دزدگیر ایزیکار و استیل میت | مقایسه دزدگیر برند ایزیکار و استیل میت
x
X

مقایسه دزدگیر ایزیکار و استیل میت

امروزه با افزایش سرقت خودروها، خرید و نصب یک دزدگیر باکیفیت از اقدامات ضروری می باشد و لازم است تمامی صاحبین خودرو به آن اهمیت دهند. دزدگیر های ایزیکار و استیل میت از جمله بهترین دزدگیر های موجود در بازار می باشند. این دو نوع دزدگیر در مقایسه با سایر دزدگیرها از فروش بالاتری برخوردار می باشند. البته دزدگیر ماجیکار نیز از جمله دزدگیر های پرفروش می باشد که نباید آن را نادیده گرفت. در این مقاله قصد داریم دو برند ایزیکار و استیل میت را با یکدیگر مقایسه کنیم تا شما بتوانید انتخاب درست تری داشته باشید.

 

مقایسه دو برند ایزیکار و استیل میت

برند های ایزیکار و استیل میت دو برند شناخته شده در زمینه لوازم جانبی خودرو می باشند. با این تقاوت که برند ایزیکار تنها در زمینه دزدگیر ماشین فعالیت می کند اما برند استیل میت نه تنها در زمینه دزدگیر ماشین، بلکه در زمینه های دیگری چون باند خودرو، جامپ استارتر، سنسور دنده عقب و … نیز فعالیت دارد. البته در میان محصولات برند استیل میت، دزدگیرهای آن شناخته شده تر می باشند و نسبتا فروش بالاتری دارند.

 

برند ایزیکار و استیل میت

 

دزدگیر برند ایزیکار

برند ایزیکار تنوع بالایی در دزدگیر ماشین ارائه می کند. مدل های مختلفی دزدگیر از این برند در بازار عرضه می گردد که قیمت های متفاوتی دارند. هم چنین این دزدگیرها دارای امکانات مختلفی می باشند. لازم است شما با توجه به نیاز خود مناسب ترین دزدگیر را انتخاب نمایید. یکی از قابلیت ها و امکاناتی که دزدگیرهای ایزیکار را از سایر دزدگیرهایی چون استیل میت متمایز می سازد، قابلیت ایزی دور می باشد. به کمک این قابلیت می توانید بدون نیاز به ریموت درب خودرو را بازکنید. البته توجه داشته باشید که تمامی مدل های دزدگیر ایزیکار این قابلیت را ندارند.

 

دزدگیر برند استیل میت

برند استیل میت نیز مانند برند ایزیکار مدل های مختلفی از دزدگیر ماشین را در بازار عرضه می کند تا افراد متناسب با سلیقه و نیاز خود، مناسب ترین دزدگیر را خریداری و نصب کنند. یکی از قابلیت هایی که برند استیل میت ارائه می دهد، قابلیت PKE می باشد که با نزدیک شدن به خودرو، در بهای خودرو باز و با دور شدن، درب های خودرو قفل می گردند. البته اکنون فقط مدل 888E این قابلیت را دارد. مهم ترین نکته در مورد دزدگیرهای برند استیل میت برد بالای آن ها می باشد.

 

مقایسه دزدگیر ایزیکار و استیل میت

همان طور که گفتیم مدل های مختلفی از دزدگیر ماشین با برند های ایزیکار و استیل میت در بازار عرضه می شود که لازم است بعد از بررسی و آشنایی با آن ها، مناسب ترین آن ها را خریداری کنید. توجه داشته باشید که دزدگیر های برند ایزیکار نسبتا دارای قیمت بالاتری می باشند. در واقع اگر محدودیت بودجه دارید می توانید به سراغ دزدگیر های برند استیل میت بروید. از دیگر تفاوت های برند استیل میت و ایزیکار می توان به کشور سازنده آن ها اشاره کرد. دزدگیرهای ایزیکار کره ای و دزدگیر های استیل میت چینی هستند. دزدگیر های برند ایزیکار دارای امکانات و کیفیت بالاتری می باشند، از این رو به افرادی که دارای محدودیت بودجه نیستند، این دزدگیر را پیشنهاد می کنیم.

 

دزدگیر ماشین ایزیکار مدل 7000LF

دزدگیر 7000LF از جمله کامل ترین دزدگیر های موجود در بازار می باشد. این مدل دزدگیر از نوع تصویری می باشد و ریموت آن دارای حالت ویبره و زنگ می باشد. زمانی که حسگرهای این دزدگیر تحریک شوند، علاوه بر اینکه آژیر دزدگیر به صدا در می آید، ریموت آن نیز زنگ می خورد. از دیگر امکانات این دزدگیر می توان به قابلیت های ایزی دور و اسمارت دور اشاره کرد.

 

دزدگیر ایزیکار 7000LF

 

قابلیت ایزی دور: قطعه ایزی دور پشت شیشه جلوی خودرو نصب می گردد و فرد با وارد نمودن کد از پیش تعیین شده می تواند درب خودرو را باز نماید.

 

 قابلیت اسمارت دور: این قابلیت همان قابلیت PKE می باشد و با نزدیک شدن به خودرو، درب ها باز و با دورشدن از آن درب های خودرو قفل می شوند.

 

خاموش کردن خودرو: با استفاده از ریموت دزدگیر قادر به خاموش کردن خودرو و درواقع قطع برق خودرو می باشید.

 

دزدگیرماشین استیل میت مدل 888E

دزدگیر 888E از جمله بهترین دزدگیر های برند استیل میت می باشد که به دلیل امکانات و کیفیت بالایی که دارد، بسیار پرفروش است. این دزدگیر در کنار امکانات و کیفیتی که ارائه می دهد، قیمت مناسبی دارد و برای افرادی که قصد ندارند، هزینه بالایی برای دزدگیر پرداخت کنند، مناسب است. این مدل دزدگیر همانند دزدگیر 7000LF ایزیکار دارای ریموت تصویری است و در زمان تحریک شدن حسگر، ریموت آن زنگ می خورد. از دیگر قابلیت های این دزدگیر می توان به قابلیت PKE یا همان اسمارت دور اشاره کرد که در بالاتر به آن اشاره شده است.

 

دزدگیر استیل میت 888E

 

دزدگیر ماشین ایزیکار مدل 7700A

دزدگیر 7700A ایزیکار یکی از کامل ترین دزدگیرهای ماشین از نوع ساده می باشد. این مدل دزدگیر دارای ریموت غیر تصویری است و ریموت آن حالت ویبره و زنگ ندارد اما دارا کیفیت بالایی است و طرفداران خود را دارد. از جمله مزیت هایی که سبب پرفروش شدن این دزدگیر گردیده، قابلیت استارت زدن خودرو می باشد. در واقع شما از طریق ریموت این دزدگیر می توانید خودرو را روشن کنید. هم چنین این دزدگیر دارای قابلیت های ایزی دور و اسمارت دور می باشد که در بالاتر در مورد آن ها توضیحاتی را ارائه دادیم. دزدگیر 7700A دارای قابلیت خاموش کردن خودرو نیز می باشد و این کار از طریق ریموت آن امکان پذیر است.

 

دزدگیر ایزیکار 7700A

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟