خرابی ریموت درب پارکینگ رو برای همیشه بذار کنار !!| اینصب
x
X

خرابی ریموت درب پارکینگ رو برای همیشه بذار کنار

از اینکه هر روز با یه چالش جدید خرابی ریموت درب پارکینگ مواجه میشی خسته شدی؟ نکنه از اون دسته آدم هایی هستی که لوازم هاشون رو جا میذارن؟ اگه اینطوره پس قطعا تا به حال برات پیش اومده که ریموتت رو جا گذاشته باشی! تموم شدن باطری هم که طبیعیه و حداقل یه بار برات اتفاق افتاده.

میخوای از شر مشکلات گفته شده راحت بشی؟ ریموتت رو دور بنداز! آره واقعا دور بنداز چون دیگه نیازی به ریموت نداری و میتونی با دربازکن نور بالا به راحت ترین شکل ممکن درهارو باز کنی و با خرابی ریموت درب پارکینگ خدافظی کنی.

خرابی ریموت درب پارکینگ

با خرابی ریموت پارکینگ خداحافظی کن !

ریموت دربازکن نور بالا ابزاری می باشد که برای راحتی کار صاحبان خودرو و جلوگیری از خرابی ریموت درب پارکینگ ها طراحی و تولید شده است. این ریموت در داخل کابین خودرو نصب می شود و برق مورد نیاز خود را از برق ماشین تامین می کند.

یکی از کاربرد های مهم دیگری که ریموت در بازکن نور بالا دارد، کد شدن بر روی چهار درب می باشد. تصور کنید شما 4 ریموت پارکینگ در خودروی خود نگه داری می کنید و هربار برای استفاده کردن از هر ریموت برای درب های مختلف دچار سر در گمی می شوید. درب منزلتان، درب پارکینگ محل کارتان، درب ورود مکان تفریحی تان و درب پارکینگ منزل والدینتان  را با 4 ریموت مختلف باز می کنید. با نصب این ریموت می توانید از شر 4 ریموت خلاص شوید و به راحتی با زدن نور بالا در ها باز شوند.

کد کردن 4درب مختلف به این صورت است که درب ها را بر روی نور بالا، نور بالا و و راهنمای سمت راست، نور بالا و راهنمای سمت چپ و نور بالا و فلاشر کد می کنند.

معرفی 2 نور باز کن برای راحت شدن از خرابی ریموت پارکینگ

همانطور که تا اینجای مقاله خواندید قطعا تشخیص دادید که ریموت نوربالا جایگزین بسیار خوبی برای ریموت های دستی و جلوگیری از خرابی ریموت درب پارکینگ می باشد. ریموت های پارکینگ باطری خور هستند و باطری آنها تمام می شود و اصولا این اتفاق زمانی می افتد که شما در شرایط خوبی نیستید و یا عجله دارید.

نور بازکن از این مزیت برخوردار است که باطری خور نیست و برق مورد نیاز خود را از ماشین تامین می کند و دیگر شما نگران تمام شدن شارژ آن یا باطری آن نخواهید بود.

در ادامه به دو مدل از بهترین ریموتهای نور بالا اشاره می کنیم که می توانید آن دو را با هم مقایسه کرده و در انتخاب خود مصمم تر عمل کنید.

خرابی ریموت درب پارکینگ

در بازکن نور بالا استیلاک مدل SL20

نور بازکن استیلاک SL20 از بروز ترین و هوشمند ترین نور بازکن های موجود در بازار می باشد. امروزه برند های مختلفی وجود دارند که با قابلیت های متفاوتی از یکدیگر هستند، قبل از خرید نهایت دقت خود را بکار گیرید که سرتان کلاه نرود.

استیلاک با بیش از دو دهه فعالیت در زمینه لوازم جانبی خودرو چندین سال است که مشتریان وفادار خود را دارد و امتحان پس داده بازار امروز است. تهیه این ریموت برای جلوگیری از خرابی ریموت درب پارکینگ و اتمام باطری آن مناسب است. حتی اگر نیمه شب هم پشت در خانه برسید ترس از جا گذاشتن ریموت خود را ندارید و با خیالی راحت با فشردن نور بالا در باز می شود و می توانید خوابی آسوده داشته باشید.

قابلیت های نور باز کن SL20

  • از دو فرکانس 433 و 315 پشتیبانی می کند
  • برای موتور سیکلت هم قابل استفاده است
  • بر روی تمامی خودرو ها قابل نصب است
  • کد شدن بر روی 4 درب مختلف
  • نیاز نداشتن به باطری
  • گارانتی 12 ماه
  • قیمتی مقرون به صرفه
  • نصب آسان

کارشناسان استیلاک با توجه به نیاز های مردمی و نظر سنجی های متعدد محصولات خود را بروز رسانی می کنند پس علاوه بر اینکه محصول کاملی می خرید پشتیبانی دقیقی هم خواهید داشت.

در بازکن نور بالا زنوتیک

نور بازکن زنوتیک از دیگر برند های مطرح بازار است که کمتر کسی اسم این برند را نشنیده است. انتخاب هوشمندانه برای داشتن نور بازکن داشته باشید و با محصولی مطمعن خود را از پشت در ماندن بیمه کنید.

لذت بخش تر کردن کار اینجاست که پیشرفت تکنولوژی را می شود با هر چیزی حس کرد. اما این بار شما با فشردن نور بالا این پیشرو بودن تکنولوژی را لمس می کنید. با توجه به آمار زیادی که خرابی ریموت درب پارکینگ ها داشت هدف اصلی تولید این نورباز کن ها جلوگیری از این قبیل اتفاقات بود.

قابلیت های نور بازکن زنوتیک

  • قابل نصب بر روی تمامی خودرو ها
  • نصب آسان
  • بدون نیاز به باطری
  • پشتیبانی از دو فرکانس 433 و 315

ضرورت خرید نور بازکن

برای داشتن خیالی آسوده در زندگی های روزمره که دل مشغولی های زیادی به همراه دارد، داشتن نگرانی بابت خرابی ریموت درب پارکینگ دیگر قابل تحمل نیست.

وقتی در تکنولوژی شاهد پیشرفت روز افزون هستید از این پیشرفت نهایت بهره را ببرید. با توجه به مبلغ کمی که این نور باز کن ها دارند می توانید به راحتی آن را تهیه کنید. دیگر نگران جا گذاشتن ریموت و پارک کردن خودروی خود دور تر از محل امنتان نباشید.

سایت اینصب هر دو محصول را موجود دارد. کارشناسان و مشاوران این مجموعه با توجه به نیاز و سلیقه شما بهترین راهنمایی ها را به شما خواهند داد. این مجموعه خدمات پس از فروش فوق العاده ای دارد و هرگونه سوالی را پاسخگو می باشند و از همه مهمتر همیشه در دسترس هستند.

با اطمینان از اینصب خرید کنید، از مشاوره قبل از خرید تا نصب محصول و خدمات بعد از آن در کنار شما خواهند ماند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟