نکات طلایی برای داشتن سیستم ضد سرقت ساختمان | اینصب
x
X

نکات طلایی برای داشتن سیستم ضد سرقت ساختمان

سیستم ضد سرقت ساختمان یا همان دزدگیر منزل باعث آسایش خیالتان می‌شود. امکان ندارد داخل منزلتان وسیله مهمی داشته باشید و هر بار که بیرون می‌روید نگران دزدیده شدن اموالتان نباشید.! مدیر ساختمان بودن که دیگر مسئولیت بیشتری دارد و دوستدارید تحت هر شرایطی امنیت ساختمان را حفظ کنید.

سیستم ضد سرقت ساختمان

نکات داشتن بهترین سیستم ضد سرقت ساختمان

بهترین راهکار برای داشتن ساختمانی امن، داشتن سیستم ضد سرقت است. کافی است در محله‌ای باشید که سارقان آمارتان را درآورده باشند، در تایم‌های مخصوصی که شب‌های عید و جشن باشد همه ساکنین ساختمان را خالی می‌گذارند. ساختمان خالی با ارزش‌ترین چیز برای سارقین است و با برنامه ریزی دقیق وارد ساختمان می‌شوند.

اگر از قبل، مدیر ساختمانی داشته باشید که محافظه کار بوده باشد و حواسش را برای به تله انداختن دزد‌ها جمع کرده باشد، دزدها را به راحتی گیر می اندازید. برای این کار نیاز است شما تجهیزاتی را برای ساختمانتان تهیه کنید تا در شرایط اضطرار خودتان زودتر از هر شخص دیگری بتوانید مشکل را حل کنید. نکاتی برای داشتن بهترین سیستم ضد سرقت ساختمان را باید بدانید که در ادامه برایتان شرح داده ایم.

اطلاعات بیشتر: کامل ترین و بهترین دوربین مداربسته برای مغازه

سیستم ضد سرقت ساختمان مدل سیم کارتی

برای داشتن بهترین سیستم ضد سرقت ساختمان بهتر است که نوع سیم کارتی آن را انتخاب و تهیه کنید. دزدگیر اماکن سیم کارتی از بروزترین و پیشرفته‌ترین دزدگیرها است. نوع اطلاع رسانی سیستم‌های سیم‌کارتی علاوه بر هشدار از طریق صدای آژیر، تماس و پیامک هم می‌باشد.

مهم‌ترین نکته برای سیستم ضد سرقت کامل و بی‌نقص داشتن ابزارهایی است که کارایی دزدگیر اماکن را چند برابر می‌کند. سیستم ضد سرقت یا همان دزدگیر اماکن بدون داشتن سنسور‌ها کارایی خاصی ندارند. در ادامه چند مورد را برایتان با شرح کامل توضیح می‌دهیم:

  • سنسور حرکتی

حسگر حرکتی یا سنسور چشمی نام‌های دیگر سنسور حرکتی می‌باشند و نیاز است علاوه بر خرید بهترین دزدگیر منزل از این سنسور هم استفاده شود. کارایی این حسگر بسیار زیاد است و از محبوبیت بالایی بین مشتریان برخوردار است. عملکرد این حسگر به این صورت است که حرکات موجودات زنده را شناسایی کرده و بلافاصله سیگنال‌های مربوطه را به کیت اصلی ارسال می‌کند.

سیگنال‌های ارسالی به کیت باعث می‌شوند دزدگیر ساختمان به صدا در بیاید و هم زمان برای خط شما پیامک ارسال می‌شود و زنگ می‌خورد تا شما را از اتفاقات مطلع سازد.

  • سنسور ضربه

شوک سنسور یا همان سنسور ضربه یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین سنسورها برای امنیت بیشتر دزدگیر می‌باشد. این وسیله بیشتر در جاهایی مورد استفاده قرار می‌گیرد که امکان آسیب زدن به در و دیوار یا سقف آن مکان وجود دارد. با نصب کردن این سنسور به مکان‌های حساس به محض اینکه کوچکترین ضربه‌ای به آن محدوده وارد شود این وسیله ری‌اکشن نشان می‌دهد.

نوع واکنش شوک سنسور به این صورت است که بعد از وارد شدن کوچکترین ضربه از طریق سیگنال‌های مربوطه به کیت اصلی باعث به صدا در آمدن آژیر می‌شود. اگر کیت مرکزی شما سیم کارتی باشد علاوه بر صدای آژیر، همزمان هم برایتان پیامک می‌آید و هم تماس گرفته می‌شود.

  • سنسور مگنت

سیستم ضد سرقت ساختمان

سنسور مگنت یا آهن ربایی با اینکه بسیار کاربردی می‌باشد ولی باید حواستان را جمع کنید که برای درب ورود و خروج ساختمان استفاده نکنید. رفت و آمد در این محل زیاد است و کلافه کننده می شود اگر آن را غیر فعال نکنید. این وسیله بین در‌ها یا کشو‌ها یا پنجره‌ها قرار می‌گیرد و به محض جدا شدن از یکدیگر باعث به وجود آمدن صدای آژیر یا زنگ و پیامک  می‌شود. از این سنسور برای درب ورودی منزل استفاده کنید که با آمدنتان به خانه آن را غیر فعال کنید تا با هر بار ورود و خروج هشدار به صدا در نیاید.

  • سنسور دود

دتکتور دود یا سنسور دود ابزاری بسیار کارآمد می‌باشد که می‌تواند دزدگیر منزل شما را به کامل ترین سیستم ضد سرقت ساختمان تبدیل کند. استفاده از این سنسور باعث می شود در صورت بروز کوچکترین دودی یا نشت گازی از طریق سیگنال‌های مربوطه باعث درآمدن صدای آژیر شود. سنسور دود شما را از خطرهای احتمالی در امان نگه می‌دارد.

این سنسور بیشتر در منازل، پارچه فروشی‌ها و کارخانه‌هایی که مواد اشتعال زا دارند مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای کارگاه یا کارخانه‌هایی که از دستگاه‌های دود زا استفاده می‌کنند و یا محیط آلوده است مورد استفاده قرار نگیرد بهتر است.

سخن پایانی

تا اینجای این مقاله متوجه شدیم که دستگاه اصلی دزدگیر به تنهایی کاربرد خاصی ندارد. نکته کار اینجاست که باید از ابزارهایی برای کامل‌تر شدن سیستم ضد سرقت ساختمان استفاده کنیم تا نتایج بهتری را ببینیم. اما نکته حائز اهمیت دیگری هم وجود دارد آن هم این است که تمامی سنسور‌ها برای همه مکان‌ها مناسب نمی‌باشند.

قبل از خرید دزدگیر اماکن و سنسور‌های مربوطه با مشاورین مخصوص صحبت کرده و راهنمایی‌هایی بگیرید. داشتن همه سنسورها بسیار کار محافظه کارانه‌ای است اما شاید در بعضی مواقع نیاز نباشد از تمامی سنسور‌ها استفاده کنید.

قیمت دزدگیر منزل برای بعضی مشتریان در اولویت قرار دارد اما پیشنهاد می‌کنیم در این مورد سعی کنید بهترین مدل را با عالی‌ترین کیفیت خریداری کنید. همانطور که اشاره کردیم دزدگیر سیم کارتی بروز‌ترین دزدگیر اماکن است که قابلیت‌های بسیاری دارد. یکبار برای همیشه امنیت را به ساختمان، آپارتمان و منزلتان بیاورید و با خیالی راحت از خانه دور شوید یا به سفر روید.

اینصب ارائه دهنده بهترین دستگاه‌ها و سنسور‌ها با ارائه گارنتی طولانی مدت است.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟