همه چیز در مورد بهترین دزدگیر جی پی اس دار | اینصب
x
X

همه چیز در مورد بهترین دزدگیر جی پی اس دار

امروزه با افزایش سرقت خودرو لازم است تمامی صاحبین خودرو در جهت تامین امنیت ماشین خود، اقداماتی انجام دهند. از جمله اقدامات مهم و ضروری در این مورد، خرید دزدگیر ماشین و  خرید جی پی اس خودرو است. بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند دزدگیر خریداری کنند و برخی دیگر به دنبال خرید و نصب جی پی اس هستند. البته لازم است بگوییم که برخی از افراد هم علاقه مند به خرید دزدگیر جی پی اس دار می‌باشند تا کار را برای خود راحت‌تر کنند. در ادامه قبل از معرفی بهترین دزدگیر جی پی اس دار کمی در مورد این محصول به شما توضیح خواهیم داد.

بهترین دزدگیر جی پی اس دار

دزدگیر جی پی اس دارهایی که داخل بازار موجود هستند دارای دو کیت می‌باشند. در واقع آن‌ها دارای یک کیت ردیاب و یک کیت دزدگیر هستند. شاید برخی از افراد تصور کنند که این محصول دارای یک کیت مشترک می‌باشد. بهتر است به جای خرید این محصول دزدگیر و ردیاب را به طور جداگانه تهیه کنید. شما می توانید در انتخاب دزدگیر و ردیاب خود حق انتخاب داشته باشید. در صورتی که با خرید این محصول یک ردیاب و یک دزدگیر داخل یک جعبه به شما عرضه می‌شود. زیبایی ظاهر ریموت برای بسیاری از افراد دارای اهمیت است. اگر شماهم جزو این دسته هستید می‌توانید دزدگیر و جی پی اس را به صورت جدا تهیه کنید. هر محصولی همانقدر که خوب است و کارایی دارد همان مقدار هم می‌تواند معایب خاص خود را داشته باشد. این شما هستید که با معیارهایتان متوجه خواهید شد که در نهایت یک دزدگیر ردیاب مناسبتان است یا دزدگیر و ردیاب به صورت جدا جدا؟

 

بهترین دزدگیر جی پی اس دار

بیشتر بخوانید: مقایسه دزدگیر ساده و تصویری | بررسی کامل انواع دزدگیر

امکانات دزدگیر جی پی اس دار

  • شنود داخل کابین خودرو
  • ردیابی آنلاین و لحظه ای خودرو
  • کلید اضطراری SOS
  • باز کردن درب با ریموت
  • گزارش گیری مسافت های طی شده
  • خاموش کردن خودرو از راه دور

 

توجه داشته باشید که قابلیت‌های گفته شده در تمامی دزدگیرهای جی پی اس دار وجود ندارد و ممکن است برخی از آن‌ها این قابلیت‌ها را نداشته باشند. در صورتی که دزدگیر جی پی اس دار انتخابی شما از نوع تصویری باشد، ریموت آن حالت ویبره و زنگ خواهد داشت. در واقع اگر سارق قصد باز کردن درب ماشین را داشته باشد و حسگرهای دزدگیر تحریک شود، علاوه بر به صدا در آمدن آژیر، ریموت نیز زنگ می‌خورد اما اگر دزدگیر از نوع ساده باشد، در این موقعیت فقط آژیر به صدا در می‌آید.

 

دزدگیر مجهز به ردیاب

 

البته به دلیل وجود جی پی اس قادر به خاموش کردن خودرو با استفاده از اپلیکیشن می‌باشید. شما می‌توانید در خواست قطع برق خودرو را از طریق اپلیکیشن ارسال کنید تا خودرو خاموش شود. با این کار برق خودرو قطع می‌شود و سارق قادر به روشن کردن آن نخواهد بود. هم چنین می توانید با استفاده از میکروفون صداهای داخل خودرو را شنود کنید. البته تمامی ردیاب ها از این قابلیت بهره مند نیستند. به طور کلی باید عرض کنیم این محصول هم دارای قابلیت‌های دزدگیر و هم ردیاب می‌باشد.

 

معرفی بهترین دزدگیر جی پی اس دار

دزدگیرهای مجهز به ردیاب دارای مدل‌های مختلفی می‌باشند که لازم است در هنگام خرید، مدل‌های متفاوت آن را بررسی کنید. بهترین دزدگیر جی پی اس دار دارای امکانات زیادی می‌باشد و سروری بدون قطعی دارد. لازم است توجه کنید که پشتیبانی پاسخگوی خوبی نیز داشته باشد. همچنین در هنگام خرید این محصول به امکانات آن توجه کنید تا بتوانید ردیابی پیشرفته و هوشمند تهیه کنید. در ادامه یکی از بهترین دزدگیر های جی پی اس دار را به شما معرفی می‌کنیم.

 

دزدگیر خودرو

 

بهترین دزدگیر جی پی اس دار نورون مدل S500

دزدگیر ردیاب نورون مدل S500 شامل یک دزدگیر غیر تصویری و یک ردیاب می‌باشد. باخرید و نصب این محصول می‌توانید به صورت لحظه‌ای موقعیت خودروی خود را مشاهده کنید. داخل پک این دزدگیر و ردیاب یک میکروفون وجود دارد که با استفاده از آن امکان شنود داخل کابین فراهم می‌شود. نورون دارای اپلیکیشن فارسی است که از طریق آن امکان خاموش کردن خودرو، گزارش گیری مسافت‌های طی شده، شنود داخل کابین، ردیابی لحظه‌ای و … فراهم می‌گردد. مزیت دزدگیر ردیاب S500 این است که دو کیت متفاوت برای دزدگیر و ردیاب دارد در نتیجه خرابی و فرسودگی کمتری نسبت به تک کیت‌ها دارد.

 

نصب دزدگیر مجهز به ردیاب

نصب دزدگیر جی پی اس دار نیز مانند نصب دزدگیر و ردیاب می‌باشد. لازم است برای نصب این محصول دوبار هزینه نصب پرداخت کنید، چراکه هم یک دزدگیر و هم یک ردیاب نصب می‌کنید و دارای دو کیت مجزا می باشند. پس اگر تصور می کردید که با خرید دزدگیر جی پی اس دار هزینه نصب کمتری پرداخت می‌کنید، باید بگوییم که اینطور نیست. در واقع شما با خرید این محصول دو محصول خریداری می‌کنید که در یک پک به شما عرضه می‌شود.

سخن پایانی

در این مقاله قصد داشتیم کمی شما را با بهترین دزدگیر جی پی اس دار آشنا کنیم. البته لازم است بگوییم که مدل‌های متفاوتی از این محصول در بازار عرضه می‌شود که ما دراینجا تنها به یک مورد اشاره کردیم. برای تامین امنیت خودرو هم می‌توانید این محصول را تهیه کنید و هم می‌توانید دزدگیر و ردیاب را به صورت جداگانه خریداری کرده و نصب کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟