راهنمای خرید ریموت نوربالا درب بازکن باکیفیت | اینصب
x
X

راهنمای خرید ریموت نوربالا درب بازکن باکیفیت

کافیست تا سری بچرخانید و خوب به اطراف خود نگاه کنید. متوجه خواهید شد که چقدر زندگی‌های امروزی ما با تکنولوژی عجین شده‌ است. در دنیایی که تلفن‌های همراه قدیمی جای خود را به تلفن‌های هوشمند امروزی داده‌اند و اپل ویژن انقلابی در تکنولوژی به پا کرده است. چرا نشود درب پارکینگ منزل، محل کار و هر دری را به راحتی زدن یک نور بالای خودرو باز کرد. برای این کار ابزاری به اسم ریموت نوربالا درب بازکن وجود دارد، این ریموت به شما این امکان را می‌دهد که با یک نور بالا هر دری را باز کنید. در این مقاله از اینصب با عنوان “راهنمای خرید ریموت نوربالا درب بازکن باکیفیت” قصد داریم تا در خصوص ریموت نور بالا و ویژگی‌های خاص آن صحبت و به شما در خرید یک ریموت نوربالای حرفه‌ای کمک کنیم.

ریموت نوربالا درب بازکن چیست؟

قبل از اینکه به سراغ راهنمای خرید ریموت نوربالا درب بازکن برویم، اجازه دهید تا کمی در خصوص اینکه اصلا این نوع ریموت چیست و چگونه کار می‌کند، صحبت کنیم. بسیاری از افراد اذعان دارند که نگهداری از ریموت‌های درب پارکینگ معضل بزرگی است. مشکلاتی مانند گم شدن ریموت، تمام شدن باتری آن، خراب شدن ریموت، جا گذاشتن آن در خانه و از همه مهم‌تر حمل چند ریموت برای درب‌های مختلف (درب پارکینگ محل کار، منزل شخصی، ویلا، خانه پدر و ..) سبب شده تا مهندسان به فکر تولید ریموت نور بالا درب بازکن بیافتند.

این دستگاه همان‌طور که از نامش مشخص است به شما این امکان را می‌دهد تا درب پارکینگ را با نور بالای خودرو باز کنید. این ابزار نسبت به ریموت درب پارکینگ کارایی به مراتب بالاتری دارد و نگرانی‌هایی مانند تمام شدن باتری، فراموش کردن ریموت و .. به‌ طور کل از بین خواهد رفت. از مهم‌ترین قابلیت‌های ریموت نوربالا درب بازکن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • به منبع تغذیه و باتری نیاز ندارد.
  • یک ریموت را می‌توان برای چند درب مختلف کد گذاری کرد.
  • امکان نصب بر روی تمامی خودروها و حتی موتور سیکلت‌ها وجود دارد.
  • نصب ساده‌ای دارند و نیازی به دستکاری سیم کشی خودرو نیست.

راهنمای خرید ریموت دربازکن نوربالا

مهمترین نکات در راهنمای خرید ریموت نوربالا درب بازکن

احتمالا با خواندن قابلیت‌های این دستگاه نسبت به خرید این محصول مایل شده‌اید. در بازار انواع ریموت نوربالای درب باز کن وجود دارد که شما را برای خرید دچار سردرگمی و اشتباه می‌کنند. اگر قصد خرید این محصول را دارید به نکاتی که در پایین تحت عنوان راهنمای خرید ریموت نوربالا درب بازکن به آن‌ها اشاره می‌شود، توجه کنید.

اولین نکته راهنمای خرید ریموت نوربالا درب بازکن، قابلیت نصب روی تمامی خودروها

اولین نکته‌ای که در راهنمای خرید ریموت نوربالا درب بازکن به آن اشاره شده، امکان نصب بر روی تمامی خودروهای داخلی و خارجی است. مگر ما آدم‌هایی که پراید و پژو سوار می‌شویم، دل نداریم که مانند مولتی میلیاردها درب پارکینگ خود را با زدن یک نور بالا باز کنیم؟ پس ریموت کنترل درب باز کنی که شما خریداری می‌کنید، باید قابلیت نصب بر روی هر وسیله چهار چرخ یا حتی موتور سیکلت را داشته باشد.

دومین نکته در هنگام خرید، عدم نیاز به باتری

تمام شدن باتری ریموت یکی از مشکلات و معضلات بسیار آزار دهنده است. تصور کنید که ساعت 4 صبح خسته و کوفته از مسافرت برگشته‌اید و بله متوجه می‌شوید که باتری ریموت کنترل تمام شده است. ریموت کنترل درب باز کن نوربالا باید بدون نیاز به باتری کار کند تا این مشکلات را خاتمه دهد. پس حتما در هنگام خرید توجه کنید که ریموت کنترلی که می‌خرید از این نوع باشد و به هیچ باتری برای کار کردن نیازمند نباشد.

سومین نکته در راهنمای خرید ریموت نوربالا درب بازکن، نصب آسان

ریموت نوربالا درب بازکن انرژی مورد نیاز خود را از برق و باتری خودرو دریافت می‌کند. صبر کنید، اجازه دهید تا توضیحاتم کامل شود بعد قید خرید را بزنید!. بسیاری از افراد حاضرند که تیر بخورند اما به سیستم برق خودروی خود دست نزنند. این افراد بر این باور هستند که هر سیم اضافه‌ای که به برق خودرو وصل می‌شود، چند قدم شما را به تعمیرگاه و مشکلات برقی خودرو نزدیک می‌کند (کاری به درست یا غلط بودن این موضوع نداریم). ریموت نوربالا درب بازکن اگر از نوع باکیفیت باشد، نصب ساده‌ای دارد و تنها با دو سیم به سیستم برق خودروی شما متصل می‌شود. نصب ساده‌ و بدون دردسر این محصول یکی از مهم‌ترین نکاتی است که در هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشید.

چهارمین نکته در هنگام خرید، مقاومت بالا در برابر عوامل جوی

باید بدانید که ریموت نوربالا درب بازکن قرار است، پشت چراغ‌های جلو و نزدیک موتور خودرو نصب شود. این موضوع نشان می‌دهد که این محصول قرار است با عوامل محیطی مختلف مانند سرما، گرمای شدید، باران و گرد و خاک و .. در تماس مداوم باشد. ریموت کنترلی خوب است که به خوبی در برابر این عوامل مقاومت کند و بتواند بدون مشکل کار خود را انجام دهد. اگر می‌خواهید با بالا زدن کاپوت با صحنه دلخراش آب شدن ریموت کنترل نور بالا مواجه نشوید به این نکته در راهنمای خرید ریموت نوربالا درب بازکن توجه کنید.

پنجمین نکته در راهنمای خرید ریموت نوربالا درب بازکن، تنظیم برای چند درب

یکی از قابلیت‌های بسیار مهم این نوع ریموت، امکان تنظیم آن برای چندین درب مختلف است. این قابلیت شما را از شر حمل کردن، چندین ریموت درب باز کن خلاص می‌کند. البته باید بدانید که همه ریموت نور بالاهای درب باز کن این قابلیت را ندارند. بلکه تنها مدل‌های باکیفیت هستند که این قابلیت را دارند.  

معرفی بهترین ریموت نوربالا درب بازکن

در بالا با برخی از مهم‌ترین نکاتی که در هنگام خرید ریموت نور بالا باید به آن توجه کنید، اشاره شد. اکنون نوبت به آن رسیده تا با برخی از بهترین ریموت نور بالاهای موجود در بازار آشنا شوید.

ریموت استیلاک مدل SL20

یکی از بهترین ریموت درب بازکن‌های نور بالای موجود در بازار، ریموت نوربالا استیلاک مدل SL20 است. از جمله مهم‌ترین قابلیت‌ها و ویژگی‌های این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. این محصول از فرکانس‌های 433 و 315 مگاهرتز پشتیبانی می‌کند. به این ترتیب شما می‌توانید از آن برای باز کردن بیشتر درب‌ها استفاده کنید.
  2. امکان نصب بر روی تمامی خودروهای داخلی و خارجی را دارد. البته امکان نصب آن بر روی موتور سیکلت هم وجود دارد.
  3. این محصول بدون نیاز به باتری کار می‌کند. به این ترتیب نگرانی‌ها بابت تمام شدن شارژ ریموت وجود ندارد.
  4. با استفاده از این ریموت نوربالا شما می‌توانید 4 درب مختلف را باز کنید.
  5. این محصول آنتن داخلی دارد.
  6. نصب این نوع از ریموت بر روی خودرو بسیار ساده و راحت است.

نکات مهم خرید ریموت هوشمند دربازکن نوربالا

ریموت نور بالا درب بازکن زنوتیک

دومین ریموت نوربالای باکیفیتی که شما می‌توانید برای خرید به سراغ آن بروید، ریموت نور بالا زنوتیک است. این ریموت قیمت بسیار مناسبی دارد و همه اقشار جامعه به راحتی می‌توانند آن را تهیه کنند. مهم‌ترین مشخصه‌های طراحی این محصول عبارتند از:

  1. فرکانس ارتباطی این دستگاه برابر با 315 و 433 مگاهرتز است.
  2. امکان ذخیره سازی چند ریموت بر روی آن وجود دارد.
  3. آنتن داخلی دارد.
  4. برای کد شدن، چهار عدد دکمه روی آن قرار گرفته است.
  5. نصب آسانی دارد.
  6. قابلیت نصب بر روی تمامی خودروهای داخلی و خارجی را دارد.
  7. این ریموت به باتری نیاز ندارد.

سخن پایانی

در این مقاله از اینصب به طور کامل در خصوص ریموت نور بالا صحبت و مهم‌ترین نکات در راهنمای خرید ریموت نوربالا درب بازکن را به شما گوشزد کردیم. ریموت نور بالا شما را از شر استرس‌هایی مانند تمام شدن باتری ریموت، جا گذاشتن ریموت و .. راحت و آرامش خاطر را به شما خواهد داد. البته این موضوع را فراموش نکنید که تنها ریموت نوربالاهای درب بازکنی که توسط برندهای معتبر تولید شده‌اند، از کیفیت و کارایی قابل قبولی برخوردار هستند. دو ریموت کنترلی که در این مقاله به آن‌ها اشاره شد از بهترین‌های بازار هستند و شما با خیال راحت می‌توانید آن‌ها را خریداری کنید. امکان خرید هر دوی این محصولات در فروشگاه اینترنتی اینصب با گارانتی وجود دارد.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟