بهترین دزدگیر برای باغ، جهت جلوگیری از سرقت | اینصب
x
X

بهترین دزدگیر برای باغ، جهت جلوگیری از سرقت

حفظ امنیت و جلوگیری از ورود سارقان یکی از دغدغه‌های همیشگی صاحبان باغ، ویلا و بطور کلی اماکن وسیع است. اگر در این مقاله همراه ما هستید، احتمالا شما هم با چالش انتخاب بهترین دزدگیر برای باغ، جهت جلوگیری از سرقت مواجه هستید. امروز من اینجا هستم تا یک راهنمای خلاصه و کامل از انتخاب دزدگیر برای باغ، دزدگیر منزل و حسگرهای مختلف مورد نیاز را برای شما بنویسم.

همه ما علاقمند به داشتن باغ و ویلاهای بزرگ هستیم. اما حفظ امنیت فضاهای وسیع به چند دلیل اصلا کار ساده‌ای نیست و مدیریت آن‌ها از راه دور، دردسرهای خاص خود را دارد. حتی اگر شما از دوربین مداربسته استفاده می‌کنید، بد نیست بدانید بدلیل وسعت فضا امکان پوشش همه نقاط با دوربین مداربسته وجود ندارد. همین نقاط هستند که بهترین موقعیت برای نفوذ سارقان به داخل را فراهم می کنند.

بهترین دزدگیر برای باغ

دزدگیر اماکن مناسب برای باغ

خرید دزدگیر مناسب برای باغ، یکی از توصیه‌های جدی و همیشگی ما برای حفظ امنیت و آسودگی خیال مالکین است. برای انتخاب بهترین دزدگیر همچنین حسگرهای مختلف و مناسب دزدگیر اماکن وسیع و باغ را بشناسید. میزان بزرگی فضا و مجهز بودن آن به دوربین مداربسته، موقعیت مکانی باغ شما و حتی دور و نزدیکی شما از محل باغ، هر یک می‌توانند در انتخاب شما تاثیرگذار باشند. قبل از هر چیز انتظاراتتان از یک دزدگیر خوب و میزان بودجه مورد نظر را مشخص کنید.

توصیه می‌کنم در خرید دزدگیر اماکن، کمتر اقتصادی تصمیم بگیرید. یک دزدگیر خوب خیال شما را برای همیشه از مدیریت و امنیت باغتان آسوده می‌کند. از طرفی با توجه به تنوع محصولات در بازار برای خرید دزدگیر اماکن، دزدگیر باغ و حتی خرید دزدگیر منزل، حتما از مشاوره تخصصی کمک بگیرید. در نهایت به گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات دقت کنید.

فراموش نکنید که مشاورین ما در اینصب با کمال میل آماده مشاوره و همراهی شما تا انتخاب بهترین دزدگیر برای باغ، جهت جلوگیری از سرقت با توجه به شرایط شما می‌باشند.

انواع دزدگیر اماکن

سردرگمی در انتخاب بهترین دزدگیر برای باغ با توجه به انواع مختلف دزدگیرهای اماکن موجود در بازار، کاملا طبیعی است. در ادامه نگاهی می‌کنیم به سه دسته بندی کلی دزدگیر اماکن و مزایا و معایب هرکدام.

دزدگیر اماکن ساده یا آژیری

همانطور که از اسم این دزدگیر مشخص است، ساده‌ترین و قدیمی‌ترین نوع دزدگیر اماکن است که فاقد هشدار راه دور می‌باشد. حفاظت این نوع دزدگیر در حد به صدا در آمدن آژیر از پنل دزدگیر می‌باشد. کارایی این دزدگیر در صورتی است که یک نگهبان شبانه روزی منتظر شنیدن صدای آژیر برای تماس با پلیس باشد. در واقعیت امنیت این آژیر بسیار کم و صرف هزینه برای خرید و نصب آن کار عاقلانه ای به نظر نمی رسد، مگر برای شرایط خاص.

دزدگیر اماکن خط ثابت شهری

دزدگیر با سیستم آلارم از طریق خط ثابت تلفن نسبت به دزدگیرهای مدل آژیری پیشرفته‌تر هستند. در این مدل دزدگیرها علاوه بر به صدا درآمدن آژیر، تماسی از طریق خط ثابت با شماره‌های ذخیره شده گرفته می‌شود. سهولت قطع خط تلفن توسط سارقین یکی از بزرگترین ایرادات این مدل دزدگیر اماکن می‌باشد. شاید بتوان گفت ارزانی این دزدگیرها به نسبت سایر دزدگیرها، بزرگترین دلیل استقبال از این مدل می‌باشد. این دزدگیر بجز شرایط خاص نمی تواند بهترین دزدگیر برای باغ، جهت جلوگیری از سرقت باشد.

دزدگیر اماکن سیم کارتی

جدیدترین سیستم امنیتی ضد سرقت این نوع دزدگیرها هستند. این دزدگیر برای اعلام خطر، علاوه بر تماس با شماره ثبت شده شروع به ارسال SMS می‌کند. علاوه بر این اعلام قطع برق دزدگیر، اعلام اتمام باتری بی سیم و امکان فعال و غیر فعال کردن دزدگیر از طریق SMS و نرم افزار گوشی‌های هوشمند وجود دارد.

دزدگیر اماکن و سنسورها را باید همزمان خریداری و استفاده کنید. سنسورها انواع مختلفی دارند که با توجه به حساسیت و کارایی، برای موارد مختلفی استفاده می‌شوند. سنسور مناسب دزدگیر باغ باید طوری انتخاب شود که با هر حرکت کوچکی مثلا حرکت شاخ و برگ درختان و یا عبور حیوانات، شروع به آلارم خطر نکند. (تصور کنید که با عبور حشرات و یا قطع و وصلی نورهای محیط، آلارم خطر فعال شود.)

اگر قصد خرید بهترین دزدگیر برای باغ خودتان را دارید حتما این مطلب را با دقت بخوانید و یا از همکاران ما در اینصب راهنمایی بخواهید. اما برای جلوگیری از مشکلاتی که پیش‌تر گفته شد، سنسورهای چشمی حساس به وزن، نصب مگنت‌های مناسب در و پنجره‌ها و سنسورهای ضربه‌ای و یا شوک برای دیوارها، می‌توانند از بهترین انتخاب‌ها برای دزدگیر باغ و فضاهای وسیع باشند.

بهترین دزدگیر اماکن مناسب باغ

  • سنسورهای حساس به وزن

سنسورهای حساس به وزن، شما را از شر آلارم‌های بی مورد ناشی از حرکت حشرات و یا حیوانات خلاص می‌کند. در این سنسورها امکان ذخیره یک وزن پایه وجود دارد. به طور مثال برای سنسور تعیین می‌شود که برای وزن زیر 30 کیلوگرم آلارم خطر به صدا درنیاید. بدر چنین حالتی، عبور حیوانات دیگر شامل آلارم خطر نمی‌شود.

  • سنسورهای  ضربه ای برای دیوارها

سارقین در خیلی از موارد برای ورود به باغ از تخریب دیوارهای کور که در زاویه دید دوربین‌های مداربسته و نگهبان‌ها نیستند، استفاده می‌کنند. با توجه به وسعت فضای باغ، در بیشتر مواقع امکان نظارت دقیق و همیشگی روی همه دیوارها وجود ندارد. با این حال در سنسورهای ضربه‌ای که روی دیوارها نصب می‌شوند آلارم خطر در صورت ضربه و تخریب شروع به هشدار می‌کند. این سنسورها همانطور که اشاره شد مناسب دزدگیر باغ و باغ ویلا می‌باشد.

  • مگنت درها و دریچه ها

یکی از مناسب‌ترین اقدامات و سنسورهای دزدگیر برای باغ، استفاده از مگنت حساس برای قسمت‌هایی مانند در و پنجره‌ها است. این مگنت‌ها را معمولا در تمام در و پنجره‌های اصلی که امکان ورود از آن‌ها هست نصب می کنند. مگنت‌ها از دو طرف به هم می‌چسبند و به محض اقدام برای باز شدن در، از هم جدا شده و آلارم خطر به صدا در می‌آید. امکان خطای این مگنت‌ها تقریبا وجود ندارد و نه تنها برای دزدگیر باغ بلکه استفاده آن برای دزدگیر منازل، پارکینگ و سایر مکان‌ها هم توصیه می‌شود. در اینجا به معرفی چند نمونه از دزدگیرهای مناسب باغ می‌پردازیم.

  •  سنسور حرکتی یا چشمی

سنسور حرکتی یکی از مهم‌ترین سنسورها برای دزدگیر اماکن است. این سنسور در زمان فعال بودن و در محدوده مشخص شده، ورود هر شی یا شخص را شناسایی کرده و سیگنال خطر را ارسال می‌کند.

2 نمونه از بهترین دزدگیرهای مناسب باغ

دزدگیر اماکن گپ مدل +T11

دزدگیر امکان گپ مدل +T11 یکی از بهترین انتخاب‌ها برای دزدگیر باغ است و امکانت بسیار جالبی دارد. این دزدگیر سیستم تلفن کننده خط ثابت دارد و شما می‌توانید برای این دزدگیر  تعدادی شماره تماس تعریف کنید که در صورت عدم پاسخ گویی شما آلارم خطر برقرار شود. همچنین باید به صفحه نمایش و صفحه کلید قابل تنظیم و خوش ساخت این مدل اشاره کنیم. این دزدگیر قابلیت ضبط 20 پیام را در حافظه تماس خود دارد.

شما همچنین می‌توانید حالت خاموش یا روشن این دستگاه را با خط ثابت کنترل کنید. این دزدگیر مناسب باغ، شامل 4 زون با سیم و 3 زون بدون سیم است. گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش بسیار خوبی دارد و بطور کلی تا حدود زیادی پاسخ گوی نیازهای شما از یک دزدگیر بسیار خوب می‌باشد. اگر به دنبال خرید دزدگیر اماکن کارآمد با قیمت مناسب و امکانات خیلی خوب هستید، دزدگیر گپ مدل +T11 یک انتخاب بسیار خوب است.

دزدگیر اماکن گپ مدل G13

یکی دیگر از بهترین انواع دزدگیر باغ و یکی از بهترین دزدگیر های برند گپ مدل G13 است. این دستگاه از هر سه طریق پیامک، خط ثابت و تماس سیم کارتی اطلاع رسانی خطر می کند. از این جهت نگرانی نخواهید داشت. علاوه برآن به شما اجازه اولویت بندی شماره های ذخیره شده را می دهد. دارای 5 زون بی سیم است وشما می توانید تا 20 سنسور بی سیم با کدهای مختلف را به آن اضافه کنید که در نوع خودش عالیه.

دزدگیر اماکن گپ مدل G13 قابلیت ذخیره 10 تماس پیامکی ،10 تماس سیم کارتی و 10 تماس خط ثابت را در حافظه خودش دارد. و مهم‌تر اینکه شما می‌توانید از طریق اپلیکیشن و از راه دور دزدگیر باغ خودتان را کنترل کنید. قطع برق، قطع تلفن و ضعیف شدن باتری رو به شما نشون می‌دهد. مدار بلندگو و آژیر بسیار پرقدرتی دارد.

سخن آخر

در این مطلب تلاش کردیم تا شما را با انواع دزدگیر اماکن مناسب باغ آشنا کنیم و 2 نمونه از پرفروش ترین دزدگیرها برای باغ را نیز معرفی کردیم. چنانچه در خرید دزدگیر اماکن دچار سردرگمی هستید و نیاز به راهنمایی دارید، با کارشناسان ما در اینصب تماس بگیرید تا شما را در این زمینه یاری دهند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟