پیشرفته ترین دزدگیر خودرو | 13 مدل از بهترین دزدگیر های خودرو
x
X

13 مدل از بهترین دزدگیر های خودرو

این روزها یکی از دغدغه های مردم خرید یک دزدگیر با کیفیت برای خودروی خود می باشد. در واقع یکی از مهم ترین و ضروری ترین لوازم جانبی خودرو، دزدگیر می باشد. با توجه به اینکه قیمت خودرو روز به روز درحال افزایش است، قیمت دزدگیر خودرو نیز در حال افزایش می باشد اما ما در این مقاله قصد داریم شما را با 13 مدل از پیشرفته ترین دزدگیر های خودرو آشنا کنیم که نسبت به قابلیت ها و ویژگی هایی که دارا می باشند، قیمت مناسبی دارند. در ادامه به بررسی قابلیت ها و ویژگی های دزدگیر ها می پردازیم تا انتخاب و خرید دزدگیر را برای شما راحت کنیم.

بهترین دزدگیر خودرو

انتخاب بهترین دزدگیر ماشین یکی از مشکلات و مسائلی است که افراد زیادی با آن مواجه می شوند. در اینجا ما به بررسی چند مدل از بهترین دزدگیر های خودرو پرداختیم که کیفیت بالایی دارند و در مقایسه با سایر دزدگیر ها پرفروش تر می باشند. لازم است در هنگام خرید دزدگیر ماشین با انواع برند ها و مدل ها آشنایی داشته باشید تا بتوانید بهترین دزدگیر خودرو را انتخاب کنید. در ادامه 13 مدل از بهترین دزدگیر خودرو را به شما معرفی کردیم. دزدگیر هایی که در این مطلب به شما معرفی کردیم از نوع تصویری می باشند. همان طور که می دانید دزدگیر های تصویری در مقایسه با دزدگیر های ساده دارای قابلیت های بیشتری هستند و همچنین جزو گرانترین دزدگیر های ماشین می باشند.

1) دزدگیر خودرو استیل میت مدل Ranger 5163

دزدگیر استیل میت 5163

استیل میت یکی از محبوب ترین برند های دزدگیر می باشد که امروزه مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفته است. دزدگیر های استیل میت در دو نوع ساده و تصویری تولید می شوند. این مدل دزدگیر ها از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. دزدگیر خودرو استیل میت Ranger 5163  نوعی دزدگیر تصویری می باشد که در مقایسه با دیگر دزدگیرهای استیل میت از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد. این مدل دزدگیر از ترکیب استیل و پلاستیک ساخته شده و دارای باتری قابل شارژ می باشد. از جمله ویژگی ها و قابلیت های آن می توان به پشتیبانی صندوق پران، قفل کودک و پشتیبانی شیشه بالابر اشاره کرد. این نوع دزدگیر مجهز به سیستم ضد سرقت نیز می باشد که این ویژگی، آن را از دیگر دزدگیرها متمایز می کند.

2) دزدگیر خودرو ایزیکار مدل 5100

دزدگیر خودرو ایزیکار مدل 5100

این دزدگیر یکی از پیشرفته ترین دزدگیر خودرو هایی است که در بازار وجود دارد و کیفیت بسیار بالایی دارد. این دزدگیر از معدود دزدگیرهایی است که نصب آن در سراسر کشور رایگان می‌باشد. از جمله امکانات این دزدگیر می‌تاون به قابلیت ضد اسکن، نشانگر وضعیت باتری ریموت، سیستم تاخیر چراغ سقف، هشدار روشن بودن چراغ‌ها، پشتیبانی از شیشه بالابر و صندوق پران، قابلیت ایزی دور (کارکال) و … است. امکانات این دزدگیر به اندازه‌ای کامل است که توصیه می‌کنیم سری به صفحه محصول دزدگیر خودرو ایزیکار مدل 5100 بزنید.

3) دزدگیر خودرو استیل میت مدل Ranger 5160

دزدگیر استیل میت 5160

این نوع دزدگیر نیز از دزدگیر های با کیفیت می باشد. امروزه برند استیل میت در بازار شناخته شده تر است و جزو پرفروش ترین برند های دزدگیر است. Ranger 5160 دارای باتری قابل شارژ و کابل شارژ فندکی می باشد. این نوع دزدگیر خودرو از قابلیت شیشه بالابر، صندوق پران و قفل کودک پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های آن، می توان به سیستم ضد سرقت آن اشاره نمود. Ranger 5160  دارای دو مدل تک ریموت تصویری و جفت ریموت تصویری می باشد.

4) دزدگیر خودرو استیلاک مدل LF861 single

دزدگیر خودرو استیلاک مدل LF861 single

اگر به دنبال یک دزدگیر ماشین حرفه‌ای با قیمت مناسب هستید، دزدگیر ماشین استیلاک مدل LF891 single را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این دزدگیر قابل نصب بر روی تمام خودروهای ایرانی و خارجی است. این دزدگیر دارای یک ریموت تصویری و یک ریموت یدک ساده است که در مواقع نیاز می‌توانید از آن استفاده کنید. ریموت این دزدگیر دارای باتری قابل شارژ است و میزان باتری آن را می‌توانید از طریق نمایشگر ریموت مشاهده کنید. از جمله قابلیت‌های این دزدگیر حرفه‌ای، می‌توان به پشتیبانی از شیشه بالابر، صندوق پران، چشمی آلتراسونیک، قفل کودک و … اشاره کرد.

5) دزدگیر استیل میت مدل 888E

دزدگیر استیل میت 888E

این نوع مدل از دزدگیر های استیل میت جزو دزدگیر های معروف و پرطرفدار محسوب می شود. دزدگیر خودرو 888E از کیفیت بالایی برخوردار است و جزو مدل های شناخته شده می باشد. این نوع مدل نیز مانند دیگر مدل های استیل میت از قابلیت های صندوق پران، شیشه بالابر و قفل کودک پشتیبانی می کند. نوع باتری آن شارژی است و دارای کابل شارژ فندکی است. دزدگیر 888E مجهز به سیستم ضد سرقت و دارای نمایشگر میزان باطری ریموت می باشد. به همین علت جزو پیشرفته ترین دزدگیر ها به  شمار می آید و دارای قیمت نسبتا بالاتری می باشد.

6) دزدگیر خودرو استیل میت مدل ردبت 8006

دزدگیر خودرو ردبت 8006

از جمله دزدگیر های باکیفیت می توان به دزدگیر استیل میت مدل ردبت 8006 اشاره کرد. این دزدگیر دارای دو ریموت تصویری با جنسی مقاوم می باشد. ردبت 8006 از جمله قدیمی ترین دزدگیر هاست و بسیار شناخته شده می باشد. فروش بالای این دزدگیر به دلیل کیفیت بالای آن می باشد. این دزدگیر از قابلیت های صندوق پران، چشمی التراسونیک و شیشه بالابر پشتیبانی می کند. ریموت های این دزدگیر از نوع شارژی هستند و باطری آن هالیتیومی است.

7) دزدگیر خودرو بلوتوثی چیتا مدل F11

دزدگیر خودرو بلوتوثی چیتا مدل F11

دزدگیر خودرو بلوتوثی چیتا مدل F11 یک دزدگیر تصویری باکیفیت است که دارای دو ریموت تصویری با طراحی اسپرت می‌باشد. این دزدگیر جزء لیست پیشرفته ترین دزدگیر خودرو های بازار است. این دزدگیر دارای قابلیت بلوتوثی است به این معنی که در صورت نبودن سوئیچ یا ریموت، می‌توانید از طریق اپلیکیشنی که روی تلفن همراهتان نصب خواهید کرد، درب ماشین را باز و بسته کنید. این دزدگیر باتری خور است و روی نمایشگر ریموت می‌توانید میزان شارژ باتری را ببینید. از جمله اقلام همراه این دستگاه می‌توان به 2 کیف سیلیکونی، آنتن مجزا برای افزایش بُرد ریموت، کارت گارانتی و … است. این دزدگیر جزء پرفروش‌ترین و بهترین دزدگیرهای ماشین است.

8) دزدگیر خودرو ایزیکار مدل Z1 plus

دزدگیر خودرو ایزیکار مدل Z1 plus

یکی از حرفه‌ای ترین و پیشرفته ترین دزدگیر خودرو های موجود در بازار، دزدگیر خودرو ایزیکار مدل Z1 plus است که با توجه امکانات فوق العاده‌اش، قیمت بسیار مناسبی دارد. این دزدگیر دارای یک ریموت تصویری است که در صورت بروز خظر و فعال شدن سنسور، با ویبره و زنگ به شما هشدار می‌دهد؛ همچنین یک ریموت ساده یدک دارد که می‌توانید در مواقعی که ریموت اصلی را گم کرده‌اید از آن استفاده کنید. یکی از قابلیت‌های دوست داشتنی این دزدگیر، بُرد بالای آن است که به وسیله یک آنتن جداگانه که در کنار دستگاه به شما داده می‌شود، می‌توانید بُرد آن را بالاتر ببرید. خوشبختانه این دستگاه تمام قابلیت‌های لازم را که یک دزدگیر باید داشته باشد را دارد و با خیال راحت می‌توانید آن را خریداری کنید.

9) دزدگیر خودرو استیلاک مدل M9

دزدگیر خودرو استیلاک مدل M9

اگر به دنبال یک دزدگیر باکیفیت و مقرون به صرفه می‌گردید که امکانات و قابلیت‌های قابل قبولی داشته باشد، نگاهی به دزدگیرهای برند استیلاک به خصوص دزدگیر خودرو استیلاک مدل M9 بیندازید. این دزدگیر بر روی تمام خودروهای ایرانی و خارجی قابل نصب است. این دزدگیر علاوه بر ریموت تصویری که دارد، یک ریموت ساده یدک نیز دارد که در صورت گم شدن، ریموت اصلی، می‌‌توانید از یدک آن استفاده کنید. این دستگاه با دو باتری نیم قلم قابل شارژ است. از قابلیت‌های جذاب این دزدگیر، امکان یافتن ماشین در مکان‌های شلوغ است. همچنین این دستگاه از شیشه بالابر، صندوق پران و چشمی آلتراسونیک پشتیبانی می‌کند.

10) دزدگیر خودرو استیل میت مدل EBAT-3966

دزدگیر خودرو استیل میت مدل EBAT-3966

یکی از بهترین دزدگیرهای ماشین موجود در بازار، دزدگیر خودرو استیل میت مدل EBAT-3966 است. این دزدگیر بر روی تمام خودروهای ایرانی و خارجی قابل نصب است. ریموت های این دستگاه، تصویری و ساده هستند که نوع تصویری آن دارای حالت ویبره و زنگ هشدار است و در صورت فعال شدن شوک سنسور، به صدا در می‌آید. یکی از قابلیت‌های این دزدگیر، امکان حذف و اضافه کردن صدای آژیر است. از جمله امکانات این دستگاه می‌توان به قابلیت ضد اسکن، شیشه بالابر، صندوف پران، قفل کودک، رله قطع برق، آنت جداگانه برای افزایش بُرد ریموت و … اشاره کرد.

11) دزدگیر خودرو استیل میت مدل EBAT-8181

دزدگیر خودرو استیل میت مدل EBAT-8181

اگر یک دزدگیر باکیفیت با طول عمر بالا می‌خواهید، می‌توانید روی دزدگیر ماشین استیل میت مدل EBAT-8181 حساب باز کنید. دزدگیرهای استیل میت به دلیل کیفیت بالایی که دارند، بسیار محبوب و پرطرفدار هستند. این دزدگیر دارای یک ریموت تصویری و یک ریموت یدک ساده است که در مواقع نیاز می‌توانید از آن استفاده کنید. یکی از قابلیت‌های جالب این دستگاه، این است که در هنگام ضربه و یا خطر، علاوه بر اینکه صدای آژیر آن درمی‌آید، از طریق ویبره و رنگ نیز به شما هشدار خطر می‌دهد. این دزگیر مانند دزدگیرهای قبلی، از شیشه بالابر و صندوق پران پشتیبانی می‌کند. همچنین دارای قابلیت ضد اسکن است.

12) دزدگیر خودرو هوتای مدل HT-L130

دزدگیر خودرو هوتای مدل HT-L130

یکی از بهترین و پیشرفته ترین دزدگیر خودرو های موجود در بازار، دزدگیر ماشین هوتای مدل HT-L130 است. این دزدگیر دارای دو عدد ریموت تصویری است که یکی از آن‌ها به عنوان یدک در اختیار مشتری قرار داده می‌شود و هر دوی این ریموت‌ها از حالت ویبره و زنگ پشتیبانی می‌کنند. باتری این دزدگیر قابل شارژ است و روی نمایشگر ریموت می‌توانید میزان باتری آن را مشاهده کنید. دزدگیر هوتای مدل HT-L130 برای افزایش بُرد ریموت، یک آنتن جداگانه دارد. از جمله قابلیت‌ها و امکانات این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از چشم آلتراسونیک، صندوق، پران، شیشه بالابر و … اشاره کرد. یکی از امکانات جالب و جذاب این دزدگیر، پیدا کردن ماشین در پارکینگ و شلوغی‌هاست.

13) دزدگیر استیل میت مدل Ranger 5164

دزدگیر استیل میت 5164

دزدگیر استیل میت Ranger 5164 نیز از جمله پرطرفدار ترین دزدگیر های خودرو می باشد که به مدل سوئیچی نیز معروف است. این نوع دزدگیر دارای باتری شارژی و کابل شارژ فندکی می باشد. Ranger 5164 نیز همانند مدل های دیگر استیل میت از قابلیت شیشه بالابر، صندوق پران و قفل کودک برخوردار است. Ranger 5164 نیز مانند Ranger 5163 مجهز به سیستم ضد سرقت است. این نوع قابلیت جزو قابلیت هایی ویژه می باشد که هر دزدگیری دارا نمی باشد.

سخن پایانی

در این مقاله ما سعی کردیم شما را به طور مختصر با ویژگی ها و قابلیت های 13 مدل از شناخته شده ترین دزدگیر های موجود در بازار آشنا کنیم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با ویژگی ها و قابلیت های بیشتر هر محصول به صفحه ی مربوط به آن مراجعه کنید و آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید. هم چنین به منظور خریدی بهتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا متناسب با بودجه شما بهترین دزدگیر خودرو را به شما معرفی کنند.

به جز برند های اکتیو، استیل میت و ایزیکار، برند های دیگری نیز در بازار وجود دارد که دارای مدل دزدگیر های متنوعی می باشند. از جمله دیگر برند های شناخته شده دزدگیر ها می توان به چیتا، هوتای، استیلاک، پی ال سی و … اشاره نمود. این برند ها نیز دارای کیفیت خوبی هستند. در این مطلب سعی داشتیم به طور مخصر چند نمونه از دزدگیر های خودرو را به شما معرفی کنیم. برای سطح بندی برند ها از لحاظ کیفیت می توان به ترتیب به برند ایزیکار، استیل میت، اکتیو، اسپای و … اشاره کرد.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟