x
X

مقایسه دزدگیر ساده و تصویری | بررسی کامل انواع دزدگیر

قبل از خرید هرگونه سیستم امنیتی، لازم است درمورد کاربرد، مزایا و معایب آن، کسب اطلاعات کنید. این اطلاعات به شما کمک می‌کند تا هنگام خرید، بهترین انتخاب را داشته باشید. در هنگام خرید دزدگیر ماشین و انتخاب مناسب‌ترین دزدگیر، لازم است در مورد آن اطلاعاتی داشته باشید تا بتوانید با کمترین قیمت، بهترین دزدگیر خودرو را خریداری نمایید. در این مقاله سعی داریم در مورد دزدگیرها و انواع آن‌ها اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم و همچنین به مقایسه دزدگیر ساده و تصویری بپردازیم.

درصورتی که قصدخرید یک دزدگیر خودروی باکیفیت را دارید بهتر است قبل از هرچیزی با انواع دزدگیر آشنایی داشته باشید. از انواع دزدگیر ماشین می توان به دزدگیر ساده، تصویری، استارت‌خور و دزدگیر سیمکارتی اشاره کرد. هرنوع از این دزدگیرها دارای مدل‌های مختلف و متفاوتی هستند؛ ازاین رو قیمت آن‌ها نیز متفاوت است. در ادامه قصد داریم این دزدگیرها را با یکدیگر مقایسه کنیم تا در صورت داشتن تصمیم خرید برای دزدگیر جدید بتوانید با دیدی باز انتخاب کنید.

مقایسه دزدگیر ساده و تصویری از نظر ویژگی ها

قیمت

دزدگیر ساده نسبت به دزدگیر های تصویری دارای قیمت پایین‌تری است که این امر بدلیل داشتن مواردی است که در ادامه عنوان می‌شود.

ریموت

دزدگیرهای تصویری دارای ریموت تصویری هستند و ظاهر ریموت آن‌ها به دلیل وجود نمایشگر، زیباتر از دزدگیرهای ساده می‌باشد. البته توجه داشته باشید که صفحه نمایشگر ریموت‌های تصویری بسیار حساس و ظریف است و متحمل ضربات شدید نیست پس در نگهداری آن گوشا باشید و از قاب استفاده کنید. برای مناسب تر شدن قیمت می‌توانید بعضی از مدل‌هایی را پیدا کنید که یک رسموت تصویری و یک ریموت ساده دارند به عنوان مثال: دزدگیر ماشین استیلاک مدل 861 تک.

یک طرفه بودن

دزدگیرهای ساده یک طرفه هستند و تنها، فرمان ارسالی از ریموت را دریافت و انجام می‌دهند. درواقع قادر به ارسال پیام به ریموت نمی‌باشند. درصورتی که دزدگیرهای تصویری علاوه بر دریافت و فرمان و انجام آن، قادر به ارسال پیام به ریموت نیز هستند و ارتباطشان دو طرفه است.

حالت لرزش و ویبره ریموت

ریموت دزدگیرهای تصویری دارای حالت لرزش و ویبره است درصورتی که ریموت دزدگیرهای ساده ویبره ندارند. در صورت به صدا درآمدن آژیر دزدگیر تصویری، ریموت دزدگیر شروع به لرزش و ویبره می‌کند و باعث آگاه سازی صاحب خودرو می‌شود.

شروع مقایسه دزدگیر ساده و تصویری با دزدگیر ساده

دزدگیرهای ساده نسبت به دزدگیرهای تصویری دارای قابلیت‌ها و امکانات کمتری هستند. به همین علت این نوع دزدگیرها دارای قیمت نسبتا پایین‌تری هم هستند، البته در برندهای مختلف قیمت‌ها متفاوت است. ریموت دزدگیرهای ساده برخلاف ریموت تصویری نمایشگر ندارند و دارای ریموتی با ظاهر معمولی و ساده هستند.

با نصب دزدگیر ساده بر روی خودرو می‌توان با فشردن دکمه‌های روی ریموت، به دزدگیر فرمان ارسال کرد تا اجرا کند، اما پاسخی از دزدگیر به ریموت ارسال نمی‌شود. به همین علت این دزدگیرها را یک‌طرفه نیز می‌نامند به معنای آن‌که به صورت یک‌طرفه فرمان ارسال می‌کنند. نوع اطلاع رسانی در دزدگیرهای ساده به این صورت است که فقط از طریق صدای آژیر متوجه رخ دادن اتفاقی می‌شوید. در مواردی که خودرو را بسیار دور تر از محل کار یا زندگیتان پارک می‌کنید و یا پارکینگ ندارید دزدگیر ساده به شما پیشنهاد نمی‌شود.

 

دزدگیر خودرو ساده

 

بررسی دزدگیر تصویری

این نوع دزدگیرها در مقایسه با دزدگیرهای ساده، از امکانات و قابلیت‌های بیشتر و بهتری برخوردار است. البته باید به این نکته توجه داشت که قیمت دزدگیرهای تصویری نسبت به دزدگیرهای ساده بالاتر است. ریموت این نوع دزدگیرها دارای نمایشگر می‌باشد و ریموت‌های تصویری از ظاهر زیباتری نسبت به دزدگیر ساده بهره‌مند هستند.

با نصب دزدگیرهای تصویری، با استفاده از ریموت علاوه برارسال فرمان به دزدگیر قادر به دریافت پیام نیز خواهید بود. به این صورت که اگر درب خودرو باز باشد، با مشاهده نمایشگر ریموت متوجه آن می‌شوید که به این ارتباط، ارتباط دو طرفه می‌گویند. از دیگر مزایای دزدگیرهای تصویری می‌توان به حالت ویبره و لرزش ریموت آن اشاره نمود. اگر آژِیر دزدگیر به صدا درآید و شما به دلیل دوربودن خودرو متوجه آن نشوید؛ با حالت لرزش و ویبره ریموت متوجه آژیر زدن خودرو خواهید شد.

دزدگیر تصویری نسبت به دزدگیرهای ساده دارای برد نسبتا بالاتری است به همین علت اکثر افراد جهت افزایش امنیت خودروی خود  از این دزدگیر استفاده می‌کنند. به طور کلی دزدگیر های تصویری از دزدگیر های ساده بهتر هستند اما اگر به دنبال دزدگیر با قیمت پایین هستید، می توانید به سراغ دزدگیرهای ساده بروید زیرا آن‌ها هم امنیت خودروی شما را افزایش می‌دهند و دزد متوجه این امر خواهد شد و سرقت از خودروی بدون دزدگیر را در اولویت می‌گذارد.

 

دزدگیر خودرو تصویری

 

 

دزدگیر استارت خور

نوع دیگری از دزدگیرها با نام دزدگیر استارت خور یا استارتر شناخته می شوند. این نوع دزدگیرها دارای قابلیت روشن کردن خودرو می‌باشند. دزدگیرهای استارتر هم از نوع ساده و هم از نوع تصویری وجود دارند و با توجه به نوع ساده یا تصویری، دارای قیمت متفاوتی هستند. این نوع دزدگیرها به دلیل امکان خاموش یاروشن کردن خودرو از راه دور و ازطریق ریموت، بسیار محبوب می‌باشند.

 

دزدگیر کیلس استارتر

 

دزدگیر سیمکارت خور

نوع دیگری از دزدگیرها سیمکارت خور می‌باشند. این نوع دزدگیرها ترکیبی از دزدگیر و ردیاب هستند و در کنار امکانات دزدگیر، از امکانات ردیاب نیز برخوردار می‌باشند. درواقع از قابلیت ها و امکانات این نوع دزدگیر می‌توان به تعیین موقعیت مکانی خودرو اشاره کرد. بعد از دزدیده شدن خودرو به کمک این نوع دزدگیر به‌راحتی می‌توانید از موقعیت مکانی خودروی خود آگاه شوید. دزدگیرهای سیمکارت خور نیز مانند دزدگیرهای استارت خور از قابلیت روشن یا خاموش کردن خودرو بهره‌مند هستند. پیشنهاد فروشگاه اینترنتی اینصب به مشتریانی که قصد افزایش امنیت خودرو را دارند تهیه ردیاب خودرو به همراه دزدگیر خودرو است. حال می‌توان دزدگیر را ساده یا تصویری بسته به بودجه و نیازتان انتخاب کنید.

جمع بندی

در این مقاله سعی داشتیم شما را با انواع دزدگیرهای موجود در بازار آشنا کنیم و همچنین مقایسه دزدگیر ساده و تصویری را داشته باشیم. توجه داشته باشید که هر نوع دزدگیر دارای مدل‌های مختلفی است و با توجه به نوع و برند آن، قابلیت‌ها و امکانات متفاوتی دارد که لازم است قبل از خرید، به بررسی آن ها نیز بپردازید.

اینصب ارائه دهنده انواع لوازم جانبی خودرو، دزدگیر ماشین، ردیاب خودرو، مانیتور خودرو و … می‌باشد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید دزدگیر با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در جهت خرید بهترین و مناسب ترین دزدگیر شمارا به طور کامل راهنمایی کنند. همچنین برای ثبت سفارش خود می‌توانید از طریق سایت اقدام نمایید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟