با نصب دوربین برای طلا فروشی ها، خیالی راحت رو به خودتون هدیه کنید | اینصب
x
X

با نصب دوربین برای طلا فروشی ها، خیالی راحت رو به خودتون هدیه کنید

بالا بردن امنیت در صنف های خاص اولین کاری است که باید انجام دهید تا کسب و کارتان را با خیال راحت تری پیش ببرید. امنیت در صنف هایی مانند طلا فروشی ها، صرافی ها و عتیقه فروشی ها را با نصب دوربین مدار بسته و دزدگیر اماکن به خودتان هدیه دهید. دوربین برای طلا فروشی ها از واجب ترین اموری است که باید در اسرع وقت انجام شود. بعید به نظر می رسد که همچنان طلا فروشی باشد که دوربین مدار بسته یا دزدگیر اماکن نداشته باشد.

اگر شما در صنف مهمی هستید و تمایل به دانستن در مورد دوربین و ضرورت های نصب دوربین مدار بسته دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و زودتر تصمیم به خرید و نصب بگیرید.

دوربین برای طلا فروشی ها

ضرورت داشتن دوربین برای طلا فروشی ها

طلا و جواهر فروشی ها تمام سرمایه خود را در ویترین به نمایش می گذارند تا مشتریان خاص خود را جذب کنند . طلا فروش ها تمایل دارند تا سلیقه خوبشان را به هم صنفی های خود نمایش دهند. در این میان تنها مردم عادی نیستند که برای خرید طلا داخل مغازه می شوند. گاهی مشتری نما هستند و به عنوان مشتری داخل طلا فروشی می روند اما قصد اصلی آنها آنالیز مغازه می باشد.

سارقان به شدت حرفه ای شدند و چه چیزی بهتر و سبک تر از طلا و جواهر اما دقت کار بالاتری می خواهند که همه جوره در حال پیشرفت هستند. بعد از آنالیز طلا فروشی ها که کدام دوربین دارند و کدام ندارند و بررسی جهت متوجه شدن برای داشتن دزدگیر اماکن روز دیگری را برای دزدی در نظر می گیرند.

خدایی نکرده اگر شما صاحبان مغازه هایی باشید که دوربین برای طلا فروشی ها ندارید کارتان سخت می شود و شاید شما طعمه بعدی سارقین باشید.

دوربین برای طلا فروشی ها به تنهایی امنیت را بالا می برد؟

دوربین برای طلا فروشی ها

دوربین برای طلا فروشی ها لازم و ضروری است اما واقعا دوربین به تنهایی کاربردی دارد؟ لازم به ذکر است که خود دوربین به تنهایی کاربردی ندارد و برای اینکه بتواند تصاویر ضبط شده را پردازش کند یا در حافظه نگه دارد نیاز به یک دستگاه DVR دارد. دستگاه DVR قادر به ثبت تصاویر می باشد و در صورت نخریدن آن نمی توانید به تصاویر دسترسی داشته باشید.

دوربین مدار بسته دستگاهی کاربردی است و اگر سارقی اموال شما را بدزدد شما بعد از ماجرا می توانید تصاویر را ببینید و کار را راحت تر پیش ببرید. دوربین مداربسته در کنار دزدگیر اماکن به شدت کارآمد تر می باشند و نیاز اینگونه اصناف می باشد.

معرفی بهترین دوربین برای طلا فروشی ها

دوربین برای طلا فروشی ها از جمله قوانین اولیه برای هر مغازه می باشد. سیستم های نظارتی در رنج های قیمتی متفاوتی هستند و انواع مختلفی دارند، همگی کارایی مورد نظر را داشته اما تفاوت هایی با هم دارند که در اینجا بهترین دوربین برای طلا فروشی ها را معرفی خواهیم کرد.

دوربین مداربسته AHD گپ B4300-VF-I50 جدید ترین دوربین برند گپ می باشد. برند گپ نیاز به معرفی ندارد و در این زمینه جای خود را در بازار باز کرده است و طرفداران زیادی دارد.

دوربین AHD گپ نوع دیگری از تکنولوژی انتقال تصویر است و رزولوشن این دوربین ها 4 مگا پیکسل می باشد. از ویژگی مهم این دوربین می توان به قابلیت دید در شب اشاره کرد که با توجه به این ویژگی تصاویر در شب هم از کیفیت خوبی برخوردار هستند.

اتصال این دوربین ها از نوع با سیم می باشد که دقت عملکرد بالاتری دارد. دوربین AHD گپ ضد آب و ضد گرد و غبار است که این آپشن برای منازل و سازمان ها و کارخانه ها بیشتر مورد اهمیت است.

معرفی ارزان ترین دوربین برای طلا فروشی ها

جمله ارزان ترین دوربین برای طلا فروشی ها معنی خاصی ندارد . طلا فروش ها نباید برای هزینه کردن در راستای بالا بردن امنیت مغازه خود دست دست کند و این کار را عقب بی اندازد.

در اینجا از همان برند گپ که خیلی برند نامداری در این حیطه است ارزان ترین مدل را معرفی می کنیم. دوربین ارزان در اینجا به معنی بی کیفیت بودن نیست زیرا همانطور که گفته شد گپ محصولات با کیفیتی را طراحی و تولید می کند.

دوربین مداربسته AHD مدل D6100-I30 ارزان ترین دوربین برای طلا فروشی به حساب می آید. این دوربین هم قابلیت های زیادی دارد و نوع اتصال آن با سیم است.

امروزه با پیشرفت تکنولوژی قابلیت فشرده سازی یک قابلیت مهم در دوربین مداربسته است . قابلیت دید در شب کمک می کند تا تمام ویدئو ها و تصاویر با حجم کم در حافظه دوربین ذخیره شود.

قابلیت دید در شب بسیار مهم است زیرا اگر سارقی در تاریکی تصمیم به خالی کردن ویترین بگیرد دوربین مداربسته می تواند تصاویر او را ثبت کند.

سخن پایانی

امنیت مساله ای در جوامع امروز است که داشتن آن آسودگی خاطر می آورد . صاحبان کسب و کارها برای حفاظت بیشتر از سرمایه خودشان باید راه چاره ای تدبیر کنند. دوربین برای طلا فروشی ها و صرافی ها و تمامی مشاغل پر سرمایه و پر خطر نیاز است.

شما می توانید سایت فروشگاهی اینصب را با دقت هرچه تمام تر مشاهده کنید . دوربین های برند کپ را مورد بررسی قرار دهید تا انتخاب را بر اساس نیازتان انجام دهید. کارشناسان مجموعه اینصب بعد از تشخیص و تایید اصالت و کیفیت کالا آن را به شما مشتری عزیز عرضه می کنند. اگر سوالی مد نظرتان هست که پاسخ آن را دریافت نکردید می توانید با مجموعه اینصب تماس حاصل نمایید.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟