معرفی کامل برند زنوتیک | اینصب
x
X

زنوتیک ، معرفی برند و محصولات آن

در ده سال اخیر برند زنوتیک در زمینه‌ی لوازم جانبی خودرو مخصوصا دزدگیر ماشین به نامی آشنا تبدیل شده است. محصولاتی با کیفیت مطلوب را به بازار عرضه می‌کند. این شرکت طی این سال‌ها به توسعه‌ی تولیدات خود در حوزه‌ی لوازم جانبی خودرو پرداخته است. امروزه محصولات زنوتیک شامل سیستم‌های حفاظتی خودرو و اماکن مانند دزدگیر و ردیاب، دربازکن‌های برقی و لوازم جانبی آن‌ها، انواع دوربین‌ مداربسته به همراه تجهیزات مورد نیاز آن‌ها، موتور کرکره‌های برقی و سیستم کنترل آن‌ها می‎‌شود. با توجه به موضوع این مبحث، در ادامه به معرفی و بررسی انواع دزدگیر زنوتیک و ردیاب ماشین زنوتیک خواهیم پرداخت. پس اگر قصد خرید چنین محصولاتی را دارید این مقاله را از دست ندهید.

ردیاب زنوتیک

ردیاب خودرو زنوتیک، یک دستگاه پیشرفته، کاربردی، با کیفیت و در کل یکی از بهترین محصولات زنوتیک است. این دستگاه هر آن چیزی که یک ردیاب باید داشته باشد را در خود دارد. کیفیت طراحی و ساخت این محصول به حدی بالاست که رقبای خود در بازار را به حاشیه رانده است. برای راه‌اندازی و استفاده از این ردیاب باید یک عدد سیم‌کارت درون آن قرار دهید. از این پس، اگر خودروی شما سرقت شود و یا درب‌های آن باز شود، دستگاه از طریق ارسال پیامک شما را مطلع می‌سازد. طراحی بی‌نقص ردیاب زنوتیک به صورتی است که سازگاری کافی برای استفاده از تمام اپراتورهای همراه را دارا می‌باشد. در صورتی که این ردیاب امنیتی دقیق را خریداری کنید می‌توانید بدون هیچ نگرانی درمورد امنیت خودرو، از آن استفاده کنید.

ردیاب ماشین زنوتیک برای کسانی که به دلیل نداشتن پارکینگ مناسب در منزل یا محل کار همیشه نگران امنیت خودروی خود هستند یک محصول ایده‌آل است. این ردیاب به دلیل عایق‌بندی باکیفیتی که دارد، در مقابل آب، ضربه، حرارت و رطوبت مقاوم است و صاحبان خودرو می‌توانند با تهیه‌ی این جی پی اس کاربردی، امنیت خودروی خود را تامین کنند.

ردیاب خودرو و راهنمای آن

کاربردهای ردیاب زنوتیک

ردیاب زنوتیک بر روی تمام خودروهای سواری سبک و سنگین قابل نصب است. حتی می‌توان از آن برای موتورسیکلت‌هایی که ابعاد بزرگ و حجم موتور بالایی دارند  نیز استفاده کرد. همچنین این ردیاب برای موسسات کرایه خودرو وسیله‌ای بسیار مفید و کاربردی می‌باشد. این دستگاه امکان شنود داخل ماشین را نیز به صاحبش می‌دهد. به همین جهت می‌تواند برای استفاده در خودروهای پلیس، اورژانس و آتش نشانی مفید واقع شود.

چرا که با استفاده از این جی پی اس می‌توان علاوه بر آگاهی کامل و دقیق از مکان و مسیر حرکت خودرو، از سرعت حرکت آن نیز مطلع شد. به همین جهت موسسات حمل و نقل کالا نیز می‌توانند از ردیاب زنوتیک در ماشین‌های خود استفاده کنند و از مزایای آن بهره‌مند شوند. این دستگاه کوچک در کنار امنیتی که برای دارایی شما ایجاد می‌کند ویژگی‌هایی دارد. قیمت مناسبی هم دارد که آن را به یک محصول امنیتی مقرون به‌صرفه و اقتصادی تبدیل کرده است.

دزدگیر زنوتیک

برند زنوتیک در زمینه‌ی تولید دزدگیر ماشین نیز بسیار موفق عمل کرده است. این شرکت دزدگیرهایی در مدل‌های ساده و تصویری را تولید می‌کند. دزدگیر زنوتیک هرآن چیزی را که از یک دزدگیر ماشین می‌خواهید به شما ارائه می‌دهد. به عنوان مثال دزدگیر مدل کیلس برند زنوتیک یکی از گزینه‌های مناسب موجود در بازار است. از امکانات این محصول دو عدد ریموت کنترل ضد کپی، برد بالا، جنس مقاوم بدنه‌ی ریموت، طول عمر و دوام بالا، قفل مرکزی و قفل کودک، سنسور چشم التراسونیک، سنسور ترمز، سنسور درب، حالت استارت از راه دور، شوک سنسور، خروجی پاور ویندوز، قفل بی‌صدا و غیره می‌باشد.

با وجود سیستم کیلس برای قفل یا باز کردن درب خودرو دیگر نیازی به فشردن دکمه روی ریموت ندارید. این سیستم به‌ویژه در مواقعی که دستان شما پر، یا آلوده است بسیار مفید و کاربردی واقع می‌شود. زیرا هنگامی که ریموت کنترل در جیب یا کیف شما باشد، گیرنده‌های حساس خودرو آن را شناسایی و قفل درب‌ها را باز می‌کنند. همچنین با سیستم کیلس می‌توانید خودروی خود را فقط با نگه داشتن پدال ترمز و فشردن دکمه‌ی start روشن کنید.

برای خرید دزدگیر خودرو چه ویژگی‌هایی را باید در نظر بگیریم؟

حتماً شما هم مانند هر خریدار دیگری انتظار دارید که در ازای هزینه‌ای که برای خرید دزدگیر ماشین پرداخت می‌کنید، یک محصول با کیفیت و مرغوب تحویل بگیرید. در شرایط اقتصادی سخت امروزی که نقدینگی به سختی بدست می‌آید و به آسانی از دست می‌رود، چنین انتظاری کاملاً بجاست. برای اینکه خرید خوبی داشته باشید حتماً به برند محصول توجه کنید. بهتر است که محصولات برندهای معتبر را انتخاب کنید. زیرا کیفیت محصول ارتباط مستقیم با معتبر بودن برند آن دارد. مورد بعدی برد مناسب ریموت دزدگیر است. بهتر است دزدگیری را انتخاب کنید که ریموت آن برد بالایی داشته باشد. تا از فواصل دورتر نیز قادر به کنترل خودروی خود باشید.

برای نصب دزدگیر ماشین نیز نکاتی وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. یکی از آن نکات این است که سیم ورودی اصلی دزدگیر حتماً باید از سیم اصلی سوئیچ گرفته شود. نکته بعدی این است که سیم منفی (بدنه) هرگز نباید از سیم‌کشی خودرو گرفته شود. بلکه سیم منفی دزدگیر باید به کمک بست و پیچ محکم به بدنه خودرو وصل شود. تقریباً 80 درصد مشکلاتی که بعد از نصب دزدگیر ماشین به وجود می‌آید.  این مشکلات معمولاً شامل قطع و وصل شدن‌های پی در پی دزدگیر ماشین، کاهش برد ریموت کنترل، خاموش شدن خودرو در حین رانندگی و مواردی از این قبیل می‌شود.

نصب دزدگیر ماشین

همان‌طور که می‌دانید نوسان بازار بر قیمت دزدگیر ماشین و سایر لوازم جانبی خودرو تاثیر می‌گذارد. این تغییرات بر قیمت‌ها تاثیر گذاشته و آن را به حالت متغیر درآورده است. بنابراین پیشنهاد می‌شود در همان زمانی که قصد جدی مبنی بر خرید دزدگیر ماشین دارید، به سراغ چک کردن قیمت‌ها از سایت‌های به روز بروید و یک دزدگیر متناسب با بودجه‌ی خود انتخاب کنید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟