روکش صندلی چرم بهتره یا پارچه ای؟ انتخاب شما کدام است | اینصب
x
X

روکش صندلی چرم بهتره یا پارچه ای؟ انتخاب شما کدام است

روکش صندلی چرم بهتره یا پارچه ای؟ این سوالی است که هر شخصی در هنگام خرید روکش صندلی از خود می‌پرسد. دوراهی انتخاب بین روکش صندلی چرم و پارچه‌ای دوراهی است که حتما افرادی که می‌خواهند برای خودروی خود روکش نصب کنند، بر سر آن قرار می‌گیرند. اما واقعا کدام یک بهتر است؟ در این مقاله از اینصب قصد داریم تا این دو نوع روکش را با هم مقایسه کنیم و شما را از دوراهی روکش صندلی چرم بهتره یا پارچه ای به سلامت عبور دهیم.

روکش صندلی چرم بهتره یا پارچه ای

بدون هیچ معطلی و درنگی به سراغ بحث اصلی ” روکش صندلی چرم بهتره یا پارچه ای” می‌رویم. در بازار، روکش صندلی‌های چرم و پارچه‌ای بسیار زیادی در انواع طرح‌ها و قیمت‌های مختلف وجود دارند. اینکه روکش صندلی چرم بهتره یا پارچه ای به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد و نیاز به راهنمای خرید روکش صندلی خودرو دارد. اما ما در ادامه تمامی این موارد را یک به یک بررسی و به شما در انتخاب بهتر کمک می‌کنیم.

چه نوع روکش صندلی برای خودرو بهتر است

قیمت روکش صندلی

اولین موردی که مورد بررسی قرار می‌دهیم، قیمت این روکش‌ها است. قیمت، یک فاکتور بسیار مهم برای خرید است و بسیاری از افراد قیمت را اولین فاکتور برای خرید می‌دانند. بهتر است بدانید که در بازار قیمت روکش صندلی چرم معمولا گران‌تر از پارچه‌ای است. پس اگر به دنبال خرید یک روکش صندلی با قیمت مناسب هستید، روکش صندلی پارچه‌ای گزینه مناسب‌تری برای شما خواهد بود.

از نظر ظاهر، روکش صندلی چرم بهتره یا پارچه ای؟

یکی از مهم‌ترین دلایلی که روکش‌های صندلی به خاطر آن‌ها خریداری می‌شوند، زیبایی داخلی خودرو است. زیبایی جایی است که روکش صندلی چرم نسبت به روکش صندلی پارچه‌ای برتری کاملا مشهودی دارد. چرم، زیبایی خیره‌ کننده‌ای به خودروی شما می‌دهد و ظاهر آن را به شدت اسپرت و جذاب می‌کند. همین زیبایی چرم سبب شده است تا بسیاری از خودروهای روز دنیا از جنس چرم برای طراحی صندلی‌های خود کمک بگیرند.

تمیز کردن کدامیک راحتر است؟

برای تمیز کردن، روکش چرم بهتره یا پارچه‌ ای؟ پاسخ این سوال برای افرادی که روی نظافت حساس هستند، بسیار مهم است. اگر شخصی هستید که روی نظافت خودروی خود بسیار حساس هستید و کوچکترین لکی بر روی روکش صندلی اعصاب شما را به هم می‌ریزد، به هیچ عنوان سمت روکش پارچه‌ای نروید. روکش‌های پارچه‌ای به سرعت لک می‌شوند و تمیز کردن آن‌ها نیز دردسر بسیار زیادی دارد (مجبور هستید تا روکش را از صندلی جدا کنید). در مقابل روکش‌های چرم را داریم که به ندرت لکه می‌گیرند و در صورت لک شدن هم به راحتی با یک پارچه‌ نم‌دار، تمیز می‌شوند.

روکش صندلی چرم بهتره یا پارچه ای

از نظر عرق کردن، روکش صندلی چرم بهتره یا پارچه ای؟

مهم‌ترین مشکل روکش‌های چرمی، عرق کردن پشت و قسمت نشیمنگاه است. چرم خاصیت تنفس‌پذیری ندارد و همین موضوع سبب می‌شود تا شما عرق کنید. اگر نسبت به گرما و عرق کردن حساس هستید، بهترین روکش صندلی خودرو برای شما روکش صندلی پارچه‌ای است. روکش‌های پارچه‌ای تنفس‌پذیری بسیار بالایی دارند و درصورت نشستن‌های طولانی مدت نیز کمر و پشت شما به هیچ عنوان عرق نخواهد کرد.

از نظر طول عمر، روکش صندلی چرم بهتره یا پارچه ای؟

طول عمر یکی از مهم‌ترین مواردی است که شما در هنگام خرید روکش صندلی باید به آن توجه داشته باشید. معمولا روکش صندلی‌های چرم اگر از چرم باکیفیت ساخته شده باشند، باز هم طول عمر بسیار بالایی ندارند و بعد از مدتی استفاده، پوسته پوسته می‌شوند. اگر به دنبال یک روکش صندلی هستید که سال‌های زیادی از آن استفاده کنید و همچنان هم باکیفیت باشد، به شما روکش صندلی پارچه‌ای را پیشنهاد می‌کنیم.

دوام رنگ روکش صندلی چرم بیشتره یا پارچه‌ای؟

روکش‌های پارچه‌ای در صورت قرار گرفتن در معرض نور آفتاب دچار رنگ پریدگی می‌شوند و ظاهر زیبای خود را از دست می‌دهند. این مورد در خصوص روکش صندلی‌های چرم صادق نیست چرا که روکش صندلی چرم رنگ ثابتی دارند و در اثر تابش نور خورشید رنگ پریده نمی‌شوند.

از نظر تنوع رنگ، روکش صندلی چرم بهتره یا پارچه ای؟

در پاسخ به این سوال که از نظر تنوع رنگ، روکش صندلی چرم بهتره یا پارچه ای؟ می‌توان گفت که تنوع رنگ روکش صندلی‌های پارچه‌ای به مراتب بیشتر از روکش صندلی‌های چرم است. این تنوع رنگ زیاد سبب می‌شود تا دست شما در انتخاب رنگ بسیار بازتر باشد.

تنوع رنگ در روکش صندلی خودرو

روکش صندلی چرم و پارچه‌ای از نظر جذب حرارت

روکش صندلی‌های چرم توانایی جذب گرما و سرما را دارند. این مورد سبب می‌شود تا صندلی‌های خودروی شما در طول تابستان بسیار داغ و در طول زمستان نیز بسیار سرد شوند. اگر ساکن شهرهای گرمسیر ایران مانند خوزستان هستند به هیچ عنوان از صندلی‌های چرمی استفاده نکنید چرا که گرم شدن بیش از حد آن زیر آفتاب سوزان جنوب غیر قابل تحمل خواهد بود.

سخن پایانی:

 در این مقاله به‌طور کامل در خصوص صندلی‌های چرم و پارچه‌ای صحبت کردیم. اکنون که در انتهای مقاله هستیم، امید داریم که پاسخ سوال روکش صندلی چرم بهتره یا پارچه ای را دریافت کرده باشید. در نهایت انتخاب بین این دو روکش صندلی به شما بستگی دارد. این شما هستید که با در نظر گرفت نیازهای خود و اعمال سلیقه در انتخاب، می‌توانید بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنید.

فروشگاه‌های بسیار زیادی در زمینه فروش روکش صندلی مشغول فعالیت هستند. اینصب یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی فعال در ایران است. این فروشگاه روکش صندلی‌های بسیار زیادی را برای خرید موجود کرده است. شما به راحتی و تنها با چند کلیک می‌توانید از این سایت روکش صندلی خود را خریداری کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟