یکی کردن چند ریموت برای چندین درب | اینصب
x
X

یکی کردن چند ریموت برای چندین درب

این روزها با وجود مشغله های روزمره زیاد و درگیری های فکری که تقریبا همه با آن مواجه هستیم، هرچقدر که وسایل و تجهیزات همراه ما کمتر باشه ، امکان فراموش کردن، گم کردن و جا گذاشتن آن ها کمتر است. شاید یک دلیل مهم برای این موضوع که تولیدات جدید همه به سمت یکی کردن و جمع کردن کاربردهای مختلف در یک دستگاه مشترک پیش می روند همین مسئله است. یکی از بهترین اقدامات در این زمینه یکی کردن چند ریموت برای چندین درب است. چراکه ما هرچقدر به وسایل کمتری از لحاظ تعداد وابسته باشیم، دغدغه کمتری داریم و راحت تریم.

به نظر شما بهترین روش برای خلاص شدن از شر به همراه داشتن چندین ریموت مختلف چه روشی است؟ ریموت ها جا گیر هستند و تکلیف ما برای بهترین جای قرار دادن آن ها، روشن نیست. اگر ریموت ها را در ماشین نگهداری کنیم، همیشه امکان سرقت ریموت، سرقت ماشین، سرقت از پارکینگ و انباری ها و پیلوت و.. هست. نگهداری چند ریموت در جیب ها امکان پذیر نیست و وقتی ریموت ها را به همراه خودتان از ماشین خارج می کنید، همیشه امکان گم شدن و یا جا گذاشتن ریموت ها وجود دارد.

حتما همه تایید می کنید که هیچ چیز بدتر از، به خانه برگشتن بعد از یک روز کاری طولانی در حالتی که خسته هستید و مجبور به پیدا کردن ریموت درب ها،  نیست. تازه به شرطی که ریموت ها را جا نگذاشته باشید و یا حداقل یکی از آن ها گم نشده باشد. اگر مجبور باشید تا پیدا کردن ریموت ها ماشین را در خیابان پارک کنید که خیلی بدتر است.

یکی کردن چند ریموت با نور بالا

چطور ریموت درب های مختلف را یکی کنیم؟

به جرات می شود گفت تولید و معرفی ریموت نوربالا به بازار لوازم جانبی خودرو ، یکی از بهترین اتفاق های ممکن بود. ریموت نور بالا نجات دهنده ی ما از شر چندین ریموت، یک وسیله کوچک است که روی ماشین سوار می شود و امکان باز شدن درب های ست شده با یک بار نوربالا زدن خودرو را فراهم می کند. حالا شما بجای به همراه داشتن سه چهار ریموت در، خیلی راحت درها را روی ریموت نور بالای خود ست می کنید. درب شرکت، پارکینگ منزل، درب اصلی و.. را روی ریموت نوربالا تنظیم می کنید و دیگر نیازی به ریموت های آن ها ندارید. باید بگم که یکی از بهترین ریموت های نور بالای بازار، تولید برند استیلاک است.

ریموت استیلاک اجازه ی ست کردن چهار درب روی دکمه های ریموت هوشمند خود را می دهد. این ریموت را می توانید با خیال راحت از کیفیت و کارایی آن خریداری کنید. ریموت هوشمند نوربالای استیلاک را بر روی همه ی خودرو های ایرانی و خارجی به راحتی می توان نصب و استفاده کرد. استیلاک در تولید این ریموت جدید و هوشمند خود نهایت دقت و ظرافت را در طراحی و کیفیت به خرج داده است. طراحی خلاقانه، امکانات عالی و کیفیت بی نظیر این ریموت هوشمند را با قیمت مقرون به صرفه ای به نسبت سایر رقبا در اختیار مشتریان خود گذاشته است.

راهکار یکی کردن چند ریموت؛ ریموت نوربالا

بر اساس بررسی و مقایسه ریموت های مختلف موجود در بازار به لحاظ قیمت، کارایی و حتی طراحی هوشمند و خلاقانه، یکی از بهترین ریموت های نور بالای بازار بی شک ریموت استیلاک مدل SL20 است. اجازه بدهید برای اثبات این ادعا نگاهی به چند ویژگی فنی این ریموت با کیفیت بی اندازیم. چرا ما ادعا می کنیم ریموت استیلاک SL20 یکی از بهترین انتخاب ها است؟

یکی از ویژگی های خوب این ریموت قابلیت کار کردن با هر نوع دری بدلیل پشتیبانی از دو فرکانس 433 و 315 است. برای تمامی خودروها و موتور سیکلت ها مناسب است. ریموت نور بالا نیازی به باتری ندارد. شما علاوه بر حمل چندین ریموت، از شر تمام شدن باتری ریموت ها هم خلاص می شوید. دارای آنتن داخلی است. همانطور که پیشتر گفتیم ریموت درب باز کن استیلاک قابلیت ست کردن 4 درب را به شما می دهد. مانند تمام محصولات دیگر موجود در اینصب دارای کیفیت عالی، گارانتی و خدمات پس از فروش است. ما در اینصب، ریموت استیلاک را علاوه بر پیشنهاد برای خرید، تایید کیفی و ضمانت می کنیم. ریموت SL20 تنها پیشنهاد ما به شماست، چرا که ما برای شما بهترین ها را می خواهیم.

خب اما برای اینکه تنوع بیشتر و حق انتخاب بهتری داشته باشید. در رده دوم انتخاب ریموت نور بالا، می توانید از ریموت نوربالای برند زنوتیک هم استفاده کنید. زنوتیک هم یکی از برند های موفق بازار لوازم جانبی خودرو است. درحال حاضر نوربازکن زنوتیک هم در رده خوبی نسبت به رقیبانش قرار می گیرد. ریموت زنوتیک بر روی تمام خودرو ها نصب می شود. از دو فرکانس 315 و 433 پشتیبانی می کند. که با تمام درب ها سازگاری دارد. قابلیت یکی کردن چهار ریموت را با این محصول دارید. که هر کد در یک جهت ست می شود.

ریموت نوربالا sl20 استیلاک

دلایل استفاده از ریموت نور بالا

  1. یکی کردن چند ریموت برای چندین درب، درد سرهای حمل ریموت های مختلف، مثل گم شدن و فراموش کردن را ندارد.
  2. دردسر هایی  مثل خراب شدن یا تمام شدن باتری ها را هم با یکی کردن چند ریموت فراموش کنید.
  3. امکان استفاده از یک وسیله برای چندین درب را به شما می دهد.
  4. ریموت های نوربازکن دقت و امنیت بالاتری نسبت به ریموت های معمولی دارند.
  5. نصب آسان و بدون نیاز به تغییر در سیم کشی ماشین یکی دیگر از قابلیت خوب این محصولات پیشرفته و هوشمند است.
  6. یک دلیل خوب برای اینکه دیگر از مدل های قدیم استفاده نکنید، بی نیاز بودن ریموت نوربالا از باتری است.

همانطور که گفتیم شما بر روی هر خودرو و موتور سیکلتی امکان نصب نور بازکن را دارید. البته که مثل همیشه برای خرید ریموت نور بالا به هر برند و مدلی اعتماد نکنید. یک انتخاب خوب علاوه بر این ویژگی ها به نسبت امکانات خوبی که دارد، قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای هم دارد. به علاوه برندهای معتبر مثل استیلاک سرعت و دقت بیشتر و همینطور توانایی ساپورت انواع درب ها را دارند. امیدوارم این مقاله راهنمای خوبی برای خرید بهترین ریموت نور بالا برای یکی کردن چد ریموت برای چندین درب بوده باشد. برای ما خیلی مهم است که در شرایط اقتصادی فعلی به شما بهترین و مقرون به صرفه ترین ها رو معرفی کنیم.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟