دزدگیر چیتا و هوتای | مقایسه دزدگیر خودرو چیتا و هوتای | فروشگاه اینترنتی اینصب
x
X

مقایسه دزدگیر چیتا و هوتای

انتخاب مناسب ترین و بهترین دزدگیر برای صاحبین خودرو تبدیل به دغدغه شده است. همان طور که می دانید امروزه انواع و مدل های مختلفی از دزدگیر های ماشین در بازار عرضه می شود که همین موضوع سبب سخت شدن انتخاب گردیده است. از شناخته شده ترین برند های دزدگیر ماشین می توان به برندهوتای و چیتا اشاره کرد که دارای محبوبیت زیادی می باشند. شاید بسیاری از افراد هنگام انتخاب بین این دو برند سر درگم شوند. از این رو در این مقاله قصد داریم به مقایسه دزدگیر هوتای و چیتا بپردازیم و دزدگیر های این دو برند را به طور کامل بررسی کنیم.

 

مقایسه برند هوتای و چیتا

برند های هوتای و چیتا هردو از جمله قدیمی ترین برند های دزدگیر ماشین هستند. به همین علت می توان این دو برند را جزو شناخته شده ترین برند ها حساب کرد. البته لازم به ذکر است که برند چیتا از برند هوتای کمی شناخته شده تر می باشد و طرفدار بیشتری دارد. محبوبیت و شهرت بیشتر برند چیتا به دلیل قابلیت بلوتوثی بودن دزدگیر های آن نیز می باشد. دزدگیر های چیتا عموما بلوتوثی هستند و به همین علت از محبوبیت بیشتری برخوردارند. البته کیفیت دزدگیر های برند چیتا و هوتای چندان اختلافی ندارند اما دزدگیر های برند هوتای کمی باکیفیت تر می باشند.

 

مقایسه دزدگیر ماشین

 

مقایسه دزدگیر تصویری چیتا و هوتای

از انواع دزدگیر تصویری از برند چیتا می توان به دزدگیر F5 و S886 اشاره کرد که بسیار شناخته شده می باشند. ازجمله دزدگیر های پرفروش برند هوتای نیز می توان به دزدگیر HT-L128 و HT-132 اشاره کرد. از بین دزدگیر های تصویری چیتا و هوتای این 4 مدل نسبتا فروش بالاتری دارند و محبوب تر هستند. ریموت برخی از آن ها شارژی و برخی دیگر باطری خور می باشند. از لحاظ قیمت دزدگیر F5 چیتا نسبتا کمتر می باشد و مناسب برای افرادی است که قصد دارند دزدگیری با قیمت پاییین خریداری کنند.

 

مقایسه دزدگیر HT-L128 هوتای و F5 چیتا

همان طور که در تصویر می بینید، ریموت این دو مدل دزدگیر از لحاظ ظاهری بسیار شبیه یکدیگر هستند. کیفیت دزدگیر HT-L128 هوتای از دزدگیر F5 بالاتر است و هم چنین این دزدگیر دارای قیمتی بالاتر می باشد. هر دو دزدگیر دارای ریموت باطری خور می باشند و داخل پک آن ها باطری نیم قلمی وجود دارد.

 

دزدگیر F5 چیتا و 128 هوتای

 

داخل پک دزدگیر F5 چیتا کاوری سیلیکونی جهت محافظت از ریموت وجود دارد در صورتی که در پک دزدگیر 128 کاوری دیده نمی شود. F5 چیتا بلوتوثی می باشد و دارای یک اپلیکیشن است. این اپلیکیشن به راحتی روی گوشی شما قابل نصب است و شما ازاین طریق می توانید درب های خودرو را قفل یا باز کنید.  به طور کلی اگر بخواهید یکی از این دو مدل دزدگیر را خریداری کنید، ما دزدگیر 128 هوتای را پیشنهاد می کنیم.

 

مقایسه دزدگیر S886 چیتا و HT-132

این دو مدل دزدگیر هردو دارای ریموت های مقاوم با ظاهری زیبا می باشند. دزدگیر هوتای 132 نسبت به دزدگیر S886 گران قیمت تر می باشد البته کیفیت آن نیز کمی بالاتر است. ریموت هر دو مدل دزدگیر شارژی است و با تموم شدن باطری به راحتی قابل شارژ می باشد. به منظور شارژ ریموت S886 یک کابل شارژ اندرویدی و برای شارژ ریموت 132 یک شارژی فندکی داخل پک دزدگیر وجود دارد. هر دو ریموت مانند ریموت های دو دزدگیر 128 و F5 دارای حالت ویبره و زنگ هستند تا با تحریک شدن حسگر ریموت زنگ بزند. از بین این دو مدل دزدگیر پیشنهاد می کنیم دزدگیر 132 هوتای را خریداری کنید. البته لازم است توجه کنید که دزدگیر S886 بلوتوثی است در صورتی که دزدگیر 132 این قابلیت را ندارد.

 

دزدگیر S886 چیتا و 132 هوتای

 

مقایسه دزدگیر غیر تصویری هوتای و چیتا

دزدگیر های غیر تصویری چیتا به دو دسته ساده و بلوتوثی تقسیم می شوند که دزدگیر های بلوتوثی چیتا نسبتا قیمت بالاتری دارند. تنها تفاوت دزدگیر های بلوتوثی و ساده در اپلیکیشن می باشد. اپلیکیشن دزدگیر بلوتوثی چیتا مانند یک ریموت عمل می کند که با استفاده از آن می توانید درب های خودرو قفل یا باز کنید. هم چنین در صورت نصب صندوق پران می توانید درب صندوق را با اپلیکیشن باز کنید. دزدگیر های غیر تصویری هوتای همگی دارای کیفیت و امکانات یکسان می باشند و تنها در ظاهر ریموت تفاوت دارند. رنج قیمت دزدگیر های غیر تصویری هوتای و چیتا تقریبا یکی می باشد. اگر قصد خرید دزدگیر دارید پیشنهاد می کنیم دزدگیر هوتای ساده تهیه نمایید.

 

سخن پایانی

در این مطلب قصد داشتیم دو برند محبوب و شناخته شده هوتای و چیتا را با یکدیگر بررسی کنیم. البته باید توجه داشته باشید که دزدگیر های بهتر و با کیفیت تر از برند هوتای و چیتا نیز در بازار عرضه می شوند و شما می توانید آن ها را خریداری کنید. به طور مثال برند هایی مانند استیل میت و اکتیو دزدگیر های با کیفیت و برد بالا به بازار عرضه می کنند. لازم است شما بهترین و مناسب ترین دزدگیر خودرو را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید. اگر بودجه مشخصی دارید و نمی دانید چه دزدگیری بخرید، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا به طور کامل شما را در این زمینه راهنمایی کنند. ممنون از اینکه همراه ما بودید. امیدوارم این مقاله برای مشا مفید واقع شود.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟