ریموت پیشرفته پارکینگ | پیشرفته ترین ریموت پارکینگ (ریموت نوربالا)
x
X

پیشرفته ترین ریموت پارکینگ

حتما شماهم با مشکلاتی چون گم کردن ریموت پارکینگ و یا باطری خالی کردن آن مواجه شدید. امروزه اکثر منازل دارای پارکینگ می باشند و درب های پارکینگ از نوع برقی هستند. پس تمامی شما دارای ریموت پارکینگ هستید و با مشکلات گفته شده روبه رو می شوید. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی دیگر نیازی به داشتن ریموت های متعدد نیست. در این مقاله قصد داریم پیشرفته ترین ریموت پارکینگ را به شما معرفی کنیم که بدون نیاز به ریموت تنها با نوربالا بتوانید درب پارکینگ را باز کنید.

 

باز کردن درب پارکینگ با نوربالا

امروزه محصولی در بازار عرضه می شود که با نصب آن روی خودرو و کد کردن ریموت، می توانید با نوربالای خودرو، درب پارکینگ را باز کنید. به این محصول نوربازکن یا ریموت نوربالا گفته می شود. انواع مختلفی از این محصول با برند ها و ویژگی ها متفاوت در بازار عرضه می گردد که لازم است کمی در مورد آن ها اطلاعات کسب کنید تا بتوانید مناسب ترین نوع آن را خریداری کنید.

 

ریموت نوربالای پارکینگ

 

انواع ریموت نوربالای پارکینگ

همان طور که گفته شد انواع مختلفی از ریموت نوربالای خودرو در بازار عرضه می شود. این ریموت ها دارای ویژگی های متفاوتی هستند و به همین علت قیمت های متفاوتی دارند. البته برند محصول نیز از جمله عوامل تاثیر گذار در قیمت است. در ادامه به ویژگی های ریموت نوربالا، پیشرفته ترین ریموت پارکینگ اشاره می کنیم تا شما بتوانید انتخاب درست تری داشته باشید.

 

فرکانس های قابل پشتیبانی

برخی از ریموت های نوربالا تنها از یک فرکانس پشتیبانی می کنند اما برخی از آن ها از هر دو فرکانس 315 و 433 مگاهرتز پشتیبانی می کنند. ریموت های دو فرکانسه دارای قیمت نسبتا بالاتری هستند. لازم است شما ریموتی متناسب با نیاز خود و ریموت قبلی خریداری کنید.

 

تعداد دکمه

تعداد دکمه ها جهت کد شدن ریموت در خرید نوربازکن دارای اهمیت بالایی است. تعداد دکمه درواقع محدودیت کد کردن ریموت های مختلف را تعیین می کند. درصورتی که محصول از نوع 4 دکمه باشد، شما می توانید تا 4 ریموت مختلف را روی آن کد کنید. به طور مثال یکی از درب ها روی نوربالای خودرو، دیگری روی راهنمای سمت راست، سومی روی راهنمای سمت چپ و اخری روی فلاشر ست می گردد. البته این موضوع بستگی به مدل نوربازکن دارد و متفاوت است.

 

ولتاژ

موضوع دیگری که در هنگام خرید ریموت نوربالا لازم است به آن توجه داشته باشید، ولتاژ آن می باشد. لازم است برای خرید نوربازکن به هر سه ویژگی گفته شده توجه کنید و مناسب ترین نوربازکن را خریداری کنید.

 

نصب پیشرفته ترین ریموت پارکینگ (ریموت نوربالا)

نوربازکن یا همان ریموت بالا از آن دسته محصولاتی است که نصب آسانی دارد. البته ما به تمامی افراد توصیه می کنیم که عمل نصب را خودتان انجام ندهید و به سراغ کسی بروید که در این زمینه تخصص دارد اما به طور کلی این محصول نسبت به محصولاتی چون دزدگیر، ردیاب و … نصب آسان تری دارد. عموما به همراه این محصول یک راهنمای نصب هم به شما ارئه می گردد.

 

بهترین و پیشرفته ترین ریموت پارکینگ نوربالا

تا اینجا شما را با محصول نوربازکن آشنا کردیم و گفتیم که مدل های متفاوتی از آن در بازار عرضه می گردد که دارای ویژگی های متفاوتی هستند. در ادامه قصد داریم یکی از بهترین ریموت های نوربالای خودرو که دارای قیمت مناسبی نیز می باشد را به شما معرفی کنیم.

 

ریموت نوربالای استیلاک مدل SL20

از جمله بهترین ریموت های نوربالای خودرو می توان به ریموت نوربالا استیلاک مدل SL20 اشاره کرد. این محصول از برند شناخته شده استیلاک می باشد. برند استیلاک در زمینه های مختلف لوازم جانبی خودرو فعالیت دارد و از جمله محصولات آن می توان به ردیاب، دزدگیر، ضبط خودرو و … اشاره کرد. کیفیت محصولات ارائه شده از برند استیلاک بالا بوده و همین موضوع سبب شناخته شدن این برند گردیده است.

 

ریموت نوربالای استیلاک

 

ریموت نوربالای SL20 از هر دو فرکانس 433 و315 مگاهرتز پشتیبانی می کند و دارای ولتاژ 12 ولت می باشد. این محصول دارای 4 دکمه جهت کد شدن می باشد و شما می توانید تا 4 درب مختلف رو روی آن کد کنید. دکمه های این محصول به صورت نوربالا، نوربالا + راهنمای سمت چپ، نوربالا + راهنمای سمت راست و نوربالا + فلاشر می باشد. درواقع شما برای هر درب لازم است نوربالا بزنید و در کنار آن از راهنماها و فلاشر استفاده کنید.

 

سخن پایانی

در این مطلب قصد داشتیم شما را با ریموت هوشمند نوربالا آشنا کنیم و ویژگی های آن را بررسی نماییم. توجه داشته باشید که به غیر از مدل نام برده شده، مدل های دیگری از این محصول وجود دارد که دارای امکانات خوبی هستند و هم چنین کیفیت بالایی دارند. شما لازم است قبل از خرید این محصول اطلاعات کافی از آن داشته باشید تا بتوانید خرید مناسب تری کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟