خرید پخش کننده خودرو | 5 نکته کلیدی در خرید پخش کننده خودرو |فروشگاه اینصب
x
X

5 نکته کلیدی در خرید پخش کننده خودرو

پخش کننده خودرو یا ضبط خودرو، امروزه یکی از پرفروش ترین لوازم جانبی خودرو محسوب می شود. انتخاب یک ضبط باکیفیت و قیمت مناسب همیشه یکی از دغدغه های صاحبین خودرو بوده است. در هنگام خرید پخش کننده خودرو یا همان ضبط لازم است به یکسری نکات توجه داشته باشید. توجه نمودن و مد نظر قرار دادن این نکات سبب می شود که شما بهترین ضبط خودرو  را با قیمتی مناسب خریداری نمایید. در این مقاله قصد داریم به بررسی 5 نکته کلیدی و کاربردی در هنگام خرید ضبط خودرو بپردازیم.

 

نکات خرید پخش کننده خودرو

باما در ادامه این مطلب همراه باشید تا به بررسی 5 نکته مهم و کاربردی در هنگام خرید پخش کننده خودرو بپردازیم. البته نکات دیگری نیز در این خصوص وجود دارد که در این مطلب به آن نخواهیم پرداخت. در ادامه تنها به بررسی مهم ترین نکات خرید ضبط خودرو می پردازیم.

 

خرید ضبط ماشین

 

1) تعداد پورت های ورودی

یکی از مواردی که لازم است در هنگام خرید ضبط ماشین به آن توجه نمایید، تعداد پورت های ورودی آن می باشد. به طور مثال برخی از پخش کننده های خودرو دارای 2 پورت ورودی و برخی دارای 4 پورت ورودی می باشند. تعداد و تنوع پورت های ورودی ضبط، برروی قیمت آن تاثیر گذار می باشد. از انواع پورت های ورودی ضبط می توان به پورت USB، پورت AUX، کارت خوان و … اشاره کرد. توجه داشته باشید که تمامی ضبط های خودرو دارای تمامی پورت ها نمی باشند. به طور مثال ممکن است یکی از ضبط های خودرو دارای 2 پورت یکسان باشد.

پورت USB مناسب برای اتصال فلش به ضبط خودرو می باشد. پس در هنگام خرید ضبط خودرو از دارابودن پورت USB آن مطمئن شوید. پورت AUX مناسب برای افرادی است که قصد اتصال تلفن همراه خود به پخش کننده را دارند. پورت کارت خوان هم مناسب برای اتصال کارت حافظه به ضبط خودرو می باشد. این نوع پورت نسبت به دو پورت دیگری که نام بردیم کمتر کاربرد دارد و از این رو بسیاری از ضبط های خودرو دارای آن نمی باشند. پس اگر این نکته برای شما حائز اهمیت است، به آن توجه کنید.

 

2) میزان توان خروجی صدا

یکی از مواردی که برای بسیاری از افراد حائز اهمیت می باشد، صدای موزیک می باشد. افراد زیادی علاقه دارند تا موزیک را با صدای بلند در خودرو گوش دهند. برای این دسته از افراد میزان توان خروجی پخش کننده خودرو دارای اهمیت می باشد. حداکثر میزان صدای خروجی ضبط ها عموما 50 تا 60 وات می باشد. سعی کنید ضبطی که خریداری می کنید حداکثر توان صدای خروجی آن همین حدود باشد و کمتر از این مقدار نباشد.

 

پخش کننده خودرو

 

3) ضبط مجهز به بلوتوث

تا به امروز ضبط های بلوتوث دار نسبت به سایر ضبط ها پرفروش تر بوده اند. این موضوع نشان می دهد که افراد به این قابلیت پخش کننده خودرو اهمیت بسیاری می دهند. درواقع این مورد یکی از ملاک های خرید ضبط خودرو برای بسیاری از افراد می باشد. با بلوتوث به راحتی تلفن همراه خودرا به ضبط متصل می کنید و دیگر مشکلاتی از قبیل قطع و وصلی سیم AUX را نخواهید داشت. مسلما پخش کننده هایی که دارای بلوتوث هستند، قیمت بالاتری دارند.

 

4) قابلیت جدا شدن پنل

چهارمین نکته ای که لازم است درهنگام خرید ضبط خودرو به آن توجه شود، قابلیت جدا شدن پنل آن می باشد. برخی از پخش کننده های خودرو پنل جدا می باشند و شما می توانید پنل را از ضبط جدا کنید. اکثر افراد تمایل به خرید پخش کننده خودرو پنل جدا دارند اما باید به این موضوع توجه داشته باشید که ضبط های پنل جدا دارای قیمت بالاتری می باشند. بسیاری از افراد به دلیل بالاتر بودن قیمت ضبط پنل جدا، این نوع ضبط را انتخاب نمی کنند.

 

5) سایز DIN ضبط خودرو

ضبط های خودرو در دو سایز 1DIN و 2DIN تولید می شوند. سایز ضبط های 2DIN دوبرابر سایز ضبط های 1DIN می باشد. لازم است قبل از خرید ضبط با انواع سایز پخش کننده های خودرو آشنا شوید. به طور مثال پخش کننده مناسب برای خودروهایی چون پراید، پرشیا، 206، 405  و … سایز 1DIN می باشد و لازم است برای این گونه خودروها ضبط با این سایز خریداری شود. برای خودرو های مدل بالاتر عموما از پخش کننده های سایز 2DIN استفاده می شود. در این عکس دو مدل ضبط با سایز های 1DIN و 2DIN نمایش داده شده است.

 

ضبط خودرو 1din و 2din

 

ضبط خودرو ارزان و باکیفیت

تا اینجای مقاله قصد داشتیم موارد و نکاتی که لازم است در هنگام خرید ضبط به آن توجه داشته باشید را بررسی نماییم. البته نکات مربوط به خرید پخش کننده خودرو تنها موارد گفته شده نیست و نکات دیگری نیز در این خصوص وجود دارد. در این مطلب ما مهمترین نکات را بررسی نمودیم. اما بسیاری از افراد قصد خرید ضبط خودرو ارزان با کیفیت بالا را دارند. درواقع مهم ترین نکات برای آن ها کیفیت و قیمت می باشد.

لازم است ذکر کنیم که برای خرید ضبط با کیفیت لازم است ضبطی با برند مطمئن خریداری نمایید. به طور مثال زنوتیک برندی است که در زمینه لوازم جانبی خودرو فعالیت می کند. این برند تاکنون مشتریان خودرا راضی نگاه داشته است و جزو برند های پرفروش لوازم جانبی خودرو می باشد. توجه داشته باشید که برند زنوتیک در کنار کیفیت بالا، محصولات خودرا با قیمتی مناسب و پایین عرضه می کند. پس اگر به دنبال ضبط خودرو ارزان و با کیفیت می باشید ضبط خودرو زنوتیک گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.

 

سخن پایانی

در این مطلب قصد داشتیم شمارا در جهت بهترین انتخاب راهنمایی کنیم و موارد مهمی را در خصوص خرید پخش کننده خودرو به شما ارائه دهیم. بهتر است قبل از اقدام به خرید ضبط، حتما کسب اطلاعات کنید و یا از افرادی که در این تخصص بیشتری دارند مشورت بگیرید. این موضوع کمک می کند تا شهما بتوانید بهترین ضبط خودرو را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید. در صورتی که برای خرید این محصول و یا سایر لوازم جانبی خودرو نیاز به مشاوره داشتید، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید تا به طور کامل شمارا در این زمینه راهنمایی کنند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟