مشکلات ریموت پارکینگ تان را با نور بالا حل کنید ! | اینصب
x
X

مشکلات ریموت پارکینگ تان را با نور بالا حل کنید !

مشکلات ریموت پارکینگ

مشکلات ریموت پارکینگ معضلی است که همیشه با آن دست و پنجه نرم می کنیم و برای حل کردن این مشکل دنبال راه چاره هستیم .

ما در این مقاله مشکلات ریموت پارکینگ را بررسی می کنیم و به شما راهکاری برای حل این مشکل ارائه می دهیم. این راهکار داشتن ریموت درب بازکن نور بالا می باشد که فقط با اشاره نور بالا درب های بسته باز می شوند.

همیشه عجله داشتن در راس حرکات رفتاری ما انسان ها قرار گرفته و باعث می شود یا لوازم خود را جا بگذاریم یا نخواهیم زمان زیادی را صرف انجام کاری بکنیم.

از این رو فقط با اشاره کردن نور بالای خودروی خود وقتی بتوانید چند درب را باز کنید حتما این کار برایتان از جذابیت بالایی برخوردار خواهد بود.

مشکلات ریموت پارکینگ و درب بازکن نوربالا

بدون نگرانی مشکلات ریموت پارکینگ تان را کنار بگذارید!

برای حل کردن مشکلات ریموت پارکینگ قطعا راه هایی را امتحان کرده اید که در شرایط خاص گریبان گیرتان نشود. در ادامه به چند مورد از این مشکلات می پردازیم:

اتمام باطری موجود در ریموت

تصور کنید پشت درمنزلتان ایستاده اید و منتظر هستید بعد از یک روز پر از چالش به منزل بروید و استراحت کنید و با این مشکل روبرو می شوید که باطری ریموتتان تمام شده. در کوچه جایی برای پارک کردن پیدا نمی کنید و همچنین مغازه ای برای تهیه باطری در دسترستان نیست. در این حالت یک حسی خستگی مضاعفی را احساس می کنید.

گم شدن ریموت درب پارکینگ

یکی دیگر از مشکلات ریموت پارکینگ ، گم شدن ریموت است . گم شدن و جا گذاشتن سوئیچ ، ریموت ، کیف مدارک و تلفن همراه دغدغه ای است اصولا هر کدام از ما آن را تجربه کرده ایم .

با نصب ریموت  درب بازکن نوربالا این مشکل حل می شود و بدون اینکه نیاز باشد ریموتی را با خود حمل کنید که گاها آن را جا بگذارید یا گم کنید می توانید تنها با اشاره نور بالا درب پارکینگ تان را باز کنید.

خراب شدن ریموت

خراب شدن ریموت از مشکلات داشتن ریموت فیزیکی می باشد. تصور کنید در ماشین تان بچه ای هست که قصد دارد با ریموت بازی کند و شما هم چاره ای جز دادن ریموت به کودک ندارید. یا مثلا ریموت به هر دلیلی خیس شده باشد و متوجه نشده باشید. اما وقتی به محل کار یا منزل می رسید و متوجه می شوید ریموت کار نمی کند و همچنین ممکن است ریموت یدک هم همراهتان نباشد. خب این قبیل موضوع ها هم چندان قابل تحمل نیستند و می تواند کمی ذهنمان را درگیر کند.

استفاده از چندین ریموت برای درب های مختلف

با توجه به نبودن فضا برای پارک کردن ماشین در نزدیکی محل کار یا محل سکونت ، به تازگی اکثر آپارتمان ها مجهز به پارکینگ می باشند. و شما گاهی مجبور به حمل چند ریموت همراه خود می باشید ، که خب کار سختی به نظر می رسد . زیرا به اندازه کافی لوازم جانبی زیادی داریم که دیگر جایی برای چندین ریموت باقی نمی ماند.

فرض کنید ریموت درب پارکینگ منزلتان ، ریموت درب پارکینگ محل کارتان ، ریموت درب پارکینک خانواده تان و یا ریموت ویلای شخصی تان را دارید و در مجموع 4 ریموت دائما همراه شماست.

کاربران با ریموت درب باز کن نوربالا از شر 4 ریموت دیگر خلاص شده و می توانند با نوربالا هر 4 در را باز کنند.

مزایای نصب ریموت نور بالا

مشکلات ریموت پارکینگ و درب بازکن نوربالا

تمامی مشکلات ریموت پارکینگ را با هم بررسی کردیم و متوجه شدیم در مواقع خستگی یا اضطرار هیچ کدام از مشکلات قابل تحمل نیستند.

شما با نصب ریموت نور بالا می توانید بدون داشتن ریموت فیزیکی در دستتان و فقط تنها با زدن نور بالای ماشینتان درب پارکینگ را باز کنید.

ریموت های درب بازکن نور بالا قابلیت های زیادی دارند و از جمله راحتی کار کردن با آن باعث شده طرفداران زیادی داشته باشند. وقتی قرار باشد انتخاب کنیم که یا ابزاری را با خود حمل کنیم و یا آن ابزار تنظیم شود و نیازی به حمل آن نباشد قطعا گزینه دوم را انتخاب می کنیم.

قابلیت های ریموت درب باز کن نوربالا

با داشتن ریموت نوربالا SL20 از مشکلات ریموت پارکینگ فرار کرده اید و بدون حمل هیچ ریموتی می توانید 4 درب مختلف را که کد گذاری روی آن صورت می گیرد باز کنید.

از قابلیت های ریموت نور بالا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • بدون نیاز به باطری
  • دارا بودن آنتن داخلی
  • امکان نصب بر روی تمامی مدل های ماشین اعم از ایرانی و خارجی
  • ریموت نوربالا بدون تغییر دادن در سیم کشی داخلی ماشین، نصب می شود
  • امکان کد گذاری یک ریموت بر روی 4 درب مختلف

ریموت نور بالا رو از کجا بخریم؟

توصیه ما به شما این است قبل از خرید محصول و اطمینان در مورد خریدتان ، محصول مورد نظر را کاملا بررسی کنید . مورد مقایسه با یکی دو محصول مشابه قرار دهید و نقاط ضعف و قوت محصولات را در کنار هم بررسی کنید.

همیشه وقتی تصمیم خرید محصولی برای ما جدی می شود، این سوال برایمان پیش می آید. محصول خوب را با پشتیبانی خوب از کجا تهیه کنیم؟

باز هم برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم : اینصب بهترین خدمات پس از فروش را بعد از فروش محصولاتش ، به شما ارائه می دهد.

فروشگاه اینترنتی اینصب درب باز کن نوربالا استیلاک مدل SL20 را با قیمتی مناسب و کیفیتی باور نکردنی در اختیارتان قرار می دهد. این مجموعه متشکل از تیم متخصص می باشد که کیفیت این درب باز کن نور بالا را تایید کرده است . برای مشاوره بیشتر و خدمات بهتر می توانید با مجموعه اینصب در تماس باشید .

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟