معرفی بهترین دزدگیر تصویری چیتا | اینصب
x
X

بهترین دزدگیر تصویری چیتا

شرکت چیتا از برندهای قدیمی عرصه‌ی تولید محصولات مرتبط با سیستم‌های امنیتی خودرو است. چیتا یک نام شناخته شده در بازار دزدگیرهاست به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال خرید از این برند و به خصوص خرید بهترین دزدگیر تصویری چیتا هستند. این برند در گرید A سیستم‌های حفاظتی قرار دارد، مدل‌های متنوعی از دزدگیرهای ساده و تصویری را به بازار عرضه می‌کند. دزدگیرهای تصویری این برند بسیار باکیفیت و خوش نام هستند و همین موضوع سبب شده مردم بخواهند بدانند که بهترین دزدگیر تصویری چیتا کدام است.

دزدگیر چیتا

هرکدام از این دزدگیرها با توجه به قابلیت‌ها و امکاناتشان قیمت‌های متفاوتی دارند. برای خرید دزدگیر ماشین ابتدا باید مشخص کنید که از یک دزدگیر خودرو چه انتظاراتی دارید. گاهی اوقات نیز ممکن است در ابتدا یک سری امکانات ساده و اولیه مد نظرتان باشد اما زمانی که با قابلیت‌های جدیدتر دزدگیرهای تصویری آشنا می‌شوید نظرتان تغییر کند. به همین خاطر پیشنهاد می‌کنیم قبل از اقدام به خرید، درباره مدل‌های مختلف دزدگیر خودرو اطلاعات کسب کنید.

راهنمای خرید بهترین دزدگیر تصویری چیتا

همانطور که می‌دانید وظیفه‌ی اصلی دزدگیر ماشین، دور کردن سارق از خودرو و حفظ امنیت آن است. دزدگیرهای ساده چیتا مانند مدل CH08، به خوبی این کار را انجام می‌دهند و علاوه بر آن یک سری امکانات اولیه مانند قفل کودک، قابلیت اتصال به شیشه بالابر، پشتیبانی از صندوق پران، فلاشر زدن در مواقع باز بودن درب‌های ماشین و امکان نصب سنسور اولتراسونیک را به شما ارائه می‌دهند. اگر قیمت دزدگیر ماشین اولویت اول شماست، دزدگیر ساده گزینه‌ی مناسبی به نظر می‌رسد چراکه با قیمتی مناسب و امکانات مذکور نیاز شما را برطرف می‌کند. اما اگر ترجیح می‌دهید با کمی هزینه‌ی بیشتر امکانات بالاتری بدست بیاورید به دزدگیر ساده بسنده نکنید. خرید بهترین دزدگیر تصویری چیتا نسبت به مدل‌های ساده، قابلیت‌های قابل توجهی دارد.

یکی از قابلیت‌های بهترین دزدگیر تصویری چیتا، امکان خاموش کردن موتور خودرو در‌ هنگام سرقت است. این ویژگی که در دزدگیرهای ساده وجود ندارد، سطح امنیت خودروی شما را افزایش می‌دهد. یا مثلاً ویژگی فعال شدن اتوماتیک دزدگیر، 25 ثانیه پس از خاموش کردن ماشین و پیاده شدن سرنشین و بستن درب خودرو، در مواقعی که فراموش می‌کنید ماشین خود را قفل کنید، یکی دیگر از امکانات بهترین دزدگیر تصویری چیتا است که می‌تواند نجات دهنده باشد. این ویژگی برای افراد پر مشغله و افراد فراموشکار بسیار کاربردی است. زیرا خطر سرقت اتومبیل و قطعات گران قیمت آن، همواره صاحبان خودرو را تهدید می کند و در شرایط کنونی، فراموشی قفل کردن خودرو که اتفاقی رایج است، می‌تواند خسارات جبران ناپذیری به بار بیاورد.

نکات جانبی درباره قابلیت های بهترین دزدگیر تصویری چیتا

  • یکی دیگر از امکاناتی که تعدادی از بهترین دزدگیر تصویری چیتا مانند مدل‌های S886D، F5X، F5، و S886 دارند، امکان پیدا کردن سریع و آسان خودرو در پارکینگ‌های بزرگ یا خیابان‌های شلوغ است.
  • همچنین قابلیت قفل شدن اتوماتیک درب‌های خودرو پس از گذشت 15 ثانیه از روشن شدن موتور و با اولین ترمز، ایمنی کودک شما را تا حد زیادی تامین می‌کند. بارها و بارها در اثر باز شدن درب خودرو توسط کودک اتفاقات ناگواری در سراسر دنیا رخ داده است. این اتفاقات منجر به طراحی این سیستم برای جلوگیری از تکرار چنین حوادث دلخراشی گردیده است.

بهترین دزدگیر ماشین

  • از همه‌ی این موارد که بگذریم با خرید دزدگیر ماشین تصویری، زمانی که آژیر دزدگیر خودروی شما فعال شود، اگر در مکانی باشید که صدای آژیر آن به گوش شما نرسد آلارم‌های صوتی و ویبره‌ی ریموت شما، را نسبت به وجود خطر مطلع خواهند کرد. در واقع ارتباط میان ریموت و یونیت دستگاه به صورت دو طرفه می‌باشد. شباهت صدای آژیر ماشین‌های گوناگون، شما را سردرگم نخواهد کرد. زیرا علاوه بر صدای آژیر ماشین، شما با توجه به صدای ریموت و ویبره آن در جریان وضعیت خودرو قرار می‌گیرید.
  • نوع خطر نیز بر روی صفحه نمایش کوچک ریموت بهترین دزدگیر تصویری چیتا نمایان می‌شود. برای مثال اگر درب خودرو باز شده باشد، علامت درب باز را نشان می‌دهد. اگر به خودرو ضربه وارد شده باشد، علامت چکش بر روی نمایشگر ریموت پدیدار می‌شود.
  • حتماً بارها دیده‌اید که دزدگیر یک ماشین به دور از اطلاع صاحبش برای دقایق طولانی آژیر می‌کشد و سبب ایجاد مزاحمت برای همسایگان می‌گردد. این مشکل با داشتن یک ریموت تصویری برطرف شده و از ایجاد آلودگی صوتی جلوگیری می‌شود.
  • بُرد بیشتر ریموت نیز از دیگر مزیت‌های دزدگیرهای تصویری چیتا است که با توجه به مدل آن، می‌تواند متفاوت باشد.
  • همچنین این ریموت‌ها دارای نشانگر میزان سیگنال ارتباطی ریموت با خودرو و نشانگر میزان شارژ باتری ریموت نیز می‌باشند.
  • ریموت بعضی از بهترین مدل‌های دزدگیر تصویری چیتا دارای صفحه نمایش رنگی است. این ویژگی ظاهر زیباتری به ریموت می‌بخشد.

معرفی بهترین مدل های دزدگیر تصویری چیتا

تا اینجا درباره راهنمای خرید دزدگیر ماشین و قابلیت های بهترین دزدگیر تصویری چیتا صحبت کردیم. حال در ادامه می‌خواهیم به 3 مورد از بهترین دزدگیرهای تصویری برند چیتا اشاره کنیم و توضیحات مختصری درباره قابلیت‌های آن‌ها در اختیار شما قرار دهیم.

دزدگیر خودرو بلوتوثی چیتا مدل F5

دزدگیر خودرو بلوتوثی چیتا مدل F5 یکی از پرفروش‌ترین دزدگیرهای تصویری بلوتوثی چیتا است و کیفیت بسیار بالایی دارد. این دزدگیر دارای 2 ریموت تصویری می‌باشد که یکی از آن‌ها به عنوان ریموت یدک در نظر گرفته شده است. این دستگاه از شیشه بالابر، صندوق پران، چشمی آلتراسونیک و قفل کودک پشتیبانی می‌کند. همچنین این محصول دارای خروجی رله قطع برق است و به شما این امکان را می‌دهد که در صورت نیاز، ماشین خود را از راه دور خاموش کنید. این وسیله به عنوان یکی از بهترین دزدگیر تصویری چیتا به کمک باطری نیمه قلمی کار می‌کند و به عبارتی باطری خور است.

دزدگیر تصویری خودرو چیتا مدل F11

دزدگیر تصویری خودرو چیتا مدل F11 نیز یکی از بهترین دزدگیرهای تصویری برنمد چیتا است و کیفیت بالایی دارد. همچنین مانند مدل قبلی دارای دو عدد ریموت تصویری است و تمام قابلیت‌های آن را دارد. یک قابلیت اضافه‌ای که نسبت به مدل بالا دارد، قابلیت ضد اسکن است. این دستگاه نیز باطری خور است و میزان باطری آن بر روی نمایشگر ریموت قابل مشاهده است.

دزدگیر تصویری بلوتوثی چیتا مدل S886

یکی از بهترین دزدگیر تصویری چیتا، مدل S886 است. قابلیت ضد اسکن، قفل کودک، پشتیبانی از صندوق پران، پشتیبانی از شیشه بالابر و چشمی آلتراسونیک از جمله قابلیت‌های آن است. تفاوتی که این مدل با دو مدل قبل دارد، در نحوه شارژ آن است. دو مدل قبل باطری خور بودند اما این مدل قابل شارژ است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دزدگیر تصویری چیتا مدل S886 لطفا کلیک کنید.

آسوده‌ خاطر خرید کنید

مسئله‌ی خرید دزدگیر با نصب دزدگیر ماشین تمام نمی‌شود. همیشه در هنگام خرید هر محصولی اهمیت گارانتی و خدمات پس از فروش، کمتر از اهمیت خود محصول نیست. این گارانتی کالا است که برای خریدار آسودگی خاطر به ارمغان می‌آورد. ویژگی برجسته‌ی محصولات این شرکت دزدگیرهای خود را با 3 سال گارانتی و بیمه نامه به فروش می‌رساند، است. چنین گارانتی طولانی مدتی در درجه اول نشان از اعتماد شرکت تولید کننده به محصولاتش دارد.

دزدگیر خوب برای ماشین

اگر مایلید در این زمینه اطلاعات بیشتری کسب کنید می‌توانید به بخش آلبوم محصولات در سایت ما مراجعه کنید. می‌توانید تصویر کارت گارانتی 36 ماهه و بیمه نامه‌ی دزدگیرهای چیتا را مشاهده نمایید.

نصب دزدگیر ماشین چیتا

هنگامی که دزدگیرهای ماشین برند چیتا را خریداری می‌کنید یک سری اقلام همراه مانند آنتن مجزا، LED، سیم بندی کامل و غیره را دریافت خواهید کرد. در کنار این اقلام راهنمای سیم‌کشی و نصب دزدگیر به همراه راهنمای دکمه‌های ریموت و قابلیت‌های دستگاه در نظر گرفته شده است. با تمام این اقلام، بهتر است که کار نصب دزدگیر ماشین، توسط افراد با تجربه و زبردست صورت گیرد. زیرا درصورتی که تمام سیم بندی‌ها به‌طور درست و دقیق انجام نشود، دزدگیر به‌درستی عمل نخواهد کرد و امکان دارد شما را اذیت کند. بنابراین اگر تجربه‌ی این کار را ندارید، توصیه می‌شود فرآیند نصب دزدگیر را به افراد با تجربه بسپارید.

فروشگاه آنلاین اینصب ، همواره با هدف رفاه حال مشتریان و تسهیل امکانات خرید برای آن‌ها، از برندهای معتبر و مطرح استفاده می‌نماید. کارشناسان واحد کنترل کیفیت فروشگاه اینصب پیش از ارائه‌ی محصولات، با شاخص‌های ارزیابی کیفی، کالاها را مورد بررسی قرار می‌دهد. هر کالا را به طور جداگانه ارزیابی می‌نمایند. هدف از این کار، حصول اطمینان از اصالت، کیفیت و سلامت فیزیکی کالاها و در نهایت جلب رضایت مشتری می‌باشد.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟