راهی مطمئن برای کنترل تردد پرسنل در سازمان ها | اینصب
x
X

راهی مطمئن برای کنترل تردد پرسنل در سازمان ها

می‌دانید آسان‌ترین راه کنترل تردد کارمندان در اداره‌ها کدام است؟ شما هم به دنبال کنترل تردد پرسنل در شرکت خود هستید؟ از شما دعوت می‌شود که مطالب پیش روی‌تان را تا آخر همراهی کنید.

ما در این مجموعه سعی داریم بهترین سیستم‌های کنترل تردد کارکنان را برای شما به ارمغان آوریم. کنترل تردد پرسنل در سازمان ها و اداره ها و مجموعه‌های مختلف از مهم‌ترین موضوعاتی است که ذهن بسیاری از مدیران را به سوی خود مشغول کرده است. به عبارتی یکی از بهترین راه‌های سنجش عملکرد کارکنان را، کنترل تردد آن‌ها شکل داده است. ثبت زمان دقیق ورود و خروج کارمندان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می‌باشد.

مطمئن ترین راه برای کنترل تردد پرسنل در سازمان ها

سیستم حضور و غیاب راهی مطمئن برای کنترل تردد پرسنل در اداره‌ها است. نگاهی به گذشته بیاندازید، چگونه تردد کارمندان و کارکنان را ثبت می کردند؟ آیا راهی وجود داشت که امکان تقلب در آن وجود نداشته باشد؟

کنترل تردد پرسنل در فروشگاه ها

با توجه به سابقه‌ای که همه شما داشته‌اید متوجه شده‌اید که در گذشته راه‌های مطمئنی برای کنترل تردد پرسنل در سازمان ها و فروشگاه‌ها و اداره‌ها وجود نداشته است. سازمان‌ها ورود و خروج پرسنل خود را از طریق ثبت دفتری انجام می‌دادند. ثبت دفتری راهی است که امکان تقلب در آن بسیار شایع است و می‌توان با پارتی بازی اطلاعات دقیقی در آن وارد نکرد.

کارخانه‌ها و سازمان‌ها در این جور مواقع آدم مطمئنی را برای اینکار پیدا می‌کنند اما با توجه به شلوغ بودن بعضی کسب و کار‌ها امکان خطا وجود دارد.

دستگاه‌های حضور و غیاب جایگزین خوبی برای ثبت دفتری یا آمار و ارقام وارد شده در اکسل می‌باشند و می‌توان به عنوان بهترین و مطمئن‌ترین راه از آن‌ها استفاده کرد. در ادامه به معرفی انواع دستگاه‌ها می‌پردازیم.

بیشتر بدانید: 5 تا از بهترین مدل های دستگاه حضور و غیاب

انواع دستگاه های حضور و غیاب برای سازمان ها

برای کنترل تردد پرسنل در سازمان ها انواع مختلفی دستگاه حضور و غیاب وجود دارد که در ادامه به بررسی نمونه‌های آن می‌پردازیم. سیستم های حضور و غیاب در مدل های ثبت از طریق تشخیص چهره، ثبت از طریق اثر انگشت، ثبت رمزی و کارتی هستند.

1) سیستم‌های حضور و غیاب تشخیص چهره از بهترین سیستم‌ها است، به دلیل منحصر به فرد بودن چهره هر شخص. در این سیستم‌ها امکان تقلب به صفر می‌رسد زیرا هیچ شخصی نمی‌تواند جایگزین شخص دیگری شود.

2) دستگاه‌های کنترل تردد اثر انگشتی هم مانند تشخیص چهره منحصر به فرد است زیرا اثر انگشت هیچ انسانی مشابه اثر انگشت فرد دیگری نیست. تنها ایرادی که به این مدل می‌توان گرفت بهداشتی نبودن آن است، با توجه به شرایط پیش آمده در ارتباط با ویروس‌ها و شیوع به سرعت آن‌ها باید مراقب بهداشت این دستگاه‌ها باشید. دستگاه‌های اثر انگشتی را در محلی نصب کنید که نزدیک شیر آب باشد تا بتوانید بعد از ثبت ورود و خروج‌تان دستان خود را با آب و صابون بشویید.

3) دستگاه‌های کنترل تردد رمزی و کارتی مانند دو دستگاه بالایی اعتبار زیادی ندارد، فرض کنید دو دوست می‌توانند رمز یکدیگر را داشته باشند و بجای هم رمز را وارد کنند. کارت‌های این دستگاه‌ها که کارت RFID نام دارند تماما سفید می‌باشند. برای جلوگیری از جابجایی کارت‌ها می‌توانید بر روی کارت هر فرد عکس او را چاپ کنید.

قیمت دستگاه حضور و غیاب با توجه به مدلی که انتخاب می‌کنید متفاوت است و قاعدتأ دستگاه‌های تشخیص چهره و اثر انگشتی قیمت بالاتری دارند.

مزایای خرید دستگاه برای کنترل تردد پرسنل در سازمان ها

کنترل تردد پرسنل در اداره امر پیچیده‌ای است. شما می‌توانید با خرید دستگاه حضور و غیاب، رفت و آمد کارکنان تان را به راحتی کنترل نمایید. افرادی که به دنبال ساده‌ترین راهکار کنترل تردد پرسنل در سازمان‌ ها هستند، می‌توانند هم اکنون بهترین دستگاه حضور و غیاب را مورد نصب قرار دهند. در نظر بگیرید که استفاده از دستگاه‌های حضور و غیاب می‌تواند مزایای گوناگونی را به دنبال داشته باشد. مهمترین مزایای مربوط به نصب دستگاه‌های حضور و غیاب عبارتند از:

  1. دستگاه‌های مذکور از ساده‌ترین و ارزان‌ترین راه‌های کنترل تردد پرسنل در اداره به شمار می‌آیند.
  2. برای صرفه جویی در هزینه‌های کنترل تردد پرسنل در سازمان‌ها پیشنهاد می‌گردد که از دستگاه‌های مذکور استفاده کنید.
  3. با نصب دستگاه حضور و غیاب می‌توانید از بروز خطاهای انسانی جلوگیری کنید.
  4. مدیران می‌توانند به کمک نصب بهترین دستگاه‌های حضور و غیاب، شیفت‌های چرخشی یا ثابت را به راحتی مدیریت کنند.
  5. با نصب دستگاه حضور و غیاب می‌توانید گزارش‌های متنوعی را تهیه نمایید. از مهمترین این گزارش‌ها می‌توان به گزارش‌های مرخصی، روزانه و ماهانه اشاره کرد.

راهکاری آسان برای کنترل تردد پرسنل در اداره

معرفی بهترین دستگاه کنترل تردد پرسنل

دو مدل از بهترین دستگاه‌های کنترل تردد را از برند فراتکنو معرفی می‌کنیم. برند فراتکنو سازنده بهترین دستگاه‌های حضور و غیاب است که از دقت بالایی برخوردار است.

1- دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل MB2000

این دستگاه از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های حضور و غیاب برند فراتکنو می‌باشد که از هر 4 روش تشخیص چهره، اثر انگشتی، رمزی و کارتی پشتیبانی می‌کند.

کارت مورد استفاده این دستگاه کارت‌های RFID هستند که اطلاعات پرسنلی افراد در این کارت‌ها ثبت می شوند و با هربار و رود و خروج پرسنل و با قرار گرفتن در جلوی دستگاه تردد آنها ثبت می‌شود.

قابلیت های  دستگاه حضور و غیاب MB2000 عبارتند از:

  • امکان ثبت 100.000 تردد
  • ظرفیت تعریف 10.000کارت RFID
  • امکان تعریف 2000 چهره
  • ظرفیت تعریف 2000 اثر انگشت
  • دارای سخنگوی فارسی

این دستگاه کامل است و می‌توان آن را به عنوان یک دستگاه تمام عیار نام برد. بهترین دستگاه حضور و غیاب دستگاهی است که تمام ویژگی‌های بالا را داشته باشد.

معرفی بهترین دستگاه کنترل تردد پرسنل

 

2- دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل LX17

دستگاه LX17 مناسب کنترل تردد پرسنل در سازمان ها می‌باشد زیرا این دستگاه مدل‌های اثر انگشتی و رمزی را پوشش می‌دهد. فرض کنید صاحب یک کارگاه نجاری هستید و برای کارگاه خود سیستم حضور و غیاب می‌خواهید. توصیه ما قطعا به شما این است که دستگاه اثر انگشتی تهیه نکنید زیرا دستان کارگران شما در اثر کار با چوب و لوازم آسیب دیده هستند و مناسب این مدل نمی‌باشند.

بهترین انتخاب برای کنترل تردد پرسنل دستگاه LX17 می‌باشد. پرسنل برخی فروشگاه‌ها کم هستند و می‌توان از این دستگاه‌ها برای بهره‌وری بهتر ساعات کاری کارکنان استفاده کرد.

قابلیت‌های دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل LX17 :

  • امکان 50.000 ثبت تردد
  • ظرفیت تعریف 500 اثر انگشت
  • دارای سخنگوی فارسی

سخن پایانی

برای خرید دستگاه حضور و غیاب مدل فراتکنو که از بهترین دستگاه‌ها می‌باشد به  سایت اینصب مراجعه کنید و قیمت دستگاه‌ها، کارکرد آنها و همچنین مدل‌های مختلف این دستگاه‌ها را بررسی کنید. در نهایت با گرفتن مشاوره رایگان از این مجموعه بهترین سیستم کنترل تردد پرسنل در سازمان ها را خرید کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟