آسان ترین راه محاسبه حقوق کارمندان با نرم افزار حقوق و دستمزد | اینصب
x
X

آسان ترین راه محاسبه حقوق کارمندان با نرم افزار حقوق و دستمزد

پروسه طولانی محاسبه حقوق با روش‌های قدیم، سرشار از پیچیدگی‌های مالیاتی، محاسبه کسری‌ها، جریمه دیرکرد، اضافه کار، اقساط و … است. این پروسه با صرف زمان ارزشمند نیروی انسانی و بدون هیچ سود مالی برای سازمان‌ها انجام می‌شود. علاوه بر این‌ها خطای انسانی در محاسبه‌ی دستمزدها، ساعت مفید کاری کارمندان و بی نظمی در پرداخت حقوق ماهانه در این مسیر اجتناب ناپذیر است.

آسان ترین راه محاسبه حقوق کارمندان با نرم افزار

همیشه کارمندانی هستند که علاقه دارند دیرتر در محل کار حاضر شوند و قبل از اتمام ساعت کاری محل کار خود را ترک کنند.  از همه بدتر اینکه در روش معمول حضور و غیاب کارکنان، همیشه راهی برای فرار این کارکنان از جریمه‌ها و کسری حقوق وجود دارد. از طرفی بی نظمی در پرداخت دستمزدها و خطا در محاسبه حقوق و عدم جریمه پرسنل بی نظم، موجب دلسردی سایر کارکنان می شود. این مشکلات با خرید دستگاه حضور و غیاب که تیم پشتیبانی قوی داشته باشد حل شدنی است.

واضح است که برای همه‌ی کسب و کارها وقت آن رسیده که سیستم محاسبه حقوق کارمندان با نرم افزار را در اولویت بگذارند. هزینه، وقت و نیروی انسانی خود را برای کارهای ارزشمند‌تری استفاده کنند. نظم و انضباط را در مجموعه خود بصورت جدی برقرار کنند و روند محاسبه دستمزدها را در مجموعه خود ساده‌تر کنند. اما آسان ترین راه محاسبه حقوق کارمندان چیست؟

محاسبه حقوق با روش قدیمی

 

حقوق و دستمزد پرسنل رو رایگان حساب کن

محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل یکی از مهمترین و وقت‌گیر ترین فرایندها در یک سازمان است. اشکال محاسبه حقوق و دستمزد با روش‌های قدیم این است که امکان خطای انسانی و اشتباه در آن زیاد است. به غیر از این، این فرآیند وقت‌گیر، سودآوری هم برای سازمان‌ها ندارد. محاسبه حقوق کارمندان با نرم افزار، یک سیستم یکپارچه تحت وب است که توسط داده‌های کمی که از شما دریافت می‌کند، ساعت‌های کاری، شیفت‌ها، مرخصی و اضافه کاری، کسر کار را محاسبه و در نهایت بر اساس این موارد حقوق و دستمزد پرسنل و کارمندان را تعیین می‌کند.

مهمترین فایده استفاده از این نرم افزار صرفه جویی در وقت و هزینه نیروی انسانی و دقت عمل در محاسبه است. نرم افزار حقوق و دستمزد رایگان، بخشی از نرم افزار هوشمند کسب و کار فراتکنو است، که برای پاسخ گویی به نیاز مدیران سازمان‌ها، مدیران منابع انسانی و همچنین مدیران مالی و اجرایی ارائه شده. سرعت عمل و دقت این برنامه و قابلیت‌های بسیاری که استفاده از این نرم افزار برای کسب و کار و پرسنل شما فراهم می‌کند، به قدری زیاد است که استفاده از روش‌های قدیم محاسبه حقوق و دستمزد به هیچ صورتی توجیه پذیر نیست.

شرکت فراتکنو، نرم افزار محاسبه حقوق و دستمزد و همچنین نرم افزار محاسبه کار کرد را برای شیفت‌های اداری و ثابت بصورت رایگان در اختیار خریداران دستگاه حضور و غیاب فراتکنو قرار می‌دهد. در ادامه این مقاله مزیت‌های استفاده از این نرم افزار را با هم خواهیم دید.

نرم افزار حقوق و دستمزد

مزیت محاسبه حقوق کارمندان با نرم افزار

  • امور مالی

مزیت مهم محاسبه حقوق کارمندان با نرم افزار، سهولت مدیریت مالی، حقوق و دستمزد کارمندان برای مدیران و امور مالی سازمان‌هاست. نرم افزار بر اساس برنامه‌ی از پیش تعیین شده مدیر مالی، اقدام به محاسبه حقوق پرسنل در بازه‌های زمانی روزانه، هفتگی، دو هفته‌ای و ماهانه می‌کند. نرم افزار فراتکنو توانایی محاسبه دستمزد کارکنان سازمان بر اساس ساعات کاری، کسر کار، مرخصی، ماموریت، اضافه کار، مالیات و … را دارد. سرعت عمل کارکنان بخش مالی ادارات را به طرز خوبی افزایش می‌دهد. از قابلیت‌های دیگر سیستم محاسبه حقوق و دستمزد که موجب جلوگیری از هدر رفت وقت و انرژی و کاهش خطای انسانی در امور مالی سازمان می شود عبارتند از:

  1. محاسبه پاداش، اضافه کار، حق ماموریت، پاداش پروژه‌های خاص در سازمان‌ها
  2. ارائه فیش حقوقی دقیق
  3. ارائه و تنظیم گزارش‌های پایان سال
  4. استفاده از این نرم افزار، پیچیدگی‌های مالیاتی در محاسبه دستمزدها را ندارد
  5. مدیر و پرسنل مالی به راحتی به داده ها و اطلااتی مانند قراردادها، عملکرد بخش‌ها و کارکنان، مرخصی و .. دسترسی دارند
  6. عدم اختلاف در محاسبات مالی و شفافیت حساب‌ها
  7. پرسنل و کارمندان

مزایای ذیگر برای کارمندان است از جمله؛ امکان ارائه درخواست مرخصی، مأموریت، وام و … بصورت آنلاین. این ویژگی به فرآیند بررسی درخواست‌ها سرعت می‌بخشد و کاغذ بازی‌های معمول سازمان‌ها را کاهش می‌دهد.

همچنین کارکنان می‌توانند بصورت آنلاین و در هر زمانی که نیاز دارند، صورت حساب حقوق، جزییات محاسبه دستمزد هر ماه، سوابق کاری و مالی و موارد دیگری از جمله نتیجه درخواست‌های آنلاین خود را ببینند.

دسترسی به پروفایل شخصی کارکنان برای سایر پرسنل بجز مدیران و دسترسی کارکنان به بخش ها و اطلاعات غیر شخصی امکان پذیر نیست. پس خیالتان از امنیت نرم افزار محاسبه حقوق و دستمزد رایگان فراتکنو راحت باشد.

یکی دیگر از مزیت‌های محاسبه حقوق کارمندان با نرم افزار حقوق و دستمزد، پرداخت دقیق حقوق کارکنان است. در روش محاسبه دستی دستمزدها، همیشه امکان وجود خطا درمحاسبه و پرداخت وجود دارد. که اصلا برای کارکنان خوشایند نیست. همچنین استفاده از این سیستم به محاسبه حقوق سرعت بخشیده و موجب پرداخت منظم و بدون دیرکرد دستمزد کارکنان می‌شود. محاسبه دقیق و پرداخت‌های منظم روابط خوب کارمندان و مدیران مجموعه‌ها را باعث می‌شود.

  • منابع انسانی

علاوه بر بخش نرم افزاری یک دستگاه حضور و غیاب در سازمان‌ها نصب می‌شود. دستگاه حضور و غیاب اطلاعات ورود و خروج کارمندان و ساعت‌های کاری را ثبت می‌کند. در سیستم قدیم بخش اعظم این داده‌ها توسط پرسنل منابع انسانی محاسبه و تهیه می‌شود. سیستم هوشمند فراتکنو به ویژه دستگاه هوشمند حضور و غیاب و نرم افزار حقوق و دستمزد، ابزاری کارآمد برای مدیران و پرسنل منابع انسانی است.

به علاوه استفاده از این سیستم  پرسنل منابع انسانی را از ثبت، نگهداری و محاسبه  قرار دادها، سوابق کارکنان، نرخ حقوق و ساعتهای کاری بصورت دستی نجات می دهد.

خرید دستگاه= دریافت نرم افزار رایگان

نرم افزار محاسبه حقوق و دستمزد

نصب یک دستگاه کنترل تردد و یا حضور و غیاب کارکنان،  بدون استفاده از نرم افزار محاسبه حقوق و دستمزد، کارایی چندانی ندارد. پس علاوه بر خرید یک دستگاه ثبت ورود و خروج برای محاسبه حقوق کارمندان به تهیه یک نرم افزار محاسبه حقوق و دستمزد احتیاج دارید. حالا برند فراتکنو که در بخش قبل به شما پیشنهاد دادیم، نرم افزار محاسبه حقوق و دست مزد و نرم افزار محاسبه کارکرد را بصورت رایگان به همراه دستگاه ورود و خروج به شما تحویل می دهد. حالا ببینیم این نرم افزار محاسبه حقوق و دست مزد چه کارایی دارد و چرا برای سازمان ها مهم است؟

البته فراموش نکنید که دستگاه‌ها و نرم افزار‌های مختلف کارایی متفاوتی دارند. ما در اینجا به مهمترین قابلیت‌های نرم افزار محاسبه حقوق و دست مزد فراتکنو اشاره می‌کنیم. یکی از ویژگی‌های خوب نرم افزار فراتکنو نصب آسان، زبان فارسی و محیط کاربر پسند این نرم افزار است. نرم افزار محاسبه حقوق و دستمزد فراتکنو محدودیتی در تعریف شیفت و کارمندان ندارد.

توسط این نرم افزار به راحتی گزارش های هفتگی، ماهانه و گزارش های سالانه مالی سازمان خود را تهیه کنید. به علاوه پرسنل امکان ثبت دستی ورود و خروج خود را در صورت فراموشی استفاده از دستگاه حضور و غیاب دارند. به غیر از همه این مزیت‌ها شما با خرید دستگاه حضور و غیاب و نصب نرم افزار محاسبه حقوق و دست مزد فراتکنو می‌توانید از پشتیبانی و خدمات پس از فروش بی نظیر فراتکنو بهره‌مند شوید.

سخن آخر

همه‌ی قابلیت های گفته شده تنها بخشی از کاربرد‌های خوب نرم افزار محاسبه حقوق و دستمزد رایگان فراتکنو است.  مزیت ها و امکاناتی که بنظر می‌رسد برای همه کسب و کارها و مدیران سازمان‌ها ضروری است. همه‌ی کسب و کارها به سرعت عمل، دقت، بررسی وضعیت کاری پرسنل و محاسبه دقیق حقوق و دستمزد توسط یک نرم افزار دقیق احتیاج دارند. اگر شما هم از دسته مدیرانی هستید که هنوز از سیستم های قدیم استفاده می کنید هرچه سریعتر برای خرید و نصب دستگاه حضور و غیاب و نرم افزار محاسبه حقوق و دستمزد فراتکنو اقدام کنید. در این مسیر روی کمک ما در زمینه خرید، مشاوره و نصب، حساب کنید زیرا کارشناسان اینصب بهترین خدمات و بیشترین کمک را در زمینه محاسبه حقوق کارمندان با نرم افزار خواهند کرد.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟