معرفی 5 مدل از مناسب ترین دزدگیر برای کوییک | اینصب
x
X

معرفی 5 مدل از مناسب ترین دزدگیر برای کوییک

این روزها به دلیل سرقت‌های زیاد خودرو، احتمالا به فکر خرید دزدگیر ماشین یا خرید ردیاب خودرو افتاده‌اید. این دو دستگاه، از بهترین وسایلی هستند که می‌توانند از سرقت جلوگیری کنند و یا لوکیشن ماشین سرقت رفته را به شما بدهند. ما در این مطلب قصد داریم درباره مناسب‌ ترین دزدگیر برای کوییک صحبت کنیم. بنابراین اگر خودروی شما کوییک است و به دنیال یک دزدگیر خوب برای آن هستید، پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

چرا انتخاب بهترین دزدگیر برای کوییک مهم است؟

برای امنیت خودرو کوییک، از سیستم‌های امنیتی جدید و پیشرفته استفاده کنید. بسیاری از این دزدگیرها را در دوره گارانتی کوییک می‌توان استفاده کرد و اصلا جای نگرانی ندارد. سالانه حدود 2 میلیون خودرو در ایران به سرقت می‌رود. روش‌های جدید سرقت برای گذشتن از سد امنیتی خودرو فقط چند دقیقه زمان نیاز دارند. از طرف دیگر کمبود فضاهای امن جای پارک، باعث می‌شود همه‌ی ما حداقل یکبار مجبور به پارک خودرو در فضاهای غیر از پارکینگ و فضاهای ناامن باشیم.

مناسب ترین دزدگیر برای کوییک

پیدا کردن یک دزدگیر خوب برای ماشین کوییک علاوه بر بالا بردن امنیت ماشین، یکی از الزامی‌ترین سیستم‌های حفاظتی برای خودرو می‌باشد. احتمالا برای شما هم این سوال مطرح است که مناسب ترین دزدگیر برای کوییک چه ویژگی‌هایی دارند. چطور بهترین انتخاب را از بین مدل‌های مختلف داشته باشید.

بطور خلاصه بهترین دزدگیر ماشین انتخابی است که با وجود مناسب‌ترین قیمت، مزایای بیشتر و معایب کمتر و بیشترین امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد.به همین دلیل در این مقاله ما 5 مدل از مناسب ترین دزدگیرها برای کوییک را به همراه ویژگی‌های هرکدام و امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهد، برای مقایسه شما در کنار هم لیست می‌کنم.

قبل از خرید دزدگیر برای کوییک چه مواردی را باید در نظر گرفت؟

قبل از خرید مناسب ترین دزدگیر برای کوییک، بهتر است انواع مختلف دزدگیر و کارایی هرکدام را تا حدود زیادی بشناسید. حتی لازم است نگاهی به لیست پرفروش‌ترین دزدگیرهای ماشین موجود در بازار بی اندازید و یا حتی ممکن است نیاز باشد که نگاهی به نظرات کاربران داشته باشید تا بتوانید یک انتخاب درست انجام دهید. همچنین انتظارات و بودجه خودتان برای خرید دزدگیر را نیز مشخص کنید.

منظورمان از انتظارات شما از دزدگیر این است که مشخص کنید که می‌خواهید به عنوان مثال، متوجه شوید که به کجای ماشین ضربه وارد شده یا خیر! چراکه دزدگیرها در دو نوع دزدگیر تصویری ماشین و دزدگیر ساده در بازار وجود دارند که البته این دو نوع نیز با توجه به امکاناتی که دارند، با یکدیگر متفاوت هستند.  دزدگیرهای جدید امکانات بیشتری دارند، بنابراین بهتر است مدل‌هایی را انتخاب کنید که استاندارد کامپیوتر خودرو کوییک را دارند.

زمانی که موفق به خرید مناسب ترین دزدگیر برای کوییک خود شدید، لازم است به نحوه درست نصب آن توجه نمایید. در هنگام نصب دزدگیر مراقب سیم‌کشی ماشین خود باشید و حتما به گارانتی دزدگیر و نصب درست آن دقت کنید. توصیه ما به شما این است که حتما از یک نصاب حرفه‌ای کمک بگیرید. در نهایت اگر برای خرید نیاز به مشورت داشتید، می‌توانید با همکاران ما در اینصب مشورت کنید.

5 مدل از مناسب ترین دزدگیر برای کوییک

اکنون که با دلیل اهمیت خرید دزدگیر برای ماشین کوییک آشنا شدید، بیاید باهم نگاهی به مناسب ترین دزدگیر برای کوییک بیندازیم. در ادامه 5 مدل از بهترین‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد.

1. دزدگیر خودرو ایزیکار مدل X1 Plus

دزدگیر ماشین ایزیکار مدل x1 plus یکی از پرفروش‌ترین دزدگیرها برای خودروی کوییک است. برند ایزیکار به عنوان یک برند کره‌ای شناخته شده، یک مزیت خوب دارد و آن نصب تمامی دزدگیرهایش در سراسر کشور می‌باشد. در ادامه با برخی از مهم‌ترین مشخصات این دزدگیر آشنا خواهید شد:

مشخصات

  • دارای برد بالا حدود 1 کیلومتر
  • امکان خاموش کردن خودرو از راه دور
  • اخطار هنگام باز بودن درب خودرو

این دزدگیر مناسب خودروهای ایرانی و خارجی است و دارای یک ریموت تصویری و 1 ریموت یدک غیرتصویری و ساده می‌باشد. اگر به دنبال خرید دزدگیر برد بالا با ظاهری زیبا و کیفیت بالا هستید، این دزدگیر مناسب شما عزیزان است.

2. دزدگیر هوتای مدل HT-L129

دزدگیرهای برند هوتای نیز از پرطرفدارترین دزدگیرها برای انواع خودروی ایرانی محسوب می‌شوند. این مدل از دزدگیر برند هوتای، از کامل‌ترین مدل‌های هوتای است. این مدل دزدگیر خودش دارای دو مدل مجزاست. یک مدل آن 2 ریموت تصویری دارد ( دزدگیر خودرو هوتای مدل HT-L129 ) و یک مدل دیگرش دارای یک ریموت و یک ریموت ساده و غیرتصویری ( دزدگیر خودرو هوتای مدل HT-L129 single ) است که شما با توجه به سلیقه و بودجه خود، می‌توانید یکی از آن‌ها را خریداری کنید. از جمله مشخصات این دزدگیر را ادامه خواهید دید:

مشخصات

  • ریموت دارای ویبره و زنگ
  • قابلیت قفل کودک
  • باتری از نوع شارژی
  • دارای آنتن جداگانه برای افزایش برد ریموت
  • دارای قابلیت پشتیبانی از پاور ویندوز، پمپ صندوق پران و چشمی آلتراسونیک

3. دزدگیر خودرو چیتا مدل F5

برند چیتا نیز از برندهای شناخته شده و معروف در زمینه دزدگیر است. دزدگیر چیتا مدل F5 دارای دو ریموت تصویری است. البته مدل دیگر آن مانند مورد اشاره شده در بالا وجود دارد که تنها یک ریموت تصویری و یک ریموت یدک ساده دارد. از جمله برخی مشخصات این دزدگیر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مشخصات

  • دارای قابلیت ضد اسکن
  • قابلیت قفل کودک
  • ریموت دارای زنگ و ویبره

4. دزدگیر استیل میت مدل Ranger-5163 double

از زیباترین و حرفه‌ای‌ترین دزدگیرهای موجود در بازار می‌توان به دزدگیر 5163 از برند استیل میت اشاره کرد. ریموت‌های این دزدگیر بسیار مشابه ریموت‌های فابریک خودروی BMW هستند بنابراین اگر به دنبال خرید یک دزدگیر لوکس و لاکچری هستید، این مورد مناسب شما است.

مشخصات

  • قابلیت نشان دادن میزان سرعت ماشین
  • ریموت شارژی
  • دارای ویبره و زنگ

5. دزدگیر اسپای مدل LF-833-double

دزدگیر اسپای مدل LF-833-doule را نیز می‌توان مناسب ترین دزدگیر برای کوییک دانست. این دزدگیر دارای کیفیت مناسبی است و برای خودروهای ایرانی قابل استفاده است. این مدل دارای قیمت مناسبی است و با هر بودجه‌ای می‌توانید آن را تهیه کنید.

مشخصات

  • دارای جفت ریموت تصویری
  • پشتیبانی از پمپ صندوق پران
  • قابلیت قفل کودک

دزدگیر برای خودرو کوییک

سخن پایانی

در این مقاله تنها به 5 مورد از مناسب ترین دزدگیر برای کوییک پرداختیم. دزدگیرهای دیگری نیز وجود دارند که با خودروی کوییک سازگار هستند. اما همان‌طور که اشاره کردیم، بهتر است ابتدا بودجه و انتظاراتی که از این وسیله دارید را مشخص کنید سپس به سراغ برند و مدل آن بروید. فراموش نکنید که برای خرید دزدگیر ماشین بیشتر از نگاه اقتصادی به دنبال کاربردهای مورد نیاز خود باشید. توجه به میزان امنیت محل پارک خودروی شما، بُرد و قدرت دامنه مورد نیاز شما مثلا با توجه به فاصله محل کار یا منزل با محل پارک خودرو، قدرت محافظتش از اتومبیل، سازگاری با گوشی‌های هوشمند، سهولت نصب با توجه مدل ماشین و نکاتی از این قبیل اهمیت بسیاری دارد.

دزدگیرهای خودرو معمولا به گونه‌ای طراحی شده‌اند که روی اکثر مدل‌های خودرو به راحتی قابل نصب هستند. اما برخی از آن‌ها شامل عملکردهای بیشتری مانند ویژگی کنترل از راه دور یا مکان‌یابی GPS و ردیابی هستند. بنابراین اطلاعات شما از انواع مدل‌ها و ویژگی‌های مورد نیاز خودتان، بهترین راهنمای خرید دزدگیر مناسب خودرو شماست. همچنین شما می‌توانید با کارشناسان ما در اینصب تماس باشید تا به شما در انتخاب مناسب ترین دزدگیر برای کوییک کمک کنند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟