دزدگیر پرفروش خودرو | 5 مدل دزدگیر پرفروش خودرو | فروشگاه اینصب
x
X

5 مدل دزدگیر پرفروش خودرو

با توجه به افزایش سرقت خودرو، لازم است در جهت تامین امنیت خودرو، اقداماتی انجام داد. از جمله اقداماتی که صاحبین خودرو به جهت تامین امنیت خودروی خود انجام می‌دهند، نصب دزدگیر ماشین می‌باشد. امروزه مدل‌های متفاوتی از دزدگیر ماشین در بازار عرضه می‌گردد که همین موضوع سبب سخت شدن انتخاب شده است. در این مطلب قصد داریم به بررسی 5 مدل دزدگیر پرفروش خودرو بپردازیم اما قبل آن لازم است شما را با انواع دزدگیر ماشین آشنا کنیم.

انواع دزدگیر خودرو

از انواع دزدگیر ماشین می‌توان به دزدگیر ساده و دزدگیر تصویری اشاره کرد. دزدگیر تصویری نوع پیشرفته دزدگیر ساده است. دزدگیر ساده از لحاظ قیمتی ارزان‌تر است و امکانات کمتری دارد. پس اگر به دنبال خرید دزدگیری ارزان قیمت می‌باشید لازم است به سراغ دزدگیر ساده و غیر تصویری بروید.

 

پرفروش ترین دزدگیر خودرو

 

دزدگیر خودرو ساده

دزدگیر های ساده به اصطلاح یک طرفه هستند و کیت آن‌ها تنها قادر به دریافت فرمان از ریموت و اجرای آن است. این نوع دزدگیر دارای ریموت غیر تصویری است و با استفاده از آن تنها قادر به قفل و باز کردن درب های خودرو می‌باشید. با تحریک شدن حسگرهای دزدگیر ساده، آژیر دزدگیر فعال می‌شود و شما از این طریق متوجه خطر سرقت خواهید شد.

 

دزدگیر خودرو تصویری

دزدگیرهای تصویری پیشرفته‌تر هستند و ریموت آن‌ها از نوع تصویری است. ریموت دزدگیرهای تصویری دارای یک صفحه نمایش است که روی آن ساعت و تاریخ قابل نمایش می‌باشد. کیت دزدگیرهای تصویری از نوع دو طرفه است. درواقع کیت آن‌ها علاوه براینکه قادر به دریافت فرمان و اجرای آن هستند، قادر به ارسال پیام به ریموت نیز می‌باشند. زمانی که حسگرهای این نوع دزدگیر تحریک شوند، علاوه بر به صدا در آمدن آژیر، ریموت نیز زنگ می‌خورد.

5 مدل دزدگیر پرفروش خودرو

توجه داشته باشید که مدل‌های مختلفی از دزدگیر ماشین در بازار عرضه می‌شود. برای پرفروش شدن یک محصول یا یک دزدگیر معیارهای خاصی وجود دارد که هرکدام به تنهایی روی محبوبیت محصول تاثیرگذار است. به عنوان مثال کیفیت محصول، قیمت محصول، رضایت مصرف کنندگان قبلی،  پشتیبانی و گارانتی محصول هر کدام به تنهایی عامل مهمی هستند. در اینجا تنها 5 مدل از پرفروش‌ترین دزدگیرهای خودرو را به شما معرفی می‌کنیم که معیارهای گفته شده در آن صورت گرفته است.

 

1) دزدگیر استیل میت مدل 5163

دزدگیر استیل میت مدل 5163 به دلیل ظاهر زیبای ریموت جزو پرفروش ترین دزدگیر های خودرو به شمار می رود. ریموت دزدگیر 5163 شباهت زیادی به ریموت BMW دارد. از لحاظ کیفیت و کارایی باید بگوییم که این دزدگیر دارای کیت و ریموت با کیفیتی می باشد. پس اگر به دنبال خرید دزدگیری با کیفیت با عمر طولانی هستید، این مدل دزدگیر را پیشنهاد می کنیم. دزدگیر 5163 استیل میت از نوع تصویری است و ریموت آن حالت ویبره و زنگ دارد. زمانی که حسگر های دزدگیر تحریک شوند، علاوه بر به صدا در آمدن آژیر، ریموت نیز زنگ می خورد.

 

دزدگیر خودرو استیل میت 5163

 

2) دزدگیر ردبت 8006

از جمله قدیمی‌ترین و پرفروش‌ترین دزدگیرهای خودرو می‌توان به دزدگیر استیل میت مدل ردبت 8006  اشاره کرد. دزدگیر ردبت 8006 جز شناخته شده ترین دزدگیر های بازار می باشد. این دزدگیر نسبت به سایر دزدگیر های برند استیل میت دارای کیفیت بالاتری است. جنس ریموت این دزدگیر از استیل می باشد و کیت آن کیفیت بالایی دارد. این دزدگیر از نوع دزدگیر های برد بالا است و از همین رو پیشنهاد می کنیم این دزدگیر را تهیه کنید.

 

دزدگیر ردبت 8006

 

3) دزدگیر اکتیو K9

دزدگیر تصویری اکتیو K9 به دلیل ظاهر زیبای ریموت و هم چنین قیمت مناسب جزو دزدگیرهای پرفروش خودرو می‌باشد. این دزدگیر از کارخانه اسپای می‌باشد اما در مقایسه با سایر دزدگیرهای اسپای برد بالاتری دارد. کیت دزدگیرهای اکتیو نسبت به دزدگیرهای اسپای بهتر و تقویت شده است. اگر به دنبال خرید دزدگیر بردبالا و باکیفیت هستید این دزدگیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم. دزدگیر اکتیو دارای ریموت تصویری است که حالت ویبره و زنگ دارد. زمانی که حسگرهای دزدگیر تحریک شوند علاوه بر به صدا در آمدن آژیر دزدگیر، ریموت آن نیز زنگ می‌خورد.

 

دزدگیر اکتیو K9

 

4) دزدگیر 838 استیل میت

یکی از بهترین و پرفروش‌ترین دزدگیرهای ساده و غیر تصویری، دزدگیر 838 استیل میت می‌باشد. این نوع دزدگیر به دلیل کیفیت بالای کیت و ریموت فروش بالایی دارد و در بازار شناخته شده می‌باشد. افرادی که قصد دارند دزدگیر ارزان قیمت و با کیفیت تهیه کنند می‌توانند به سراغ این دزدگیر بروند. ریموت‌های این دزدگیر از نوع غیر تصویری هستند و حالت ویبره و زنگ ندارند. در واقع با تحریک شدن حسگرهای دزدگیر، تنها آژیر به صدا در می‌آید.

 

دزدگیر استیل میت مدل 838

5) دزدگیر 888E استیل میت

از جمله دزدگیر پرفروش خودرو می‌توان مدل 888E را نام برد. دزدگیر 888E استیل میت دارای قابلیت PKE است. این قابلیت به این معناست که با نزدیک شدن به خودرو، قفل درب‌های اتومبیل باز و با دور شدن از خودرو، درب‌های خودرو قفل می‌شوند. این محصول دارای تصویری و شارژی هست که بسیار هم زیبا و با کیفیت طراحی شده‌اند.

سخن پایانی

توجه داشته باشید که مدل های دیگر دزدگیر ماشین نیز دارای کیفیت خوبی هستند. در اینجا 5 مدل از باکیفیت ترین و پرفروش ترین دزدگیر های خودرو را به شما معرفی کردیم تا انتخاب راحت تری داشته باشید. در صورتی که قصد خرید دزدگیر دارید بهتر است در مورد انواع آن اطلاعات کسب کنید و با مدل های مختلف آن آشنا شوید تا بتوانید دزدگیر متناسب با نیاز خود را تهیه کنید. هم چنین می توانید جهت مشاوره در این زمینه با کارشناسان اینصب تماس بگیرید تا به طور کامل شما را راهنمایی کنند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟