کامل ترین و بهترین دوربین مداربسته برای مغازه | اینصب
x
X

کامل ترین و بهترین دوربین مداربسته برای مغازه

امنیت مغازه‌ها وابسته به تصمیمی است که صاحبین آن کسب و کار برای آن‌ها می‌گیرند. پیشرفت تکنولوژی غالبا در راستای امنیت بیشتر، رو به رشد است پس چه بهتر قبل از اینکه دزد به مالمان بزند راه چاره ای بی‌اندیشیم و بهترین دوربین مداربسته برای مغازه را جستو کنیم.

بهترین دوربین مداربسته برای مغازه

در وضع موجود و بخاطر شرایط اقتصادی پیش آمده بسیاری از مردم هستند که از فقر رنج می‌برند و همگی آدم‌های شریفی هستند. با این حساب آدم‌های مریضی هم هستند که از بیماری دزدی در کنار فقر رنج می‌برند، شاید هم رنجی نبرند و با کمال میل این کار نا‌شایست را انجام دهند زیرا برای خیلی از آن‌ها تبدیل به یک عادت شده است.

خرید دوربین مداربسته اولین و موثر‌ترین راه برای افزایش امنیت است که پیش روی شماست. دوربین مداربسته از جمله مهم‌ترین ابزار‌های نظارتی و حفاظتی منازل، مغازه‌ها ، مکان‌های عمومی و … است. این دوربین‌ها می‌توانند با سیستم کنترل کننده‌ای که دارند شما و اموال شما را از گزند این سارقین به ظاهر حرفه‌ای در امان نگه دارند. در این مقاله بهترین دوربین مداربسته برای مغازه و منازل و هر مکان مهمی که سرمایه شما در آن است را به شما معرفی می‌کنیم .

بیشتر بخوانید: نکات طلایی برای داشتن سیستم ضد سرقت ساختمان

بهترین دوربین مداربسته برای مغازه

ضرورت استفاده از دوربین مدار بسته

دوربین‌های مدار بسته در دنیای امروز نقش اساسی در حفاظت و امنیت ایفا می‌کنند. اگر به گذشته نگاهی بی‌اندازید متوجه خواهید شد که وقتی دزدی از مغازه‌ای یا منزل شخصی کسی، چیزی را می‌دزدید با حدس و گمان نمی‌شد ثابت کرد که کار چه کسی بوده است.

شاید دقیقا مطمئن بودیم که چه کسی از مغازه مورد نظر یا از مکان مورد نظر دزدی کرده است اما دستمان برای اثبات این موضوع به جایی بند نبود. وقتی حرف از پیشرفت تکنولوژی می‌شود دوربین مدار بسته نمونه بارزی از این پیشرفت چشم‌گیر است. با نصب داشتن بهترین دوربین مدار بسته برای مغازه، شما می‌توانید خودتان را از شر دردسرهای این چنینی خلاص کنید.

اگر روزی خدایی نکرده دزدی به بهانه انتخاب طلا یا پرو لباس یا دیدن اجناس مغازه، طلای مغازه شما را یا اجناستان را بدزدد شما می‌توانید با ثبت و ضبط تصاویر دوربین مدار بسته از آن شخص شکایت کنید. دیگر روی حدس و گمان‌تان حساب نمی‌کنید و کاملا با سند و مدرک حرف می‌زنید.

کاربرد دوربین مدار بسته در مغازه و مکان های اداری

همیشه در اکثر محیط‌های کاری، کارمندی بازیگوش یا از زیر کار در رو پیدا می‌شود که اسم بقیه کارمندهای بی‌گناه هم بد در می‌رود. یا در محیط های صنعتی کارگر‌ها به دلایل خوابالود بودن یا نداشتن تعهد کافی به کار خود خطاهای کاری را مرتکب می شوند.

با نصب دوربین مدار بسته در این مکان‌ها هم کارمندان و کارگران مجبور به دقت و عملکرد بهتری هستند هم صاحبان مشاغل و مدیران می‌توانند نظارت بهتری بر عملکرد پرسنل خود داشته باشند.

در نظر داشته باشید خرید دوربین‌های مدار بسته به تنهایی کارایی چندانی ندارند باید در کنار آن از دستگاه DVR که یک دستگاه الکترونیکی است استفاده کنید. این دستگاه از طریق کابلی که از دوربین به دستگاه متصل است تصاویر را کد گذاری و پردازش می‌کند.

بهترین دوربین مدار بسته برای مغازه

مدل هایی از بهترین دوربین مداربسته برای مغازه از برند گپ

برند گپ تولید کننده بهترین دوربین‌های مدار بسته می‌باشد و با خرید و نصب این دوربین‌ها می‌توانید بر روی تامین امنیت محل کارتان یا منزلتان سرمایه گذاری کنید. در ادامه کارایی چند مدل از بهترین دوربین ها را با هم بررسی می‌کنیم که عبارتند از:

  • دوربین مداربسته AHD گپ B4300-VF-I50

دوربین مداربسته AHD گپ B4300-VF-I50 گران‌ترین دوربین از برند گپ و همچنین از بروزترین دوربین های مداربسته می‌باشد که آنالوگ است و کیفیت تصویر بسیار خوبی دارد. انتقال تصویر در این دوربین‌ها  رزولوشن 4 مگاپیکسلی را پشتیبانی می‌کند. این مدل قابلیت دید در شب یا همان IR را دارا می‌باشد.

قابلیت مهم این دوربین ضد آب بودن و مقاوم بودن در برابر گرد و غبار است. اتصال این دوربین با سیم است و از کابل کواکسیال برای انتقال تصویر استفاده می‌کند.

  • دوربین مداربسته AHD گپ D4100-I30

این مدل در رده متوسط هزینه قرار دارد و از جدید‌ترین سری‌های آنالوگ است. دوربین مداربسته AHD گپ D4100-I30 هم مانند مدل قبلی قابلیت ضبط فیلم و دید در شب را دارد . همچنین با استفاده از DWDR که مکانیزمی برای بهبود کیفیت است تصاویر شفاف تری را در اختیار شما قرار می‌دهد. قابلیت ضد آب و ضد گرد و غبار بودن را دارد و همانند مدل قبلی با سیم متصل می‌شود.

  • دوربین مداربسته AHD مدل D6100-I30

از پر فروش‌ترین و ارزان‌ترین سری‌های آنالوگ دوربین‌های گپ می‌توان به دوربین مداربسته AHD مدل D6100-I30  اشاره کرد. این مدل طرفداران زیادی را دارد زیرا هم مقرون به صرفه است هم امکانات خوبی را در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد. دارای قابلیت دید در شب یا همان IR با برد 25 تا 30 متر می‌باشد. دارای مکانیزم DWDR ، ضد آب و ضد گرد و غبار است. تمامی مدل‌های گپ از ارزان‌ترین تا گران‌ترین‌شان نیاز‌های مشتری را برآورده می‌کنند.

خرید بهترین دوربین مدار بسته برای مغازه

حالا که تا اینجای مقاله پیش آمدید یعنی شما قصد خریدن دوربین مدار بسته را دارید؟ حتما سوال‌هایی از قبیل بهترین دوربین مدار بسته برای مغازه یا از کجا تهیه کردن دوربین را داشته اید! با توجه توضیحاتی که در بالا به آن اشاره کردیم و ضرورت داشتن دوربین مدار بسته در این روز‌ها، هم خودتان را متقاعد به خریداری و نصب دوربین بکنید و هم کسانی که برایتان عزیز هستند و دلتان نمی‌خواهد هیچ وقت ضررشان را ببینید.

سخن آخر

تا اینجا با ضرورت نصب دوربین مداربسته و انواع مدل‌های آن آشنا شدید و متوجه شدید با نصب دوربین امنیت خاطر بیشتری را‌، حتی در خواب شب‌تان تجربه خواهید کرد. در تمامی مدل‌های گپ امکاناتی نظیر دارا بودن قابلیت دید در شب، داشتن مکانیزم DWDR و کیفیت تصاویر را خواهید داشت. در سایت فروشگاهی اینصب می‌توانید تمامی مدل‌ها را بررسی کنید و با یکدیگر مقایسه کنید. این محصولات مورد تایید کارشناس اینصب می‌باشند. پس اگر بودجه کمتری دارید نگران نباشید می‌توانید به راحتی ارزان‌ترین محصول را ثبت سفارش کنید و از بهترین امکانات برخوردار شوید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟