ویژگی های بهترین جامپ استارتر خودرو | اینصب
x
X

ویژگی های بهترین جامپ استارتر خودرو

بهترین جامپ استارتر خودرو چیست و چرا به همراه داشتن آن در خودرو تا این اندازه مهم است؟بیشتر ما تجربه خاموش‌ شدن ناگهانی ماشین و استارت نخوردن آن را داریم. باتری به باتری کردن ماشین، هل دادن خودرو و انتظار برای رسیدن خودرو امداد بدترین راهکارهایی هستند که می‌توانید داشته باشید. در این شرایط، شما به جامپ استارتر احتیاج دارید که یک ذخیره کننده برق پرتابل با خروجی 12 ولت و طرز کار بسیار ساده است‌. جامپ استارتر توسط دو کابلی که به همراه دارد، به باتری خودرو وصل می‌شود و با تامین نیروی لازم، ماشین شما را روشن می‌کند.

تنها کاربرد بهترین جامپ استارتر خودرو، روشن کردن موتور ماشین نیست. جامپ استارتر وسیله‌ای بسیار کاربردی است که آن را با نام‌هایی مانند پاور بانک استارتر، استارتر مدادی یا باتری کمکی استارتر هم در بازار می‌بینید. وسیله‌ای با قابلیت‌های جالب که وجود آن در هر خودرویی ضروری است. در این مقاله، به ویژگی‌های بهترین جامپ استارتر و نکاتی که باید در هنگام خرید یک باتری کمکی استارتر در نظر بگیرید، می‌پردازیم.

نکات خرید بهترین جامپ استارتر خودرو

جامپ استارتر وسیله‌ای برای تولید نیروی لازم استارت زدن و روشن کردن ماشین در شرایطی است که باتری ماشین عملا این توان را ندارد. این دستگاه با آداپتور مخصوص شارژ می‌شود و سپس در مواقعی که باتری به اصطلاح دشارژ شده است، از آن استفاده می‌کنند. بهترین جامپ استارتر خودرو علاوه بر تامین نیرو، قابلیت‌های دیگری هم دارد که در مقاله راهنمای خرید جامپ استارتر به طور کامل به آن‌ها پرداخته‌ایم. از جمله کاربردهای یک جامپ استارتر خوب:

  • پاور بانک قوی برای شارژ تلفن همراه، لپ تاپ و … باشد.
  • به عنوان یک پمپ باد پرتابل هم قابل استفاده باشد.
  • چکش اضطراری برای مواقع خاص باشد.
  • چراغ قوه‌ای با حالت نوردهی مختلف داشته باشد که قابلیت بسیار مهم برای زمان‌هایی است که در شب دچار مشکل شده باشید.
  • به عنوان دستگاه GPS یا ردیاب عمل کند.
  • دستگاه اینورتری باشد، برای مواقعی که به برق شهری نیاز دارید.

بهترین جامپ استارتر خودرو

در بازار انواع مختلفی از استارترها وجود دارد و خیلی مهم است که بتوانید از بین آن‌ها، استارتری را  انتخاب کنید که باکیفیت و مناسب باشد. نکته مهم در مورد خرید بهترین جامپ استارتر خودرو، شناخت ویژگی‌ها، قابلیت‌ها و مزایایی است که باید برای خرید این وسیله بررسی کنید. برای خرید استارتر یدک خودرو، این نکات را در نظر بگیرید.

  • استارترهای جدید و جمع و جور لیتیومی را انتخاب کنید. این استارترها علاوه بر اینکه تکنولوژی جدیدتر و بهتری دارند، ظرفیت باتری بیشتر و زمان شارژ کمتری هم دارند.
  • در هنگام خرید، جامپ استاری را انتخاب کنید که ظرفیت شارژ بیشتری دارد. این عدد مشخص می‌کند که شما چقدر می‌توانید از استارتر خود برق بگیرید.
  • توان دستگاه را که با وات مشخص می‌شود، در هنگام خرید چک کنید. هر چقدر این عدد بالاتر باشد، بهتر است.
  • بهترین جامپ استارتر خودرو باید کابل‌های مسی با ضخامت مناسب داشته باشد. هرچقدر کابل‌ها ضخیم‌تر باشند، بهتر است.

پیشنهاد خرید بهترین جامپ استارتر بازار

تا اینجا ویژگی‌های یک استارتر خوب را با هم بررسی کردیم. گفتیم که جامپ استارتر‌ها  قابلیت‌های متفاوتی دارند و شما می‌توانید با توجه به بودجه و انتظاراتی که دارید، بهترین مدل‌ها را از بین آن‌ها انتخاب کنید. حالا که ویژگی‌های بهترین جامپ استارتر خودرو را می‌دانید، خیلی راحت‌‌تر می‌توانید، استارتر مناسب خود را خریداری کنید. با این حال، ما هم قصد داریم در این قسمت، یکی از نمونه‌های باکیفیت استارتر یدک را بررسی کنیم. برای معرفی این مدل، همه ویژگی‌هایی که برای بهترین جامپ استارتر خودرو ضروری است و پیشتر به آن‌ها اشاره کردیم را درنظر گرفتیم.  اگر به دنبال خرید بهترین استارتر با قیمت مناسب هستید، این مدل می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد.

جامپ استارتر خودرو استیل میت مدل JS12

جامپ استارتر استیل میت مدل JS12 یک جامپ استارتر پرقدرت با قابلیت‌های کاربردی فراوان است. این جامپ استارتر از خودروهای بنزینی تا 5 لیتر و از خودروهای دیزلی تا 3 لیتر پشتیبانی می‌کند. با خرید این جامپ استارتر علاوه بر یک باتری یدکی، یک پاور بانک بسیار قوی و  یک چراغ قوه‌ باکیفیت و دارای سه حالت نوردهی متفاوت هم در خودرو دارید. این مدل جامپ استارتر تولید شرکت استیل میت است و کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و به همین راحتی‌ها خراب نمی‌شود.

جامپ استارتر خودرو استیل میت مدل JS12

روش استفاده از جامپ استارتر خودرو

همیشه شارژ جامپ استارتر را بررسی کنید و اگر به مسیرهای طولانی می‌روید، دقت کنید، شارژ استارتر شما کامل باشد. به طور مثال دمای خیلی پایین یا خیلی بالای هوا، همان طور که روی باتری خودرو تاثیر منفی دارد، روی کم شدن شارژ جامپ استارتر هم تاثیر دارد. در این شرایط مراقب شارژ استارترتان باشید.  قبل از انتخاب و خرید استارتر یدک، مشخصات را بررسی کنید تا با خودروی شما سازگار باشد. خودروهای مختلف به ظرفیت باتری و ولتاژ متفاوتی نیاز دارند.

برای اتصال جامپ استارتر، کابل مثبت یا کابل قرمز رنگ را به قطب مثبت باتری و کابل سیاه رنگ یا منفی را به بخش غیر رسانای فلزی خودرو وصل کنید. وقتی از اتصال صحیح کابل‌ها مطمئن شدید، جامپ استارتر را روشن کنید، چند دقیقه صبر کنید تا جریان لازم را تولید کند و سپس استارت بزنید. پس از اطمینان از عملکرد درست پیشرانه، می‌توانید کابل‌ها را جدا کنید. فراموش نکنید که  قبل از استفاده از آن، دفترچه راهنمای جامپ استارتر را مطالعه کنید.

سخن آخر

همانطور که در ابتدای این مقاله گفتیم، وجود جامپ استارتر برای هر خودرویی ضروری است. نباید فراموش کنید که استارت نخوردن خودرو یا دشارژ شدن باتری ماشین مشکلات بسیار معمولی هستند و در این شرایط، به همراه نداشتن بهترین جامپ استارتر خودرو می‌تواند برای شما دردسرهای بزرگی را به همراه داشته باشد؛ به خصوص اگر ناگهان خاموش شدن خودرو را در شب و یا در محیطی ناآشنا تجربه کنید. خرید بهترین جامپ استارتر خودرو اصلا کار سختی نیست. کافی است توان دستگاه، ظرفیت و حداکثر جریان را با نیازهای خودروی خود مقایسه کنید تا بهترین انتخاب را با توجه به نیازهای خود داشته باشید. فراموش نکنید که حادثه خبر نمی‌کند و لازم است که شما همیشه برای وقوع آن آماده باشید. امیدوارم از نکات مطرح شده در این مقاله، نهایت استفاده را ببرید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟