5 مدل از بهترین دستگاه حضور و غیاب | فروشگاه اینصب
x
X

5 تا از بهترین مدل های دستگاه حضور و غیاب

بهترین مدل های دستگاه حضور و غیاب را از برند فراتکنو بخواهید و تا آخرین روز کار با آن، از پشتیبانی این دستگاه‌ها خیالی آسوده داشته باشید. در زمان‌های گذشته که سیستم حضور و غیاب نبود، تردد کارمندان و پرسنل یک مجموعه به صورت دستی ثبت می‌شد که امکان تقلب و خطا در آن وجود داشت. با پیشرفت تکنولوژی و آمدن دستگاه حضور و غیاب به بازار، تردد کارمندان از طریق این سیستم ثبت می‌شود. با وجود دستگاه حضور و غیاب امکان خطا و تقلب در ثبت تردد کارمندان بسیار کمتر می‌شود و همچنین بهره‌وری بیشتری را خواهید داشت.

سیستم حضور و غیاب دارای انواع مختلف و متفاوتی می باشد که می توان به موارد زیر اشاره کرد :

    • دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره
    • سیستم حضور و غیاب اثر انگشتی
    • شناسایی از طریق کارت
    • دستگاه کنترل تردد رمزی

از بهترین انواع دستگاه حضور و غیاب می توان به دستگاه ورود و خروج تشخیص چهره و اثر انگشتی اشاره کرد. در این دو روش برای شناسایی افراد امکان خطا و تقلب به هیچ عنوان وجود ندارد زیرا اثر انگشت و چهره هر شخص منحصر به فرد می باشد. پرسنل فقط برای خودشان می‌توانند ثبت ورود و خروج را انجام دهند و به هیچ وجه نمی‌توان در این مورد تقلب کرد.

از نطر بهداشتی ما ثبت تردد را فقط از طریق تخیص چهره و کارت پیشنهاد می‌دهیم زیرا در این موارد هیچگونه تماسی رخ نمی‌دهد تا باعث پخش ویروس‌ها شود.

یکی از بهترین برند ها در زمینه تولید دستگاه حضور و غیاب برند فراتکنو می باشد که ما در این مقاله قصد داریم بهترین مدل های دستگاه حضور و غیاب در ایران را به شما عزیزان معرفی کنیم.

5 تا از بهترین مدل های دستگاه حضور و غیاب

معرفی بهترین مدل های دستگاه حضور و غیاب

همانطور که در بالا اشاره کرده ایم برند فراتکنو در زمینه اتوماسیون اداری دارای سابقه طولانی مدت می‌باشد و همچنین ارائه محصولات با کیفیت به همراه دو نرم افزار رایگان حقوق و دستمزد و محاسبه کارکرد از جمله خدمات این برند است.

1- دستگاه حضور و غیاب فراتکنو NF50

دستگاه کنترل تردد NF50 فقط از دو روش تشخیص چهره و کارت پشتیبانی می کند و دارای 300 ظرفیت تعریف چهره و 300 کارت را نیز دارد. زمان تشخیص NF50  کمتر از نیم ثانیه می‌باشد و قدرت تشخیص بالایی دارد. اگر به دنبال خرید دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره هستید این دستگاه از بهترین های دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره می باشد. اگر دقت کرده باشید در بالا به بهداشت بیشتر دستگاه اشاره کردیم و دقیقا منظورمان همین مدل است زیرا در این دستگاه ثبت تردد کاملا بهداشتی صورت می‌گیرد.

2- دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل LX17

بعضی از مدیرانی که محدودیت بودجه برای خرید دستگاه حضور و غیاب دارند و به دنبال خرید بهترین دستگاه حضور و غیاب با قیمت مناسب هستند دستگاه حضورو غیاب LX17 به آنان پیشنهاد می‌شود. این دستگاه از اثر انگشت و رمز پشتیبانی می‌کند و قابلیت ثبت 500 اثر انگشت و 50000 رفت و آمد را دارد.

3- یکی از بهترین مدل های دستگاه حضور و غیاب؛ Uface302

این دستگاه یکی از بهترین سیستم های حضور و غیاب محسوب می شود که از 4 روش شناسایی تشخیص چهره، اثرانگشتی، کارتی و رمزی پشتیبانی می‌کند. دستگاه ورود و خروج Uface302 دارای 3,000 ظرفیت تعریف چهره، 4,000 ظرفیت ثبت اثر انگشت و 10,000 ظرفیت کارت می باشد. صفحه نمایش این دستگاه لمسی است و دارای سخن گوی فارسی و خروجی رله نیز می‌باشد.

4- دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل MB2000

Mb2000 نیز همانند محصول Uface302  از 4 روش تشخیص چهره، اثرانگشتی، کارتی و رمزی پشتیبانی می کند. این محصول دارای ظرفیت تعریف 10,000 کارت، 2,000 چهره و 2,000 اثر انگشت می باشد.تفاوت این دستگاه با دستگاه Uface302 در تعداد ظرفیت ها و صفحه نمایش میباشد. صفحه نمایش MB2000 لمسی نمی باشد و دارای ظرفت کمتری نسبت به Uface302  می باشد.

5- دستگاه حضور و غیاب فراتکنو مدل F400

اگربه دنبال خرید دستگاه حضور و غیاب اثرانگشتی هستید دستگاه F400 از محصولات پرفروش نوع اثر انگشتی می باشد. ظرفیت تعریف اثرانگشت برای این محصول 3000 عدد می‌باشد و شما می‌توانید برای هر شخص 10 اثرانگشت تعریف کنید.

کاربرد انواع مختلف بهترین مدل های دستگاه حضور و غیاب

شاید برایتان سوال پیش آید که تفاوت دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی و تشخیص چهره در چیست و هر کدام مناسب چه مکانی می باشد؟! هر سازمان بسته به نیاز خود و پرسنل باید نوع دستگاه را انتخاب کند.

سیستم حضور و غیاب تشخیص چهره

اگر محیط کاری شما کارگاهی و یا صنعتی می باشد و امکان از بین رفتن اثر انگشت کارمندان وجود دارد بهتر است از دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره استفاده کنید تا پرسنل به راحتی بتوانند تردد خود را ثبت کنند و دچار مشکل نشوند.

سیستم حضور و غیاب اثرانگشتی

این دستگاه مناسب محیط های اداری و مجموعه هایی که احتمال از بین رفتن اثر انگشت پرسنل در آن وجود ندارد مناسب می باشد. ثبت تردد در دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی از طریق اثر انگشت می باشد و هر شخص با دستگاه تماس فیزیکی دارد اما در دستگاه حضور و غیاب تشخیص چهره تماس فیزیکی ای بین شخص و دستگاه وجود ندارد.

سخن آخر

در این مقاله متوجه شدید که دستگاه های حضور و غیاب متناسب با شغل شما طراحی و تولید شده است و هر کارفرمایی با توجه به نیاز پرسنل باید این سیستم را خریداری کند. سعی داشتیم شما را با بهترین مدل های دستگاه حضور و غیاب از برند فراتکنو آشنا کنیم. در صورت نیاز به مشاوره و اطلاعات بیشتر در مورد خرید سیستم حضور و غیاب می توانید با کارشناسان مجموعه ی اینصب در تماس باشید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟