انواع دزدگیر ماشین | مقایسه و بررسی تخصصی انواع دزدگیر خودرو | فروشگاه اینصب
x
X

بررسی انواع دزدگیر ماشین

امروزه با افزایش سرقت خودرو، لازم است جهت افزایش امنیت خودرو اقداماتی انجام شود. یکی از اقداماتی که افراد برای افزایش امنیت خودروی خود انجام می دهند؛ نصب دزدگیر می باشد. امروزه انواع مختلفی از دزدگیر در بازار ارائه می شود و انتخاب دزدگیر مناسب برای خودرو، برای افراد سخت شده است. در این مقاله سعی داریم شما را با انواع دزدگیر ماشین آشنا کنیم و نکات مهم و ضروری هنگام خرید دزدگیر ماشین را ذکر کنیم. اگر به دنبال خرید دزدگیری با کیفیت و کاربردی هستید باما همراه باشید

 

انواع دزدگیر ماشین

قبل از خرید دزدگیر لازم است با انواع آن آشنایی داشته باشید. امروزه مدل های مختلفی از دزدگیر ماشین عرضه می شود اما به طور کلی دزدگیر های خودرو به چهار دسته تقسیم می شوند. دزدگیرهای ساده، تصویری، سیمکارتی و استارتی چهار دسته اصلی دزدگیرهای خودرو می باشند. توجه داشته باشید که دزدگیرها مدل های مختلف و متفاوتی دارند اما به طورکلی به این سه دسته تقسیم می شوند.

 

انواع دزدگیر خودرو

 

دزدگیر ساده

این نوع دزدگیر ارزان قیمت ترین دزدگیر خودرو می باشد. دزدگیر ساده به دزدگیر یک طرفه نیز شناخته می شود. درواقع این نوع دزدگیر تنها می تواند دستورات و فرمان های ارسال شده از ریموت را اجرا کند ولی قادر به ارسال پیام نیست. درصورت باز شدن درب خودرو شما از طریق ریموت آگاه نخواهید شد و اگر از خودرو فاصله داشته باشید ممکن است صدای آژِیر نیز به گوشتان نخورد.

ریموت این دزدگیر ساده می باشد و شما از طریق ریموت تنها قادر به ارسال پیام به دزدگیر می باشید. درواقع شما می توانید با زدن دکمه باز شدن، درب خودرو را بازکنید، با زدن دکمه بسته شدن، درب خودرو را ببندید و غیره. با این وجود بسیاری از افراد به دلیل قیمت پایین، این نوع دزدگیر را انتخاب و بر روی خودروی خود نصب می کنند. در این عکس می توانید دو مدل از دزدگیر های ساده استیل میت را مشاهده نمایید. امروزه برند استیل میت جزو برند های محبوب و پرطرفدار می باشد.

 

دزدگیر ساده استیل میت

 

دزدگیر سیمکارتی خودرو

یکی دیگر از انواع دزدگیر ماشین، دزدگیر سیمکارت خور می باشد. این دزدگیر برای فعال سازی نیاز به سیمکارت دارد. با نصب این دزدگیر قادر به مشاهده موقعیت خودروی خود خواهید بود و می توانید خودرو را از راه دور کنترل کنید. یکی از مزایای منحصر به فرد این دزدگیر، امکان خاموش کردن خودرو از راه دور می باشد. این مدل دزدگیرها عموما دارای یک نرم افزار مخصوص می باشند که از طریق آن می‌توانید خودرو را کنترل نمایید.

قیمت این مدل دزدگیر به امکانات آن بستگی دارد. هرچه امکانات دزدگیر بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. امکاناتی که این مدل دزدگیر دارد، ردیاب نیز دارا می باشد. برخی از افراد، دزدگیرساده یا تصویری خریداری می‌کنند و درکنار آن برای کنترل از راه دور خودرو، ردیاب تهیه می‌کنند. دزدگیر های سیمکارتی معایبی دارند که برخی از افراد این مدل دزدگیر را  انتخاب نمی کنند. به طورمثال سیمکارت در نظر گرفته شده برای این نوع دزدگیر خودرو باید همیشه شارژداشته باشد و درصورت تمام شدن شارژ دسترسی شما قطع خواهد شد.

 

دزدگیر تصویری

نوع دیگری از دزدگیر ها که امروزه دارای تنوع بالایی می باشند، دزدگیرهای تصویری هستنند. این نوع دزدگیرها نسل جدیدی از دزدگیرها هستند که دارای ریموت تصویری می باشند. دزدگیر تصویری به دزدگیر دو طرفه نیز شناخته می شود. درواقع این نوع دزدگیر برخلاف دزدگیر ساده علاوه بر دریافت فرمان و اجرای آن، قادر به ارسال پیام نیز می باشد.

هنگامی که درب خودروی شما باز شود علاوه بر اینکه آژیِر به صدا در می آید، دزدگیر به ریموت پیام ارسال می کند تا شما از طریق ویبره ریموت متوجه بازشدن درب خودروی خود شوید. ریموت این نوع دزدگیر ازلحاظ ظاهری زیباتر از ریموت دزدگیرهای ساده می باشد. روی ریموت آن یک ال سی دی تعبیه شده است که از طریق آن می توانید متوجه باز بودن درب خودرو میزان باطری ریموت و … شوید. در این عکس می توانید تصویر ریموت دو مدل دزدگیر تصویری استیل میت را مشاهده کنید.

 

استیل میت

 

دزدگیر استارتی

این نوع دزدگیر از جمله دزدگیرهای پرطرفدار می باشد. دلیل پرطرفدار بودن آن قابلیت منحصر به فرد استارت زدن می باشد. شما با نصب این دزدگیر می توانید از راه دور خودروی خود را روشن کنید. درمواقعی که هوا سرد است و لازم است خودرو قبل ازحرکت گرم شود این نوع دزدگیر بسیار کاربردی خواهد بود. این نوع دزدگیر مدل های مختلفی دارد و قیمت آن متغیر است. به طور مثال دزدگیرهای تصویری استارتی از دزدگیرهای ساده استارتی گران تر می باشند.

 

سخن پایانی

در بالاتر راجع به انواع دزدگیر ماشین صحبت کردیم. یکی از نکات مهمی که لازم است هنگام خرید دزدگیر خودرو به آن توجه کنید نوع دزدگیر می باشد. شما در ابتدا لازم است با انواع دزدگیر آشنا شوید تا بتوانید دزدگیری متناسب با نیاز خود خریداری نمایید. همان طور که گفته شد دزدگیرها دارای مدل های متفاوتی می باشند و هم چنین قیمت های متفاوتی دارند. به طور مثال تقریبا تمامی دزدگیرهای تصویری دارای قابلیت ها و امکانات یکسان می باشند و قیمت آن ها به کیفیت کیت و ریموت آن وابسته است.

درابتدا بهتر است که شما نوع دزدگیر خودرا انتخاب نموده و سپس به بررسی مدل‌های متفاوت آن نوع دزدگیر بپردازید. لازم است در این زمینه اطلاعات کسب کنید تا بتوانید بهترین دزدگیر را با قیمتی مناسب خریداری نمایید. شما می توانید جهت مشاوره در زمینه خرید بهترین دزدگیر خودرو با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا اطلاعات خود را در اختیار شما قرار دهند. مشورت با افرادی که در این زمینه اطلاعات دارند می تواند بسیار کارساز و مفید باشد پس بهتر است قبل از اقدام به خرید حتما در این زمینه مطالعه و یا مشورت نمایید.

فروشگاه اینترنتی اینصب ارائه دهنده انواع لوازم جانبی از جمله دزدگیر خودرو می باشد. شما می توانید انواع دزدگیر ماشین چه ساده و چه تصویری را از این فروشگاه تهیه نمایید. شما می توانید بهترین دزدگیرها را با کمترین و ممناسب ترین قیمت از ما خریداری نمایید. ممنون از اینکه تا اینجا باما همراه بودید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شود.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟