0 تا 100 کاربرد شنود ردیاب خودرو | اینصب
x
X

0 تا 100 کاربرد شنود ردیاب خودرو

کاربرد شنود ردیاب خودرو در خیلی از موارد مورد استقبال قرار گرفته است. لازم است قبل از خرید هر وسیله یا دستگاهی در مورد آن اطلاعات کسب کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در هنگام خرید ردیاب نیز لازم است با ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن آشنا شوید. ردیاب‌ها دارای انواع مختلفی می‌باشند و با توجه به نوع آن‌ها، هر کدام دارای کاربرد‌های متفاوتی هستند. در این مقاله قصد داریم توضیح مختصری در مورد ردیاب خودرو ارائه دهیم و پس از آن به بررسی ویژگی شنود ردیاب خودرو بپردازیم.

ردیاب خودرو دستگاهی است سیمکارت خور که قادر به شناسایی موقعیت مکانی خودرو است. امروزه افراد زیادی به منظور حفظ امنیت خودروی خود از این وسیله استفاده می‌کنند. مهم ترین کاربرد ردیاب ماشین، هنگام سرقت خودرو می‌باشد. ردیاب‌های خودرو دارای انواع مختلف و همچنین قابلیت‌های متفاوتی هستند. قیمت ردیاب خودرو وابسته به قابلیت‌های آن است، هرچه قابلیت‌های ردیاب ماشین بیشتر و پیشرفته‌تر باشد، قیمت آن بالاتر خواهد بود.

یکی از قابلیت‌های ویژه‌ی ردیاب خودرو، قابلیت شنود است. همان‌طور که گفته شد؛ شنود ردیاب خودرو قابلیتی خاص و ویژه می‌باشد که تمامی ردیاب‌ها از آن بهره‌مند نیستند. اگر این قابلیت برای شما از اهمیت بالایی برخوردار است؛ لازم است در هنگام خرید ردیاب خودرو دقت کنید و ردیابی با قابلیت شنود خریداری نمایید.

اگر قصد خرید ردیاب خودرو را دارید شما را به خواندن این مقاله دعوت می‌نماییم؛ بهترین مارک ردیاب خودرو چیست؟

جی پی اس خودرو

کاربرد شنود ردیاب خودرو و نکات آن

ردیاب‌های شنود دار دارای یک میکروفون می‌باشند که لازم است در هنگام نصب ردیاب، میکروفون نیز داخل خودرو نصب شود. این میکروفون می‌تواند تمامی صداهای داخل کابین خودرو را به صورت کاملا واضح به گیرنده برساند. شاید در نگاه اول شنود و استراق سمع کار درستی به نظر نرسد اما توجه داشته باشید که شنود ردیاب خودرو می‌تواند در خیلی از موارد کاربردی باشد.

یکی از مهم‌ترین کاربرد شنود ردیاب خودرو در هنگام سرقت خودرو است. در این هنگام شما می‌توانید با استفاده از شنود، مکالماتی که میان سارقین رد و بدل می‌شود را بشنوید. این مکالمات می‌تواند کمک بسیاری به شما و پلیس در پیدا کردن سارقین نماید. البته با استفاده از ردیاب می‌توان به راحتی موقعیت خودروی به سرقت رفته را شناسایی کرد اما وجود میکروفون و شنیدن مکالمات سارقین نیز می‌تواند عمل جستجو را برای شما و پلیس راحت‌تر نماید.

شاید خیلی از افراد تصور کنند که استفاده از ردیاب‌های شنود دار در داخل خودرو عملی غیرقانونی است در صورتی که کاملا در اشتباه هستند. توجه داشته باشید که شنود و استراق سمع، زمانی غیر قانونی می باشد که تجاوز به حریم شخصی دیگران محسوب شود. امروزه با وجود تعداد بالای سرقت خودرو و موتور سیکلت استفاده از ردیاب‌های شنود‌دار به جهت تامین امنیت وسیله نقلیه امری ضروری به حساب می‌آید.

معرفی ردیاب خودرو با قابلیت شنود

همان‌طور که در بالاتر اشاره کردیم تمامی ردیاب‌ها دارای قابلیت شنود نمی‌باشند. این قابلیت را تنها برخی از ردیاب‌های خودرو دارند. توجه کنید که شنود یکی از عوامل تاثیر‌گذار در قیمت ردیاب می‌باشد. لازم است در هنگام خرید از مجهز بودن ردیاب به شنود مطمئن شوید و بعد اقدام به خرید کنید. درادامه قصد داریم چند مدل از ردیاب‌هایی که دارای قابلیت شنود می‌باشند را مورد بررسی قرار دهیم. ردیاب‌هایی که در ادامه ذکر می‌کنیم از برند زنوتیک و استیلاک می‌باشند و از کیفیت ساخت بالایی برخوردارند.

ردیاب خودرو GT06 PRO به همراه شنود

ردیاب خودرو GT06

از ردیاب‌های مطرح بازار می‌توان به ردیاب GT06 PRO اشاره کرد که کاربرد شنود ردیاب خودرو در این مدل از اهمیت بالایی برخوردار است. استفاده کردن از قابلیت شنود به طور دائم کار مورد پسندی نیست زیرا هر شخصی نیاز به خلوت خود دارد و شاید خیلی از اشخاص ماشین را برای تنهایی‌های خود انتخاب کنند.

ردیاب GT06 استیلاک دارای گارانتی 5 ساله می‌باشد و دقت مکانی بسیار دقیقی دارد. برای دیدن جزئیات بیشتر می‌توانید به صفحه محصول ردیاب خودرو استیلاک مدل GT06 مراجعه کنید تا جزئیات دقیق‌تر به همراه ویژگی‌های کامل آن را ببینید.

ردیاب خودرو زنوتیک مدل X3

ردیاب زنوتیک X3 از جمله ردیاب‌های شنود‌دار می‌باشد. این ردیاب علاوه بر قابلیت شنود داخل کابین خودرو، دارای قابلیت‌های ویژه و منحصر به فرد دیگری نیز می‌باشد که همین موضوع، آن را از دیگر ردیاب‌ها متمایز می‌کند. از جمله مزایای این نوع ردیاب خودرو می‌توان به دقت مکانی بالای آن اشاره کرد. یکی از مواردی که در هنگام خرید ردیاب لازم است به آن توجه شود همین موضوع دقت ردیاب می‌باشد. درصورتی که دقت ردیاب بالا باشد، درصد خطای آن کمتر خواهد بود و در موقعیت یابی کمتر دچار مشکل می‌شود.

از دیگر ویژگی‌های این نوع ردیاب می‌توان به کلید اضراری یا SOS اشاره نمود. با فشردن کلید SOS در شرایط اضطراری، می‌توانید به سه نفر از نزدیکان خود موقعیت و وضعیت خود را اطلاع دهید. در واقع لازم است قبل از هر کاری، 3 شماره تلفن برای ردیاب تعریف کنید تا در شرایط اضطراری با آن ها تماس گرفته شود. این قابلیت نیز از جمله قابلیت‌های کابردی در کنار کاربرد شنود ردیاب خودرو است.

جی پی اس خودرو ST30 با قابلیت شنود

ردیاب خودرو ST30 استیلاک

ردیاب خودرو ST30 استیلاک یکی از با کیفیت‌ترین و بهترین ردیاب‌های خودرو است که این مدل ردیاب نیز از جمله ردیاب‌های شنود‌دار محسوب می‌شود. از دیگر قابلیت ها و امکانات این دستگاه می‌توان به کلید اضطراری SOS، هشدار باز شدن درب، هشدار روشن شدن خودرو، امکان خاموش کردن ردیاب خودرو از راه دور و… اشاره کرد. اما یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایی که این ردیاب نسبت به سایر ردیاب‌ها دارد، پشتیبانی قوی و پاسخگویی آن است.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم شما را با قابلیت و کاربرد شنود ردیاب خودرو تا حدودی آشنا کنیم. لازم است در هنگام خرید ردیاب خودرو به موارد دیگری چون باتری ردیاب، کلید SOS، اپلیکیشن فارسی و … توجه کنید و ملاک خرید ردیاب را تنها شنود قرار ندهید. همان طور که در بالاتر توضیح دادیم برای خرید، مناسب ترین و بهترین ردیاب خودرو بهتر است با افرادی که دارای آگاهی بیشتری در این زمینه هستند مشورت نمایید. کارشناسان فروشگاه اینترنتی اینصب آماده پاسخگویی به سوالات شما می‌باشند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟