x
X

چگونه گوشی را به ضبط پراید وصل کنیم؟

با توجه به تماس‌هایی که از سمت مشتریان داریم، بیشتر صاحبان خودرو دوست دارند ضبطی خریداری کنند که بتوانند گوشی خود را به آن متصل کنند. اگر ماشین شما پراید است و به دنبال خرید ضبط ماشینی هستید که قابلیت اتصال گوشی را داشته باشد، تا آخر این مقاله همراه ما باشید تا یکی از بهترین ضبط های خودرو را به شما عزیزان معرفی کنیم و نحوه اتصال گوشی به ضبط پراید را نیز به شما آموزش دهیم.

نحوه اتصال گوشی به ضبط پراید

امروزه به دلیل بالا بودن قیمت لوازم جانبی و تزئینی خودرو، همه به دنبال خرید ارزان‌ترین ضبط ماشین بلوتوثی هستند و دوست دارند ضبط ماشین خود را از بهترین برندها خریداری کنند. از بهترین برندهای ضبط خودرو می‌توان به برندهایی مانند پایونیر، سونی، کنوود، استیلاک و … اشاره کرد. برندهایی از قبیل برند سونی و پایونیر از گران‌ترین برندها محسوب می‌شوند ولی برند استیلاک نسبت به سایر برندها دارای قیمت پایین‌تری است و نسبت به قیمتش، کیفیت خوبی دارد.

نحوه اتصال گوشی به ضبط پراید معمولا از دو طریق انجام می‌شود. در واقع شما از طریق دو قابلیت زیر می‌توانید به ضبط ماشین وصل شوید و آهنگ مورد علاقه‌ی خود را پخش کنید:

  • قابلیت بلوتوث
  • اتصال از طریق کابل AUX

نحوه اتصال گوشی به ضبط پراید

قابلیت بلوتوث یکی از راه های اتصال گوشی به ضبط پراید

بیشتر جوانان علاقه دارند ضبطی که خریداری می‌کنند دارای قابلیت بلوتوثی باشد و همچنین دارای قیمت ارزانی باشد. از ارزان‌ترین ضبط های بلوتوثی برندهای معروف می‌توان به ضبط های برند استیلاک اشاره کرد. تمامی ضبط های پنل ثابت و یا پنل جدا برند استیلاک، تماما دارای قابلیت بلوتوث هستند و از سیستم عامل‌های اندروید و iOS پشیتبانی می‌کنند.

شما می‌توانید به راحتی از طریق گوشی به ضبط خودرو متصل شوید و آهنگ مورد نظر خود را پخش کنید. ضبط های بلوتوثی استیلاک مناسب ماشین پراید هستند و شما می‌توانید با خرید ضبط ماشین استیلاک به راحتی از طریق بلوتوث گوشی، به ضبط خودرو متصل شوید و فایل مورد نظر خود را پخش کنید.

اتصال گوشی از طریق پورت AUX

از دیگر راه‌های اتصال گوشی به ضبط پراید و کلا ضبط هر ماشینی، می‌توان به پورت AUX اشاره کرد. با اتصال کابل AUX به ضبط خودرو، شما می‌توانید گوشی خود را به ضبط خودرو متصل کنید. کابل AUX برای گوشی‌های آیفون و اندروید متفاوت است و باید کابل AUX مناسب تلفن همراه خود را تهیه کنید. خوشبختانه ضبط های استیلاک دارای پورت ورودی AUX هستند و شما می‌توانید به راحتی به پخش خودروی خود وصل شوید.

نکته: از طریق پورت USB شما نمی‌توانید گوشی خود را برای پخش آهنگ به ضبط وصل کنید. USB ماشین فقط برای شارژ گوشی و یا اتصال فلش به ضبط است.

معرفی انواع ضبط ماشین مناسب پراید

همان‌طور که پیشتر اشاره کردیم، برندهای زیادی در بازار وجود دارند که ضبط هایی با کیفیت بالا عرضه می‌کنند که البته قیمت‌های مختلفی نیز دارند. چنانچه قصد دارید یک ضبط باکیفیت خریداری کنید و قیمت ان برایتان مهم نیست، ضبط های برند سونی و پایونیر را به شما پیشنهاد می‌دهیم. اما چنانچه قیمت ضبط برایتان مهم است و نمی‌خواهید هزینه زیادی برای آن بپردازید، پیشنهاد ما به شما، ضبط های برند استیلاک است که در کنار قیمت بسیار مناسبی که دارند، کیفیت بسیار خوبی نیز دارند و می‌توانید با خیال راحت به آن‌ها اعتماد کنید. در ادامه به معرفی انواع ضبط از این برند خواهیم پرداخت. در کل استیلاک شامل سه مدل ضبط خودرو است:

  1. ضبط پنل ثابت تک USB

این مدل ضبط استیلاک، پنل ثابت، دارای یک پورت USB، یک پوت AUX و بلوتوث است. مدل‌های مختلفی از این نوع ضبط در بازار وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به مدل‌های زیر اشاره کرد:

این 6 مدل از ضبط های پنل ثابت تک یو اس بی هستند و دارای هیت سینک و آی بزرگ می‌باشند. آی سی این ضبط ها از نوع بزرگ مدل 7388 می‌باشند و باعث پردازش کیفیت صدای بالا می‌شود. هیت سینک بزرگ نیز باعث افزایش طول عمر ضبط می شود. بنابراین حتما توجه کنید ضبط خودرویی که قصد خرید آن را دارید باید دارای آی سی و هیت سینک بزرگ باشد. لازم به ذکر است که بگوییم، تنها تفاوت این 6 مدل گفته شده، در ظاهر پنل ها می‌باشد و از نظر فنی کاملا مشابه یکدیگر هستند.

  1. ضبط پنل ثابت دارای دو پورت USB

خیلی از افراد به دنبال خرید ضبط ماشین با دو پورت USB هستند. از ویژگی‌های این مدل ضبط خودرو می‌توان به یک پورت AUX و دو پورت USB و بلوتوث اشاره کرد. شما می‌توانید از طریق یک پورت USB تلفن همراه خود را شارژ کنید و از طریق پورت دیگر فلش مورد نظر خود را به آن متصل کنید. از ضبط های پنل ثابت دارای دو پورت USB استیلاک می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

این مدل ضبط ها نیز از نوع آی سی بزرگ مدل 7388 می‌باشند و دارای هیت سینک بزرگ نیز هستند. ضبط های پنل ثابت را نمی‌توانید هنگام خروج از خودرو از پنل جدا کنید.

  1. ضبط پنل جدا تک USB

ضبط های پنل جدا استیلاک را شما می‌توانید هنگام خارج شدن از خودرو با خود ببرید. این قابلیت باعث جلوگیری از سرقت ضبط خودرو می‌شود. از مدل‌های ضبط های پنل جدا استیلاک تک USB می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

چگونه گوشی را به ضبط پراید وصل کنیم ؟

سخن آخر

در این مقاله درباره راه های وصل کردن گوشی به ضبط صحبت کردیم و چندین مدل ضبط را به شما معرفی کردیم. شما می توانید با خرید ضبط استیلاک برای پراید، با روش‌های متفاوت مانند بلوتوث، AUX و … به خودرو متصل شوید. همچنین می‌توانید از طریق بلوتوث ضبط های استیلاک، ارتباط صوتی نیز برقرار کنید. فروشگاه اینصب یکی از نمایندگی‌های اصلی این برند در تهران است که می‌توانید با گارنتی معتبر و با خیالی راحت، اقدام به خری کنید. حتی می‌توانید از مشاوران آن‌ها کمک بگیرید تا بتوانید یک ضبط با قابلیت دلخواه خریداری کنید. همچنین اگر در مورد چگونگی اتصال گوشی به ضبط پراید، سوالی دارید می توانید سوال خود را در قسمت دیدگاه برای ما کامنت کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟