آموزش نحوه کپی کردن ریموت پارکینگ | اینصب
x
X

نحوه کپی کردن ریموت پارکینگ

از نحوه کپی کردن ریموت پارکینگ اطلاعاتی دارید؟ موضوعی که در این مقاله به آن می‌پردازیم یعنی کپی کردن ریموت دب پارکینگ، کار بسیار ساده‌ای است. اما در عین سادگی لازم است که حتما اینکار را بلد باشید. چرا؟ خیلی وقت‌ها پیش می‌آید که به یک ریموت یدک یا یک ریموت جدید احتیاج داشته باشیم. در آپارتمان‌ها، شرکت‌ها و یا حتی در خانه، وقتی اعضای مختلف خانه رانندگی می‌کنند، احتیاج داریم که ریموت‌های بیشتری داشته باشیم. پس با ما همراه باشید تا نحوه کپی کردن ریموت پارکینگ را به صورت مختصر و مفید به شما آموزش دهیم.

برای کپی کردن ریموت پارکینگ قبل از هر چیز به چند نکته مهم توجه کنید. فقط دو مدل از ریموت‌ها هستند که امکان کپی شدن و ست کردن ریموت‌های بیشتر برای آن‌ها را داریم. ریموت لرنینگ و ریموت بلوتوثی. مثلا ریموت‌های فابریک و  یا ریموت در بازکن نوربالا، امکان کپی شدن ندارند. حالا چرا همه‌ی انواع ریموت‌ها امکان کپی شدن ندارند؟ کپی کردن ریموت‌های بلوتوثی و لرنینگ که در ادامه خواهیم دید، به قدری ساده است که هر کسی با صرف زمان کوتاهی در صورت داشتن ریموت اصلی، امکان کپی آن و داشتن یک ریموت یدک برای درب پارکینگ را خواهد داشت.

نحوه کپی کردن ریموت پارکینگ

واضح است که این مسئله از لحاظ امنیتی یک نکته منفی برای این ریموت‌ها به حساب می‌آید. مسئله دیگری که قبل از کپی کردن ریموت پارکینگ باید به آن توجه کنید این است که ریموت‌ها با دو فرکانس 433، 315 مگاهرتز موجود هستند. شما در صورتی قادر به کپی کردن ریموت هستید که ریموت جدید و ریموت مادر، یک فرکانس مشترک داشته باشند. حال با در نظر گرفتن این نکات، به سراغ روش کپی کردن ریموت درب پارکینگ می‌رویم.

صفر تا صد کپی کردن ریموت پارکینگ

برای یادگیری نحوه کپی کردن ریموت پارکینگ، در قدم اول همانطور که گفتیم به یک ریموت جدید هم فرکانس با ریموت مادر احتیاج دارید. برای کپی ریموت درب پارکینگ، دو مرحله کلی را باید انجام دهید. پاک کردن اطلاعات ریموت جدید و سپس کپی کردن اطلاعات ریموت اصلی که در ادامه مفصل‌تر توضیح خواهیم داد.

مطالعه کنید: آیا نصب دزدگیر روی ریموت فابریک امکان پذیر است؟

اطلاعات قبلی ریموت را پاک کنید

به پاک کردن اطلاعات ریموت اصطلاحا خام کردن ریموت هم گفته می‌شود. گاهی ممکن است بخواهید از یک ریموت قدیمی برای یک درب جدید استفاده کنید و یا مطمئن نیستید که ریموتی که قرار است روی آن کپی کنید، خام باشد. در این موارد بهتر است خیلی ساده ابتدا کدهای قدیمی را از ریموت پاک کنید و ریموت را خام کرده و سپس اطلاعات ریموت مادر را روی آن کپی کنید. به غیر از این، ممکن است در مراحل کپی کردن اطلاعات ریموت پارکینگ دچار اشتباه شوید. در این مورد هم احتیاج دارید یکبار ریموت را پاک کنید و دوباره عملیات کپی ریموت پارکینگ را انجام بدهید. برای این کار لازم است مراحل زیر را انجام دهید:

  • هر دو کلید خاموش و روشن را که با A و B یا 1 و 2 روی ریموت مشخص شده‌اند را همزمان فشار دهید و چند ثانیه نگه دارید. اگر چراغ چشمک زن را مشاهده می‌کنید اطلاعات ریموت با موفقیت پاک شده و ریموت خام است.
  • یکبار دکمه‌های ریموت را چک کنید. اگر چراغ ریموت با فشردن دکمه‌ها روشن نمی‌شود، عملیات درست انجام شده است.

به خاطر داشته باشید که اگر از پاک کردن اطلاعات ریموت پشیمان شدید و یا اطلاعات ریموت شما به صورت اتفاقی از بین رفت، نگران نباشید. از فشردن همزمان دکمه‌های 3 و 4 یا C و D برای بازیابی اطلاعات استفاده کنید.

اطلاعات ریموت مادر را کپی کنید

حالا که مطمئن هستید که ریموت جدید شما خام است، نوبت به کپی کردن ریموت پارکینگ می‌رسد. دقت کنید ببینید ریموت‌ها هم فرکانس هستند؟ در روش اول برای تشخیص فرکانس ریموت ،خیلی ساده ریموت را باز کنید و عدد نوشته شده روی کریستال ریموت را بخوانید. در روش دوم که برای همه امکان‌پذیر نیست، تشخیص فرکانس ریموت توسط دستگاه فرکانس یاب است. یکی از دکمه‌های ریموت را فشار داده و عدد نوشته شده بر روی فرکانس یاب را بخوانید.

مطالعه کنید: نحوه کپی کردن ریموت کنترل

حالا که از فرکانس هر دو ریموت مطمئن شدید، آنتن هر دو ریموت را در مقابل هم قرار دهید. حالا هر دکمه از ریموت مادر را با همان دکمه در ریموت یدک جدید را به طور همزمان فشار دهید و چند ثانیه صبر کنید تا کپی شوند و چراغ چشمک زن ریموت را ببینید. این عمل را برای همه‌ی دکمه‌های ریموت ادامه دهید. حالا یکبار ریموت جدید را امتحان کنید. بله میبینید که خیلی ساده یک ریموت یدک از ریموت مادر دارید. خیلی ساده بود نه؟

خب این سادگی همیشه نکته خوبی نیست. در صورتی که اشخاصی قصد سوء استفاده از این عملیات را داشته باشند در کوتاه‌ترین زمان می‌توانند یک ریموت یدک از درب پارکینگ، شرکت و یا خانه شما داشته باشند که اصلا عاقلانه و امن نیست. پس باید چه کار کرد؟ چگونه از امنیت درب پارکینگ و سایر درب‌های ریموتی اطمینان حاصل کنیم؟

ریموت نوربالا، بهترین انتخاب برای درب پارکینگ

چگونه ریموت پارکینگ را کپی کنیم

به یک ریموت امن، راحت و غیرقابل کپی احتیاج دارید؟ به عمر طولانی ریموت و عدم احتیاج به شارژ آن اهمیت می‌دهید؟ دوست دارید به جای چند ریموت که همیشه امکان گم شدن و یا جا گذاشتن‌شان وجود دارد، از یک ریموت برای همه‌ی درب‌ها استفاده کنید؟ به سرعت عمل، کیفیت ریموت و امکان کار کردن با درب‌هایی با فرکانس‌های مختلف احتیاج دارید؟ حمل ریموت‌های مختلف برای درب‌هایی که در روز با آن‌ها سروکار دارید، برای شما سخت است و در کل به دنبال بهترین ریموت درب پارکینگ هستید؟

اگه یک ریموت همه فن حریف لازم دارید باید ریموت نوربالا بخرید. ریموت نوربالا همه آن چیزی است که از یک ریموت بی نظیر انتظار دارید. دقت و امنیت بالا، ساپورت درب‌ها با هر فرکانسی و امکان ست کردن چهار درب. ریموتی که به سادگی روی ماشین نصب می‌شود و کلی مزیت‌های دیگر که در هنگام کار کردن با آن مواجه خواهید شد.

2 مدل از بهترین ریموت نوربالا دربازکن پارکینگ

ریموت‌های هوشمند پارکینگ یکی از خدمات جذابی است که توسط شرکت‌های تولید کننده عرضه شده است. به کمک این ریموت‌ها شما دیگر لازم نیست که برای هر ورودی پارکینگی، یک ریموت جدا داشته باشید و کیفتان پر از دسته کلید شود. همان‌طور که در بالا نیز اشاره کردیم، مشکلات مربوط به کپی کردن ریموت پارکینگ را

ریموت نوربالا زنوتیک

ریموت نوربالا زنوتیک یکی از محصولات باکیفیت شرکت زنوتیک است که بدون شک اکثر شما نام آن را شنیده‌اید. این ریموت هوشمند قابل نصب بر روی تمام خودروهای ایرانی و خارجی است و آسیبی به سیم‌کشی ماشین وارد نمی‌کند. نصب این ریموت دربازکن پارکینگ، بسیار ساده است و خودتان می‌توانید آن را نصب کنید چراکه نیاز به تغییر در سیم‌کشی خودرو نیست اما توصیه می‌شود برای راحتی خودتان، از یک نصاب کمک بگیرید.

این ریموت از دو فرکانس 315 و 433 هرتز پشتیبانی می‌کند. همچنین برای استفاده از آن نیاز نیست که نگران باتری آن باشید چراکه ریموت نوربازکن زنوتیک باتری ندارد و بدون آن کار می‌کند. از جمله قابلیت‌های این دستگاه، می‌توان به ذخیره کردن چند ریموت و آنتن داخلی اشاره کرد.

ریموت نور بالا هوشمند استیلاک مدل SL20

ریموت نوربالا استیلاک مدل SL20 یکی از بهترین ریموت‌های دربازکن پارکینگ است که قیمت بسیار مناسبی دارد. این ریموت نیز مانند مدل قبلی، از دو فرکانس 315 و 433 پشتیبانی می‌کند و قابل نصب بر روی تمام خودروهای ایرانی و خارجی نیز می‌باشد. این ریموت نیز دارای آنتن داخلی و 4 دکمه برای کددهی و استفاده 4 درب است. همچنین مانند ریموت زنوتیک باتری ندارد و نیاز به شارژ کردن نخواهد داشت.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم به زبانی ساده، نحوه کپی کردن ریموت پارکینگ و خام کردن ریموت را به شما آموزش دهیم. همچنین در این مطلب به شما یک جایگزین حرفه‌ای از ریموت پارکینگ را معرفی کردیم که کاربردهای بسیار زیادی دارد. در نهایت اگر سوالی در این زمینه داشتید و نیاز به راهنمایی برای خرید ریموت نوربالا در ذهنتان بود، با ما در میان بگذارید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟