چگونگی نحوه تعیین قیمت دزدگیر های ماشین | اینصب
x
X

نحوه تعیین قیمت دزدگیر ماشین در اینصب

آیا قصد دارید بر روی خودروی خود دزدگیر نصب کنید. دزدگیر خودرو در طرح‌ها و مدل‌های مختلف توسط برندهای گوناگون تولید و به بازار عرضه می‌شوند. قیمت‌گذاری برندها باتوجه به کیفیت و قابلیت‌های دستگاه، متفاوت است. نحوه تعیین قیمت دزدگیر ماشین در فروشگاه اینصب نیز در مرحله اول براساس کیفیت دزدگیر و سپس برند آن محاسبه می‌شود. البته این نکته را در نظر داشته باشید که شما با خرید دزدگیر ماشین، هزینه خود دزدگیر را پرداخت کرده‌اید. در واقع هزینه نصب دزدگیر ماشین در محل به صورت جداگانه محاسبه می‌شود.

در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد دارید برای نصب دزدگیر ماشین هزینه نکنید. بهتر است دزدگیر هایی را انتخاب کنید که دارای راهنمای نصب بوده و نصب کردن آن آسان می‌باشد. البته این مسئله احتمال دارد با توجه به نوع مدل ماشین، شما را به چالش بکشد. اما این نکته را در نظر داشته باشید که نصب دزدگیر بر روی خودرو می‌تواند امنیت خودرو شما را تامین کنید. در ادامه به بررسی چگونگی نحوه تعیین قیمت دزدگیر ماشین خواهیم پرداخت.

نحوه قیمت گذاری دزدگیر ماشین

خدمات منحصر به فرد نصاب های دزدگیر

یکی از خدماتی که این روزها اکیپ‌های نصب دزدگیر به مشتریان خود ارائه می‌دهند. نصب در محل است. شاید برای شما سوال پیش بیاید که هزینه نصب دزدگیر ماشین چقدر است؟ توجه داشته باشید که قیمت دزدگیر ماشین با هزینه نصب دزدگیر ماشین به صورت جداگانه محاسبه می‌شود. در نتیجه شما می‌توانید دزدگیر خودرو را خریداری کرده و از یک نصاب درخواست کنید که آن را بر روی خودروی شما نصب کند. لازم به ذکر است بدانید که دزدگیر ها براساس مدل، کیفیت و قیمت متفاوت می‌باشد. البته هزینه نصب دزدگیر ماشین به نوع خودروی شما بستگی دارد برای مثال اگر بخواهید دزدگیر ۲۰۶ نصب کنید، نصاب برحسب سختی کار یک هزینه را از شما دریافت می‌کند. مطمئناً اگر بخواهید بر روی یک ماشین گران قیمت دزدگیر نصب کنید نصاب هزینه بیشتری را از شما دریافت خواهد کرد چراکه سیم‌کشی پیچیده‌تری دارد.

مسائل مهم در مورد نصب دزدگیر ماشین

آیا دوست دارید نصب دزدگیر ماشین در محل برای شما انجام شود؟ پیشنهاد می‌کنیم که برای هزینه نصب آن خساست نکنید. چون اگر یک نصاب حرفه‌ای، دزدگیر خودرو شما را نصب کند مطمئناً شما بدون استرس ماشین را می‌توانید در هر فضای پارک کنید. لازم به ذکر است بدانید که دزدگیر خودرو این روزها از نان شب هم واجب‌تر است. چون همان‌طور که می‌دانید به صورت روزانه قیمت خودروها بالا می‌رود در نتیجه احتمال به خطر افتادن امنیت خودروی شما توسط سارقین هر روز در حال افزایش است. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم از دزدگیر هایی مانند دزدگیر چیتا، دزدگیر ماجیکار، دزدگیر استیل میت و دزدگیر ایزیکار استفاده نمایید. در ثانی پیشنهاد می‌کنیم که با پرداخت هزینه ایاب و ذهاب به نصاب دزدگیر، نصب دزدگیر ماشین در محل را تجربه کنید. با این کار تمرکز نصاب در هنگام نصب دزدگیر بالاتر می‌رود.

دزدگیر چیتا از برندهای خوش قیمت و باکیفیت بازار

تمام افراد برای بالا بردن امنیت ماشین خود همواره در تلاش هستند. تا بهترین دزدگیر خودرو را با مناسب‌ترین قیمت دزدگیر ماشین خریداری کنند. لزوما بهترین دزدگیر ماشین به همین منظور ما قصد داریم در این محتوا دزدگیر چیتا را مورد بررسی قرار دهیم تا شما بتوانید با مطالعه این محتوا یک خرید هوشمندانه را تجربه کنید. دزدگیر چیتا دارای ویژگی‌های بسیار خوبی است برای مثال این دزدگیر در مدل‌های مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شود و تنوع در ریموت کنترل‌های آن بسیار زیاد است. در نتیجه شما می‌توانید بر حسب سلیقه خود یک نمونه را خریداری نمایید.

بهترین دزدگیر ماشین

بهتر است بدانید این دزدگیر در مقابل شرایط جوی یا رطوبت هوا مقاوم است. در نتیجه شما می‌توانید از این دزدگیر در تمام مناطق ایران استفاده کنید. اگر بخواهیم آپشن‌‌های این دزدگیر را به شما معرفی کنیم. می‌توان به بالابر اتوماتیک شیشه، قفل شدن درب ها هنگام حرکت خودرو، صندوق پران و … اشاره کرد.

چگونه یک دزدگیر خوب خریداری کنیم؟

اگر می‌خواهید یک دزدگیر خوب خریداری کنید باید این را بدانید که قابلیت‌های یک دزدگیر تاثیر مستقیمی روی قیمت آن دارد بنابراین در هنگام خرید حتما به این مساله توجه نمایید و دزدگیری را خریداری کنید که قرار است از تمام قابلیت‌های آن استفاده کنید و بابت آن هزینه پرداخت کنید. لازم به ذکر است بدانید که ویژگی‌های یک دزدگیر خودرو نباید به باز و بسته کردن درب‌ها و آژیر کشیدن منتهی شود. در واقع شما باید دزدگیری را انتخاب و خریداری کنید. که ویژگی‌های بیشتری داشته باشد. برای مثال دزدگیرهای تصویری دارای پیجر هستند. شاید برای شما سوال پیش بیاید که پیجر چیست؟ پیجر بر روی شیشه جلو ماشین نصب می‌شود. هنگامی که شما از خودرو خود فاصله دارید.

خانواده شما به کنار ماشین می آیند می‌توانند بر روی پیجر با انگشتان خود ضربه بزنند. و شما را از حضور خود در کنار ماشین مطلع کنند. این ویژگی ممکن است برای برخی جالب باشد و جز انتخابشان باشد و آن را به عنوان یکی از ویژگی‌های یک دزدگیر خوب در نظر بگیرند. از ویژگی‌های یک دزدگیر خوب می‌توان باز شدن صندوق از راه دور که به اصطلاح به آن پمپ صندوق پران می گویند، اشاره کرد.

یکی از ویژگی‌های بسیار کاربردی برخی از دزدگیر ماشین‌ها، خاموش شدن ماشین بعد از سرقت است. در واقع اگر ماشین شما به سرقت برود شما می‌توانید با استفاده از ریموت کنترل دزدگیر خودرو خود ماشین را از راه دور خاموش کنید. این مسئله باعث می‌شود تا سارق چند دقیقه‌ای درگیر روشن ‌کردن‌ ماشین شود. در نهایت موفق به این کار نشده و باید ماشین شما را رها کرده و فرار کند. از قابلیت‌های دیگر می‌توان به قفل کودک خودرو  اشاره کرد. در واقع زمانی که خودرو در حال حرکت است، درب‌ها قفل می‌شوند. این مسئله باعث بالا رفتن امنیت کودک شما در داخل ماشین می‌شود و شما می‌توانید با اطمینان کامل به رانندگی خود بپردازید.

حفظ امنیت خودرو با نصب دزدگیر ماشین

سخن آخر

در این مطلب درباره نحوه قیمت گذاری و عوامل موثر بر قیمت انواع دزدگیر ماشین صحبت کردیم. دانستن این موارد به شما می‌تواند در یک خرید درست یاری دهد. چنانچه در خرید دزدگیر ماشین بازهم به مشکل برخوردید و نیاز به راهنمایی داشتید، می‌توانید با همکاران ما در اینصب تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟