معرفی چند مکان آفرود در تهران که نمی شناسید | اینصب
x
X

معرفی چند مکان آفرود در تهران

به آفرود و هیجان و چالش های آن علاقمند هستید؟ شما هم مثل بیشتر مردم و علاقمندان آفرود تصور می کنید که برای آفرود حتما احتیاج به یک تعطیلات درست و حسابی دارید تا به مکان های مناسب کویری، کوهستانی یا جنگلی خاصی سفر کنید؟ خب این تعطیلات هم که همیشه امکان پذیر نیست پس قید این ورزش و تفریح بی نظیر را می زنید تا زمان مناسب؟ باید بگیم که سخت در اشتباه هستید. به همین خاطر امروز اینجام تا با معرفی چند مکان آفرود در تهران به شما یادآوری کنم که خیلی راحت می توانید از همین مکان های نزدیک آفرود در تهران هم حسابی لذت ببرید. ضمن اینکه نیاز به تعطیلات طولانی برای سفر به سایر شهر ها را هم ندارید.

حتی این امکان را دارید که همه ی آخر هفته ها را به این ورزش مفرح اختصاص بدهید و حسابی کیف کنید. پس علاقمندان آفرود سواری با من همراه باشید که این مقاله برای شماست. اما لازم میدونم همین ابتدا یک نکته خیلی جدی را یادآوری کنم. نزدیکی مکان آفرود یا کمتر صعب العبور بودن مسیر نباید باعث شود که ایمنی و استاندارد های یک آفرود امن و هیجان انگیز را رعایت نکنید یا ملزومات آفرود مثل جامپ استارتر را فراموش کنید. یادتان باشد که یک راننده حرفه ای هرگز بدون آمادگی و به همراه داشتن ملزومات یک مسیر را آغاز نمی کند. با این توضیحات کوتاه بریم و با چند مکان مناسب آفرود در تهران آشنا بشیم.آماده اید؟

مکان های مناسب آفرود در تهران که نمیشناسید

در تهران یا شهرهای اطراف زندگی می کنید؟ یا به تهران سفر کردید و به آفرود هم علاقمند هستید؟ به دنبال چند مکان مناسب آفرود در تهران می گردید؟ مکان های معرفی شده در این متن را حتما امتحان کنید. همانطور که می دانید شما برای آفرود در این مناطق هم مثل هر جای دیگری باید آموزش دیده باشید. احتیاج به یک خودرو دو دیفرانسیل راحت و البته یک تیم آفرود پایه دارید که این موارد از الزامات این ورزش در هر شرایطی است. البته این را فراموش نکنید که برای طبیعت دوستان و علاقمندان به آفرود که این ورزش را حرفه ای دنبال نمی کنند یا ماشین و تجهیزات حرفه ای لازم را ندارند هم امکان لذت بردن از این ورزش وجود دارد.

تقریبا تمام مسیر های شناخته شده و معروف آفرود چه مکان آفرود در تهران چه سایر شهرها گروه های حرفه ای وجود دارند که به شما در این تجربه لذت بخش کمک می کنند. اما فراموش نکنید که حتی در مسیر های ساده بدون آموزش و به تنهایی به آفرود نپردازید. به علاوه تورهای مختلف چند روزه آفرود هم وجود دارد که می توانید در آن ها شرکت کنید. البته حتما از حرفه ای بودن این گروه ها، داشتن مجوزهای لازم و بیمه مسافران مطمئن شوید. هیجان شرکت در این تورها و آفرود با گروه های حرفه ای و چالش ها و مسیرهای صعب العبور به گفته کسانی که این نوع آفرود سواری را امتحان کردند به حدی است که می تواند تا مدت ها شما را سرحال و پر انرژی نگه دارد.

حالا اگر ساکن تهران و اطراف هستید توصیه می کنیم این تجربه جذاب را از چند مکان آفرود در تهران که امروز معرفی می کنیم آغاز کنید.

  •  آفرود سواری در وردآورد

آفرود سواری در وردآورد

دستری به این منطقه از مسیر جنوب به شمال آزاد راه تهران-کرج امکان پذیر است و باید بدانید که آفرود سواری در این منطقه بیشتر برای شما تجربه آفرود در مناطق کویری را تداعی می کند. دوباره یادآوری کنم که اگر به آفرود علاقه دارید اما راننده با تجربه ای نیستید و ماشین و تجهیزات حرفه ای ندارید. نگران نباشید خبر خوب اینکه در وردآورد امکان تجربه آفرود همراه با رانندگان حرفه ای خودروهای مخصوص و تجهیزات کامل را دارید.

همچنین با تایید مربیان حاضر، شما امکان آفرود سواری با ماشین شخصی را دارید. یا در صورت تایید تبحر رانندگی، شما امکان رانندگی با ماشین های حرفه ای موجود را هم دارید.

  • آفرود سواری در منطقه کن

آفرود سواری در منطقه کن

 

برای دسترسی به این منطقه به مسیر همت غرب بروید بعد از بزرگراه آزادگان بلوار کاشانی و در نهایت پارک جنگلی لتمان با مسیر مخصوص آفرود را دارید. این منطقه دارای یک مسیر کوهستانی و پرچالش سخت و پر شیب است. که برای علاقمندان به مسیرهای پر چالش آفرود خیلی جذاب و پرطرفدار است. همینجا یادآوری کنم که این منطقه برای آفرود با موتور، پیاده روی، دوچرخه سواری کوهستان و کوه نوردی بسیار مناسب است. از ما می شنوید این منطقه جذاب را برای تجربه یک آفرود سواری باحال از دست ندهید. فراموش نکنید که برای تجربه آفرود در این منطقه باید آموزش های حرفه ای را دیده باشید و حسابی آماده باشید.

  • تجربه آفرود سواری در رودهن

آفرود سواری در منطقه رودهن

اگر به دنبال یک پیشنهاد جذاب برای مکان آفرود در تهران هستید رودهن را امتحان کنید. رودهن از مناطق بسیار زیبا و خوش آب هوای کوهستانی و مناسب برای علاقمندان به آفرود است. این منطقه را خیلی جدی به علاقمندان آفرود سواری در مناطق کوهستانی اطراف تهران توصیه می کنیم. رودهن دارای جاده های کوهستانی پر چالش و مناسب برای علاقمندان حرفه ای آفرود است. از این منطقه برای تمرین تکنیک های آفرود هم می توانید استفاده کنید. همچنین اگر رویداد های مختلف در زمینه آفرود را دنبال می کنید حتما می دانید که مسابقات حرفه ای آفرود در این منطقه رودهن برگزار می شود و می توانید برای تماشا به این منطقه بروید.

اگر به مسابقات آفرود علاقه دارید بد نیست بدانید که این مسابقات زیرنظر فدراسیون اتومبیل رانی و جهانگردی و گردشگری در کلاس های مختلف برگزار می شود. شما برای شرکت در این مسابقات باید امکانات و تجهیزات حرفه ای و شخصی داشته باشید و باید بدانید که این مسابقات آفرود ایران در سطح جهانی شناخته شده و موفق است.

  • آفرود سواری در 70 کیلومتری شرق تهران

آفرود سواری در منطقه پارک ملی لار

این منطقه یک مکان آفرود در تهران به نام پارک ملی لار را در خودش جای داده. یک مکان زیبا با پوشش گیاهی خاص و پرطرفدار برای گردشگران و البته آفرودسوارها. در پارک ملی لار علاوه بر آفرود سواری به دلیل وجود یک سد زیبا و چشمه های طبیعی امکان ماهیگیری شنا قایق سواری را هم دارید. تجربه آفرود سواری در تپه های خاکی و پر شیب و طبیعت زیبای این منطقه را بی شک دوست خواهید داشت. همچنین برای آفرود سواری با موتور و دوچرخه سواری هم پارک ملی لار یک گزینه مناسب است و آن را پیشنهاد می کنیم.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟