نکات مهم راهنمای خرید جامپ استارتر | اینصب
x
X

نکات مهم راهنمای خرید جامپ استارتر

خالی کردن باتری ماشین یکی از بدترین تجربه‌های یک راننده است. فرقی نمی‌کند که شما یک راننده با تجربه باشید یا یک تازه‌کار، در مسیر یک روز شلوغ کاری باشید، در راه یک سفر جاده‌ای باشید یا بدتر، در یک مسیر ناآشنا و خارج از شهر، این اتفاقی است که حسابی شما را به دردسر خواهد انداخت. باتری ‌به‌ باتری کردن یا هل دادن ماشین یا منتظر رسیدن ماشین امداد بودن، هیچ‌کدام راه‌حل درستی برای این شرایط نیستند. بنابراین اگر شما یک راننده با تجربه یا تازه کار یک خودرو دیزلی یا بنزینی هستید و به‌طور‌کلی اگر رانندگی می‌کنید با ما در راهنمای خرید جامپ استارتر، همراه باشید.

در این مقاله بهترین و ساده‌ترین، روش روشن کردن ماشین، در شرایطی که باتری به مشکل خورده و ماشین روشن نمی‌شود را بررسی می‌کنیم. این مقاله را به هیچ وجه از دست ندهید.

کامل‌ترین راهنمای خرید جامپ استارتر به زبان ساده

راهنمای خرید جامپ استارتر

چرا باید جامپ استارتر داشته باشید؟ خودتان را در این موقعیت‌‌ها تصور کنید: جلسه مهمی دارید، سخنرانی یا امتحان دارید، در سفر هستید یا در یک مسیر خارج شهری، درساعت‌های پایانی شب یا در زمان‌های پرترافیک و شلوغ روز، ناگهان خودرو شما خاموش می‌شود. پیدا کردن کمک برای هل دادن ماشین چندان ساده و کارساز نیست. برای رسیدن خودرو امداد باید زمان زیادی را صبر کنید. باتری به باتری کردن کار ساده‌ای نیست و نیاز به کابل مخصوص دارد. توقف در جاده‌های خارج شهری خیلی امن نیست و ممکن است نزدیک ترین تعمیر‌گاه با شما فاصله زیادی داشته باشد. اگر راهنمای خرید جامپ استارتر را مطالعه کنید، حتما یک جامپ استارتر خوب در ماشین خواهید داشت، پس هیچ‌کدام از این موقعیت‌ها شما را مضطرب نخواهد کرد.

جامپ استارتر چیست و چطور کار می‌کند؟

جامپ استارتر، که ممکن است با نام‌های دیگری مثل پاوربانک استارتر، باتری کمکی استارتر یا استارتر مدادی هم به فروش برسد، یک دستگاه کوچک و قابل حمل برای ذخیره برق پرتابل و اکثرا با خروجی 12 ولت است. همانطور که در ادامه خواهید دید این دستگاه برای مواردی که باتری ماشین خوابیده و ماشین خاموش شده و بجای استفاده از روش‌هایی مانند هل دادن ، باتری به باتری کردن که اتفاقا به خودرو آسیب هم می‌زند یا منتظر کمک ماندن استفاده می‌شود. ویژگی خوب جامپ استار این است که استفاده از آن برای همه بسیار ساده است.

در واقع جامپ استارتر، وسیله ای است که نیروی مورد نیاز برای استارت زدن و روشن کردن خودرو را به سادگی تامین می‌کند. طرز کار جامپ استارتر، چیز پیچیده ای نیست. قبل از هرچیز، جامپ استارتر را توسط آداپتور مخصوص، شارژ کنید و همیشه مراقب باشید جامپ استارتری که به همراه دارید به اندازه کافی شارژ داشته باشد. استارتر دو کابل به همراه دارد، بست مشکی یا منفی و بست قرمز یا مثبت را عینا به باتری وصل کنید. چند ثانیه صبر کنید و با یک استارت، خودرو را روشن کنید. به همین سادگی. استارتر خودرو،  چند قابلیت‌ خوب دیگر هم دارد:

  • تامین نیروی مورد نیاز برای روشن کردن باتری خودرو
  • پاور بانک بسیار قوی برای لوازم الکترونیکی، گوشی هوشمند، تبلت، لپ تاپ
  • چراغ‌قوه با حالت‌های مختلف نوردهی
  • پمپ باد و اینورتر برای مواقعی که به برق شهری نیاز دارید و…

انتخاب یک جامپ استارتر باکیفیت از بین مدل‌های مختلفی که دربازار موجود است، ساده‌ نیست. برای اینکه بدانید کدام مدل جامپ استارترها را بخرید و کدام مدل‌ها را نه ، همچنان با راهنمای خرید جامپ استارتر همراه باشید.

راهنمای خرید جامپ استارتر و نکاتی برای خرید آن

برای انتخاب بهترین جامپ استارتر، نکاتی هست که باید در نظر بگیرید، به‌طور مثال وسایل نقلیه مختلف، نیروی متفاوتی نیاز دارند. بنابراین استارتر یدکی که انتخاب می‌کنید باید مناسب وسیله نقلیه شما باشد تا بعدا مشکلی نداشته باشید. در ادامه راهنمای خرید جامپ استارتر، با نکاتی که باید قبل از خرید استارتر یدکی بررسی کنید، آشنا می‌شوید.

توان دستگاه: توان دستگاه که بر حسب وات بیان می‌شود، یکی از مواردی است که باید بررسی کنید. هرچقدر توان دستگاه شما بالاتر باشد بهتر است. دستگاه‌های با توان بالاتر قیمت بالاتر و مدت زمان شارژ کمتری دارند.

حداکثر جریان: قبل از خرید، آمپر دستگاه را هم در نظر بگیرید و با آمپر مورد نیاز برای وسیله نقلیه خود مقایسه کنید. مثلا اگر یک اتومبیل معمولی دارید برای روشن کردن آن، به 200آمپر نیاز دارید. با این روش خیلی راحت می‌توانید بفهمید که یک دستگاه برای شما مناسب است یا خیر.

ظرفیت: شما باید یک حداقلی از شارژ دستگاه‌های مختلف داشته باشید؛ تا آن را با ظرفیت جامپ استارتر مورد نظر خود بسنجید. ظرفیت، بر حسب آمپر بیان می‌شود و این مقایسه به شما نشان می‌دهد که با هر بار شارژ استارتر یدک مورد نظر چقدر از این دستگاه می‌توانید استفاده کنید.

کابل‌ها: برای خرید یک استارتر یدک مناسب، بررسی کابل‌ها از مهم‌ترین مواردی است که نباید فراموش کنید. در بررسی کابل‌ها دو  نکته را در نظر بگیرید، هرچقدر کابل‌ها ضخیم‌تر باشد بهتر است؛ به علاوه اولویت با کابل‌های مسی است چرا که انتقال نیرو به باتری را بهتر انجام می‌دهند.

سایر امکانات جامپ استارتر را هم بررسی کنید، وجود چراغ قوه در جامپ استارتر بخصوص برای مواقعی که در شب دچار مشکل شده باشید، ضروری است؛ همچنین برخی از استارترهای یدک به عنوان اینورتر یا پمپ باد هم به شما کمک می‌کنند.  این موارد را هم بررسی کنید.

چی بخریم؟! راهنمای خرید جامپ استارتر

خب تا اینجا تقریبا همه‌ی نکاتی که باید برای خرید یک جامپ استارتر با کیفیت در نظر بگیرید را با هم بررسی کردیم. با در نظر گرفتن این موارد خیلی راحت می‌توانید یک استارتر یدک مناسب را انتخاب کنید. با اینحال، ماهم در این قسمت و با توجه به همه این نکات یکی از پرطرفدار ترین و بهترین جامپ استارترهای بازار را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

جامپ استارتر خودرو استیل میت مدل JS12

جامپ استارتر استیل میت

 جامپ استارتر استیل میت JS12 یکی از پر قدرت‌ترین و با کیفیت‌ترین استارترهای بازار است؛ که برای همه مدل خودرویی کارایی دارد. مهم‌ترین ویژگی‌های این مدل استارتر که باعث می‌شود ما، خرید آن را به شما پیشنهاد کنیم این موارد هستند:

  • پشتیبانی از خودروهای بنزینی تا 5 لیتر
  • پشتیبانی از خودروهای دیزلی تا 3 لیتر
  • سه حالت چراغ‌قوه
  • پاوربانک
  • کیفیت ساخت بالا

امیدواریم مطالعه راهنمای خرید جامپ استارتر ما، به اندازه کافی برای شما مفید بوده باشد. داشتن یک استارتر یدک با کیفیت، در شرایط اضطراری می‌تواند در زمان و هزینه‌های شما صرفه‌جویی کند و به شما اطمینان خاطر بدهد. فراموش نکنید که داشتن یک جامپ استارتر برای هر خودرویی ضروری است. همین امروز برای خرید یکی از این استارترهای یدک اقدام کنید و مثل همیشه روی کمک ما هم حساب کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟