آموزش نحوه ریست کردن دزدگیر ماشین | اینصب
x
X

نحوه ریست کردن دزدگیر ماشین

آیا نحوه ریست کردن دزدگیر ماشین را بلدید؟ تا حالا به مشکلی بر خوردید که برای حل کردن آن احتیاج به ریست کردن دزدگیر ماشین داشته باشید؟ حالا که این مطلب را انتخاب کرده‌اید، پس حتما سوالاتی در رابطه با ریست کردن دزدگیر خودرو دارید. به همین خاطر هم پیشنهاد می‌کنیم اگه دوست دارید درباره این موضوع بدانید، خصوصا اگر اقدام به خرید دزدگیر ماشین هوتای کرده‌اید، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید. همان‌طور که همیشه گفته‌ایم، خرید ردیاب خودرو و دزدگیر خوب و باکیفیت از ضروریات هر ماشینی است. اما هر چقدر هم که در انتخاب دزدگیر ماشینتان دقت کنید و از بهترین برندها خرید کنید، باز هم این احتمال وجود دارد که این دزدگیر به مشکل بر بخورد و نیاز به ریست شدن داشته باشد.

حتی ممکن است مشکل خاصی با دزدگیر ماشین نداشته باشید اما احتیاج پیدا کنید با یک ریست کدهای قبلی را پاک کنید و مجددا به ریموت کد بدهید. در هر صورت اگر ماشین دارید، واجب است که یک دزدگیر ماشین خوب و باکیفیت هم داشته باشید و نحوه ریست کردن آن را هم بلد باشید. ریست کردن دزدگیر ماشین بطور کلی اصلا کار دشواری نیست. حتی جالب اینجاست که ریست کردن مدل‌های مختلف دزدگیر از برندهای مختلف تا حدود زیادی به هم شباهت دارند. عموما شما نحوه ریست کردن دزدگیر ماشین تان را به همراه بقیه اطلاعات مهم و کاربردی که باید در مورد یک دزدگیر بدانید را می‌توانید از کاتالوگ آن مطالعه کنید.

البته به شرطی که دزدگیرتان را از یک نمایندگی معتبر خرید کرده باشید. جعبه کامل و کاتالوگ آن را هم تحویل گرفته باشید. حالا در این مقاله ما قصد دارم به ریست کردن یکی از بهترین دزدگیرهای بازار یعنی دزدگیر هوتای بپردازم. ناگفته نماند که ریست کردن اکثر دزدگیرها بسیار به هم شباهت دارد و شما با یادگیری ریست کردن یکی از انواع دزدگیر، قادر خواهید بود که سایر دزدگیرها را نیز ریست کنید. بنابراین اصلا نگران این موضوع نباشید که در این مطلب به هوتای پرداخته‌ایم، پس متن مقاله برای شما که دزدگیر هوتای ندارید، کارآمد نیست.

نحوه ریست کردن دزدگیر ماشین

چگونگی ریست کردن دزدگیر ماشین هوتای و نگاهی به این برند

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دزدگیر ماشین بی‌شک برند هوتای است. یک برند معتبر و خوش سابقه و محبوب در تولید انواع دزدگیرهای ماشین. این برند همیشه برای رضایت مشتریانش اهمیت ویژه‌ای قائل بوده و از نظر آن‌ها در لیست پرطرفدارترین دزدگیرها در بازار لوازم جانبی خودرو بوده است. اگر شما هم از خوانندگان قدیمی ما هستید، حتما به خاطر دارید که ما هم همیشه خرید دزدگیر ماشین هوتای را در لیست پیشنهادات بهترین‌های بازار توصیه کرده‌ایم. حالا اگر برای شما هم سوال است که چرا دزدگیرهای هوتای تا این اندازه محبوب و پرفروش هستند، باید بگوییم که سه دلیل کلی برای محبوبیت دزدگیرهای برند هوتای وجود دارد.

این دزدگیرها همه‌ی ویژگی‌های یک دزدگیر باکیفیت و ایده آل را دارند. حسابی مقاوم هستند و کیفیت ساخت بالایی دارند. از همه مهم‌تر اینکه، برند هوتای این دزدگیرهای همه فن حریف را در مدل‌های متنوع، جذاب و البته با یک قیمت مناسب و مقرون به صرفه به مشتری ارائه می‌دهد. اما چرا ما امروز نحوه‌ی ریست را به ریست کردن دزدگیر ماشین هوتای اختصاص دادیم؟ خب همانطور که گفتیم دزدگیرهای هوتای یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های بازار است و خیلی از خوانندگان و مشتریان ما هم از مدل‌های این دزدگیرها استفاده می‌کنند و درباره آن از ما می‌پرسند.

مطالعه بیشتر: آیا نصب دزدگیر روی ریموت فابریک امکان پذیر است؟

نحوه ریست کردن دزدگیر ماشین هوتای

اگر به تازگی به ما پیوستید، به شما هم توصیه می‌کنیم اگر به دنبال یک دزدگیر ماشین باکیفیت هستید و از طرفی به ظاهر زیبای ریموت دزدگیر هم اهمیت می‌دهید، یکی از مدل‌های هوتای را انتخاب کنید. فراموش نکنید که امنیت ماشین شما ارزش بهترین‌ها را دارد. به علاوه همیشه دقت کنید که برای انتخاب مدل دزدگیر، خرید و نصب آن از فروشندگان معتبر و  متخصص استفاده کنید.

ساده ترین راه ریست کردن دزدگیر هوتای

همانطور که پیشتر توضیح دادیم، روش ریست کردن دزدگیر ماشین معمولا در کاتالوگ آن نوشته شده است. این راهنمای ریست برای انواع مدل‌های دزدگیر ماشین هوتای کاربرد دارد. روش ریست کردن دزدگیر هوتای به چه صورت است؟ خب در حالتی که دزدگیر ماشین فعال است (Arm)  همزمان درب خودرو را با کلید باز کنید. حالا باید ظرف مدت 10 ثانیه Acc را به حالت On در بیاورید.

پدال ترمز ماشین را بفشارید  و شاسی Reset را 2 بار فشار دهید. این عدد برای بعضی از مدل‌های دزدگیر هوتای ساده، 5 مرتبه نوشته شده است. با این روش و به همین سادگی سیستم دزدگیر ماشین هوتای شما ریست می‌شود و از حالت ریست خارج می‌شود. به غیر از این روش که به روش اضطراری ریست کردن دزدگیر ماشین هوتای معروف است، از یک روش دیگر هم می‌توانید آن را ریست کنید. در روش دوم ده مرتبه سوئیچ را از حالت بسته به حالت باز تغییر دهید. همانطور که گفتیم روش ریست کردن اکثر دزدگیر های ماشین به همین سادگی است. بد نیست همینجا اشاره‌ای هم به روش پاک کردن کد ریموت دزدگیرهای هوتای بکنیم. برای این منظور به مدت 4 ثانیه کلید لرنینگ کد داخل دستگاه مرکزی را فشار دهید.

در روش دوم در زمانی که Acc در حالت On است. 7 مرتبه شاسی ریست را بفشارید. زمانی که Led روشن شد، مجددا 7 مرتبه دیگر شاسی ریست را فشار دهید. در این مرحله آژیر 3 مرتبه آلارم می‌دهد و تمامی کدها پاک می‌شوند. ریست کردن دزدگیر ماشین هوتای همینطور که دیدید به قدری ساده است که بعید است آن را فراموش کنید.

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم درباره نحوه ریست کردن دزدگیر ماشین صحبت کنیم و شما را با برند هوتای آشنا کنیم. چنانچه که با روش‌‌های گفته شده موفق به ریست کردن دزدگیر خود نشدید، توصیه می‌کنیم که حتما از یک نصاب حرفه‌ای در این زمینه کمک بگیرید. ما در مقالات دیگر، مطالب کاربردی زیادی درباره انواع دزدگیر و ردیاب داریم. همچنین درباره روش تنظیم چشمی دزدگیر ماشین نیز مقالاتی داریم. چنانچه علاقمند به این مطالب هستید، حتما سری به بخش بلاگ سایت اینصب بیندازید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟