معرفی 7 مدل از دزدگیرهای پرفروش برای 206 | اینصب
x
X

معرفی 7 مدل از دزدگیرهای پرفروش برای 206

ماشین پژو 206 همان قدر که برای خریداران و مخصوصا رانندگان جوان، خودروی پرطرفداری است، متاسفانه یک خودروی بسیار پرطرفدار برای سارقین ماشین نیز می‌باشد. آمار سرقت خودرو در ایران، نشان می‌دهد که لازم است هرچه سریعتر با خرید دزدگیر ماشین نسبت به بالا بردن امنیت خودرو 206 خود اقدام کنید. ما در این مقاله با معرفی 7 مدل از دزدگیرهای پرفروش برای 206 قصد داریم ، مقایسه و انتخاب دزدگیر ماشین را برای شما آسان‌تر کنم.

7 مدل از دزدگیرهای پرفروش برای 206

خودروی 206 از جمله ماشین‌های دوست داشتنی است که تا حدودی سیستم امنیتی خوبی دارد. با این حال نصب سیستم امنیتی بیشتر روی هر خودرویی، خالی از لطف نیست. یکی از سیستم‌های امنیتی که می‌تواند برای شما کارامد باشد، دزدگیر است. متاسفانه یا خوشبختانه، تنوع زیادی از دزدگیرها در بازار وجود دارد که باعث سردرگمی انتخاب می‌شود. به همین دلیل ما در این مقاله، سعی کردیم براساس رضایت مشتریان اینصب، چند مدل از دزدگیرهای پرفروش برای 206 را معرفی کنیم تا بلکه به شما در انتخاب کمک کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

ایزیکار مدل E7III از دزدگیرهای پرفروش برای 206

دزدگیر ماشین ایزیکار مدل E7III یکی از پرفروش ترین دزدگیرهای موجود در بازار می‌باشد. ریموت‌های تصویری این دزدگیر لمسی و بسیار زیباست. این مدل دزدگیر دارای قابلیت‌های بسیار جالبی است که به تعدادی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

قابلیت ایزی دور: این قابلیت برای وقت‌هایی که ریموت‌ها در دسترس نیستند و یا گم شده‌اند، استفاده می‌شود. با ضربه زدن به صورت یک کد یا عدد خاص بر روی شیشه ماشین، درب خودرو باز می‌شود. این مدل دزدگیر دارای قابلیت آنتن مجزا برای افزایش بُرد است و بهترین انتخاب برای زندگی شهری است. (در زندگی شهری به دلیل دور بودن پارکینگ از منزل، لازم است که بُرد دزدگیر بالا باشد تا بتواند شما را از خطرات مطلع کند).

همچنین این دزدگیر دارای قابلیت قفل کودک و اخطار باز بودن درب خودرو است. لازم به توضیح نیست که این قابلیت مخصوصا برای روزهای شلوغ که فرزندان شما همراهتان هستند، به چه اندازه می‌تواند مفید و کارامد باشد. این دزدگیر را به نوعی می‌توان کامل‌ترین سیستم دزدگیر موجود در بازار دانست که با یک گارانتی 36 ماهه و بیمه مجزا ارائه می‌شود.

دزدگیرهای پرفروش برای 206

دزدگیر ماشین ایزیکار مدل 5100

یک دزدگیر کار آمد و عالی از همه لحاظ،  که خیال شما را از امنیت ماشین خود تا حدود زیادی راحت می‌کند. اگر به فکر خرید دزدگیر ماشین هستید، این مدل ایزیکار حتما رضایت شما را جلب خواهد کرد. این مدل نیز مانند مدل قبل دارای قابلیت ایزی دور است.  این دزدگیر دارای قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور را دارد و در صورت سرقت خودرو امکان خاموش کردن ماشین وجود دارد.

دزدگیر ایزیکار مدل 5100 دارای حالت ویبره و زنگ است. از خوبی‌های این دزدگیر که مطمئنا به چشمتان خواهد آمد، نصب رایگان در سراسر کشور و 5 سال گارانتی و خدمات پس از فروش است.

استیل میت مدل 5163 از دزدگیرهای پرفروش برای 206

برند استیل میت از برندهای شناخته شده بازار است که رضایت مشتری بالایی دارد. دزدگیر استیل میت مدل 5163 یک دزدگیر زیبا با ریموتی شبیه ریموت فابریک BMW است. از نظر فنی دزدگیر استیل میت همه قابلیت‌های مورد نیاز شما را داراست. یک گارانتی خوب 24 ماهه و ضمانت اصالت کالا را دارد. این دزدگیر دو مدل Ranger 5163 doule  و مدل Ranger 513 single را دارد که اختلاف این دو مدل در قیمت و ریموت آن‌ها است.

از جمله ویژگی‌های این دزدگیر می‌توان به ریموت‌های شارژی دارای قابلیت ویبره و زنگ اشاره کرد. همچنین این دو مدل دزدگیر استیل میت از پمپ صندوق پران و پاور ویندوز پشتیبانی می‌کنند. همچنین دارای قابلیت چشمی آلتراسونیک و قابلیت قفل کودک است که به جهت حفظ امنیت سرنشین‌ها، با اولین ترمز، درب‌های خودرو قفل می‌شوند. از دیگر قابلیت‌های این دزدگیر لازم است به نمایش سرعت خودرو و وضعیت فنی خودرو اشاره کرد.

در جعبه دزدگیرهای رنجر، آنتن جانبی، بست کمربندی برای مرتب سازی و بستن سیم‌ها، شارژر فندکی برای شارژ کردن ریموت دزدگیر و رله قطع برق  موجود است.

دزدگیر ماشین هوتای مدل HT-L130

دزدگیر هوتای مدل HT-L130 یکی از دزدگیرهای پرفروش برای 206 و یکی از بهترین مدل‌های دزدگیر هوتای است که ریموت بسیار پرطرفداری دارد. این محصول دارای گارانتی 12 ماهه و ضمانت اصالت کالا است. امکانات جانبی عالی و کیفیت ساخت بسیار خوبی دارد. در حالت کلی این دزدگیر تمام ویژگی‌های یک دزدگیر ماشین با امنیت بالا را دارد. از قابلیت‌های این وسیله می‌توان به خروجی‌های پاور ویندوز، صندوق پران، چشمی آلتراسونیک و خروجی آنتن اشاره کرد. دزدگیر هوتای مدل HT-L130 بارها به‌عنوان بهترین دزدگیر از نگاه مشتریان انتخاب شده است. اگر جزو افرادی هستید که به زیبایی ریموت دزدگیر خود اهمیت می‌دهید، این دزدگیر انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

پرفروش ترین دزدگیر مناسب 206

دزدگیر ماشین هوتای مدل 129

یک پیشنهاد شگفت انگیز برای صاحبان 206، دزدگیر هوتای مدل HT-L129 است. این دزدگیر تقریبا جزء ارزان ترین دزدگیر تصویری ماشین در بازار به حساب می‌آید. دزدگیر هوتای 129 معمولا در بازار با نام‌های دیگری از جمله دزدگیر هوتای 109 هم شناخته می‌شود. یک دزدگیر کامل با پشتیبانی از صندوق پران، شیشه بالابر، چشمی آلتراسونیک، قفل کودک و ریموتی که دارای هر دو حالت زنگ و ویبره است. دزدگیر هوتای دارای دو ریموت تصویری است که حالت باز یا بسته بودن درب‌های خودرو را نمایش می‌دهد. به همراه این ریموت، کابل شارژر فندکی، شوک سنسور، آنتن مجزا و سیم بندی کامل و رله قطع برق را در جعبه محصول دارید و در هنگام نصب، نیاز به خرید وسایل نصبی ندارید. این محصول دارای گارانتی 12 ماهه اینصب و ضمانت اصالت کالا است.

دزدگیر چیتا مدل F11D از دزدگیرهای پرفروش برای 206

دزدگیر چیتا مدل F11D از دیگر پرفروش‌ترین دزدگیرهای مناسب 206 است که دارای یک ریموت اصلی تصویری و یک ریموت یدک ساده و غیرتصویری است. این دزدگیر دارای گارانتی 36 ماهه و ضمانت اصالت کالا است. ویژگی محبوب چیتا، باتری خور بودن آن است. اقلام همراه دزدگیر چیتا شامل آژیر، شوک سنسور، کیت اصلی، رله برق، سیم بندی، باتری نیم قلم و مهم‌تر از همه، دو کاور زیبا برای ریموت‌هاست.خروجی‌های LED، آنتن، چراغ راهنما، سنسور درب و … از سایر قابلیت‌ها و اقلام جانبی آن است.

سخن آخر

خودروی 206 یکی از پرطرفدارترین ماشین‌های ایران است که نه تنها برای خریداران بلکه برای سارقان نیز مورد توجه است. به همین دلیل برای امنیت بیشتر این ماشین، در این مقاله تلاش کردیم که بهترین و پرفروش‌ترین دزدگیرهای مناسب 206 را به شما معرفی کنیم. این 7 مدل از دزدگیرهای پرفروش برای 206 از هر نظر عالی، باکیفیت و محبوب هستند. بسته به نیاز شما و قیمت دزدگیر، هرکدام از مدل‌های معرفی شده می‌توانند بهترین انتخاب برای شما باشند. ما در اینصب با مشاوره تخصصی و تحویل محصول اصلی و با ضمانت کیفیت معتبر، در کنار شما هستیم.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟