دزدگیر هوشمند خودرو چه امکانات و قابلیت هایی دارد؟ | فروشگاه اینترنتی اینصب
x
X

دزدگیر هوشمند خودرو چه امکانات و قابلیت هایی دارد؟

همان طور که می دانید امروزه با حرفه ای تر شدن سارقین، آمار سرقت خودروها بسیار بالا رفته است. به همین منظور نصب دزدگیر ماشین یکی از مهم ترین و ضروری ترین اقدامات امنیت خودرو می باشد. لازم است این موضوع را مورد توجه قرار داده و از کنار آن ساده نگذرید. با حرفه ای تر شدن سارقین، دزدگیرهای پیشرفته تری روانه بازار شدند تا بتوانند از سرقت خودرو جلوگیری کنند. درگذشته تنها دزدگیرساده عرضه می‌شد که تنها قادر به آژیرزدن بود و سارقین به راحتی آژیر آن را غیرفعال می‌کردند. امروزه انواع زیادی از دزدگیرها در بازار وجود دارد که شما می توانید با توجه به نیاز خود مناسب ترین آن را انتخاب و خریداری نمایید. در این مقاله قصد داریم به بررسی انواع دزدگیر هوشمند خودرو بپردازیم اما قبل از آن شما را با انواع دزدگیر ماشین آشنا می کنیم.

 

انواع دزدگیر هوشمند خودرو

 

انواع دزدگیر خودرو

همان طور که گفته شد در حال حاضر، دزدگیرهای ماشین در انواع مختلف و با برند های متفاوتی عرضه می‌شوند. از انواع دزدگیر خودرو می توان به دزدگیر ساده، تصویری، استارتی، جی پی اس دار و … اشاره کرد. دزدگیرهای ساده که احتمالا تمامی شما با آن آشنایی دارید قدیمی ترین نسل دزدگیرها می باشند. این نوع دزدگیرها به دزدگیر یک‌طرفه نیز معروف می‌باشند چراکه تنها قادر به دریافت فرمان از ریموت واجرای آن می‌باشند. درصورتی که دزدگیرهای تصویری علاوه بر دریافت فرمان و اجرای آن، قادر به ارسال پیام به ریموت نیز می باشند. درادامه به بررسی انواع دزدگیر ماشین به‌صورت جداگانه خواهیم پرداخت و شمارا با انواع دزدگیر هوشمند خودرو نیز آشنا خواهیم‌کرد.

 

انواع دزدگیر خودرو

 

دزدگیر تصویری

یکی از انواع دزدگیر هوشمند خودرو، دزدگیر تصویری می باشد. همان طور که گفته شد این نوع دزدگیر دوطرفه می باشد و قادر به ارسال پیام به ریموت می باشد. هنگامی که سارق قصد سرقت خودرو را دارد و درب خودرو را باز می کند آژیر به صدا در می آید که ممکن است صدای آژِیر به شما نرسد، هم چنین ممکن است سارق آژیر دزدگیر را قطع کند. دزدگیر تصویری ماشین در این موقعیت بسیار کارساز خواهد بود چراکه دزدگیر به ریموت شما سیگنال ارسال می کند و شما از طریق ویبره و زنگ ریموت متوجه سرقت خودرو خواهید شد.

امروزه دزدگیرهای تصویری با مدل ها و برند های متفاوتی در بازار عرضه می شوند. تقریبا تمامی دزدگیرهای تصویری دارای امکانات و قابلیت های یکسانی می باشند اما ممکن است برخی از آن ها هوشمند تر باشند و یا امکانات کمتری داشته باشند. اما به طور کلی تمامی آن ها دو طرفه هستند و همین موضوع سبب شده بسیاری از افراد به جهت تامین امنیت خودروی خود به سمت این نوع دزدگیر بروند.

 

دزدگیر هوشمند استارتی

یکی دیگر از دزدگیر های هوشمند خودرو، دزدگیر استارتی یا استارتر می باشد. این نوع دزدگیر جزو محبوب ترین دزدگیر های خودرو می باشد. همانطور که از نام این دزدگیر پیداست، دزدگیر استارتی دارای قابلیت استارت زدن می باشد. درواقع شما با استفاده از ریموت آن می توانید استارت زده و خودرو را روشن کنید. یکی از کاربرد های دزدگیر هوشمند استارتر در فصل سرما می باشد. همان طور که می دانید در فصل سرما قبل از به حرکت دراوردن خودرو، لازم است خودرو چن دقیقه قبل از حرکت استارت بخورد تا گرم شود. با استفاده از دزدگیرهای استارتی می توانید قبل از حرکت، خودرو را از راه دور با ریموت به راحتی روشن کنید تا در حین حرکت با مشکل مواجه نشوید.

این نوع دزدگیر مدل‌های متفاوتی دارد که ازجمله دزدگیر هوشمند خودرو استارتی می‌توان به دزدگیر کیلس استارتر زنوتیک اشاره کرد. این دزدگیر دارای دو ریموت ساده می باشد. با استفاده از این دزدگیر قادر به روشن کردن خودرو از راه دور می باشید. ریموت آن دارای دکمه استارت خودرو می باشد و جنس آن از پلاستیک است. در اینجا می توانید تصویر ریموت دزدگیر کیلس استارتر زنوتیک را مشاهده کنید.

 

ریموت دزدگیر کلیس استارتر زنوتیک

 

دزدگیر هوشمند مجهز به ردیاب

دزدگیر جی پی اس دار ازجمله دزدگیر هوشمند خودرو می باشد که امروزه در میان مردم طرفدار بسیاری پیداکرده است. این مدل دزدگیرها علاوه بر دارا بودن قابلیت های دزدگیر، دارای قابلیت های ردیاب نیز می باشند. با استفاده از این نوع دزدگیر شما می‌توانید موقعیت خودروی خودرا به‌صورت لحظه‌ای مشاهده کنید و از آن آگاه شوید. از دیگر مزایای این مدل دزدگیر امکان قطع برق خودرو می باشد. به محض باز کردن درب خودرو توسط سارق شما می‌توانید برق خودرو را قطع نموده و ماشین را خاموش کنید. در این صورت سارق قادر به روشن کردن خودرو نخواهد بود.

2 مورد مزیت گفته شده مهم ترین دلایل محبوبیت این نوع دزدگیر می باشد. البته دزدگیرهای مجهز به ردیاب دارای قابلیت ها و مزایای دیگری نیز هستند و تنها محدود به این دومورد نمی‌شوند. دزدگیرهای جی پی اس دار، دارای یک اپلیکیشن می باشند که درصورت باز شدن درب خودرو برای شما اعلان فرستاده می شود. مدل های متفاوتی از دزدگیرهای جی پی اس دار در بازار عرضه شده است. به همین علت قابلیت ها و امکانات آن ها با یکدیگر متفاوت می باشد. به طور مثال از انواع دزدگیر و ردیاب های موجود در بازار می توان به دزدگیر و ردیاب نورون مدل S500 اشاره کرد که دارای نرم افزار اختصاصی فارسی می باشد.

 

سخن پایانی

در این مقاله سعی داشتیم شمارا با انواع دزدگیر هوشمند خودرو آشنا کنیم و قابلیت ها و امکانات آن هارا مورد بررسی قرار دهیم. البته توجه داشته باشید که مدل های مختلفی از انواع دزدگیرهای خودرو در بازار عرضه شده است که ممکن است دارای امکانات بیشتر یا کمتری باشند. ما به طور کلی به بررسی انواع دزدگیر هوشمند خودرو پرداختیم و قابلیت هایی را ذکر کردیم که تقریبا تمامی مدل های مربوطه، از آن بهره مند باشند. نصب دزدگیر ماشین یکی از ضروری ترین اقدامات امنیتی خودرو می باشد. پس لازم است هر چه سریعتر اقدام به خرید دزدگیر ماشین نمایید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟