نصب دزدگیر روی ریموت فابریک امکان پذیر است؟ | خرید و نصب دزدگیر ماشین و سایر لوازم جانبی خودرو
x
X

نصب دزدگیر روی ریموت فابریک امکان پذیر است؟

اگر مشغول خواندن این مقاله هستید، شاید برای شما هم این سوال پیش آمده است که چطور می‌توانید از ریموت فابریک ماشینتان به عنوان دزدگیر استفاده کنید! حتما دوست دارید نصب دزدگیر روی ریموت فابریک را هم یاد بگیرید.

نصب دزدگیر روی ریموت فابریک امکان پذیر است؟

اجازه بدهید همین اول خیلی واضح و روشن، پاسخ سوالتان را بدهیم. امکان نصب سیستم هشداردهنده روی ریموت فابریک ماشین وجود ندارد. تا دیر نشده، برای انتخاب، خرید و نصب دزدگیر مناسب اقدام کنید. فراموش نکنید که وجود دزدگیر ماشین برای هر خودرویی ضروری است. دزدگیر ماشین، ریموت‌های مخصوص خودش را دارد و تنها با ریموت‌های خود ست می‌شود.

بهترین جایگزین نصب دزدگیر روی ریموت فابریک ماشین

ریموت فابریک ماشین، مثلا ریموت‌های ماشین ایران خودرو در بهترین حالت، قفل مرکزی اتومبیل را کنترل می‌کنند و ایموبیلایزر دارند. طرز کار ایموبیلایزر به این صورت است که با نزدیک کردن سوئیچ  به مغزی سوئیچ، فرمان روشن شدن خودرو را صادر می‌کند. به علاوه این ریموت‌ها قفل باز و بسته هم دارند؛ اما امکان نصب دزدگیر روی ریموت فابریک وجود ندارد. اگر به دنبال بهترین روش برای حفظ امنیت خودرو هستید و حالا که امکان نصب سیستم هشدار روی ریموت اصلی هم وجود ندارد، بهترین جایگزین، خرید دزدگیر ماشین مناسب است. با ما همراه باشید تا راهنمایی کوچکی برای انتخاب و خرید بهترین دزدگیر ماشین با توجه به انتظارات شما داشته باشیم. برای خرید دزدگیر ماشین به طور کلی دو انتخاب دارید:

  • دزدگیر دارای ریموت ساده
  • دزدگیر دارای ریموت تصویری

خود دزدگیرهای تصویری دو مدل دارند: دزدگیر با یک ریموت ساده و یک ریموت تصویری و یا دزدگیر دارای دو ریموت تصویری.

انواع مدل ریموت های دزدگیر

چطور بهترین دزدگیر ماشین را انتخاب کنید؟

بهترین راه حفاظت از خودرو نصب دزدگیر روی ماشین است. اگر بودجه مناسبی دارید، یکی از مدل‌های دزدگیرهای تصویری را انتخاب کنید. دزدگیرهای تصویری مدل‌های جدید و پیش رفته‌‌تری هستند و امکانات بیشتری دارند. مثلا در زمان تشخیص خطر توسط دزدگیر تصویری، اعلام خطر را به روش‌های مختلف از آژیر خطر گرفته تا ویبره، زنگ و پیامک انجام می‌دهد، مدل‌های پیش‌رفته‌تر آلارم باز بودن درب‌های خودرو، روش شدن خودرو و حتی امکان کنترل از راه دور خودرو و خاموش کردن موتور در زمان سرقت خودرو را هم به شما می‌دهند.

مدل‌های دزدگیر ساده فقط از صدای آلارم برای هشدار سرقت استفاده می‌کنند و امکان نمایش باز بودن درب‌ها و خیلی از قابلیت‌های دیگر را ندارند. البته فراموش نکنید که ویژگی خوب دزدگیر ساده، ارزان بودن آن است. بنابراین اگر بودجه زیادی ندارید، یک دزدگیر ساده بخرید و خیالتان راحت باشد که داشتن یک دزدگیر ساده خیلی بهتر از نداشتن دزدگیر است.

همانطور که گفتیم، به فکر روشی برای نصب دزدگیر روی ریموت فابریک نباشید؛ چراکه امکان آن وجود ندارد. دزدگیر ماشین یک کیت مجزاست و ریموت‌های مخصوص به خود را دارد و بهترین راه محافظت از خودرو خرید و نصب یک دزدگیر ماشین باکیفیت است.

بنابراین وقت را تلف نکنید و به فکر روش درست‌تر باشید. امیدواریم این مقاله در باره سوال پرتکرار شما برای نصب دزدگیر روی ریموت فابریک را بپسندید. در آخر یادآوری می‌کنم برای انتخاب و خرید بهترین ریموت‌های موجود در بازار، با فروشگاه اینترنتی اینصب در تماس باشید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟