دزدگیر ماشین استیل میت | هر آنچه درمورد دزدگیر استیل میت باید بدانید
x
X

هر آنچه درمورد دزدگیر ماشین استیل میت باید بدانید

دزدگیر ماشین استیل میت | گرانترین دزدگیر ماشین | بهترین دزدگیر ماشینامنیت و حفظ اموال مختلف در برابر سرقت، همواره یکی از مسائلی است که مردم بابت آن نگران هستند. ماشین از جمله وسایل بسیار مهم و با ارزشی است که سرقت آن می‌تواند ضرر بزرگی بحساب بیاید. از این رو بهترین راه‌ حل برای جلوگیری از سرقت ماشین، استفاده از دزدگیر است. البته انتخاب دزدگیر خوب نیز مسئله مهمی است. دزدگیر استیل میت یکی از بهترین دزدگیر های ماشین می‌باشد و با کیفیت بالایی که دارد، می‌تواند خیال شما را از بابت امن بودن خودروتان، راحت کند. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی این دزدگیرها بپردازیم. در ادامه نکاتی در رابطه با آن‌ها را بیان می‌کنیم.

 

با دزدگیر ماشین استیل میت آشنا شوید

کمپانی چینی استیل میت، یکی از قدرتمندترین و معتبرترین برندهای سازنده دزدگیر در جهان می‌باشد. محصولات این برند از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بوده و با برندهای برتر جهان توانایی رقابت دارند. به علاوه محصولات این برند از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند. برند استیل میت سابقه طولانی در بازار دزدگیر ماشین ایران دارد. به همین دلیل اعتبار بسیاری نیز بین خریداران و فروشندگان کسب کرده‌ است. این کمپانی علاوه بر دزدگیر ماشین، انواع دیگری از لوازم امنیتی مانند سنسورهای امنیتی، دوربین و غیره را نیز، در لیست محصولات تولیدی خود دارد.

 

انواع دزدگیر خودرو این برند را بشناسید

به طور کلی، دزدگیر ماشین استیل میت شامل دو نوع تصویری و معمولی می‌باشد. نوع معمولی همان‌طور که از نامش پیداست، دارای ویژگی‌های معمولی و اولیه یک دزدگیر ماشین بوده و تنظیمات خاص و پیچیده‌ای ندارد. در نوع تصویری یک مانیتور کوچک LCD بر روی ریموت دزدگیر ماشین تعبیه شده است. این نوع دزدگیر دارای سنسورهای حساس متعددی در بخش‌های مختلف ماشین می‌باشد. هر زمان که یکی از آنها حرکت غیرطبیعی را شناسایی کند، هشداری به ریموت فرستاده و برروی صفحه نمایش ریموت، بخشی از ماشین که حرکت مشکوک را شناسایی کرده، به علاوه هشدار مربوطه به نمایش درمی‌آید.

 

حفظ امنیت خودرو با دزدگیر استیل میت

 

برند استیل میت در زمینه تولید لوازم امنیتی همواره توانسته موفقیت‌های بسیاری را بدست آورد. این کمپانی موفق به کسب جایزه Gold Electronic به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان حوزه لوازم امنیتی و الکترونیکی شده است. همچنین این شرکت توانسته تاییدیه کیفیت را از اتحادیه اروپا و آمریکا نیز کسب کند. این برند با ارائه کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان خود، توانسته خود را به عنوان یکی از بهترین و امن‌ترین تولیدکنندگان دزدگیر ماشین، معرفی کند.

 

بهترین دزدگیر ماشین برند استیل میت کدام است؟

دزدگیر ماشین استیل میت دارای مدل‌های با کیفیت بسیاری است و انتخاب بهترین در بین آنها، اندکی دشوار است. لیکن ما چند مورد از بهترین مدل‌های این دزدگیرها را به شما معرفی می‌کنیم. مدل رنجر از بهترین مدل‌های دزدگیر ماشین در بین مدل‌های استیل میت است. این مدل دزدگیر از نوع تصویری بوده و برد بالایی دارد. از جمله ویژگی‌های بارز و مهم این مدل می‌توان به مواردی چون قابلیت ضد سرقت خودرو، سیستم قفل کودک، آپشن‌های مختلف مانند باز کردن درب صندوق برروی نمایشگر، ارسال دستور به صورت دو طرفه و غیره اشاره کرد.

 

بهترین دزدگیر ماشین استیل میت

 

1) دزدگیر استیل میت مدل 5164

یکی از بهترین دزدگیر های برند استیل میت مدل رنجر 5164 می باشد. این دزدگیر دارای دو ریموت تصویری است که کیفیت بسیار بالایی دارد. از جمله قابلیت ها و ویژگی های این دزدگیر می توان به حالت ویبره و زنگ ریموت اشاره کرد. ریموت این دزدگیر دارای قابلیت نصب سوئیچ است و همین قابلیت سبب محبوبیت این مدل دزدگیر گردیده است.

 

2) دزدگیر ماشین استیل میت مدل 5163

از جمله دزدگیر های ماشین پر طرفدار می توانیم به دزدگیر ماشین استیل میت مدل 5163 اشاره کنیم. این مدل دزدگیر به علت طراحی زیبای ریموت آن دارای محبوبیت زیادی است و فروش خوبی در بازار دارد. ریموت این دزدگیر در کنار ظاهر زیبا دارای مقاومت خوبی است. دزدگیر 5163 استیل میت نیز از نوع تصویری است و روی ریموت آن یک ال سی دی تعبیه شده است. زمانی که حسگر های این دزدگیر تحریک شوند، علاوه بر به صدا در آمدن آژیر، ریموت نیز زنگ می خورد.

 

نتیجه‌گیری درمورد برند استیل میت

به طور کلی دزدگیر ماشین استیل میت یکی از بهترین دزدگیرهای موجود در بازار می‌باشد که علاوه بر ویژگی‌های بارزی که دارد، از قیمت مناسبی نیز برخوردار است. لذا اگر بدنبال یک دزدگیر خوب و با کیفیت و با قیمت مناسب هستید، که امنیت خودرو شما را تضمین کند، ما به شما استیل میت را پیشنهاد می‌دهیم.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟