x
X

7 مزایای نصب دزدگیر اماکن سیمکارتی

امروزه با افزایش آمار سرقت منازل و فروشگاه ها همه به دنبال راهکار هایی برای افزایش امنیت خانه و مغازه و همه اماکن کاری و تفریجی خود هستند. از اقدامات اولیه برای افزایش امنیت می توان به دوربین مداربسته، دزدگیر اماکن سیمکارتی و انواع سنسورهای آن اشاره کرد. در ابتدا شما را با دزدگیر اماکن سیمکارتی آشنا خواهیم کرد و سپس از مزایای نصب آن خواهیم گفت.

آشنایی با دزدگیر اماکن سیمکارتی

دزدگیر اماکن سیم کارتی از به روزترین و پیشرفته‌ترین دزدگیرها می‌باشد که اطلاع رسانی آن از طریق صدای آژیر، تماس و پیامک می‌باشد. این دستگاه با امکانات و فناوری‌های امروزی طراحی شده و بر خلاف دزدگیرهای خط ثابت شهری، سیستم اعلام خطر این دزدگیرها وابسته به خط ثابت شهری نیست.

از نقاط ضعف دزدگیر اماکن با خط ثابت شهری می‌توان به غیر فعال کردن دستگاه توسط سارق اشاره کرد. سارق می‌تواند با قطع خط تلفن دزدگیر اماکن را غیر فعال کند. منبع تغذیه دزدگیر اماکن‌های سیم کارتی، برق است و نکته‌ی مهم آن مجهز بودن به باتری قابل شارژ است. بنابراین سارق با قطع برق،نمی تواند دستگاه را غیرفعال کند.

مزایای نصب دزدگیر اماکن سیمکارتی

دزدگیر اماکن یک نوع سیستم حفاظتی برای منازل، فروشگاه ها، اداره ها و .. مورد استفاده قرار می‌گیرد. مهم‌ترین وظیفه‌ی این دستگاه، اطلاع رسانی ورود غیرمجاز به یک مجموعه، منزل یا هر حریم شخصی با ایجاد صدا یا نور یا تماس تلفنی است.

یکی از نکاتی که هنگام خرید این دستگاه باید توجه کنید این است که دزدگیر اماکن به تنهایی کاربردی ندارد و باید به همراه آن سنسورهای مورد نیاز محیط مورد نظر خود را تهیه کنید. سنسور‌ها متناسب با کارایی و عملکرد خود به دزدگیر اماکن، سیگنال می‌فرستند و سپس آژیر به صدا در می‌آید.

از انواع سنسور‌های دزدگیر اماکن می‌توان به سنسور حرکتی، سنسور مگنت، سنسور دود، سنسور ضربه و .. اشاره کرد که هر کدام در جایگاه مخصوص نصب می‌شوند و کارایی متفاوتی دارند. در کل اصلی ترین مزیت نصب دزدگیر اماکن این است که ساکنین آن منطقه و همچنین سارقان از نصب دزدگیر اماکن شما مطلع هستند. این امر باعث می‌شود تا سارقی به سرش نزند تا از خانه شما دزدی کند.

دزدگیر اماکن و انواع سنسور های دزدگیر اماکن

1. پیشگیری از وقوع سرقت

با نصب دزدگیر اماکن، سرقت کاهش می‌یابد و شما امنیت محل مورد نظر خود را از قبیل شرکت، مغازه، خانه، ویلا و… را افزایش می‌دهید. با وجود دزدگیر اماکن‌های امروزی و انواع سنسورها، احتمال سرقت به صفر هم می‌رسد و اگر خدایی نکرده سارق دست به سرقت بزند از طریق دزدگیر اماکن به شما هشدار داده می‌شود.

بیشتر سارقان سعی می‌کنند محیطی را برای سرقت انتخاب کنند که ورود و خروج آن آسان باشد و زمان کمتری از آنان بگیرد به همین دلیل مکان‌هایی را مد نظر می‌گیرند که فاقد هر گونه سیستم‌های امنیتی باشند تا بتوانند به راحتی کار خود را انجام دهند.

2. مزایای نصب دزدگیر اماکن سیمکارتی؛ بیمه

یکی از الزامات بیمه شدن، نصب دزدگیر اماکن و سیستم‌های هشدار دهنده حفاظتی می‌باشد. با نصب سیستم‌های حفاظتی شما می‌توانید با استفاده از بیمه آتش سوزی و سرقت از سهامی بیمه بهره‌مند شوید.

مزایای نصب دزدگیر اماکن سیمکارتی

3. پیشگیری از آتش سوزی

خسارت آتش سوزی یکی از خسارت‌های جبران ناپذیری می‌باشد که بیشتر اوقات اتفاق می‌افتد و خسارت‌های جبران ناپذیری وارد می‌کند. با نصب سنسور دود شما می‌توانید از اتفاقاتی از قبیل آتش سوزی و نشتی گاز جلوگیری کنید. این سنسور هنگام تشخیص دود و یا نشتی گاز به سرعت به دزدگیر اماکن سیگنال ارسال می‌کند و سپس آژیر دزدگیر اماکن به صدا در می‌آید و به شما هشدار می‌دهد. امروزه از این سنسور در ساختمان‌های مسکونی و اداری و تجاری بسیار استفاده می‌کنند.

4. مزایای نصب دزدگیر اماکن سیمکارتی؛ سنسورها

یکی از سنسورهای پرکاربرد دزدگیر اماکن سنسور حرکتی می‌باشد که با مشاهده هر فرد نا آشنا و مشکوک سریعا فعال می‌شود و به دزدگیر اماکن سیگنال ارسال می‌کند. اگر دستگاه دزدگیر اماکن شما سیمکارتی باشد علاوه بر صدای آژیر، از طریق پیامک نیز به شما اطلاع داده می‌شود.

5. جلوگیری از خرابی درب و پنجره

از سنسور‌های پرکاربرد دیگر می‌توان به سنسور ضربه اشاره کرد. از سنسور ضربه، بیشتر برای درب و پنجره‌ها استفاده می‌کنند. مهم‌ترین وظیفه‌ی این سنسور‌ها تشخیص ضربه می‌باشد.خیلی از سارقان سعی می‌کنند با خرابی در و یا شکستن پنجره سرقت خود را شروع کنند که با نصب سنسور ضربه شما می‌توانید از خرابی درب و پنجره و شروع سرقت جلوگیری کنید.

6. کنترل از مزایای نصب دزدگیر اماکن سیمکارتی

خیلی از افرادی که صاحب ویلا و یا خانه‌ای در شهر دور هستند نمی‌توانند به صورت مداوم به ویلای خود سر بزنند از این رو بهترین کار این است که از دزدگیر اماکن و دوربین مداربسته استفاده کنند.

در مجموع با نصب دزدگیر اماکن شما آرامش ذهنی دارید و دیگر لازم نیست هنگام دور شدن از منازل و یا مغازه‌ی خود دچار اضطراب و نگرانی شوید، زیرا با نصب سیستم‌های حفاظتی شما هر لحظه از محیط مورد نظر خود با خبر هستید.

7. نصب آسان

دزدگیر سیمکارتی منزل نسبت به دزدگیر با خط شهری، نصب آسان تری دارد و برای نصب آن از سیم کشی‌های پر دردسر استفاده نمی‌شود که این نقطه قوت دزدگیر سیمکارتی می‌باشد زیرا استفاده از سیمکشی بسیار یک نقطه ضعف محسوب می شود زیرا باعث می شود سارقان به راحتی بتوانند دستگاه را از کار بیندازند.

سخن آخر

تا اینجای کار حتما از مزایای نصب دزدگیر اماکن سیمکارتی اطلاعات دقیقی کسب کردید. حالا اگر به دنبال خرید بهترین دزدگیر اماکن می‌باشید دستگاه گپ مدل G13 و دزدگیر اماکن گپ مدل +T11 به شما کاربران گرامی توصیه می‌شود. این دستگاه‌ها از برند گپ، معروف‌ترین برند در زمینه تولید سیستم‌های حفاظتی و امنیتی می‌باشد. یکی از نکاتی که هنگام خرید دزدگیر اماکن باید به آن توجه کنید بحث گارانتی محصول می‌باشد که هنگام خرابی و یا مشکل فنی محصول شما بتوانید از خدمات آن استفاده کنید. تمامی محصولات فروشگاه اینصب به همراه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش به شما عزیزان ارائه می‌شود که تیم پشتیبانی حرفه ای هم در اختیارتان خواهند گذاشت.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟