x
X

معرفی و بررسی انواع آژیر دزدگیر ماشین

آیا تا به حال به تفاوت صدای دزدگیر ماشین‌های مختلف دقت کرده‌اید؟ در بررسی انواع آژیر دزدگیر ماشین خواهیم گفت که این ابزار وسیله‌ای برای جلوگیری از سرقت ماشین با قطعات و لوازم آن است. دزدگیر خودرو این اصوات گوناگون را تولید و پخش می‌کند. این تفاوت در نوع صداهای تولید شده، به دلیل وجود انواع مختلف آژیر دزدگیر است. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به تمام مسائل مربوط به ماشین اهمیت می‌دهید، پس هنگام خرید و نصب دزدگیر ماشین باید به نوع آژیر آن هم دقت کنید. همچنین اگر قصد تعویض یا خرید آژیر برای دزدگیر ماشینتان را دارید مقاله پیش رو شما را در انتخاب بهترین گزینه یاری خواهد داد.

 

 

اژیر ماشین

 

بررسی انواع آژیر دزدگیر ماشین

در بررسی انواع آژیر دزدگیر ماشین متوجه می‌شوید که آژیر در بازار چهار نوع مختلف دارد. هر شخصی با توجه به سلیقه‌ای که دارد و نوع ماشینی که استفاده می‌کند هر کدام از این 4 مدل را که مناسب خودرو می‌باشد انتخاب می‌کند. این چهار مدل عبارتند از :

  •  آژیر ساده یا تک صدا: این آژیر همانطور که از نام آن پیداست فقط یک نوع صدا تولید می‌کند و اگر ضربه به ماشین وارد شود با ارسال سیگنال از سنسور به کیت اصلی آژیر به صدا در می‌آید.
  •  آژیر شش صدا: این مدل نیز شش نوع صدای هشدار مختلف را به طور تناوبی پخش می‌کند و در طولانی مدت فقط یک صدا پخش نمی‌شود که کلافه کننده باشد.
  •  آژیر ملودی: این آژیر هم تک صدا می‌باشد، اما این صدا ملودی مانند می‌باشد و ریتم خاص خود را دارد.
  • آژیر سخن‌گو: آژیر سخن‌گو گونه‌ای از آژیرهای تک صدا می‌باشد که قابلیت سخن‌گویی به آن اضافه شده است. در این نوع آژیر یک اپلیکیشن بر روی گوشی نصب می‌کنید و در آن آهنگ دلخواهتان را آپلود می‌کنید. این اپلیکیشن به آژیر متصل می‌شود و صدای منتخب شما را پخش خواهد کرد.

شما هنگام خرید آژیر، هر یک از مدل‌های ذکر شده را با توجه به سلیقه و بودجه خود انتخاب کنید. البته در خرید این وسیله باید به معتبر بودن برند آن نیز توجه کنید. چرا که آژیرهای بی‌کیفیت زیادی هم در بازار وجود دارند. این دسته از آژیرها به راحتی هزینه‌ای برای خرید مجدد بر روی دست شما می‌گذارند.

معرفی برند معتبر آژیر دزدگیر ماشین

اگر به حوزه‌ی لوازم جانبی خودرو علاقمند هستید و آمده اید تا متن بررسی انواع آژیر دزدگیر ماشین را بخوانیدحتماً تا بحال نام برند زنوتیک را شنیده‌اید. این شرکت در ده سال گذشته جایگاه خوبی در این عرصه به دست آورده و در میان شرکت‌های رقیب، قد علم کرده است. زنوتیک در طول سال‌های فعالیت خود به گسترش محصولاتش اهتمام ورزیده است و امروز در نتیجه‌ی این تلاش‌ها محصولاتی با کیفیت نظیر سیستم‌های حفاظتی خودرو و اماکن (انواع دزدگیر و ردیاب)، درب‌بازکن‌های برقی به همراه لوازم جانبی مورد نیاز آن‌ها، انواع دوربین‌ مداربسته به همراه تجهیزات، موتور کرکره‌ برقی و آژیر دزدگیر را تولید و عرضه می‌کند.

اکنون به معرفی انواع آژیر دزدگیر زنوتیک می‌پردازیم تا در زمینه‌ی انتخاب و خرید آژیر به شما یاری رسانده باشیم.

آژیر خودرو زنوتیک مدل وای فای

از انواع آژیر زنوتیک می توان به آژیر وای فای اشاره کرد. این آژیر با ولتاژ کاری 12 ولت DC و با توان مصرفی 25 وات بر روی تمامی خودروها قابل استفاده است. این آژیر با توجه به نوع خروجی دزدگیر سه نوع صدا را برای قفل شدن، باز شدن و تحریک و ضربه تولید می‌کند. این محصول امکان این را به شما می‌دهد که از طریق اپلیکیشن و به عنوان یک وسیله جانبی در کنار دزدگیر خودرو، ملودی دلخواه خود را برای هر قسمت انتخاب کنید.

همچنین آژیر زنوتیک مدل وای فای، نسبت به سایر آژیرها یک سیم تحریک اضافه دارد. این سیم می‌بایست به خروجی آژیر دزدگیر متصل گردد. یک شاسی ریست نیز بر روی بدنه آژیر برای بازگشت به تنظیمات کارخانه در صورت نیاز تعبیه شده است. برای ریست کردن دستگاه شاسی مذکور باید سه بار پشت سر هم به فاصله یک ثانیه فشار داده شود.

آژیر خودرو زنوتیک مدل وای فای

آژیر خودرو مدل EN6

از انواع آژیر دزدگیر زنوتیک می توانیم به آژیر EN6 اشاره کنیم. اسپیکر این آژیر از نوع ملودی بوده و برای تمامی خودروها مناسب و قابل استفاده است. شما می‌توانید این محصول کاربردی شرکت زنوتیک را با قیمت مناسب‌تری نسبت به مدل وای فای تهیه نمایید.

آژیر خودرو مدل EN6

بررسی انواع آژیر دزدگیر ماشین، شش صدا

این محصول همانطور که از نامش پیداست شش نوع صدای گوناگون را پخش می‌کند. این تنوع در صداهای تولید شده برای جلب توجه بیشتر به هنگام خطر طراحی شده است. این آژیر نیز همانند مدل‌های پیشین، برای تمامی خودروها مناسب می‌باشد. اگر قصد خرید آژیر با دوام با قیمت مناسب را دارید، این مدل بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

آژیر شش صدا

سخن پایانی

اینصب ارائه دهنده بهترین برند از لوازم جانبی خودرو از جمله ردیاب خودرو، دزدگیر ماشین، ضبط ماشین، آژیر خودرو، ریموت نوربازکن و … می‌باشد. با توجه به بررسی انواع آژیر دزدگیر ماشین، انتخاب برای شما با توجه به نیازتان راحت‌تر می‌شود. اگر همچنان در انتخاب آژیر سوالی دارید می‌توانید با کارشناسان اینصب در تماس باشید تا بهترین خرید را انجام دهید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟