خرید بهترین ردیاب خودرو برای اطلس | اینصب
x
X

خرید بهترین ردیاب خودرو برای اطلس

اطلس یکی از تازه واردهای شرکت خودروسازی سایپا است. این خودرو هنوز از گرد راه نرسیده، نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است. سایپا برای ساخت این خودرو از آپشن‌های مختلفی مانند سنسور باران، شیشه دودی عقب، صندلی برقی، سقف دو رنگ و … استفاده کرده است. اگرچه در این خودرو از استانداردهای روز دنیا استفاده شده، اما هیچ خودرویی حتی اطلس هم از گزند سارقان حرفه‌ای در امان نخواهد بود.

اطلس مانند دیگر خودروهای داخلی دارای نقص‌های امنیتی است و به طبع امکان سرقت آن توسط سارق وجود دارد. روش‌های بسیار زیادی برای جلوگیری از سرقت این خودرو وجود دارد که ردیاب خودرو برای اطلس یکی از بهترین این روش‌ها به شمار می‌رود. در ادامه قصد داریم تا به‌ طور کامل در خصوص ردیاب خودرو برای اطلس صحبت و بهترین ردیاب‌های موجود در بازار را به شما معرفی کنیم.

ردیاب خودرو برای اطلس

قفل فرمان، قفل پدال و خیلی از دزدگیرهای خودرو در برابر سارقان حرفه‌ای دیگر اثر ندارند. قضیه برای ردیاب نسبت به دیگر تجهیزات افزایش امنیت خودرو، فرق می‌کند و کارایی آن در برابر سرقت بی‌نظیر است. ردیاب خودرو در نگاه اول تنها یک وسیله‌ است که با کمک آن می‌توان از موقعیت مکانی خودرو آگاه شد. اما این تنها مزیت ردیاب در جلوگیری از سرقت خودرو نیست. مزایایی مانند امکان خاموش کردن خودرو از راه دور، ردیابی آفلاین، هشدار باز شدن درب‌ها، هشدار روشن شدن خودرو و .. سبب شده تا این ابزار قبل، حین و بعد از سرقت خودرو بسیار کارآمد باشد. در ادامه بیشتر در خصوص مزایای ردیاب خودرو برای اطلس صحبت خواهیم کرد.

ردیاب خودرو برای اطلس

انواع ردیاب‌های مناسب برای خودروی اطلس

در بالا دیدید که نصب ردیاب خودرو برای اطلس بهترین گزینه برای جلوگیری از سرقت این خودرو است. در بازار ردیاب‌های بسیار زیادی وجود دارد که شما می‌توانید به سراغ آن‌ها برای خرید بروید. مهم‌ترین انواع ردیاب که شما می‌توانید بر روی خودروی اطلس خود نصب کنید، عبارتند از:

ردیاب خودرو دیاگی برای اطلس

ردیاب‌های دیاگی به پورت OBD یا همان دیاگ خودرو متصل می‌شوند. این نوع از ردیاب خودرو برای اطلس برق مورد نیاز خود را از پورت دیاگ می‌گیرد. بنابراین برای نصب آن نیازی به دستکاری سیستم برقی وجود نخواهد داشت. ردیاب‌های دیاگی قیمت پایین‌تری نسبت به دیگر ردیاب‌ها دارند و از نظر ظاهری هم شبیه به سایر اجزای برقی خودرو هستند. همین موضوع سبب شده است تا تشخیص آن توسط سارقان بسیار مشکل باشد.

ردیاب‌ فندکی برای خودروی اطلس

ردیاب‌های فندکی به رابط فندکی خودرو متصل می‌شوند و ظاهری بسیار شبیه به شارژرهای فندکی دارند. اگرچه این مدل از ردیاب‌ها جلوی چشم قرار دارند، اما چون ظاهرشان شبیه به شارژر فندکی است کسی به وجود آن‌ها شک نخواهد کرد.

ردیاب خودرو برای اطلس، آهنربایی

نصب ردیاب خودرو برای اطلس از نوع آهنربایی مزایای بسیار زیادی دارد. ردیاب آهنربایی به آهنرباهای بسیار قوی مجهز شده‌اند تا شما بتوانید آن‌ها را در قسمت فلزی از خودرو متصل کنید. این نوع از ردیاب‌ها دارای باتری داخلی هستند و شما بدون دستکاری سیستم برق خودرو می‌توانید آن‌ها را نصب کنید. ردیاب‌های آهنربایی امکانات و ویژگی‌های مثبت بسیار زیادی دارند، اما معمولا قیمت آن‌ها نسبت به سایر ردیاب‌های مناسب خودروی اطلس بیشتر است.

ردیاب سیمی برای خودروی اطلس

ردیاب‌های سیمی برعکس ردیاب‌های آهنربایی نیروی مورد نیاز خود را از باتری و سیستم برقی خودرو تامین می‌کنند. پس شما برای نصب این ردیاب‌ها باید سیستم برق خودروی خود را دستکاری کنید.

بهترین ردیاب برای خودروی اطلس

در بالا با برخی از مهم‌ترین انواع ردیاب خودرو مناسب برای اطلس آشنا شدید. حال سوال اینجاست که کدام ردیاب خودرو برای اطلس مناسب‌تر است؟ واقعیت قضیه این است که نصب برخی از تجهیزات بر روی خودروی اطلس می‌تواند آن از گارانتی خارج کند. این موضوع به مذاق خیلی از افراد خوش نمی‌آید. از طرفی همین موضوع نیز مالکان خودروی اطلس را از نصب ردیاب منصرف می‌کنند.

اگر شما هم این دغدغه را دارید، به شما توصیه می‌کنیم که به سراغ ردیاب‌های آهنربایی بروید. این ردیاب‌ها باتری دارند و نصب آن‌ها هیچ ربطی به گارانتی و سیستم برق‌کشی خودرو ندارد. البته شما می‌توانید با استفاده از سوکت‌های فابریک، ردیاب‌های سیمی را نیز بر روی خودروی خود نصب کنید تا به گارانتی شما آسیبی وارد نشود. بهترین ردیاب‌های موجود در بازار که برای خودروی اطلس مناسب هستند، عبارتند از:

ردیاب خودرو برای اطلس، وایزر مدل M8

وایزر مدل M8 یکی از بهترین ردیاب‌های آهنربایی موجود در بازار است. مهم‌ترین مزایای ردیاب خودرو اطلس مدل M8 عبارتند از:

  1. این ردیاب دارای باتری به ظرفیت 6000 میلی‌آمپر است. این باتری قدرتمند 25 تا 35 روز شارژدهی دارد و شما را از شر شارژ کردن‌های مکرر راحت می‌کند.
  2. شاید فکر کنید که شارژ شدن یک باتری 6000 میلی‌آمپری به مدت زمان زیادی نیاز دارد. خوشبختانه ردیاب وایزر مدل M8 شارژر قدرتمندی دارد و به سرعت باتری ردیاب را پر می‌کند.
  3. با نصب این ردیاب شما می‌توانید صداهای داخل کابین را نیز شنود کنید.
  4. اپلیکیشن این ردیاب به زبان فارسی است و رابط کاربری بسیار ساده‌ آن سبب می‌شود تا کاربران مشکلی برای استفاده از امکانات آن نداشته باشند.
  5. امکان نصب اپلیکیشن این ردیاب بر روی سیستم عامل‌های اندروید و ios وجود دارد.
  6. دقت مکان یابی این دستگاه فوق‌العاده بالا است و محل دقیق خودرو را با کم‌ترین خطا به شما نشان می‌دهد.

از دیگر ردیاب‌های آهنربایی که می‌توان بر روی خودروی اطلس نصب کرد، می‌توان به ردیاب آهنربایی مدل GT20 و ردیاب خودرو وایزر مدل F150 اشاره کرد.

ردیاب زنوتیک مدل X3 مناسب برای خودروی اطلس

زنوتیک یکی از بهترین برندهای تولید کننده ردیاب است که محصولات مختلف آن در بازار ایران وجود دارد. این ردیاب اگرچه از نوع سیمی است اما با سوکت فابریک عرضه می‌شود. به همین دلیل به گارانتی شما آسیبی وارد نمی‌کند. مهم‌ترین مزایای این ردیاب عبارتند از:

  1. حساسیت این دستگاه در موقعیت‌یابی -148 dBm است. این عدد نشان دهنده دقت بالای این محصول در مکان‌یابی خودرو است.
  2. این محصول اپلیکیشن اختصاصی با قابلیت نصب بر روی سیستم عامل‌های اندروید و IOS دارد.
  3. این محصول دارای کلید SOS برای ارسال هشدار در مواقع ضروری است.
  4. این محصول سنسورهای مختلفی مانند سنسور تشخیص حرکت، سنسور تشخیص حرکت در حالت خاموش و .. دارد.
  5. امکان ارسال هشدار از طریق پیامک در این ردیاب خودرو وجود دارد.

ردیاب خودرو استیلاک مدل GT06، ردیاب خودرو استیلاک مدل GT06 Pro، ردیاب خودرو استیلاک مدل ST30 و ردیاب خودرو وایزر مدل F100_R از دیگر ردیاب‌های سیمی مناسب برای نصب بر روی خودروی اطلس هستند.

ردیاب سیمی مناسب خودروی اطلس

بررسی مزایا و معایب نصب ردیاب برای خودروی اطلس

یکی از علل اصلی نصب ردیاب برای اطلس جلوگیری از سرقت این خودرو است. اما مزایای نصب ردیاب برای خودروی اطلس به همین یک موضوع منتهی نمی‌شود. از دیگر مزایای نصب ردیاب بر روی این خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مزایا

  1. اولین و مهم‌ترین مزیت نصب ردیاب خودرو برای اطلس جلوگیری از سرقت خودرو است که به آن اشاره کردیم. اما چگونه؟! امروزه ردیاب‌ها مانند دیگر تجهیزات افزایش امنیت خودرو پیشرفت‌های بسیار زیادی کرده‌اند. ردیاب‌های امروزی اغلب دارای اپلیکیشن‌هایی هستند که حوادث و اتفاقات مربوط به خودروی شما را گزارش می‌دهند. حوادثی مانند باز شدن غیرمجاز درب‌ها، روشن شدن غیر مجاز خودرو و غیره از طریق اپلیکیشن یا حتی پیامک به مالک خودرو گزارش داده می‌شوند. این گزارش‌ها به مالک کمک می‌کنند تا بتواند شرایط را به راحتی مدیریت و از سرقت خودروی خود جلوگیری کند.
  2. ردیاب‌ها حتی بعد از به سرقت رفتن خودرو نیز کارآمد هستند. تصور کنید که سارق به هر روشی توانسته است تا خودروی شما را به سرقت ببرد. شما با دانستن موقعیت مکانی خودرو بعد از سرقت هم می‌توانید خودروی خود را پیدا و آن را مجددا به دست آورید.
  3. شما می‌توانید با تعیین یک سری محدودیت‌ها از طریق ردیاب، از به سرقت رفتن خودروی خود جلوگیری کنید. اما این محدودیت‌ها شامل چه مواردی می‌شوند؟! تعیین محدوده سرعت مجاز حرکتی؛ به این معنی که خودروی شما قادر به افزایش سرعت بالاتر از محدوده تعیین شده توسط شما نخواهد بود. همچنین با تعیین محدوده مجاز جغرافیایی در صورت خارج شدن خودرو از این محدوده تعیین شده، هشدار موقعیت مکانی برای مالک ارسال می‌شود.
  4. سلامت خودرو یکی دیگر از مزایای نصب ردیاب خودرو برای اطلس است. ردیاب‌ها قادر به بررسی سیستم‌های امنیتی خودرو هستند. بنابراین در صورتی که در سیستم برقی خودرو مشکلی وجود داشته باشد، هشدار آن برای مالک ارسال می‌شود. ردیاب‌ها همچنین هنگام بروز هرگونه مشکل در موتور، لاستیک‌ها، باتری و روغن خودرو برای مالک هشدار ارسال می‌کنند. بنابراین حتی اگر به دلیل مشغله زیاد نتوانید به سلامت خودروی خود توجه کنید، ردیاب‌ها در مواقع لازم گزارش‌های مربوطه را به شما خواهند داد. علاوه بر این ردیاب‌ها در صورت نبستن کمربند ایمنی، باز بودن درب‌ها و غیره اعلام هشدار می‌کنند.
  5. قابلیت شنود صدای داخل کابین، دکمه کمک اضطراری، کمک به مصرف سوخت و .. از دیگر مزایای نصب ردیاب برای خودروی اطلس است.

معایب نصب ردیاب برای خودرو اطلس

نصب ردیاب برای خودرو اطلس در کنار همه مزایای بالقوه‌، معایبی نیز دارند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  1. اولین و شاید مهم‌ترین عیب ردیاب‌ها قیمت بالای آن‌ها است. همین قیمت بالا باعث شده تا افراد بسیاری قادر به پرداخت هزینه آن نباشند. اما اگر امنیت خودرو برای شما اهمیت بسیار زیادی دارد، خرید ردیاب کم‌ترین کاری است که می‌توانید انجام دهید. البته ردیاب‌های ارزان قیمت نیز در بازار موجودند که خرید آن‌ها را به هیچ عنوان توصیه نمی‌کنیم. چرا که این ردیاب‌ها نه تنها بی‌کیفیت هستند، بلکه در مواقع نیاز به درستی عمل نخواهند کرد. خرید ردیاب‌های بی‌نام و نشان و ارزان مانند آن است که پولتان را دور ریخته باشید. دقت پایین در تعیین موقعیت خودرو، عدم داشتن گارانتی و مختل شدن سیگنال‌های موقعیت‌یابی توسط سارقان از جمله معایب بزرگ ردیاب‌های ارزان قیمت و بی‌نام و نشان هستند.
  2. نقض حریم خصوصی یکی از مشکلات و معایبی است که می‌توان به ردیاب‌ها نسبت داد. ردیاب‌های آهنربایی نصب ساده‌ای دارند و اگر کسی بخواهد می‌تواند ترددهای شما را زیر نظر بگیرد.

سخن پایانی

در این مقاله به‌ طور کامل در خصوص ردیاب خودرو برای اطلس صحبت کردیم. باید قبول کنید که دوره تجهیزاتی مانند قفل فرمان، قفل پدال و حتی دزدگیرهای ساده خودرو به پایان رسیده است. سارقان به حدی حرفه‌ای هستند که باز کردن یک قفل یا از کار انداختن یک دزدگیر برایشان مثل آب خوردن است. اما بحث ردیاب خودرو کاملا جدا از دیگر تجهیزات افزایش امنیت خودرو است. با نصب آن هم می‌توانید از سرقت خودرو جلوگیری و هم بعد از سرقت آن را پیدا کنید. در فروشگاه اینترنتی اینصب شما می‌توانید انواع ردیاب خودرو برای اطلس را با مناسب‌ترین قیمت پیدا کنید. اگر در خصوص خرید ردیاب خودرو نیاز به اطلاعات بیشتر دارید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟