جلوگیری از سرقت کوییک با بهترین ابزارهای افزایش امنیت | اینصب
x
X

جلوگیری از سرقت کوییک با بهترین ابزارهای افزایش امنیت

کافیست تا سری به اپلیکیشن دیوار بزنید یا وب‌سایت‌های اعلام قیمت روزانه خودرو مانند ایران جیپ را پایین و بالا کنید تا متوجه قیمت سر به فلک کشیده خودرو شوید. قیمت روز افزون خودروهای داخلی و سیستم امنیتی ضعیف آن‌ها در برابر سرقت، سبب شده تا انگیزه سارقان برای سرقت خودرو روز ‌به ‌روز بیشتر شود. کوییک یکی از محصولات شرکت خودروسازی سایپاست که در سال‌های اخیر به شدت مورد توجه بسیاری از مردم به ویژه‌ سارقان قرار گرفته است. برای جلوگیری از سرقت کوییک روش‌های بسیار زیادی وجود دارد که در این مقاله از اینصب قصد داریم، به‌طور کامل به تمامی آن‌ها اشاره کنیم.

بهترین ابزارهای جلوگیری از سرقت کوییک

هر اندازه که تکنولوژی پیشرفت می‌کند، وسایل افزایش امنیت خودرو و به دنبال آن سارقان نیز پیشرفت می‌کنند. به همین دلیل نمی‌توان گفت  وسیله‌ای که دو سال پیش برای افزایش امنیت خودرو بهترین بوده، امروز نیز کارایی سابق را دارد. در ادامه سعی می‌کنیم که بهترین و به‌روزترین تجهیزات افزایش امنیت و جلوگیری از سرقت کوییک را به شما معرفی کنیم تا خدایی نکرده خودروی خود را از دست ندهید.

راه های جلوگیری از سرقت کوییک

جلوگیری از سرقت کوییک با ردیاب خودرو

ردیاب‌ خودرو چند سالیست که وارد بازار شده‌اند و در همین مدت زمان کوتاه به خوبی توانایی خود را در بالا بردن امنیت خودرو کوییک به همگان ثابت کرده‌اند. ردیاب یک وسیله است که به کمک آن می‌توانید هر لحظه از موقعیت مکانی خودروی خود مطلع شوید. بر اساس تحقیقات و گزارشات به دست آمده از کارشناسان امنیت خودرو، نصب ردیاب را می‌توان به عنوان بهترین وسیله برای جلوگیری از سرقت کوییک معرفی کرد. از جمله مهم‌ترین مزایای ردیاب خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. با استفاده از ردیاب خودرو می‌توان از راه دور خودرو را خاموش یا درب‌های آن را باز و بسته کرد.
  2. ردیاب‌ها می‌توانند هشدارهای مختلفی مانند باز بودن درب خودرو، روشن شدن بدون مجوز خودرو، عبور از محدوده مجاز و .. را برای مالک ارسال کنند. به واسطه این هشدارها مالک می‌تواند از شرایط خودروی خود آگاه شود.
  3. ردیاب‌ها نه تنها قبل از سرقت بلکه بعد از سرقت نیز کارایی دارند. بعد از دزدیده شدن خودرو، اگر روی خودروی کوییک شما یک ردیاب نصب شده باشد با دانستن موقعیت مکانی خودرو پیدا کردن آن برای شما و پلیس کار راحتی است. بنابراین شما خیلی راحت خودروی خود را پیدا می‌کنید.
  4. برخی از ردیاب‌ها قابلیت شنود دارند. با این قابلیت شما می‌توانید صدای درون کابین خودرو را بشنوید.
  5. ردیاب‌ها در انواع مختلف تولید و به بازار عرضه می‌شوند. ردیاب‌های سیمی و آهنربایی از جمله مهم‌ترین انواع ردیاب خودرو موجود در بازار هستند. ردیاب‌های آهنربایی بدون نیاز به سیم کشی بر روی خودروی شما نصب می‌شوند. به این ترتیب نگرانی‌ها بابت وارد شدن آسیب به گارانتی خودرو به پایان می‌رسد.

جلوگیری از دزدیدن کوییک با دزدگیر

استفاده از دزدگیر ماشین یکی از مرسوم‌ترین روش‌های جلوگیری از سرقت کوییک است. دزدگیرها نزدیک به یک قرن است که وسیله محافظت از خودروها را بر عهده دارند. در سال‌های اخیر دزدگیرها به طرز چشمگیری پیشرفت کرده‌اند و از فرمت و شکل ساده قدیمی خود فاصله بسیار زیادی گرفته‌اند. دزدگیرهای تصویری را می‌توان به عنوان بهترین دزدگیرهای موجود در بازار برای محافظت از سرقت کوییک معرفی کرد. این دزدگیرها مزایای بسیار زیادی دارند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره شده است.

  1. بزرگ‌ترین تفاوت دزدگیرهای تصویری و ساده در ریموت کنترل آن‌ها است. ریموت کنترل دزدگیر تصویری ماشین یک مانیتور دارد که شما را از اتفاقات مهمی مانند باز بودن درب خودرو، پایین بودن شیشه، برخورد یک شی با خودرو، روشن شدن خودرو و .. آگاه می‌کند.
  2. برد ریموت کنترل دزدگیرهای تصویری بسیار زیاد است و شما تا مسافت بسیار زیادی می‌توانید از ریموت کنترل خود استفاده کنید.
  3. برخی از دزدگیرهای تصویری دارای سیستم ضد سرقت هستند. با وجود این سیستم اگر سارقی بتواند خودروی کوییک را روشن و آن را به حرکت درآورد، مالک از راه دور و با استفاده از ریموت می‌تواند آن را خاموش و از دزدیدن کوییک جلوگیری کند.

راه های افزایش امنیت خودروی کوییک

جلوگیری از سرقت کوییک با قفل فرمان

اگرچه قفل فرمان یک روش قدیمی برای جلوگیری از سرقت کوییک است. اما هنوز هم ارزش‌های خود را از دست نداده و همچنان کارآمد است. شاید پیش خود فکر کنید یک سارق که موفق به باز شدن درب خودرو شده است به راحتی می‌تواند قفل فرمان را نیز باز کند. کاری به درست یا غلط بودن این ادعا نداریم، اما مطمئنیم که اگر قفل فرمان شما از نوع با کیفیت باشد به راحتی می‌تواند در روند سرقت خودروی شما توسط سارق اختلال ایجاد کند. در هنگام خرید قفل فرمان به جنس فلز قفل (بهترین قفل‌های فرمان از جنس فولاد ساخته شده‌اند)، روکش قفل فرمان (روکش قفل فرمان بهتر است از فوم صنعتی یا PVC باشد) و برندی که آن را تولید کرده است، توجه کنید. از بهترین قفل فرمان‌های موجود در بازار می‌توان به قفل فرمان کلاغی و قفل فرمان دوبل اشاره کرد.

قفل پدال برای جلوگیری از دزدیدن کوییک

یکی دیگر از وسایل امنیتی برای جلوگیری از سرقت کوییک، قفل پدال است. قفل پدال بر روی پدال‌های خودرو نصب می‌شود.  تا زمانی که این قفل باز نشود، نمی‌توان خودرو را تکان داد. چون سارق به راحتی به قفل خودرو دسترسی ندارد، معمولا باز کردن آن برای او  سخت است. اگر به دنبال یک وسیله ارزان قیمت هستید که به کمک آن بتوانید امنیت خودروی کوییک خود را بالا ببرید، قفل پدال می‌توانید بهترین گزینه برای شما باشد. از جمله بهترین قفل پدال‌های موجود در بازار می‌توان به قفل پدال لوکمس مدل رایتون اشاره کرد.

سایر اقدامات ایمنی برای جلوگیری از دزدیدن خودروی کوییک

به یاد داشته باشید که برای جلوگیری از سرقت خودرو لازم نیست که به سراغ ابزارهای عجیب و گران قیمت موجود در بازار بروید. گاهی اوقات تنها با رعایت برخی نکات ساده می‌توانید امنیت خودروی خود را افزایش دهید. مهم‌ترین اقدامات ایمنی برای جلوگیری از دزدیدن خودروی کوییک عبارتند از:

  1. استفاده از سوییچ مخفی یکی از بهترین روش‌ها برای دور کردن سارق از خودروی کوییک است. شما می‌توانید به یک برقکار خودرو مراجعه کنید و از او بخواهید که برای شما یک سوییچ مخفی نصب کند. سوییچ مخفی در واقع یک رمز پنهان برای روشن شدن خودرو است که تنها شما از آن خبر دارید. برای مثال استارت خودرو زمانی فعال می‌شود که شما دکمه فلاشر را فشار دهید یا برف پاک کن را فعال کنید. بهتر است بدانید که بسیاری از افراد معتقدند که نصب کردن سوییچ مخفی تاثیر منفی بر روی سیستم برق خودرو دارد.
  2. به هیچ عنوان خودروی خود را در خیابان‌های ساکت، کم رفت و آمد و تاریک پارک نکنید.
  3. حتما خودروی خود را در مکان‌هایی پارک کنید که تحت پوشش دوربین مداربسته است.
  4. قبل از اینکه خودروی خود را ترک کنید، حتما مطمئن شوید که درب و شیشه خودرو را به‌طور کامل بسته‌اید.
  5. به هیچ عنوان وسایل قیمتی خود را مانند لب تاب، تلفن همراه و .. را در خودرو و در معرض دید قرار ندهید.
  6. به شما توصیه می‌کنیم که به هیچ عنوان زمانی که خودرو روشن است، آن را حتی برای چند ثانیه هم ترک نکنید.
  7. حتما بعد از نشستن در خودرو، درب‌ها را قفل کنید.
  8. به هیچ عنوان از غریبه‌ها برای پارک کردن خودروی خود کمک نگیرید.

ابزارهای امنیتی جلوگیری از سرقت کوییک

سخن پایانی

در این مقاله به‌ طور کامل در خصوص بهترین روش‌ها و ابزارهای جلوگیری از سرقت کوییک صحبت کردیم. با به کار بردن این تجهیزات و وسایل می‌توانید تا حدود بسیار زیادی دست سارقان را کوتاه کنید. اما چگونه خودروی خود را ضد سرقت کنید؟ نصب همزمان دزدگیر تصویری و ردیاب خودرو می‌تواند به طرز شگفت‌انگیزی از خودروی شما در برابر سرقت جلوگیری کند. اگر به هر دلیلی توانایی خرید هر دوی این تجهیزات را ندارید به شما توصیه می‌کنیم که ردیاب را خریداری کنید.

امکان خرید تمامی  محصولات جلوگیری از سرقت کوییک که در این مقاله به آن‌ها اشاره شد، در فروشگاه اینترنتی اینصب وجود دارد. تمامی محصولاتی که در فروشگاه اینترنتی ما به فروش می‌رسند، دارای گارانتی 12 ماهه هستند. برای استعلام قیمتی و مشاوره خرید می‌توانید با کارشناسان ما در اینصب تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید که به شما مشاوره رایگان بدهند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟