راهنمای خرید دزدگیر ساده | راهنمای خرید دزدگیر ماشین ساده (غیرتصویری)
x
X

راهنمای خرید دزدگیر ساده

همان طور که می دانید امروزه انواع مختلفی از دزدگیر ماشین در بازار عرضه می شود که تفاوت هایی اساسی باهم دارند. از انواع دزدگیرهای خودرو می توان به دزدگیر ساده و تصویری اشاره کرد. دزدگیر ها ساده نوع قدیمی تری از دزدگیر می باشند که امروزه نیز مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از مهم ترین دلایل فروش این نوع دزدگیر ها، قیمت آن می باشد. دزدگیر های غیر تصویری نسبت به دزدگیر های تصویری دارای قیمت مناسب تری می باشند. از این رو افرادی که برای خرید دزدگیر، محدودیت بودجه دارند به سراغ این نوع دزدگیر ها می روند. در مقاله راهنمای خرید دزدگیر ساده قصد داریم به نکاتی بپردازیم که لازم است در هنگام خرید به آن دقت داشته باشید. هم چنین در ادامه به بررسی بهترین دزدگیر های غیر تصویری می پردازیم.

 

دزدگیر ساده خودرو

 

نحوه عملکرد دزدگیر ساده ( غیرتصویری )

دزدگیر های ساده یا غیر تصویری به دزدگیر های یک طرفه نیز معروف می باشند. چرا که کیت یا برد اصلی این دزدگیر ها تنها قادر به دریافت فرمان و اجرای آن می باشند و نمی توانند به ریموت پیامی ارسال کنند. با استفاده از ریموت های ساده تنها می توان درب های خودرو را قفل یا باز کرد و یا صدای آژیر را قطع کرد. ریموت های غیر تصویری حالت ویبره و زنگ ندارند و زمانی که حسگرهای دزدگیر تحریک شوند تنها آژیر دزدگیر فعال می شود هشدار می دهد. در صورتی که ریموت دزدگیر های تصویری دارای حالت ویبره و زنگ می باشند و دراین موقعیت زنگ میخورند.

 

راهنمای خرید دزدگیر ساده ( غیر تصویری )

در هنگام خرید دزدگیر ساده لازم است به چند موضوع توجه داشته باشید که در اینجا به آن ها می پردازیم. در ادامه به بررسی بهترین دزدگیرهای ساده نیز خواهیم پرداخت.

 

  • برند: اکثریت افراد در هنگام خرید دزدگیر به برند آن توجه می کنند که برند شناخته شده ای باشد. گاهی اوقات برند می تواند ملاک خوبی برای شما باشد اما در برخی مواقع دزدگیرهای برند های معروف شناخته شده از کیفیت خوبی برخوردار نمی باشند.

 

  • خروجی ها: در هنگام خرید دزدگیر به این موضوع توجه کنید که خروجی های دزدگیر کامل باشد. به طور مثال دزدگیر دارای خروجی های صندوق پران، پاور ویندوز، چشمی و … باشد تا در هنگام نصب پمپ، شیشه بالابر و یا چشمی با مشکل روبه رو نشوید.

 

  • کیفیت کیت و ریموت: مهم ترین موضوعی که لازم است هنگام خرید دزدگیر به آن توجه کنید کیفیت کیت و ریموت دزدگیر می باشد. کیفیت ریموت دزدگیر را با در دست گرفتن آن متوجه خواهید شد و برای مطمئن شدن از کیفیت کیت دزدگیر می توانید از شخصی که در این زمینه اطلاعات کافی دارد سوال بپرسید.

 

  • اقلام همراه: موضوع مهم دیگری که باید در هنگام خرید به آن توجه داشت، کامل بودن اقلام همراه آن می باشد. داخل پک دزدگیر لازم است اقلامی چون آژیر، شوک سنسور، سیم بندی و … وجود داشته باشد تا نیازی به هزینه اضافی برای این اقلام نباشد.

 

خرید دزدگیر غیر تصویری

 

راهنمای بهترین دزدگیر ساده ( غیر تصویری )

همان طور که می دانید امروزه مدل های متفاوتی از دزدگیر ساده در بازار ارائه می شود که همین موضوع سبب سخت شدن انتخاب گردیده است. تنوع بالای دزدگیر ها شما را سردرگم خواهد کرد. در ابتدا برای خرید دزدگیر ساده لازم است بودجه خود را مشخص کنید که قصد دارید چقدر هزینه کنید. در ادامه چند مدل از بهترین و باکیفیت ترین دزدگیر های غیر تصویری را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

دزدگیر ساده استیل میت مدل 838

این مدل دزدگیر از جمله دزدگیر های غیر تصویری با کیفیت بالا می باشد. دزدگیر 838 استیل میت نسبت به سایر دزدگیر ها از برد بالاتری برخوردار می باشد. همین موضوع سبب شده فروش آن نسبت به سایر دزدگیر های ساده بیشتر باشد. این دزدگیر از لحاظ کیفیت کیت و ریموت در سطح بالایی قرار دارد. یکی از مزیت های دزدگیر 838، تنوع بالای ریموت های آن می باشد. شما می توانید از میان ریموت های این دزدگیر ریموت مورد علاقه خود را خریداری کنید. این مدل دارای کد های مختلفی که تمامی آن ها کاملا یکسان می باشند و تنها در طرح ریموت متفاوت هستند.

 

دزدگیر ساده اسپای

یکی دیگر از دزدگیر های غیر تصویری با کیفیت که می تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد، دزدگیر های برند اسپای است. این نوع دزدگیر نسبت به برخی از دزدگیر های ساده برند استیل میت دارای کیفیت بالاتری می باشد. دزدگیر های غیر تصویری اسپای نیز دارای تمامی خروجی ها می باشد و پک اقلام همراه آن کامل است. این مدل دزدگیر نیز مانند دزدگیر استیل میت دارای تنوع ریموت می باشد که شما می توانید از میا کد های آن مناسب ترین آن را خریداری کنید.

 

راهنمای خرید دزدگیر ساده

 

دزدگیر ساده استیل میت مدل RX1000

از دیگر دزدگیر های مقرون به صرفه با کیفیت می توان به دزدگیر استیل میت مدل RX1000 اشاره کرد. این مدل دزدگیر نیز مانند دو مدل دزدگیر دیگر که به آن ها پرداختیم، دارای تنوع ریموت می باشد. داخل پک این دزدگیر تمامی اقلام همراه مانند، آژیر، شوک سنسور، LED و سیم بندی وجود دارد.

 

دزدگیر ساده هوتای

از دیگر دزدگیرهای غیر تصویری قیمت مناسب می توان به دزدگیر های ساده هوتای اشاره کرد که کیفیت آن در حد دزدگیر های RX1000 می باشد. این مدل دزدگیر نیز دارای پکیجینگ کامل می باشد. خروجی های دزدگیر ساده هوتای همانند دزدگیر های نام برده شده کامل است. از جمله خروجی های آن می توان به خروجی صندوق پران، چشمی، پاور ویندوز و .. اشاره کرد.

 

سخن پایانی

لازم است به این موضوع توجه کنید که خرید دزدگیر های تصویری در مقایسه با دزدگیر ساده برای تامین امنیت خودرو انتخاب بهتری است. چراکه هنگام خطر از طریق ریموت هم متوجه آن خواهید شد. در مقاله راهنمای خرید دزدگیر ساده قصد داشتیم به افرادی که در خرید دزدگیر محدودیت بودجه دارند نکاتی را توضیح دهیم و بهترین دزدگیر های ساده را معرفی کنیم. از میان 4 دزدگیری که در این مطلب معرفی کردیم دزدگیر استیل میت مدل 838 بالاترین کیفیت را دارد و پیشنهاد میکنیم این مدل را تهیه کنید. امیدواریم این مطلب مورد پسند شما قرار گیرد.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟