرد. از دیگر مزایای این دزگیر می‌توان به کیت ضد آب آن اشاره کرد.

 

دزدگیر موتورسیکلت استیل میت 986L-1

 

دزدگیر موتور سیکلت استیل 986L-2

از جمله بهترین دزدگیر موتور سیکلت می توان به این مدل دزدگیر استیل میت اشاره کرد. این دزدگیر با وجود کیفیت بالا از قیمت پایینی برخوردار است. به همین علت تاکنون فروش خوبی داشته است. ریموت این مدل دزدگیر موتور بسیار مقاوم است. از جمله مزایای آن می توان به کیت ضد آب و مصرف باتری کم اشاره کرد. هم چنین این مدل دزدگیر نیز مانند دزدگیر 986L-1 از قابلیت خاموش یا روشن کردن موتور از طریق ریموت بهره‌مند می‌باشد.

 

دزدگیر موتورسیکلت 986L-2

 

دزدگیر موتور سیکلت تصویری استیل میت مدل 986XO

دزدگیر موتور 986XO یکی از بهترین دزدگیر های موتور سیکلت است. این مدل دزدگیر استیل میت بسیار معروف و شناخته شده می‌باشد و طرفداران زیادی دارد. از جمله مزایای این دزدگیر می توان به ظاهر زیبای ریموت تصویری آن اشاره کرد. این دزدگیر نیز دارای قابلیت خاموش و روشن کردن موتور از طریق ریموت است، همچنین این دزدگیر از قابلیت KEYLESS برخوردار است. به این معنی که در زمان روشن بودن موتور با استفاده از ریموت می توان بدون سوئیچ رانندگی کرد. همان طور که گفتیم دزدگیر‌های تصویری دو طرفه هستند. این دزدگیر در هنگام تحریک شدن حسگر‌های دزدگیر علاوه بر آژیر زدن، به ریموت پیام هشدار ارسال می‌کند و شما از طریق ویبره و زنگ ریموت متوجه خطر می‌شوید.

 

دزدگیر موتورسیکلت 986XO

 

قیمت بهترین دزدگیر موتور سیکلت

قیمت دزدگیر موتور سیکلت به عوامل مختلفی بستگی دارد. مهم ترین عامل در قیمت دزدگیر موتور نوع دزدگیر است. در صورتی که دزدگیر تصویری باشد قیمت آن نسبت به دزدگیر ساده بالاتر خواهد بود. پس اگر به دنبال دزدگیر موتور سیکلت ارزان هستید لازم است به سراغ نوع ساده آن بروید. موارد دیگری چون برند، کیفیت، مقاوم بودن ریموت و … نیز در قیمت دزدگیر موتور تاثیر گذار است که لازم است به آن‌ها هم توجه کنید.

 

سخن پایانی

لازم است بگوییم برای خرید بهترین دزدگیر موتور سیکلت باید در این زمینه مطالعه و بررسی داشته باشید. امروزه مدل‌های متفاوتی از دزدگیر در بازار عرضه می‌شوند، این موضوع انتخاب را برای خریداران سخت کرده است. پس بهتر است قبل از خرید کمی در این زمینه تحقیق کنید و یا با افرادی که در این زمینه اطلاعات دارند مشورت کنید. در صورت نیاز به مشاوره و انتخاب درست محصول حتما با کارشناسان ما در فروشگاه اینصب تماس بگیرید تا در این زمینه به طور کامل شما را راهنمایی کنند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟