6 مزیت دزدگیر خودرو ایزیکار | اینصب
x
X

6 مزیت دزدگیر ایزیکار

همان طور که می‌دانید امروزه انواع مختلفی از دزدگیر خودرو در بازار عرضه می‌گردد. از انواع دزدگیر ماشین پیشرفته و با کیفیت می‌توان به دزدگیر ماشین ایزیکار اشاره کرد که دارای امکانات زیادی است. برند ایزیکار با ارائه دزدگیرهای با کیفیت توانسته سهم چشمگیری از بازار را به خود اختصاص دهد. در این مطلب قصد داریم به بررسی 6 مزیت دزدگیر ایزیکار بپردازیم و شما را با این دزدگیر پیشرفته آشنا کنیم. اما در ابتدا لازم به ذکر است که 5 سال خدمات پس از فروش در این برند گویای همه چیز است. در نتیجه تا کمپانی از محصول خود رضایت کافی را نداشته باشد 5 سال خدمات پس از فروش ارائه نخواهد داد.

 

مزیت دزدگیر ایزیکار برای تمام خودرو ها

خرید یک دزدگیر ماشین با کیفیت و خوب می‌تواند امنیت خودروی شما را بالا ببرد. امروزه سرقت خودروها افزایش یافته و تامین امنیت خودرو امری بسیار مهم است. دزدگیر ماشین ایزیکار می‌تواند امنیت خودروی شمارا تا حد زیادی تامین کند و مناسب انواع خودروهای داخلی و خارجی است. به این علت که دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی منحصر به فرد است. در ادامه به بررسی مزایای این دزدگیر می‌پردازیم و می‌توانید برای دیدن مدل‌ها و توضیحات بیشتر در هر مدل، مقاله معرفی 6 تا از جدیدترین دزدگیرهای ایزیکار را بخوانید.

مطالعه بیشتر: معرفی 6 تا از جدیدترین دزدگیرهای ایزیکار

 

دزدگیر ماشین

 

1) برد بالای ریموت؛ مزیت دزدگیر ایزیکار

یکی از مزیت‌های دزدگیر خودرو ایزیکار، برد بالای ریموت آن است. دزدگیر های برند ایزیکار در مقایسه با سایر برندها از برد بالاتری برخوردار هستند این مزیت به شدت برای خریداران دزدگیر مهم است و اولین سوالی که از کارششناسان ما پرسیده می‌شود در مورد برد ریموت است . به همین علت پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال خرید دزدگیری با بردبالا هستید که ریموت آن حتی در فاصله دور هم کار کند، دزدگیر ایزیکار بهترین گزینه می‌باشد.

 

2) قابلیت ایزی دور

یکی از قابلیت‌های جذاب و منحصر به فرد دزدگیرهای برند ایزیکار، قابلیت ایزی دور است. با استفاده از این قابلیت می‌توانید با وارد کردن یک کد 4 رقمی به شیشه سمت راننده درب خودرو را باز کنید و دیگر نیازی به ریموت ندارید. البته باید توجه کنید که تمامی دزدگیرهای این برند دارای این قابلیت نمی‌باشند و این قابلیت تنها مختص به برخی از مدل‌های آن است. در نتیجه در هنگام خرید اگر این آیتم برایتان مهم است حتما از فروشنده بپرسید که مدل انتخابی شما مجهز به کاراکال یا ایزی دور هست یا خیر.

یک قطعه کوچک روی شیشه جلوی خودرو نصب می‌گردد و برچسب مخصوص ایزی دور نیز روی شیشه چسبانده می‌شود. با وارد کردن کد و رمز خود می‌توانید درب خودرو را بازکنید.

 

3)اسمارت دور؛ مزیت دزدگیر ایزیکار

از دیگر امکانات و مزیت دزدگیر ایزیکار، می‌توان به قابلیت اسمارت دور اشاره کرد. این قابلیت با نام PKE نیز شناخته می‌شود. در صورتی‌که دزدگیر شما دارای این قابلیت باشد، با نزدیک شدن به خودرو، درب‌های خودرو باز و با دور شدن از آن درب‌های خودرو قفل می‌گردند. این قابلیت را نیز تمامی دزدگیر های ایزیکار ندارند و برخی از دزدگیر ها از آن پشتیبانی می‌کنند پس حواستان را قبل از خرید جمع کنید تا آیتم های مورد نظرتان و دزدگیر انتخابی یکی باشد.

 

4) امکان خاموش کردن خودرو از طریق ریموت

یکی از ویژگی‌های جالب دزدگیرهای ایزیکار، قابلیت خاموش کردن خودرو از طریق ریموت است. شما می‌توانید از طریق ریموت دزدگیر خودروی خود را خاموش کنید. این قابلیت را تقریبا تمامی دزدگیرهای ایزیکار دارند. ممکن است برخی از دزدگیرهای سایر برندها نیز این قابلیت را داشته باشند.

 

5) گارانتی 36 ماهه ایزیکار

از جمله مهم‌ترین مزیت دزدگیر ایزیکار، گارانتی 36 ماهه آن است و تنها چیزی که برای مصرف کننده دارای ارزش است این است که بعد از خرید هرگونه سوال و مشکلی که دارد توسط مرکزی که خرید کرده است حل گردد. شما می‌توانید در صورت بروز هرگونه مشکل از خدمات پس از فروش گارانتی آن استفاده نمایید. گارانتی 36 ماهه می‌تواند خیال شما را از بابت خرابی دزدگیر راحت کند. هم چنین خیالتان راحت باشد که گارانتی معتبر نشانگر کیفیت بالای محصول است.

 

6) کیفیت بالا؛ مزیت دزدگیر ایزیکار

برند ایزیکار از جمله شناخته شده‌ترین و معروف‌ترین برندهای دزدگیر خودرو است. چراکه این برند توانست با ارائه محصولات با کیفیت، جایگاه خوبی در بازار ایران پیدا کند. پس اگر به دنبال خرید دزدگیری با کیفیت هستید که سال‌ها بدون مشکل کار کند، دزدگیر های برند ایزیکار، گزینه‌ی بسیار مناسب از کشور کره هستند.

 

معرفی بهترین دزدگیر ایزیکار

بهترین دزدگیر خودرو ایزیکار دزدگیری است که تمامی قابلیت‌ها را شامل شود. البته باید توجه کنید که دزدگیری که دارای تمامی قابلیت‌ها باشد، قیمت بالایی خواهد داشت. اگر برای خرید دزدگیر ماشین، محدودیت بودجه ندارید، بهتر است دزدگیر پیشرفته با امکانات بالا خریداری نمایید.

از جمله دزدگیر های پیشرفته با امکانات بالا می توان به دزدگیر ایزیکار مدل E7III اشاره کرد که دارای تمامی مزیت های نام برده شده است. این دزدگیر از نوع تصویری است و ریموت آن حالت ویبره و زنگ دارد. اگر به دنبال خرید دزدگیری پیشرفته هستید، این مدل دزدگیر گزینه بسیار مناسبی است. ظاهری بسیار زیبا دارد و دارای یک ریموت تماما لمسی است که آن را تبدیل به دزدگیر شیک امروزی کرده است.

سخن پایانی

در این مطلب قصد داشتیم در مورد مزیت دزدگیر ایزیکار صحبت کنیم. البته ما به چند مورد از مهم ترین مزیت ها اشاره کردیم. دزدگیرهای برند ایزیکار دارای امکانات بیشتری هستند که دراین مطلب به آن‌ها نپرداختیم. لازم است قبل از خرید حتما در این زمینه اطلاعات کسب کنید. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره رایگان با کارشناسان اینصب تماس بگیرید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟