مزایای ریموت هوشمند نوربالا | اینصب
x
X

مزایای ریموت هوشمند نوربالا

شاید تا به حال نام ریموت هوشمند نوربالا به گوشتان خورده باشد اما با کاربرد و مزایای ریموت هوشمند نور بالا آشنایی نداشته باشید. در این مقاله قصد داریم به بررسی این ریموت هوشمند بپردازیم و همچنین شما را با کاربردها و مزایای ریموت نوربالا آشنا کنیم. اگر قصد دارید در مورد ریموت درب بازکن نوربالا، اطلاعات کسب کنید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

نوربازکن

 

ریموت‌ هوشمند نوربالا چیست؟

ریموت نوربالا وسیله‌ای است که امکان بازکردن درب پارکینگ را تنها با نوربالای خودرو برای شما فراهم می‌کند. با وجود این نوع ریموت دیگر نگران جا گذاشتن ریموت نباشید. با خرید و نصب این ریموت برروی خودرو دیگر نیازی به ریموت‌های متعدد ندارید. شاید در بسیاری از مواقع برای شما پیش آمده باشد که با عجله از منزل خارج شوید و ریموت‌های خود را داخل خانه جا بگذارید. در این مواقع در صورت نصب بودن ریموت هوشمند، دیگر هیچگونه نگرانی در خصوص جا گذاشتن ریموت در خانه نخواهید داشت که این مورد یکی از مزایای ریموت هوشمند نور بالا است.

بیشتر بدانید: ریموت نوربالا چیست؟

این نوع ریموت دارای کاربردها و مزایای بسیاری است که در ادامه قصد داریم شما را با آن آشنا کنیم. ریموت درب بازکن هوشمند بسیاری از مشکلاتی که شما در طول روز با آن ها مواجه می شوید را حل می کند. در این مقاله قصد داریم دلایل ضروری بودن این نوع ریموت را نیز مورد بررسی قرار دهیم.

 

ریموت هوشمند پارکینگ

 

مزایای ریموت هوشمند نور بالا

از جمله کاربردها و مزایای ریموت هوشمند نور بالا در مواقع خرابی ریموت‌ها می‌باشد. شاید بارها با مشکل خرابی ریموت مواجه شده باشید که در این مواقع ریموت نوربازکن بسیار کارساز و کاربردی خواهد بود. از جمله مشکلات دیگری که ممکن است با آن روبه رو شوید به مشکل خوردن باطری ریموت می‌باشد. مشکل تمام شدن یا خرابی باطری از جمله مشکلات مکرر سایر ریموت‌ها می‌باشد. با استفاده از ریموت هوشمند نوربالا دیگر مشکلاتی از قبیل خرابی ریموت، تمام شدن باطری و … را نخواهید داشت.

ازدیگر مزایای این نوع ریموت می‌توان به باز کردن 4 درب مجزا، با استفاده از نوربالای خودرو اشاره کرد. در واقع این ریموت امکان کد شدن برروی 4 درب مختلف را دارد. با استفاده از این ریموت شما قادر به باز کردن 4 درب مختلف مانند درب پارکینگ منزل، محل کار و … خواهید بود.

نصب ریموت نوربالا یا نوربازکن

نصب این نوع ریموت هوشمند بسیار آسان است و پیچیدگی خاصی ندارد. این ریموت در سریع ترین زمان ممکن برروی خودرو نصب می شود. با نصب سریع و آسان این ریموت از شر مشکلات سایر ریموت‌ها رهایی پیدا می‌کنید. با وجود نصب آسان و سریع این ریموت، بهتر است نصب ریموت را به یک متخصص واگذار کنید تا از نصب صحیح و اصولی آن اطمینان خاطر داشته باشید.

این دستگاه در کنار چراغ جلوی خودرو نصب می‌شود. با توجه به دستوراتی که به سیستم برق ماشین داده می شود و هم چنین تنظیم شدن ریموت با مرکز اصلی دریافت دستورات بر روی درب پارکینگ، امکان باز و بسته شدن درب پارکینگ با استفاده از نوربالای خودرو فراهم می شود.

نصب ریموت نوربالا

 

معرفی ریموت نوربالا هوشمند زنوتیک

از جمله ریموت‌های هوشمند نوربالای موجود در بازار می توان به ریموت‌ نوربالا هوشمند زنوتیک اشاره کرد. این نوع ریموت کنترل امکان باز کردن  4 درب مختلف را برای شما فراهم می‌کند. توجه داشته باشید که تمامی ریموت‌های نوربالا قادر به کد شدن بر روی 4 درب نیستند و تنها برخی از آن ها از این قابلیت برخوردار می‌باشند. با خرید و نصب این محصول دیگر با مشکلاتی مانند خالی شدن باطری ریموت، خرابی ریموت و … مواجه نخواهید شد.

از جمله مزایای ریموت نوربالا زنوتیک می‌توان به قابل نصب بودن برروی تمامی خودروها اشاره نمود. این ریموت از هردو فرکانس 433 و 315 MHZ پشتیبانی می‌کند. این ریموت از کیفیت بالایی در ساخت برخوردار می باشد و جزو اولین برندهای نوربازکن می باشد.

همان طور که در بالاتر گفته شد این ریموت قابلیت کد شدن در 4 جهت مختلف را دارد. در واقع شما می‌توانید این ریموت را برروی 4 درب مختلف مانند درب پارکینگ منزل، محل کار و … کد گذاری نمایید. این ریموت قابل تنظیم و کد شدن روی 4 عمل نوربالا، نوربالا و راهنمای سمت راست، نوربالا و راهنمای سمت چپ و نوربالا و فلاشر می‌باشد. به طور مثال می توانید عمل نوربالا را برروی درب پارکینگ منزل خود ، عمل نوربالا و راهنمای سمت راست را برروی درب پارکینگ محل کار و دو درب دیگر را نیز به همین ترتیب تنظیم نمایید.

 

ریموت نوربالا زنوتیک

 

مزایای ریموت هوشمند نور بالا زنوتیک

از جمله مزایای ریموت هوشمند نور بالا زنوتیک می‌توان به قابلیت نصب آن برروی تمامی خودروها اشاره نمود. این ریموت به گونه ای طراحی شده است که به راحتی برروی هر خودرویی قابل نصب باشد و تمامی افراد بتوانند از آن استفاده کنند. ازدیگر مزایای نوربازکن هوشمند زنوتیک می‌توان به نصب آسان و سریع آن اشاره نمود. برای نصب این نوع ریموت نیازی به تغییر در سیم کشی خودرو نمی‌باشد و نصاب به راحتی بدون تغییر در سیم کشی قادر به نصب آن خواهد بود.

یکی از مشکلاتی که اکثر ریموت ها با آن مواجه هستند؛ مشکل خالی شدن باطری می‌باشد. این ریموت بدون نیاز به باطری و باتغذیه ازطریق سیستم برق خودرو، این مشکل را برای شما رفع کرده است. ریموت نوربالا از لحاظ هزینه مقرون به صرفه‌تر از سایر ریموت‌ها می‌باشد. درواقع سایر ریموت‌ها با مشکلاتی چون خالی شدن باطری ریموت یا خرابی ریموت و… مواجه هستند که رفع این مشکلات برای شما هزینه‌بر خواهد بود. در صورتی که با خرید و نصب ریموت نوربالا زنوتیک مشکلات گفته شده را نخواهید داشت و از همین رو خرید این نوربازکن مقرون به صرفه خواهد بود.

سخن آخر

تا اینجا شما را با مزایای ریموت هوشمند نور بالا آشنا کردیم. به عنوان بهترین و با کیفیت ترین ریموت علاوه بر زنوتیک، ریموت هوشمند استیلاک مدل SL20 را به شما پیشنهاد می‌دهیم تا با کیفیتی بی نظیر آشنا شوید. برای اطلاعات بیشتر از این محصول بی نظیر با کارشناسان اینصب در ارتباط باشید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟