معرفی بهترین مارک پاور ویندوز | اینصب
x
X

معرفی بهترین مارک پاور ویندوز

بهترین مارک پاور ویندوز موجود در بازار کدام است؟ این مورد یکی از پرتکرارترین سوال‌هایی است که شما کاربران عزیز از کارشناسان ما در اینصب پرسیده‌اید. به همین دلیل در این مقاله از اینصب تصمیم گرفتیم تا به‌ طور کامل در خصوص اینکه اصلا پاور ویندوز چیست و چه کاربردی دارد به ‌طور مختصر صحبت کنیم.  در نهایت نیز بهترین مارک پاور ویندوز موجود در بازار را به شما معرفی خواهیم کرد.

پاور ویندوز چیست و چه کاربردی دارد؟

قبل از اینکه به سراغ معرفی بهترین مارک پاور ویندوز برویم، اجازه دهید تا کمی در خصوص اینکه اصلا پاور ویندوز چیست و چه کاربردی دارد با شما صحبت کنیم. پاور ویندوز یا همان بالابر اتوماتیک شیشه خودرو یک وسیله بسیار کاربردی است که بعد از خروج شما از خودرو و قفل کردن درب ماشین، باز بودن شیشه‌ها را بررسی می‌کند و اگر شیشه‌ای باز یا نیمه باز باشد، آن را برای شما می‌بندد. مهم‌ترین مزایای استفاده از پاور ویندوز عبارتند از:

  1. این روزها سطح دغدغه‌ها و مشکلات فکری افراد به حدی زیاد است که کمتر کسی یادش می‌ماند بعد از خروج از خودرو تمامی شیشه‌ها را چک کند. اگر شیشه خودروی شما باز باشد به سارق این فرصت را می‌دهید که یا خودرو یا وسایل قیمتی که داخل آن وجود دارد را به سرقت ببرد. با نصب یک پاور ویندوز هرگز شیشه‌های شما پایین نمی‌ماند و هیچ سارقی هم نمی‌تواند به خودروی شما دست درازی کند.
  2. کودکان عادت دارند که با بالابر شیشه بازی کنند. این مورد بسیار خطرناک و حادثه آفرین است. تصور کنید که در اتوبان با سرعت زیاد در حال حرکت هستید و کودکتان همان لحظه شیشه‌ عقب را تا انتها پایین می‌آورد و سر خود را از ماشین بیرون می‌برد. می‌توانید تصور کنید که چه خطری کودک شما را تهدید می‌کند؟ پاور ویندوز به شما این امکان را می‌دهد تا تمامی شیشه‌ها را قفل و اجازه ندهید که کودک شیشه‌ها را بالا و پایین کند. به این ترتیب شما از بروز هرگونه حادثه احتمالی جلوگیری خواهید کرد.
  3. گاهی اوقات یک شیشه نیمه باز به حیوانات خانگی، باران و برف این اجازه را می‌دهد تا وارد خودروی شما شوند و داخل کابین خودروی شما را کثیف کنند. یک پاور ویندوز از چنین مشکلی به ‌طور کامل جلوگیری می‌کند.

بهترین برند شیشه بالابر برقی

بهترین مارک پاور ویندوز در بازار

در بازار برندهای بسیار زیادی وجود دارد. همه این برندها ادعا می‌کنند که بهترین برند پاور ویندوز در بازار هستند. اما هم ما و هم شما می‌دانیم که این موضوع به هیچ عنوان واقعیت ندارد و تنها یک شعار تبلیغاتی است. در ادامه لیستی از بهترین تولید کننده‌های پاور ویندوز برای شما جمع‌آوری شده تا آن‌ها را بشناسید و به سراغشان بروید.

استیلاک بهترین مارک پاور ویندوز در بازار ایران

استیلاک (STELOCK) یکی از بهترین و برجسته‌ترین برندهای تولید کننده لوازم جانبی خودرو در ایران است. تمامی محصولاتی که توسط این برند تولید می‌شوند از کیفیت بالا و قیمت بسیار مناسبی برخوردارند. استیلاک در زمینه تولید پاور ویندوز، دستی بر آتش دارد و به عقیده بسیاری از کارشناسان، پاور ویندوزهای ساخته شده توسط این برند، بهترین‌های بازار هستند. از مهم‌ترین پاور ویندوزهای تولید شده توسط این برند می‌توان به پاور ویندوز استیلاک مدل 4W و پاور ویندوز استیلاک مدل 2W اشاره کرد. امکان خرید هر دوی این پاور ویندوزها در اینصب با گارانتی 12 ماهه وجود دارد.

نوتاش صنعت آریان

این امکان وجود ندارد که شما در خصوص بهترین مارک پاور ویندوز صحبت کنید، اما نامی از نوتاش صنعت آریان نبرید. این شرکت از سال 1388 فعالیت خود را در زمینه لوازم جانبی خودرو آغاز کرده و سهم زیادی از بازار را به خود اختصاص داده است. نوتاش صنعت آریان اقدام به ساخت پاور ویندوز برای پژو 206، پژو 207 و .. کرده است.

مهم ترین نکات در خرید بهترین مارک پاور ویندوز

تولیدکننده‌های بسیار زیادی در زمینه پاور ویندوز وجود دارد. اما آیا همه آن‌ها کیفیت بالایی دارند و می‌توان به آن‌ها اعتماد کرد؟ قطعا پاسخ ما به این سوال خیر است. بهترین مارک پاور ویندوز یکسری ویژگی‌های عمومی دارد که در ادامه به‌ طور کامل آن‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهیم.

وجود آنتی ترپ در بهترین مارک پاور ویندوز

سیستم آنتی ترپ به انگلیسی Anti-Trap یک سیستم ایمنی ضد مانع است که وجود مانع در مسیر بالا رفتن شیشه را تشخیص می‌دهد. چند وقت پیش یک کلیپ در اینستاگرام وایرال شده بود که در آن سر یک کودک در پنجره‌ی خودرو گیر کرده و در حال خفه شدن بود. اگر یک شخص غریبه با مشت شیشه را نمی‌شکست، شاید کودک جان خود را از دست می‌داد. حتی تماشای چنین منظره‌ای هم وحشتناک است. سیستم آنتی ترپ به خوبی موانع موجود در مسیر شیشه را تشخیص می‌دهد و به سرعت عملیات بالا بردن شیشه را متوقف می‌کند. بنابراین می‌توان گفت که سیستم آنتی ترپ در واقع ضامن سلامتی سرنشینان و سلامت خودرو است. پس این مورد مهم‌ترین قابلیتی است که یک پاور ویندوز باید داشته باشد.

بهترین مارک پاور ویندوز

نحوه بالا رفتن شیشه ها

پاور ویندوز وظیفه دارد تا شیشه‌های خودرو را بالا ببرد. اما پاورهای ویندوز معمولا با دو روش استپ بای استپ و بستن همزمان، این کار را انجام می‌دهند. به نظر شما کدام یک از این روش‌ها بهتر است؟ step by step یا بستن همزمان؟ پاسخ خود را به همراه دلیل در قسمت دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید. اما این روش‌ها چیست؟

  • استپ بای استپ: در این روش پاور ویندوز باز بودن شیشه‌های خودرو را یک به یک مورد بررسی قرار می‌دهد و در صورت باز بودن، به نوبت آن‌ها را می‌بندد.
  • بستن همزمان: در این روش پاور ویندوز به‌ طور همزمان تمامی شیشه‌ها را بالا می‌برد.

معمولا بستن همزمان شیشه‌ها فشار زیادی به باتری و سیستم برق خودروی شما وارد می‌کند. به همین دلیل می‌توان گفت که بهترین مارک پاور ویندوز از روش استپ بای استپ استفاده می‌کند.

سیستم Double check در بهترین مارک پاور ویندوز

هر ابزار و وسیله الکترونیکی با خطا روبه‌رو است و پاور ویندوز هم از این قضیه مستثنی نیست. عملکرد سیستم بررسی مجدد یا Double check در پاور ویندوز به این صورت است که بعد از بستن تمامی شیشه‌ها، پاور ویندوز دوباره  شیشه‌ها را بررسی می‌کند. به این ترتیب اگر شیشه‌ای باز یا نیمه باز مانده باشد، پاور ویندوز مجددا آن را می‌بندد.

سوکت فابریک

بسیاری از خودروهای صفر با نصب هرگونه وسیله اضافی به خودرو مانند هدلایت، دزدگیر ماشین، ردیاب خودرو و پاور ویندوز از گارانتی خارج می‌شوند. اگر گارانتی خودرو برایتان اهمیت دارد به شما توصیه می‌کنیم که به سراغ پاور ویندوزهایی بروید که با سوکت فابریک عرضه می‌شوند. نصب پاور ویندوز با سوکت فابریک خودروی شما را از گارانتی خارج نخواهد کرد.

سخن پایانی

در این مقاله به ‌طور کامل در خصوص بهترین برند پاور ویندوز صحبت کردیم. همان‌طور که مشاهده کردید، استفاده از پاور ویندوز در زندگی‌های روزمره امروزی امر بسیار مهمی است. با نصب یک پاور ویندوز خوب شما می‌توانید احتمال سرقت خودرو و سایر وسایل گران قیمتی که درون آن وجود دارد را کاهش و امنیت سرنشینان به ویژه کودکان خود را تضمین کنید.

برندهای بسیار زیادی در زمینه تولید و ساخت پاور ویندوز مشغول فعالیت هستند. همه این برندها کیفیت خوبی ندارند. چنانچه یک پاور ویندوز بی‌کیفیت برای خودروی خود خریداری کنید، این امکان وجود دارد که خسارت‌های مالی (خراب شدن باتری خودرو) و خسارت‌های جبران ناپذیری (مانند گیر کردن سر نوزاد در شیشه) گریبان گیر شما شود. برای خرید بهترین مارک پاور ویندوز با کارشناسان ما در اینصب تماس بگیرید تا مشاوره‌های لازم را به شما بدهند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟