دزدگیر خودرو استیل میت | بررسی انواع دزدگیر ماشین با برند استیل میت | فروشگاه اینصب
x
X

استیل میت پیشرو در تولید دزدگیر ماشین

گروه صنعتی استيل ميت (Steel Mate) از سال ۱۹۹۳ تاکنون فعالیت خود را در زمينه‌ی لوازم الكترونيك خودرو، مخصوصا دزدگیر ماشین شروع کرده است. این شرکت چینی اکنون به یکی از برترین و معتبرترين برندهای لوازم جانبی خودرو تبدیل شده است. از محصولات شرکت استیل میت می‌توان به مواردی مانند انواع دزدگیر ماشین (دزدگيرهای تصویری و ساده)، انواع سنسورهای پارك خودرو، دوربين و نمايشگر پارك خودرو، سنسور‌های تنظیم باد و سيستم‌های صوتی اشاره کرد.

در واقع استیل میت بدون اغراق از قوی‌ترین برندهای موجود در این عرصه است. برند استیل میت (Steel Mate) سال‌های زیادی است که در ایران حضور دارد و از برندهای قدیمی دزدگیر ماشین و لوازم جانبی خودرو محسوب می‌شود. محصولات استیل میت در تنوع بالا و کیفیت مناسب در بازار وجود دارند. برای مثال در زمینه‌ی دزدگیر ماشین، محصولات این شرکت در انواع دزدگیرهای ساده، دزدگیرهای ماهواره‌ای، دزدگیر ماشین تصویری، دزدگیرهای موبایلی و ردیاب‌های خودرو به مصرف کنندگان عرضه شده است.

 

بررسی برند استیل میت

دزدگیر Steel Mate

شرکت استیل میت دزدگیرهای خود را در دو دسته‌ی تصویری و ساده تولید می‌کند. هر یک از این دو نوع نیز به زیرشاخه‌های متعددی تقسیم می‌شوند. اگر برای خرید دزدگیر ماشین در این زمینه تحقیق کرده‌اید. حتماً می‌دانید که در دزدگیرهای تصویری یک ال‌سی‌دی کوچک روی ریموت کنترل وجود دارد. از این طریق تصویر یک خودرو روی آن نمایان است. این ال سی دی با حسگرهای موجود در بخش‌های مختلف اتومبیل مرتبط است. هنگامی که هر کدام از این حسگرها موقعیت غیر عادی را گزارش کند، این هشدار به نمایشگر ریموت کنترل ارسال شده و سپس ریموت با لرزش و چراغ نشان می‌دهد که هشدار، مربوط به کدام قسمت ماشین می‌باشد.

 مثلاً هنگامی که درب خودرو باز شده باشد. درب تصویر خودرویی که بر روی نمایشگر وجود دارد نیز به حالت باز در می‌آید. یا مثلاً چنانچه به قسمتی از خودرو ضربه‌ای وارد شود عکس یک چکش بر روی ای سی دی ریموت کنترل نمایان می‌شود.

همچنین اگر به قیمت دزدگیر خودرو توجه کرده باشید حتماً متوجه شده اید که قیمت دزدگیرهای تصویری بیشتر از انواع ساده‌ی آن است.

بررسی مدل‌های دزدگیر خودرو استیل میت

دزدگیرهای تصویری استیل میت شامل مدل‌های Redbat 8006، N3888، PKE888 و RANGER می‌شود. در بین این مدل‌ها، مدل PKE888 بیشترین امکانات را دارد. این امکانات شامل صندوق پران، ریموت یدک تصویری، حالت پانیک، استارت از راه دور، هشدار چراغ روشن، نمایش درجه حرارت، خاموش کردن اتومبیل از راه دور، وضعیت تعمیرگاه، امکان تنظیم پین کد، صدا و لرزش، باز و بسته کردن خودکار درب‌ها، هشدار روشن شدن موتور، نشانگر وضعیت باتری، حالت ماشین یاب و برد مفید 1500 متر در فضای باز می‌باشد.

 البته مدل‌های RANGER و N3888 هم کمی از این مدل ندارند. تنها ضعفی که نسبت به مدل PKE888 دارند، نبود امکان استارت از راه دور است. وگرنه این دو مدل هم بقیه‌ی امکانات ذکر شده را شامل می‌شوند. لازم به ذکر است که برد مفید مدل RANGER، 2000 متر بوده و برد مفید مدل N3888، 1000 متر است.

دزدگیر خودرو ردبت مدل 8006 از محصولات استیل میت هم در نوع خود دزدگیری با کیفیت با برد مفید 1000 متر است و نقطه ضعف‌های آن نسبت به مدل‌های قبلی تنها در سه مورد می‌باشد. این سه مورد نیز شامل استارت از راه دور، هشدار چراغ روشن و نمایش درجه حرارت است. البته گفتنی است که مدل‌هایی که از آن‌ها نام بردیم، تنها مدل‌های دزدگیر تصویری استیل میت نیستند. این برند تنوع بیشتری دارد و ما فقط برای نمونه سه مورد از آن‌ها را معرفی و باهم مقایسه کردیم.

 

دزدگیر خودرو ردبت 8006

ویژگی‌های دزدگیر استیل میت

یک مسئله‌ی مهم درباره‌ی این برند دزدگیر ماشین، که باعث بالا رفتن اعتبار و محبوبیت و افزایش سطح فروش آن شده است، کسب جایزه GOLD ELECTRONIC است. جایزه GOLD ELECTRONIC جایزه‌ایست که به تولیدکنندگان برتر صنعت سیستم‌های الکترونیکی و امنیتی خودروی جهان داده می‌شود. علاوه بر این استیل میت موفق به دریافت تاییدیه کیفیت از اتحادیه اروپا و آمریکا نیز شده است. همه این موارد توام با کیفیت بالا و میزان رضایت کاربران این برند، استیل میت را به یکی از گزینه‌های بسیار مناسب برای خرید دزدگیر ماشین تبدیل کرده است. بسیاری از فروشندگان و فعالان این عرصه، دزدگیر استیل میت را به‌عنوان بهترین دزدگیر ماشین موجود در بازار می‌شناسند.

گفتن این نکته هم ضروری است که قیمت دزدگیرهای استیل میت نیز به نسبت امکانات و قابلیت‌هایی که دارد قیمتی مناسب و منصفانه است. چرا که در بحث خرید، تنها موضوع مهم، قیمت دزدگیر ماشین نیست. بلکه مسئله‌ی مهم‌تر آن است که محصولی که دریافت می‌کنید ارزش هزینه‌ای که برای آن پرداخت می‌کنید را داشته باشد. بنابراین هنگام خرید دزدگیر ماشین، علاوه بر قیمت، به امکانات و ویژگی‌های دزدگیری که انتخاب می‌کنید توجه کنید.

قابلیت ضد اسکن دزدگیرهای استیل میت

در مبحث ویژگی‌های دزدگیر استیل میت، جا دارد به ویژگی‌های آن اشاره کنیم. ویژگی‌هایی نظیر سیستم Anti Hijack، قفل کودک، هشدار باز بودن درب‌ها، قابلیت التراسونیک، باتری لیتیومی و سنسور سوئیچ. تنها خود راننده از وجود آن مطلع است و بدون آن به هیچ وجه خودرو روشن نمی‌شود، اشاره کنیم.

ویژگی مهم دزدگیر استیل میت که در بالا اشاره‌ای کوتاه به آن داشتیم را در ادامه توجه کنید. صاحب خودرو در موقع سرقت، می‌تواند خودرو را با استفاده رله قطع برق دزدگیر خاموش کند. همین قابلیت به تنهایی امنیت بسیار زیادی را برای خودروی شما به ارمغان می‌آورد. قابلیت دیگر زمانی است که راننده ماشین خود را در پارکینگ‌های بزرگ و شلوغ پارک کرده است. می‌تواند به راحتی و با استفاده از این دزدگیر، مکان دقیق ماشین خود را پیدا کند.

 

دزدگیر ماشین استیل میت

نصب دزدگیر استیل میت

اهمیت موضوع نصب دزدگیر ماشین نیز آن‌قدرها هم کمتر موضوع خرید آن نیست. ممکن است شما یک دزدگیر با کیفیت خریداری کنید. ولی به علت صحیح انجام نشدن فرآیند نصب، هنگام استفاده از آن دچار مشکل شوید. اگر عبارت نصب دزدگیر ماشین را در موتور جستجوی گوگل سرچ کنید، مقاله‌های بسیاری را با محتوای آموزش نصب دزگیر ماشین مشاهده خواهید کرد. با توجه به تنوع در مدل‌های دزدگیر و همچنین تفاوت‌های موجود در خودروهای مختلف، پیچیدگی‌هایی در این کار وجود دارد. به همین علت اگر در این زمینه تجربه‌ای نداشته اید، نصب دزدگیر ماشین‌تان را به متخصصان این حوزه بسپارید.

 

لازم است قبل از انتخاب و خرید دزدگیر ماشین، کمی در این زمینه اطلاعات کسب کنید تا بتوانید بهترین دزدگیر ماشین را با قیمتی مناسب خریداری کنید. هم چنین می توانید برای انتخابی درست تر با افرادی که در این زمینه اطلاعات دارند مشورت کنید. اگر برای خرید دزدگیر یا هر گونه لوازم جانبی خودرو نیاز به مشاوره داشتید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را به طور کامل در این زمینه راهنمایی کنیم.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟