دستگاه تلفن کننده چیست؟|کاربرد دستگاه تلفن کننده|کاربرد دستگاه های تلفن کننده| اینصب
x
X

دستگاه تلفن کننده چیست و چه کاربردهایی دارد؟

کاربرد دستگاه تلفن کننده بسیار گسترده و پر اهمیت می باشد.قبل از توضیح راجع به دستگاه تلفن کننده و کاربرد های آن لازم است با سیستم دزدگیر اماکن آشنا شوید. در این مقاله قصد داریم به بررسی تلفن کننده و کاربرد های آن بپردازیم اما قبل از آن توضیحات مختصری در خصوص سیستم دزدگیر اماکن به شما خواهیم داد.

 

دزدگیر اماکن

 

دزدگیر اماکن

یکی از راه های افزایش امنیت منزل، نصب دزدگیر اماکن می باشد. امروزه افراد زیادی به دنبال افزایش امنیت محل زندگی خود می باشند؛ از این رو به نصب دزدگیر اماکن روی می آورند. دزدگیر اماکن سیستمی است که ورود غیر مجاز افراد به حریم شخصی را به روش های مختلفی اعلام می کند. دزدگیر های اماکن دارای انواع مختلفی می باشند اما ساختار و کارایی آن ها به طور کلی یکسان است. توجه داشته باشید که قابلیت ها و امکاناتی که دزدگیر اماکن در اختیار کاربر قرار می دهد با توجه به نوع آن متفاوت است. برخی از دزدگیر های اماکن در کنار لوازم جانبی خود، دارای دستگاه تلفن کننده نیز می باشند و نیازی به خرید آن نیست.

 

دستگاه تلفن کننده چیست و چه کاربردهایی دارد؟

دستگاه تلفن کننده در هنگام سرقت یا هرگونه احساس خطر با شماره تلفن هایی که از قبل برروی آن ها تعریف شده است تماس میگیرد و پیغامی را که از قبل ضبط شده است، پخش می کند. این مورد وظیفه اصلی تلفن کننده ها می باشد اما ممکن است برخی از تلفن کننده ها دارای قابلیت ها و امکانات بیشتری نیز باشند.

دستگاه های تلفن کننده به طور کلی به دو دسته دستگاه تلفن کننده سیمکارتی و معمولی تقسیم می شوند. البته توجه داشته باشید که این دستگاه از لحاظ مدل، برند و … دارای انواع مختلفی می باشد. در ادامه به بررسی دو نوع دستگاه های تلفن کننده خواهیم پرداخت و آن دو را با یکدیگر مقایسه می کنیم.

 

تلفن کننده دزدگیر اماکن

 

تلفن کننده معمولی

همان طور که گفته شد وظیفه اصلی دستگاه های تلفن کننده یکسان است و تمامی آن ها کاربرد یکسانی دارند. لازم است از قبل شماره تلفن هایی را روی دستگاه تلفن کننده معمولی تعریف کنید تا در هنگام خطر یا سرقت با شماره تلفن های از پیش تعیین شده تماس گرفته و پیغام ضبط شده و آماده را پخش کند. در صورتی که پیغامی ضبط شده وجود نداشته باشد تلفن کننده صدای آژِیر پخش می کند. این نوع تلفن کننده به خط تلفن شهری متصل است و از طریق تلفن ثابت منزل تماس می گیرد.

 

تلفن کننده سیمکارتی

این نوع دستگاه نیز همانند تلفن کننده معمولی وظیفه دارد در هنگام سرقت با شماره تلفن های از پیش تعیین شده تماس بگیرد و پیغام صوتی ضبط شده شما را پخش نماید. البته توجه کنید که این نوع دستگاه بدون نیاز به خط شهری و تنها با یک سیمکارت فعال می شود. از مزایای این نوع دستگاه می توان به زمان قطع شدن خط شهری اشاره کرد.

در مواقعی که خط تلفن ثابت به دلایل مختلف قطع باشد، دستگاه تلفن کننده معمولی غیر فعال می شود و قادر به تماس گرفتن نیست اما دستگاه تلفن کننده سیمکارتی نیازی به خط شهری ندارد و با قطع آن غیرفعال نمی شود. برخی از دزدگیر های اماکن خود  دارای تلفن کننده می باشند و نیازی به خرید آن نیست. اگر قصد خرید دزدگیر اماکن را دارید حتما به سراغ دزدگیر اماکنی بروید که دارای تلفن کننده سیمکارتی است. در ادامه قصد داریم دزدگیر های اماکنی که دارای دستگاه تلفن کننده سیمکارتی می باشند را به شما معرفی کنیم و آن ها را مورد بررسی قرار دهیم.

 

دزدگیر های اماکن دارای تلفن کننده سیمکارتی

دزدگیر اماکن فایروال مدل F9

یکی از دزدگیرهای اماکن با کیفیت که دارای دستگاه تلفن کننده سیمکارتی می باشد، دزدگیر اماکن فایروال مدل F9 است. از ویژگی های این نوع دستگاه می توان به صفحه نمایش ال سی دی فارسی آن اشاره نمود. جنس بدنه آن پلاستیکی می باشد و در کنار لوازم جانبی خود، دارای دو عدد ریموت غیرتصویری است.

دزدگیر اماکن فایروال مدل F10

این نوع دزدگیر نیز از جمله دزدگیر های با کیفیت و کاربردی فایروال می باشد. دزدگیر اماکن فایروال مدل F10 تمامی ویژگی ها و قابلیت های دزدگیر اماکن مدل F9 را دارا می باشد و علاوه بر آن قابلیت کنترل از راه دور را نیز دارد. درواقع این دزدگیر امکان کنترل از راه دور وسایل برقی را در اختیار کاربر قرار می دهد. به طور مثال با استفاده از این دزدگیر، شما می توانید لامپ خانه خودرا خاموش یا روشن کنید.

 

تلفن کننده سیمکارتی

 

نکات قابل توجه

توجه داشته باشید که تلفن کننده های سیمکارتی همانند یک تلفن همراه عمل می کنند. به همین علت برای تماس گرفتن در مواقع ضروری لازم است سیمکارتی که درون تلفن کننده قرارگرفته است فعال باشد. از جمله موارد دیگری که لازم است به آن توجه شود؛ شارژ اعتباری سیمکارت می باشد. لازم است از قبل سیمکارت مورد نظر شارژ شود تا هنگام تماس گرفتن مشکلی به وجود نیاید.

فروشگاه اینترنتی اینصب ارائه دهنده انواع دزدگیر اماکن می باشد. شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین سیستم های حفاظتی و امنیتی موجود در بازار با قیمتی مناسب از اینصب تهیه نمایید. جهت ثبت سفارش و خرید می توانید از طریق سایت اقدام نمایید و یا با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را در زمینه مناسب ترین خرید راهنمایی کنند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟